Poster |
Message |
Märt |
LM002
LM002
Täna jäi LM002 koduküla bensukas ette, kahjuks sain teha ainult ühe udusevõitu pildi, kuid loodetavasti jääb liikur siiakanti ja saab veidi ligemalt näha
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
24.10.2015 at 15:41 |
|
ERAK |
LM002
quote: Märt: LM002
Täna jäi LM002 koduküla bensukas ette, kahjuks sain teha ainult ühe udusevõitu pildi, kuid loodetavasti jääb liikur siiakanti ja saab veidi ligemalt näha
Minu kodukandis sõidab ka täpselt samasugune Lambo SUV ringi
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
24.10.2015 at 18:25 |
|
fire83 |
LM002
Oh nostalgialaks!
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
24.10.2015 at 18:27 |
|
kaedoo |
LM002
See vähe sümpaatsem:
|
24.10.2015 at 19:30 |
2 edits. Last edited 24.10.2015 at 20:25 by kaedoo
|
Märt |
LM002
Päriselus on ta ikka jube kolakas ja monstrum. Loodetavasti hetkel peal olnud numbrid vahetuvad meie omade vastu
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
25.10.2015 at 06:23 |
|
mrtn |
LM002
Mõnus itaalia touch: LADA 2105 tagatuled. |
25.10.2015 at 11:48 |
|
spark |
LM002
quote: mrtn: Mõnus itaalia touch: LADA 2105 tagatuled.
pigem siiski 1982 Alfetta omad - võimalik, et LADAL on täpselt samasugused
____________________________
Seitsekümmend Viis |
26.10.2015 at 13:05 |
|
Joel |
LM002
LADAl pole selliseid. Null-seitsme omad on kõige lähedasemad. Aga hea leid, loodetavasti jääb siiamaile.
____________________________
2xV8 |
26.10.2015 at 16:53 |
|
mrtn |
LM002
Saite aru küll, hoiame tulede pealt kokku, kuna riiulis on mingid olemas juba. Itaalia sportautode puhul väga levinud.
Või siis Marcos Mantis GT ja tema Mondeo tagatuled:
|
26.10.2015 at 18:51 |
|
vvt |
LM002
quote: Mõnus itaalia touch: LADA 2105 tagatuled.
Kui sa vaatad 70ndate ja 80ndate odavama otsa Ferrarisid, siis tükati tundub, nagu istuks sa Vaz-2106 rooli taha.
Viltune käigukang musta nupuga, käsipidurikang, armatuuri kellad ja tulede kangid - oleks nagu Zigullilt üle karanud
Tegelikult on tegu Fiati disainibüroo toodetega, mis Fiati ja Ferrari koostöö tulemusena ka Ferrari autodele tee leidsid.
Väikeseeria autodel võib tänapäevane E-sertifitseerimine ja väiketootmine igale pisividinale olla ebamõistlikult kallis, sestap on odavam kasutada mingeid Hella mõõdulaternaid ja juba tootmises olevaid masstooteid.
Kellele Ferrari tundub liiga Fiati näoga, on olemas ju igasugu veel väiksema tootmisarvu ja vingema hinnaga tooted.
LM002 puhul on tema suurim väärtus (ja kasutanuna suurim probleem) kapoti all - see V12 võib teha maastikumasina kohta päris ehmatavat häält
Vanematel mallidel on seal Lamborghini V12 mootor (SIC!) kuue Weberi karbussiga
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.10.2015 at 11:14 |
2 edits. Last edited 27.10.2015 at 11:19 by vvt
|
DevilDeVille |
LM002
Millepoolest see kuus topeltweberit 12 poti puhul on ebakonventsionaalsem lahendus, kui kaks tükki nelipaugutajal või kolm ridakuuel?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
27.10.2015 at 11:22 |
|
desiderii |
LM002
quote: DevilDeVille: Millepoolest see kuus topeltweberit 12 poti puhul on ebakonventsionaalsem lahendus, kui kaks tükki nelipaugutajal või kolm ridakuuel?
Tundub, et kohalikud rauakummardajad on rohkem harjunud, et sõltumata töömahust on mootoril peal üks neljalõõriline suur aga mitte terve hunnik väikeseid.
Lamborghini V12 on Lamborghini V12 ja teeb väga mõnusat häält, vahet pole, mille küljes ta parasjagu on. Suuri väärtuseid/probleeme on LM002-l veel, alates suure auto kohta väikesest salongist, väga spetsiifilistest rehvidest ja kütusekulust. Viimast kompenseerib muidugi 290 liitrine paak. Nii et kui hobiautoks tuleb, siis suvel tangib võib-olla kord-kaks-kolm. Kaks põhilist plussi on aga V12 hääl ja see, et antud auto enam odavamaks ei lähe, sõida või ära sõida. Loodame, et uus omanik ikka sõitmiseks selle ostis.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
27.10.2015 at 12:16 |
|
vvt |
LM002
6 karbussi ja 12 lõõri on lihtsalt natuke rohkem kuluvaid ja vanadusest jukerdavaid asju kui näiteks 1 karbuss ja 4 lõõri.
Kui nt hoovastik vähe kulunud on, siis selle patarei häälde saamine on paras üritus.
Paagi mahu kohta on selline lihtne seletus, et kui auto loodi, nähti selle ostjatena põhiliselt Araabiamaade naftasheike, kes pidid siis tegema sadu kilomeetreid pikke trette kõrbes veendumaks, et nende nafta alles on.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.10.2015 at 13:10 |
1 edit. Last edited 27.10.2015 at 13:11 by vvt
|
mrtn |
LM002
quote: vvt:Väikeseeria autodel võib tänapäevane E-sertifitseerimine ja väiketootmine igale pisividinale olla ebamõistlikult kallis, sestap on odavam kasutada mingeid Hella mõõdulaternaid ja juba tootmises olevaid masstooteid.
See kõik on arusaadav. Sattusin kunagi Saksamaal ühte autosalongi, mille omanik kogus vanu itaallasi, seal olid Miurad, Panterad, Testarossad jms. Kõik olid tänapäevases mõistes nagu kodus, küünis, käepärastest julladest kokku kruvitud. |
27.10.2015 at 13:17 |
|
vvt |
LM002
No praegu pidi olema Lamborghini seest viisakam, sest kasutab salongis Audi jubinaid, Ferrari peab leppima aga Fiati omadega
quote: See kõik on arusaadav. Sattusin kunagi Saksamaal ühte autosalongi, mille omanik kogus vanu itaallasi, seal olid Miurad, Panterad, Testarossad jms. Kõik olid tänapäevases mõistes nagu kodus, küünis, käepärastest julladest kokku kruvitud.
Kui veel näeksid, millise uskumatu kvaliteediga on kokku keevitatud nende 70ndate superautode toruraamid ja valmistatud käsitsi tehtud kereplekid
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.10.2015 at 13:59 |
2 edits. Last edited 27.10.2015 at 14:01 by vvt
|
wax |
LM002
quote: desiderii: väga spetsiifilistest rehvidest
Kui ma aastaid tagasi esimest korda elus LM002 nägin, võtsid kah need 345/60R17 karbi lahti
|
27.10.2015 at 14:17 |
|
vvt |
LM002
Lamborghini armastas tollal imerehve, nt Countachi tagumised on sama laiad, 345/45 R15
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.10.2015 at 14:47 |
|
malloc |
LM002
Superautodel tavaautojuppide teemal
McLaren F1l on VW Corrado peeglid ja FORD RS200 Sierra tagatuled...
quote: kaedoo:
See vähe sümpaatsem:
Selle pilli puhul on tegu ideeautoga, Lamborghini Cheetah, millest omakorda tehti LM001, mida parandati, kuni suudeti teha seeriatootmiskõlbulik LM002 tänu sellele, et mootor lõpuks ette vediti. |
27.10.2015 at 15:47 |
2 edits. Last edited 27.10.2015 at 15:50 by malloc
|
peep Moderator |
LM002
Kuulu järgi olevat selle V12 resurss ca. 30 000 km, siis vajab nii ülemise kui alumise otsa ülekäimist. Ei oska kinnitada kas nii ka tegelikult on aga olen seda pilli sõitmas kuulnud ja ühe konkreetse isendi (ma ei tea kas väljalase oli originaal) hääl oli üllatavalt tagasihoidlik ning pigem madala sagedusega urin kui kõrge tonaalsusega kriiskamine. Võibolla kui lõpuni pöördesse lasta siis on teine tera. |
27.10.2015 at 16:23 |
1 edit. Last edited 27.10.2015 at 16:24 by peep (Moderator)
|
vvt |
LM002
Põhimõtteliselt iga mootori ressurss kukub 10 korda, kui seda 2-4 tuhande pöörde asemel 6 tuhandega peenestada.
Seal mootori enda sees midagi nii sõnulseletamatut ju ei ole ning see "ülekäimine" on pigem riskide maandamise mõttes, noh nagu vaatad võistlusauto mootori iga talv üle.
Põhimõtteliselt on oma näitajatelt ja lahendustelt tolle aja BMW M5 mootori tasemel ja need mootorid igapäevakasutuses küll 30 000 km järel lahti ei käi.
5,2 mootor toodab suurimat momenti alla 4500 rpm, sellega kannatab kindlasti ka tänaval 2500 pöördega töristada
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.10.2015 at 17:12 |
|
desiderii |
LM002
quote: peep: Kuulu järgi olevat selle V12 resurss ca. 30 000 km, siis vajab nii ülemise kui alumise otsa ülekäimist.
Ei tahaks väga uskuda, Lamborghini tegi tollal V12 mootoreid ka paatidele ja kui ainuüksi autos on selle ressurss 30k km, siis off-shore paati poleks ju üldse mõtet selliseid toppida (paatidesse panid ka väiksemaid, mitte ainult 7.2 liitrist). Kuna sama mootorit kasutas ka Countach, siis ei taha hästi uskuda, et Countachil peab mootor sama seadistuse juures kordades rohkem vastu kui LM002-l. Teine asi on see, et sisuliselt on Miurast kuni Murcielagoni tegu olnud sama mootoriarhitektuuriga. Lihtsalt aastate jooksul on töömahtu suuremaks aetud ja mootor paremini hingama saadud. Lugedes aeg-ajalt Lambo-omanike eluolust, siis mitte ei ole kuulnud-lugenud et Countach, Diablo või Murcielago vajaks iga 30t km järel kap. remonti.
quote: vvt: 5,2 mootor toodab suurimat momenti alla 4500 rpm, sellega kannatab kindlasti ka tänaval 2500 pöördega töristada
Kust su info pärineb? Siin olev info väidab, et Weberitega oli suurim pöördemoment täpselt 4500 juures, Boschi K-tronic sissepritsega 5000 juures. Elik samas kohas, mis palju kergemal Countachil.
Tänaval töristamist muide ei tee raskeks mitte mootor vaid eelkõige väga raskelt käivad sidur ja käigukang.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
27.10.2015 at 17:39 |
|
Märt |
LM002
Eraldi küsimus on, et kes nendega 30kkm läbi sõidab ja mis ajaühikus see võiks juhtuda. Vaadake oma hobikate läbisõite Minu kollane cabrio käis suvel norra tiiru ja kokku hooajaga jäi läbisõit alla 10ne. Kui Norra välja jätta, siis läbisõit kavab ikka väga aeglaselt.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
27.10.2015 at 17:47 |
|
desiderii |
LM002
quote: Märt: Eraldi küsimus on, et kes nendega 30kkm läbi sõidab
Kes LM-iga 30k läbi sõidab, ei tea, kuid UK-s on ühel mehel küll 2004 Murcielago mis 8 aastaga sõitis ringraja rendimasinana läbi 258 000 miili enne kui '12 sügisel tammepuuga kohtus. Kuskil natuke enam kui 250 000 miili juures tehti mootorile kapremont ka, nii et ressurssi nagu jätkub. Nüüdseks on auto taas korras ja mees ajab sellega oma igapäevaasju.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
27.10.2015 at 20:00 |
|
Märt |
LM002
quote: desiderii: quote: Märt: Eraldi küsimus on, et kes nendega 30kkm läbi sõidab
Kes LM-iga 30k läbi sõidab, ei tea, kuid UK-s on ühel mehel küll 2004 Murcielago mis 8 aastaga sõitis ringraja rendimasinana läbi 258 000 miili enne kui '12 sügisel tammepuuga kohtus. Kuskil natuke enam kui 250 000 miili juures tehti mootorile kapremont ka, nii et ressurssi nagu jätkub. Nüüdseks on auto taas korras ja mees ajab sellega oma igapäevaasju.
Maailmas on mõni mees kuul ka käinud, see ei tähenda, et sinna palju inimesi satub - väitsin (vähemalt üritasin), et vähe on neid, kes sellist liikurit igapäevaselt pikemate vahemaade läbimiseks kasutavad vast? Kindalt on 250k+ miili läbinud Lambosi vähem nendest, kes 100st allapoole jäävad.
Märt@kade veidi hetkel
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
27.10.2015 at 21:15 |
|
desiderii |
LM002
quote: Märt: Märt@kade veidi hetkel
Lugedes eelpool nimetatud autost lähemalt tuleb välja, et Lambo pidamisel on Lambo hind, eriti kui "normaalse" auto kombel tarvitada. UK hindade juures keskmiselt £11-12k aastas koos rehvide ja kütusega. Nii et olen ise ka kade.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
27.10.2015 at 22:40 |
|