Poster |
Message |
einffer |
El Camino 1979
Peale pikki otsinguid jõudis eile minu garaaži 1979 aasta El Camino. Ostsin siitsamast foorumist Andre käest. Auto liigub ja toimetab aga välimuselt ja olemuselt vajab kõvasti hoolitsevat kätt. Mootor 307cid ja kast Th700r4. Kauba peale sain veel remonditud th350 kasti ja kuna pealoleval kastil pidi 2 käik libisema siis läheb kast vahetusse.
Hetkel palju rohkem rääkida polegi. Täna alustab auto laiali lammutamisega ja eks selle käigus selgub, mis tegemist vajab. Kindel on see, et auto saab uue värvkatte (pole veel otsustanud millise ) ja salong saab uue katte (kui Tallinnas oma kogemusest teate soovitada häid tegijaid oleks tänulik).
Paar pilti eilsest ka
____________________________
Naistel pole lootustki võistelda autodega, kuna autorattad on meestele nagu rinnad ja autol on neid neli. |
17.12.2015 at 07:07 |
1 edit. Last edited 17.12.2015 at 07:07 by einffer
|
Martin460 |
El Camino 1979
Lahe liikur. Õnne ja jõudu selle ehitamisel. Sisutegijatest on meie seas esikohal Argo. Ehk siis SideEffect:
http://www.thehogring.com/2015/12/16/1971-pontiac-firebird-interior-by-sideeffect-ltd/
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
17.12.2015 at 09:04 |
|
DevilDeVille |
El Camino 1979
Kui juba välimuse tegemiseks läheb, siis soovitaks kusagilt söödava välimusega nina ka soetada. Choo Choo ninaks kutsutakse vist ja tegelt peaks endast kujutama Monte Carlo SS-i jagu.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
17.12.2015 at 09:47 |
|
einffer |
El Camino 1979
quote: Martin460: Lahe liikur. Õnne ja jõudu selle ehitamisel. Sisutegijatest on meie seas esikohal Argo. Ehk siis SideEffect:
http://www.thehogring.com/2015/12/16/1971-pontiac-firebird-interior-by-sideeffect-ltd/
Tänud. Jõudu läheb eriliselt vaja
quote: DevilDeVille: Kui juba välimuse tegemiseks läheb, siis soovitaks kusagilt söödava välimusega nina ka soetada. Choo Choo ninaks kutsutakse vist ja tegelt peaks endast kujutama Monte Carlo SS-i jagu.
Tean, mida silmas pead aga ma isiklikult pole eriti selle nina fänn
Paar pilti sisust ka. Kole punane peab kaduma ja praegu liigub mõte sinise auto ja valge sisu suunas
____________________________
Naistel pole lootustki võistelda autodega, kuna autorattad on meestele nagu rinnad ja autol on neid neli. |
17.12.2015 at 11:46 |
|
RocknRattler |
El Camino 1979
Mina kinnitan ka siin, et see on üks lahedamaid ameeriklasi mis minul on olnud.
Sisustuse poolest võin saata sulle pildid kuidas minu ´77 elcole tehti sisu korda aga siis saada oma maili aadress.
Osade osas soovitan www.elcaminostore.com
____________________________
fast´n loud |
17.12.2015 at 13:30 |
1 edit. Last edited 18.12.2015 at 09:04 by RocknRattler
|
fuel |
El Camino 1979
quote: RocknRattler: Mina kinnitan ka siin, et see on üks lahedamaid ameeriklasi mis minul on olnud.
Sisustuse poolest võin saata sulle pildid kuidas minu ´77 elcole tehti sisu korda aga siis saada oma maili aadress.
Osade osas soovitan www.elcamonostore.com
Meili saatmise koha leiad kasutajanime klikates. |
17.12.2015 at 16:19 |
|
Pierre |
El Camino 1979
quote: einffer: .....Kindel on see, et auto saab uue värvkatte (pole veel otsustanud millise ) ja salong saab uue katte...
quote: DevilDeVille: Kui juba välimuse tegemiseks läheb, siis soovitaks kusagilt söödava välimusega nina ka soetada. Choo Choo ninaks kutsutakse vist ja tegelt peaks endast kujutama Monte Carlo SS-i jagu.
Ma ei ole kunagi aru saanud, miks tahetakse swappida kogu auto välimus ringi mingiks tuuninguks kui ta juba originaalis on ju okei?
Sisu on ju suht korralik. Värviks väljast ka samasuguseks mustaks nagu oligi ja ongi ju olemas. Tehnikat võib lapata ringi jah, kastid ja mootorid, pidurid ja vedrustus jne., ei paista kohe silma aga on auto iseloomu parandav.
Samas kui välimuselt muuta nagu niimoodi ära, et seda on kaugelt näha, et on nagu juudi jõulupuu....siis see stiil on sealt läinud. |
17.12.2015 at 20:08 |
|
einffer |
El Camino 1979
quote: Pierre:
Ma ei ole kunagi aru saanud, miks tahetakse swappida kogu auto välimus ringi mingiks tuuninguks kui ta juba originaalis on ju okei?
Sisu on ju suht korralik. Värviks väljast ka samasuguseks mustaks nagu oligi ja ongi ju olemas. Tehnikat võib lapata ringi jah, kastid ja mootorid, pidurid ja vedrustus jne., ei paista kohe silma aga on auto iseloomu parandav.
Samas kui välimuselt muuta nagu niimoodi ära, et seda on kaugelt näha, et on nagu juudi jõulupuu....siis see stiil on sealt läinud.
Njah
Originaalis oli see masin üldse punane. Tont teab mitu korda seda üle värvitud. Sisu võib ehk piltidelt ok tunduda. Reaalsus on midagi muud. Lisaks kõigele pole punane sisu üldse meele järgi. Ja ma pole sugugi nõus, et auto sirgeks ajamine, värvimine ja sisu värskendus võrdub juudi jõulupuuga. Eks rotikatel on oma võlu aga minu jaoks pole antud masin rotikaks loodud
____________________________
Naistel pole lootustki võistelda autodega, kuna autorattad on meestele nagu rinnad ja autol on neid neli. |
17.12.2015 at 20:24 |
1 edit. Last edited 18.12.2015 at 07:23 by einffer
|
DevilDeVille |
El Camino 1979
quote: Pierre:
quote: DevilDeVille: Kui juba välimuse tegemiseks läheb, siis soovitaks kusagilt söödava välimusega nina ka soetada. Choo Choo ninaks kutsutakse vist ja tegelt peaks endast kujutama Monte Carlo SS-i jagu.
Ma ei ole kunagi aru saanud, miks tahetakse swappida kogu auto välimus ringi mingiks tuuninguks kui ta juba originaalis on ju okei?
Maitseasi, a minu ja ilmselt veel päris paljude inimeste arvates on see nina kõige jõledam, mida kaminale elades on külge krutitud. Kasvõi mingi Cutlass Supreme või muu sama platvormiga asja nägu oleks viisakam. See konkreetne näeb välja nii, nagu oleks juba tehasest avariilisena väljunud. Umbes nagu esimese põlvkonna sedaanfookuse tagumik.
Minupoolt ohvtopiku lõpp.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
17.12.2015 at 21:04 |
1 edit. Last edited 17.12.2015 at 21:05 by DevilDeVille
|
vvt |
El Camino 1979
quote: Paar pilti sisust ka. Kole punane peab kaduma ja praegu liigub mõte sinise auto ja valge sisu suunas
Minu 2 kopkat - kui see (tundub, et) vinüül on terve ja korralik, siis ma jätaks põneva tjuuning nahksalongi tegemata.
Taoline tjuuning vähendab oluliselt auto väärtust, nii esteetiliselt kui rahaliselt.
Kui aga istumine on ebamugav, siis vast mõni meistrimees suudab selle istme sisu vähe ergonoomiliseks muuta, sest seal on vedrud väsinud ja poroloon püsib vaevalt koos.
Minu seljale näiteks on selline vedel sohva ebameeldiv.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.12.2015 at 09:37 |
1 edit. Last edited 18.12.2015 at 09:39 by vvt
|
malloc |
El Camino 1979
El Camino ei oma veel järgmised 20 aastat mingit haruldaseväärtust (ehk täisoriginaalkorras auto oleks kallim, kui street-rod, RestoMod vms.) Neid lihtsalt tehti liiga palju, niiet jutt, et uus värske värv ja modifitseeritud uus sisu väärtust kahandab on BS. Korralikult moditud ElCa on kordades väärtuslikum.
Ja üleüldse, ehitad sa autot ju iseendale |
18.12.2015 at 10:58 |
1 edit. Last edited 18.12.2015 at 10:59 by malloc
|
einffer |
El Camino 1979
quote: malloc:
Ja üleüldse, ehitad sa autot ju iseendale
Thumbs up!
____________________________
Naistel pole lootustki võistelda autodega, kuna autorattad on meestele nagu rinnad ja autol on neid neli. |
18.12.2015 at 14:06 |
|
Maik |
El Camino 1979
Ma ei saa aru miks sa selle auto üldse ostsid,kui sisu mis antud auto puhul on mingi 50% välimusest, on valet värvi ?
Samas on see asi mida ei saa kuidagi odavalt muuta, kui sa just sprayvärviga katta ei plaani.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
19.12.2015 at 00:08 |
|
berg_CSG |
El Camino 1979
quote: vvt: quote: Paar pilti sisust ka. Kole punane peab kaduma ja praegu liigub mõte sinise auto ja valge sisu suunas
Minu 2 kopkat - kui see (tundub, et) vinüül on terve ja korralik, siis ma jätaks põneva tjuuning nahksalongi tegemata.
Selle auto armatuur on kaetud selle krdi Ebay 20 rublase plastikkattega, kuna all olev vinüül on sodiks. See on ikka kohe näha odav asi. Asi ei kata õieti ja vahed on suured, ning ääred kõveralt molditud jne.
Maik, sprei värviga võib interjööris imesid teha Kui siia anda natuke musta kontrastiks, siis saab täitsa ägeda sisu.
Aga masin on üldpildis korralik. Olen seda masinat remontinud. Põhjaalust lausa ilus vaadata - no rust!
Jõudu meelepäraseks modimisel.
____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793 |
19.12.2015 at 01:52 |
|
einffer |
El Camino 1979
quote: Maik: Ma ei saa aru miks sa selle auto üldse ostsid,kui sisu mis antud auto puhul on mingi 50% välimusest, on valet värvi ?
Samas on see asi mida ei saa kuidagi odavalt muuta, kui sa just sprayvärviga katta ei plaani.
Oleks meelepärase isendi leidnud oleks ostnud. Võib kõlada uskumatult aga 2,5 aasta jooksul oli antud auto kõige tugevam ja oli väärt ostmist
Usun, et raha läheb omajagu ja odav ei saa olema aga teen ju endale
quote: berg_CSG:
Selle auto armatuur on kaetud selle krdi Ebay 20 rublase plastikkattega, kuna all olev vinüül on sodiks. See on ikka kohe näha odav asi. Asi ei kata õieti ja vahed on suured, ning ääred kõveralt molditud jne.
Nii ongi jah
____________________________
Naistel pole lootustki võistelda autodega, kuna autorattad on meestele nagu rinnad ja autol on neid neli. |
19.12.2015 at 09:36 |
1 edit. Last edited 19.12.2015 at 09:37 by einffer
|
DevilDeVille |
El Camino 1979
Kusjuures moodsate vinüülivärvidega saab sisu vägagi sõbraliku hinnaga misiganes tooni võõbata.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
19.12.2015 at 09:44 |
|
vvt |
El Camino 1979
quote: El Camino ei oma veel järgmised 20 aastat mingit haruldaseväärtust (ehk täisoriginaalkorras auto oleks kallim, kui street-rod, RestoMod vms.) Neid lihtsalt tehti liiga palju, niiet jutt, et uus värske värv ja modifitseeritud uus sisu väärtust kahandab on BS
No olukord USA-s ja siin on ikka tiba erinevad. 3gen F-body on ka tohutus koguses toodetud ja ei peaks väärtust omama, täna rebivad korralike hinnad juba 4gen omadest ette.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.12.2015 at 09:10 |
|
mrtn |
El Camino 1979
quote: vvt:No olukord USA-s ja siin on ikka tiba erinevad. 3gen F-body on ka tohutus koguses toodetud ja ei peaks väärtust omama, täna rebivad korralike hinnad juba 4gen omadest ette.
Ajalugu tahab sellega öelda, et 3rdgen hakkab meil klassikuks saama. Äkki USAs ka? Neljanda gene juures ma seda ei näe. |
21.12.2015 at 10:52 |
|
R.Ott |
El Camino 1979
quote: mrtn: quote: vvt:No olukord USA-s ja siin on ikka tiba erinevad. 3gen F-body on ka tohutus koguses toodetud ja ei peaks väärtust omama, täna rebivad korralike hinnad juba 4gen omadest ette.
Ajalugu tahab sellega öelda, et 3rdgen hakkab meil klassikuks saama. Äkki USAs ka? Neljanda gene juures ma seda ei näe.
Hemmingsi blogi kommides või kuskil bringatraileri alt jäi silma jänkide arutelu, et korralik 3gen pidada kohati kallim olema, kui samaväärne C4 vette.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
21.12.2015 at 12:34 |
|
Jesper |
El Camino 1979
Igast mudelist saab küll kunagi klassik, aga igast konkreetsest autost selle ehitamine pole tingimata mõttekas. Eriti USA autode puhul on originaaliihaluse puhul ilmselt nutikam valida veidi kallim ja kabedama sisuga isend, sest meil ei ole neid lõputuid romulaid ja vanarauaplatse, kust hea õnne korral sellisele autole komplektne vähekulunud sisu välja tõmmata.
Krt ma otsin isegi 99% originaalsele 89nda aasta Ford Escortile juba 2 aastat paari sisutükki tikutulega taga, sest normaalse tümmi paigalduse käigus on kõik omanikud originaalkõlarite augud julmalt noaga suuremaks saaginud. No ja neid plastjuppe ei tee ju järgi ka kuidagi. Peaks ju siinkandis üsna levinud auto olema, F-body või El Camino puhul ma ei kujuta ette, see vaev oleks ilmselt sarnases olukorras veel kümnekordne.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
21.12.2015 at 13:16 |
1 edit. Last edited 21.12.2015 at 13:20 by Jesper
|
vvt |
El Camino 1979
Igasugu kustomiseerimise puhul maksab omajagu see, kes ja mis tükkidega selle ehitanud on. Amatöörehitus koos sellega pahatihti kaasneva kvaliteediga (a'la värvime vinüülivärviga punased originaalistmed mustaks, kus see aasta-kahega väga koledaks kulub) tähendab üldiselt auto ära rikkumist ja sellise asja hinnad on analoogselt igasugu tjuuningprojektidega porilombi tasemest allpool, eriti käib see Euroopa kohta, kus USA rauda muidu vähevõitu on ning kus modimise kultuur väga laiades massides pole (on arusaam, et heas korras originaalauto on parim ost).
Analoogne näide Euroopa massiautodest on täna E30 kerega 3-ne BMW, kus igasugu vahetatud mootorite, saetud vedrudega jne projektijäänused maksavad täna tuhatkond eurot, samas enamvähem originaalkorras masina eest tuleb 4000+ juba lauda köhida - kes ei usu, vaadate auto24-st. Ja tegemist oli siiski väga levinud masinaga, millest 99% on tänaseks kas puruks sõidetud või mõistlikuse piiri ületavalt "kustomiseeritud".
quote: F-body või El Camino puhul ma ei kujuta ette, see vaev oleks ilmselt sarnases olukorras veel kümnekordne.
Omal nahal proovitud - mina lahendasin taolise juhtumi doonorauto ostmisega, sest ennistamise juures vajalikud lõputud liistud, kruvid ja lõppeks teadmine, kuidas see ikka kokku käib - muul viisil lahendust ei leiagi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.12.2015 at 13:52 |
3 edits. Last edited 21.12.2015 at 14:00 by vvt
|
Pierre |
El Camino 1979
quote: vvt: ... (on arusaam, et heas korras originaalauto on parim ost)....
See on absoluutne tõde.
Kahjuks, on inimesi, kes on liiga palju Disc. Ch. vaadanud saadet Fast N´Loud kus mingid "gas monkey´se" ahvid kustomiseerivad igasuguseid asju. Need tüübid tuleks tegelikult jalgupidi lakke tõmmata ja koos kogu oma värkstoaga põlema panna. See lihtsalt oleks kõigile kasulikum.
Parem hoida asi originaalis, on süda rahulikum ja kõik mis ette nähtud, on sinna väljatöötatud. Alati ei pea hakkama värvima, lõikama ja tuunima. Sellise sooviga oleks võind mosse osta, ja armatuurile Marlboro kleepeka panna, või mingi bemmirondi ja pankrotivarast pudeli roosat spreid osta.......
|
21.12.2015 at 17:59 |
|
Indrek_S |
El Camino 1979
Nagu see oleks sinu asi mida inimesed oma autodega teevad/teha lasevad?
____________________________
not done until it's done |
21.12.2015 at 18:55 |
|
einffer |
El Camino 1979
quote: Pierre:
Parem hoida asi originaalis, on süda rahulikum ja kõik mis ette nähtud, on sinna väljatöötatud. Alati ei pea hakkama värvima, lõikama ja tuunima.
Võib muidugi. Ei pea parandama ja värvima. Kui uss sees las närib. Kuni lõpuni. Peaasi, et originaal oleks.
Samas alati võib oma suu ka kinni hoida. Ei pea inisema nagu eit. Aga noh. Niipalju kui on inimesi on ka erinevaid arvamusi ja käitumist
____________________________
Naistel pole lootustki võistelda autodega, kuna autorattad on meestele nagu rinnad ja autol on neid neli. |
21.12.2015 at 19:30 |
|
Martin460 |
El Camino 1979
Ükskõik mida teed...tee korralikult!
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
22.12.2015 at 01:09 |
|