Poster |
Message |
ramman |
Lincoln Navigator 2003-2006
Tere,
On silma jäänud ja hakanud huvi pakkuma Navigatori teise põlvkonna isendid. Hea meelega oleks huvitatud omanike kogemustest. Kuidas koos püsib, plussid-miinused jne.
2005-2006 autod peaks olema ZF-i kuuekäigulise kastiga. Kõige rohkem tekitab muret õhkvedrustus. Kuidas see vastu peab ja kui vaja remontida, mis hinnas on jupid? Padjad, kompressor, andurid?
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
28.03.2016 at 17:02 |
|
GfffG |
Lincoln Navigator 2003-2006
Vedrustust vaata näiteks Arnott Europe lehelt. Umbes sellise hinnaga saab ka Eestist, kui saatekulud liidad. |
28.03.2016 at 19:53 |
|
Madlobster |
Lincoln Navigator 2003-2006
2005 aasta mudel mul ja pole ühtegi paha sõna öelda
Jupihinnad talutavad
Murekohad on tal jah õhkvedrustus ja mootoriketi pinguti. iga hooldus lase patjadel pinnad puhastada
Endal pole nendega muret olnud (ah jah vedrustuse anduri varras kulus ära ja tuli lahti, tellisin uued ja kõik ok)
Vaatamta suurele läbisõidule läheb juppe vähe. Elektri anomaaliaid on vbl keskmisest rohkem piiksutab ja vilgutab oma tulesi seal, kord ei meeldi bensupaagi korgi juures midagi, siis parkimisandur ei anna infot.
Ketsi lasta ei saa paneb kõik võimalikud tuled põlema ja kasti avarireziimi kui kiusata
kui taga luuk korralikult kinni ei lähe võid hommikul avastada, et on öösel luugi lahti teinud iseenesest
kütusekulu 9-30 sajale
siis kui lukus ja süüde väljas siis minuarust mõtleb ja toimetab liiga palju (pumpab öösel patju täis endal jms )
elektriliste astmelaudade mootori korpused mädanevad ära ja lauad kukuvad alt ära
õli vaheta pigem tihedamini kui, et lased hooldusaja üle ja kasuta ainult tehasesoovitatud õlisi
suur ja raske aga ronib hästi (automaatne tagadifrilukk on hea abimees)
iga loks veermikus on kohe tunda ja ei ole enam hea sõita võdistab ja logistab iga pisikese lõtkuga
võrreldes konkurent eskalaatoriga on kw vähe aga see eest on 4 vedu ikkagi ise otsustada (eskalaatoril seal palju valikut ei ole)
ma ei tea ei oska suurt rohkem midagi kosta.
bensu võiks vähem võtta ja edasi võiks tigedamalt käia, istmesoendus on megaaeglane,
kui tagantjärgi küsida, kas ostaksin uuesti sama auto siis vastus oleks jah
müügis ei ole aga 12k oleks pakkumine, mis müügimõtte tekitaks
eks kui oskad küsi ja kui oskan siis vastan |
28.03.2016 at 23:00 |
|
Kummipuru |
Lincoln Navigator 2003-2006
sõitsin 2004 mudeliga pikalt.
automaatsed astmelauad mädanesid jõudsalt ja astmelaudade liigendite simmerlingid olid ära väsinud... tulemuseks sodi ja roostet täis liigendid mis lõpuks kippusid kinni kiiluma (alt ära võttes ilma abivahenditeta liikuma ei saanud!). Tegin astmelaudade korpused ise uued, tellisin ja vahetasin vajalikud tihendid ja tolmukatted. Liigendid, mootori ja reduktori lammutasin suht algosadeks ning määrisin sisse ennem kokkupanemist. Lõpuks töötasid astmelauad nagu uuel autol. Talvel vaja jälgida et poleks kinni jäätunud.
Muret tekitas ka õhkvedrustus...üksjagu. Õhkvedrustuse üks suur miinus on see, et olgu see viga kuitahes töhine, kogu süsteem on rivist väljas ja autol lõug vastu maad (millegipärast tühjenesid esimesed padjad oluliselt kiiremini). esimeste vedrupüstakute vahetus (amord koos padjaga) oli rahakotile päris valus...
elektriline tagaluuk tahtis ka hoolt... oli juhuseid kus tegid selle salongist kellegile lahti ja oma arust panid ka kinni, aga sõitma hakates avastasid, et too ennast ikkagi ise avanud. Lihtsalt vaja jälgida et korralikult sulguks, väikseimagi takistuse korral (näiteks täis tuubitud pakiruum kus osa pampe suruvad vastu luuki) enam ise ei sulgunud ja nõudis pisut abi.
sõiduomadused, mugavus ja kõik muu selline minu arvates super.
ise oleksin eelistanud 2.rea 3-kohalise istmega varianti, aga käras ka see tugitoolidega versioon. Risijad mugavuse puudumise üle ei kurtnud.
Helisüsteem iseenesest korralik, aga kui tahad kombineerida woofrit ja võimu koos aftemarket keskseadmega, ole valmis probleemideks. minul ei tahtnud see originaal võimenduse kooslus Clarioni keskseadet tunnistada ja võim jäi peale süütevõtme eemaldamist tööle, et siis suvalisel hetkel (vahest mitte ennem uut käivitamist) korraliku bassipauguga sulguda...
Originaalveljele originaalmõõtu rehve Euroopas suht võimatu leida...
Kill-koll teateid tuleb tõesti aegajalt ja paljud vead kadusid ka iseenesest...
Rohkem esialgu nagu ei meenugi midagi olulist. Kui miskit konkreetset veel teada tahad, anna märku.
Ka mina valiks ilmselt sama auto veel korra, aga ennem veendusk õhkvedrustuse korrasolekus või kaaluks steel-suspension kit-i
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
29.03.2016 at 15:47 |
|
ramman |
Lincoln Navigator 2003-2006
Tänud ülevaate eest, kuid mõned küsimused siiski veel
Kuidas masinal kere vastu peab? Escaladel/Tahoel kipub raam ussitama, eriti tagantpoolt tagasilda. Olen kuulnud juhuseid, kus raam lausa pooleks läinud.
Kas see automaatne astmelaud on võimalik kuidagi disableda, kui kogu mäng peaks laiali minema ja paigaldada näiteks roostevabad torud vms. või jääb masin mingeid komponente taga leinama, kui maha harutada?
Kas vedrustus on täisautomaatne või annab nupust kõrgust ise ka timmida? Näiteks talvel kõrgemale tõsta, kui paks lumi peaks maha sadama?
Mis mootori ketipingutiga juhtub? Kas tald kulub/väsib ära või pingutuselement ise? Eeldan, et pingutuselement töötab mootori õlisurve pealt.
Ketsi laskmise kohta, kas tal on igasugused kolmetähelised abid peal, mida ei anna välja lülitada? Kuidas talvel hakkama saab, kui ratast ringi ei luba, juhul kui oleks vaja just midagi kõvemini sikutada või lumest välja saada?
Kas täiskasvanud inimese paneb ilma vägivalda kasutamata viimase rea istmele ka pikemaks otsaks?
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
29.03.2016 at 18:16 |
|
Rein000 |
Lincoln Navigator 2003-2006
Kas siin, meil juhtunud? Ehk kirikuõpetaja naiselt ostetud autod, uppunud, pauguga, mis iganes, paati ookeani lastud. Pole ma enda omal küll seda täheldanud veel, aga homme peaks venna oma üle vaatama, tal just bensupumba teema käsil ja tõstukil parajasti. Escalade siis. |
29.03.2016 at 18:50 |
1 edit. Last edited 30.03.2016 at 14:28 by Rein000
|
Madlobster |
Lincoln Navigator 2003-2006
Minu isendil ei ole roosteprobleeme täheldanud vbl pole soola saanud
Kui astmelauad ära võtad siis näed ainult arvutiga ligi minnes, et neid leinab armatuurile tulukeste või kirjadega oma kaotusest teada ei anna
Vedrustus on täisautomaatne kõrgemaks tõstab siis kui paned 4x4L peale. Natuke häirib ennast see mind ka. võiks saada enne kändu nupust tõsta. 4x4 lülitus võtab palju aega
Kett venib ja ketileevendi annab saba, nuka nurga muutmise süsteem ka natuke kapriisne
Ketsilaskmist pidasin asfaldil silmas kw vähe ja ei jaksa kerida, kui kiusad siis elektroonika hakkab vastu ja tulemuseks kollaste punaste tulede meri armatuuris ja sund kolmas käik
Abimehed on võimalik välja lülitada, libedal lase ketsi palju tahad
Viimases reas on palju mugavam ja rohkem ruumi kui keskmises reas. Aga kui tagmise rea istmed üleval siis pagassi mahub veel ainult naise käekott (see ka mulle ka ei meeldi) ok toppides on võimlik sinna ikka ühtteist paigutada aga põhimõtteliselt on kõikide istemete kasutamisel pagass nii suure auto kohta olematu (vennal on yukon xl ja pagassis jääb ruumi sitaks veel)
|
29.03.2016 at 19:00 |
|
ramman |
Lincoln Navigator 2003-2006
Tänud veelkord.
Madlobster, äkki viskad mulle privasse täpsemat infot oma auto kohta? Huvi on täitsa olemas.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
29.03.2016 at 19:38 |
|
Kummipuru |
Lincoln Navigator 2003-2006
Madlobster rääkis kõik põhimõtteliselt ära.
Astmelaudadest veel niipalju, et võimalik on need ka lihtsalt menüü abil disableda. Kui lihtsalt alt ära võtad, jääb küljekrbi alla suht kole ja silma riivav tühimik. Loomulikult on võimalik sinna asemele panna tavalised OEM stats astmelauad, aga need oma väljanägemiselt suht inetud ja kuidagi justkui kaugelt külge visatud võõrkehad. Sama oleks ilmselt ka rv torudega. Parim on jätta olemasolevad ja kinnisesse asendisse, siis välimus vähemalt kena. See muidugi maitseasi... Nende alt ära kruvimine on muidugi paras PIA...
Kolmandas reas kannatab täitsa täiskasvanul istuda, aga pikemal tegelasel kui 190cm läheb seal pikema otsa korral suht valusaks ikkagi. Teise istmerea istmed (2 istmega variant) olid küll mugavad, ruumi normaalselt ka 2 meetrisele ja seljatugesid andis samuti pisut alla lasta. Boonusena oli veel väiksema pakuruumi mõõtu laegas tagumise käetoe all.
Pakiruum on kasutusse tõstetud 3.rea istmetega tõesti tilluke. Ise kombineerisin seda reisidel vastavalt vajadusele, kas oli 1-ne pool üleval ja 2-ne all pakkide jaoks või vastupidi... nii mahtusid asjad ära küll, aga muidugi XL-ga ei saa võrrelda...
Kerepaneelid tal enamus alumiiniumist või plastikust... minul oli ainus probleemne koht tagaluuk... Raami puhul mingit probleemi ei täheldanud.
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
04.04.2016 at 11:00 |
|
ramman |
Lincoln Navigator 2003-2006
Tänaseks on auto otsingud lõpetatud. Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga abiks olid, tänud ka Madlobsterile, kes lahkelt oma autot näitas ja proovisõitu lubas teha.
Õue peal seisab nüüd Chevy Express.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
12.06.2016 at 18:58 |
|
Madlobster |
Lincoln Navigator 2003-2006
See ju buss mitte maastur |
12.06.2016 at 21:18 |
|
ramman |
Lincoln Navigator 2003-2006
quote: Madlobster: See ju buss mitte maastur
Sai vaadatud-proovitud üht-teist ja määravaks sai siiski kasutatavus 7-kohalisena ja pakiruumi maht. Pika kerega maasturid (Suburban, Escalade ESV jms) olid ka optionid, aga polnud ühtegi, mis oleks sobiv. Ühel hind krõbe, teine ise raibe jne. Valik on tegelikult selles kategoorias suht niru.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
12.06.2016 at 22:02 |
|
|