Youtube sari Engine MastersMa juba ootan pikisilmi seda osa, kus nad headerid mõlki taovad ja sellest tulenevat võimsusekadu mõõdavad
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Youtube sari Engine MastersTegelikult on esimene osa veidi vale pealkirjaga, sest päris "one bolt-on" tüüpi lahendusega nad 50 lisahobust ei saanud.
Esiteks oli vaja baastaseme saavutamiseks mängida dünos düüsidega (koduehitaja seda ei tee), teisalt oli lisaks sisselaskele vaja ka kahte uut karburaatorit. Nii, et neid bolt on asju oli vähemalt kolm... Ja et see kompott tööle hakkaks, oli tõenäoliselt vaja veel korraliku häälestamist dünos. Keskmine koduehitaja, kes loodab, et uus kõrge sisselase paugust 50 hobust annab, saab pettuma.
Youtube sari Engine MastersNo dünos häälestamata on 95% tuunimisest raha maha loopimine. "Keskmine koduehitaja" on selline ajas muutuv mõiste, üldiselt on inimeste teadlikkus ikka pideval tõusuteel ja sellised sisukad videod aitavad sellele ainult kaasa.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Youtube sari Engine MastersNojah Freiburger spoilis selle tulemuse Facebookis ammu ära, ise oleks pakkunud ka umbes midagi sellist
Hea näide sellest, kui palju tasub uskuda igasugu foorumitarkust.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Youtube sari Engine MastersIseenesest super sari. Just see mõte, et on kasutusel mootoridüno kontrollitud keskkonnas.
See headerite kolkimine on pigem ehe näide sellest, kui mõttetu on igasugustel tehnilise passi järgi enamvähem normaalselt voolavatel seeriaauto kaantel kodukootud "portimised" jms. Ma oleksin küll tahtnud pigem näha ka võrdlust mõne originaal log type malmkollega, aga ilmselt sponsorid keelasid selle ära