Poster |
Message |
Daniil32 |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Tere
Sai soetatud Chevrolet Transsport 99a 3,4 mootoriga. Mootor küll käivitub aga mitte kõikide silindritega, pöördesse ei lähe ja sureb natukese aja pärast välja. Täna sai mõõdetud silindrites surveid. Tulemus selline: 1 ja 2 silinder 15atm , 3 ja 5 sil 8 atm, 4 ja 6 sil 0 atm. kui avasin õli korgi ja mootorit ringi lasin tundus, et 4 ja 6 silindri klappide tõukurid ei liikunud.
Kuna ei tunne ameeriklaste hingeelu, kas on loogiline, et nukkvõll pooleks? lugedes siin mõningaid postitusi mida leidsin saan aru et selle mudelil juhtub seda.
Kas tasub selle mootori remonti ette võtta, või on kohe mõistlikum hakata uut kasutatud mootorit otsima?
Või on koguni kellelgi sellist mootorit pakkuda? marek.danilson@gmail.com
Ette tänades
Marek |
16.12.2015 at 01:18 |
|
DevilDeVille |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Õige olnuks sellest mootorilaadsest tootest üldse kaarega möödakäia aga kui nüüd kindel plaan ostetud taiest elule upitada, mitte juppideks müüa, siis surnud mootori peab aistevahelt välja niiehknaa urgitsema. Siis saadki asja pulkadeks tõmmata ja kahju tegelikku suurust adekvaatselt hinnata. Asendusmootor tuleks täpselt niisamuti enne paigaldamist ülekäia, kui see just pole mingil seletamatul põhjusel Erkki Engineeringus korrastatud
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
16.12.2015 at 08:12 |
|
Virko |
Chevrolet Transsport mootori probleem
DevilDeVille jutt õige sellest mootorist (paras ikaldus on tehtud valmis), aga enne kui uut hankida kaku klapikambritel kaaned maha ja kiika nookurite kinnitusi. Mul töökaaslasel oli sarnane tõbi 2 silindriga ja kui mu mälu ei peta siis temal lahenes asi just nookurite kinnituste parandamisega.Ehk saad abi
____________________________
65 Deville |
16.12.2015 at 10:08 |
|
Daniil32 |
Chevrolet Transsport mootori probleem
quote: Virko: DevilDeVille jutt õige sellest mootorist (paras ikaldus on tehtud valmis), aga enne kui uut hankida kaku klapikambritel kaaned maha ja kiika nookurite kinnitusi. Mul töökaaslasel oli sarnane tõbi 2 silindriga ja kui mu mälu ei peta siis temal lahenes asi just nookurite kinnituste parandamisega.Ehk saad abi
Tänud nõu andmast.
Puutun jah esimest korda ameeriklastega kokku, muude autode kõikide jamadega hakkama saanud ja sõbradki tänulikud.
Oskab keegi öelda, kas saab mingi tõdemuse saamiseks ka pealt niipalju laiali lammutada, et midagi näha, ämblik maha, kambrite kaaned maha.
Ega mul kaotada pole midagi, kui katki, siis katki ja head teed tal minna. |
16.12.2015 at 23:10 |
|
mrtn |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Kui midagi muu üle ei jää, siis lammarist Opeli diisel peale. |
16.12.2015 at 23:22 |
|
Draal |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Ei ole sellel mootoril viga midagi, kui on normaalselt hooldatud kestab küll. Aga esimese asjana vast klapikambri kaaned maha ja vaadata kas kõik tõukurid liiguvad.
Mootoreid peaks lammarites olema ja pole see vahetamine ka midagi keerulist. Üks doonor siin ka saadaval http://www.romu.ee/et/auto-oksjonid/item/chevrolet-trans-sport-1997
Janek
____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500 |
17.12.2015 at 13:57 |
|
mambr |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Korralik 3400 on lust pikaks ajaks! Need mootorid kestavad ilusasti 400 000km, siis on küll kõigil saaledel vask väljas. Neil on ette tulnud jah, et sõidu või käimise pealt mõned silindrid "ära kaovad". Olen näinud, et klapp (klapid) jääb avatud asendisse kinni. Seda pole kuulnud, et nukkvõlli purunemise järel mootor veel tööle läheks. Kindel on see, et pead ta ülevalt laiali kakkuma - plokini paljaks! See pole nii hull midagi, kui mõned härrased siin kõlada lasevad. Aega läheb vast mingi 5h ja ongi kenasti kõik laua peal nähtaval. Mina pigem teen neid minivane korda, kui et mõne saksa auto oma garaaži lasen! Sisselasketihendite vahetus koos tihenditega 200€, plokikaanetihendite vahetus koos plokikaante korrastamise ja uute tihendite/vedelikega alates 500€... Mootor (mis on minu käes töötavana olnud) komplektsena 500€ (sõltub täpsest aastakäigust ja komplektsusest). Saadaval ka kõik muud detailid - kasvõi nookurid ühekaupa.
Parimat,
Margus
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
19.12.2015 at 12:17 |
1 edit. Last edited 19.12.2015 at 12:22 by mambr
|
Daniil32 |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Tere, sai siis pealt niipalju laiali tõmmatud et vähemalt1 probleem teada. Nukkvõll peale 1&2 silindrit pooleks. |
19.12.2015 at 21:43 |
|
mrtn |
Chevrolet Transsport mootori probleem
See on nüüd ametlikult esimene kord elus, kui ma igapäevaauto pooleks läinud nukkvõllist kuulen :O |
20.12.2015 at 01:31 |
|
dodge |
Chevrolet Transsport mootori probleem
No vähemalt ei ole rüüsler |
20.12.2015 at 20:42 |
|
Virko |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Mitte et se sind kuidagi aitaks, aga ma ei saa jätta mainimata et headel/kasutuskõlblikel mootoritel ei lähe reeglina nukk pooleks Vähemalt mina nii arvan.
____________________________
65 Deville |
20.12.2015 at 20:53 |
|
DevilDeVille |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Lühikokkuvõte - 3,4 lirune on vägahea mootor, nigu SAAB. Nuh, et muudkui remondi koguaeg ja siis vahepeal sõidab nagu nalja.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
20.12.2015 at 21:07 |
|
Märt |
Chevrolet Transsport mootori probleem
quote: DevilDeVille: Lühikokkuvõte - 3,4 lirune on vägahea mootor, nigu SAAB. Nuh, et muudkui remondi koguaeg ja siis vahepeal sõidab nagu nalja.
Saab sobib konteksti väga kenalt - mul on neid 4, lootuses, et miski ikka liikvel on
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
21.12.2015 at 09:36 |
|
mambr |
Chevrolet Transsport mootori probleem
No ma ei saa aru, et mis seda 3400 GM motot niiväga kiruda on vaja!? Ma nendega 14 aastat sõitnud ja kui ise normaalne oled, siis peab vastu ka rehvisuitsetamisele ning korralikule treileriveole kasvõi Norra mägedes... Selge see, et Voyageri 3,3 on sisselaske ehituselt parema lahendusega, aga kas see sisselasketihendite õigeaegne vahetus võtab mingi koleda tüki küljest või! Ja kui Cadillaci Northstar siin juba mängu tuli, siis nendega ma küll kartsin sõita - kui miskit juhtub, siis on II Cadillac odavam osta. Ühesõnaga, selge see, et igaüks ikka oma mätta otsast, aga aitab nüüd peksa andmisest. Kui see masin korda saab, siis on aastateks sõidurõõmu! Minu käes on neid (Pontiac ja Chevy Trans Sporte) igasuguses konditsioonis olnud, aga tee peale pole mitte ükski jätnud!
Teemasse: Nukkvõll võib olla katki sel põhjusel, et õlituskanal on umbes (endise omaniku hoolimatus õigeaegsel tihendite vahetamisel - ilmselt jahutusvedelik ja õlisegu selle kanali emulsioonina umbe ajanud) ja sel juhul on lihtsam hankida uus plokk, sest kui nukasaale on plokis ringi käinud, siis seda mõistliku hinnaga ei remondi.
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
21.12.2015 at 16:47 |
|
DevilDeVille |
Chevrolet Transsport mootori probleem
Sisselasketihendite "õigeaegne" vahetus ei võta kellegilt tükki küljest. A seda paska pole lihtsalt vaja ja pärismootoritepuhul ei tule asi jutukski. Pemm on kaa näiteks sitaks sõidumehe autu, lihtsalt koguaeg tuleb igatmasti pulkasid vahetada ja elu on uutmoodi lill
Tampige mind või vaiamassinatega, minusilmis on pask endiselt pask.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
22.12.2015 at 06:14 |
1 edit. Last edited 22.12.2015 at 06:14 by DevilDeVille
|
DevilDeVille |
Chevrolet Transsport mootori probleem
quote: mambr: Ja kui Cadillaci Northstar siin juba mängu tuli, siis nendega ma küll kartsin sõita - kui miskit juhtub, siis on II Cadillac odavam osta.
Ja see sodiläki põhitäht tuli jutuks sinu enda suuläbi. Pole vaja mitte unistadagi, et ma hakkaks konstruktsioonivigadega asju maailmalõpuni kiitma. Samas mõne härra puhul ei paista see eriline maamärk olema.
Endiselt - pask on pask. Isegi kui enne söömist vaniliiniga üle puistata
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
22.12.2015 at 06:19 |
|
Ryanlincoln |
Chevrolet Transsport mootori probleem
You can maintain your car engine on your own. You can maintain your car’s electrical power by replacing a worn distributor cap.
You need a toolkit for basic car repairing. You can also get the car's manual for references.
I recommend you keep a track of the car's maintenance record. Also, you can take pictures of car engines which will help you in assembling it. https://handtoolsforfun.com/
You need routine maintenance after every 3000 miles.
How to replace distributor cap:
You can locate it underneath the car's hood. Then loosen the clips and screws on the cap. These caps are relatively easy to remove. Then slide the rotor off of the distributor housing to replace it. Now set the distributor caps down on a flat surface, to look them identical, orient them. And replace the cap on the distributor assembly and check your vehicle if it runs smoothly. |
30.10.2020 at 13:18 |
1 edit. Last edited 30.10.2020 at 13:21 by Ryanlincoln
|