Ameeriklased alati hingelähedased olnud.
Toodud sai ta Tallinnast Hiiu Autoaiast detsembri lõpp 2009, algul olid probleemseks ukselukud ja täistulede vahetus lüliti.
Ka juhiuks jäi lukku, õnneks kannatas seest polstrit niipalju eemale venitada ,et sai käe vahele ja sai uks lukust lahti, siis said ka ukselukud ette võetud ja korda tehtud, iluvigadeks olid 2 roostes kroom liistu, mis said plastikust uued voolitud.
ostes
Auto mark: Buick
Auto mudel: Park Avenue
Auto mõõdud: pikkus 5210mm
Laius 1905mm
Kubatuur(kw/ccm): 3.8 127kw 300nm
Väljalaske aasta passi järgi: 1991
Audio: Originaal Delco consert sound II
Värvus: Valge
Salong: tumenev tahavaate peegel, 2x el istmed ees ,käetugi ees ja taga
kohtvalgustid jpm...
Auto oma suuruse ja mootori töömahu suhtes ikka suhteliselt ökonoomne keskelt läbi 10l /100km
suur pluss on 6 istekohta on ka päris palju vaja läinud
Kiirendus 0-100 on reaalselt 9s
mõned pildid ka siis
Mõnda aega kulgetud siis tekkis kurvides nälg.
Sai siis hull töö ette võetud, summuti alt, paak maha ja edasiseks sai pensupumba juurde keresse auk lõigatud ja raam ümber tehtud, et ei peaks paaki alt kakkuma kui pumbaga midagi juhtub... sai sõel ära puhastatud ja probleem kadus.
Siis pakuti mulle autole doonorit kõrvale, mõeldu tehtud kui midagi ära kukkub ei pea pikka tellimis aega ootama... Sai teine ka mootori ja kasti pärast
igaks juhuks võetud, tükkaega kibeles, et vahetaks mootori ära, tegu siis Series 2 mootoriga L36 150kw teisipidi mõte oli, milleks korras mootorit vahetada las vedeleb veel.. sisuliselt 3a sõitsin ilma probleemideta, kuniks käis karpide tegemises, peale seda sain elektroonikat välja vahetada... Süütemoodul, aju ja automaki ju jäeti juhtmed peale kui keevitati, viga ei ilmnenud kohe, vaid umbes poole aasta pärast nagu nad teevad.
enne talve sai vaadatud, et soendus ikka ei puhu nii hästi kui võiks, võtsin soendusmootori eest ära ja käsi süsteemi sisse ja kahtlused saidki tõeks. Kondi radikas nii paksult mingit kitti täis, füüsiliselt ei puhu läbi. Sai tolmuimejaga ära puhastatud nii palju kui kiirusteploki august sai, asi muutus nagu öö ja päev,
enne puhastamist pilt kah
mingi hetk said piduritorud oma aja ära elatud, ja läksid kõik vahetusse, ainult 14m toru läks auto alla ja nii keskelt läbi 70€, oleks 13m hakkama saanud arvasin ,et 2 lühikest juppi vahetab kunagi hiljem. Aga pidureid õhutama hakates selgus ,et pedaal vajub ikka läbi ja oligi selge pilt, jooksis nagu kusekurn, eks sai torusi natu muditud ja ei tasu ikka laiskust end ära ja sai täis uus torustik alla.
Aasta tagasi umbes said väljalaske kolded maha võetud, sai ilusti mõlemad kapotialt kätte, mõrad sees ja ilmnes ka ,et polnud kollektori tihendeid vahele pandud (plekist kolded).
Korraga kolded maas sai ka tuuning tehtud, roppust eemaldatud.
2013 veebruaris auto otsustas ,et käi jala ja ei võtnud starterit taha,
sai tükkaega uuritud ,et mis kala on, ühesõnaga kõik ilus kena starteri peale voolu ei tule, kui otse panna siis käima ei jää, mõni sekund käib sureb ära, pani 2 päeva nahka. uurimist ja mõtlemist ,et vb tehase securyti süstem paneb segast, ja mõõtmiste tulemusena sai selgeks ,et auto ei tunne võtit ära, väike hookus pookus ja auto käib jälle.
Vahel oli tunne küll juba selline ,et lähen tõmban toonoril juhtmestiku ja mootori maha ja panen enda omale peale.
Mõnda aega sõidetud, ja jälle päevake autoga veedetud, nimelt tükkaega olnud autol minek nõrk, kütusekulu suur , käivitumine halb ja paugub tagasi, põhjuseks oli siis pensupump, survet jõudis tekitada 1,2bar. Normaalseks käimiseks tühikäigul on vaja aga vähemalt 2 bar. Ei tea uus pump(pool aastat vana umbes) ja väsis lihtsalt ära Bosch... Sai vana doonori pump tagasi peale pandud ja käib suudab tekitada 3bari.
märtsis hakkas auto salong külmaks jääma ja selgus ka ,et kerge surve radikas pole pikalt mõelda mida see tähendab.
Tosooli kadu ka kerge ostest saati, viimasel ajal muidugi suurem. Süüdi selles siis sisselaske kollektori tihendid (polnud korralikult kinni keeratud).
Sai ostetud terve ülemine tihendisari 130€.
Kaaned läksid tegemisse, kui juba korraga maas võtsin tööle kaasa ja lihvin tihendi pinnad igaks juhuks üle , läks ka 0,5mm maha hobustele natuke suuremat pinget pakkuda.
sai asi korda ja sõita sai kuni 2014 veebruarini
kui Külmaga tosool ära jäetus või lõi kaanetihendid ära lampi igaljuhul sai mootor kuuma päris kinni ei poonud.
Otsustus võimetus oli jube asi, hetkel ei läinud veel teise mootori peale, vaid ajas selle veel korra ellu, seega suured spetsialistid mis on pildil valesti?
kõige huvitavam kogu asja juures on see ,et üle pool aastat tagasi sai uus tihend pandud, pinnad lihvitud. Peale kuuma saamist oli kaan natuke kõver, muidugi mitte palju aga sai uuesti lihvitud.
Sai kõik uuesti kokku ja käima, kuid ei olnud enam päris hea asi, kuna neljandas silindris oli surve poole väiksem kui teistes aga pööretel oli korras.
Tühikäigul lonkas 1500 rpm-ini, edasi jooksis ühtlaselt. Sai mõnda aega kulgetud ,et arvatavasti rõngas kinni põlenud, võibolla mingi aja peale laseb lahti aga ÜV hakkas peale pressima ja enam ei viitsind vana mootorit teha....ning sai kopp ette 5,5 silindriga sõitmisest ja klõbistamisest,
sai 21 märts 2014 hommikul töölt tuldud ja mõeldud ,et magamine on nõrkadele kell 14.00
siis sai paus tehtud, koeri taga aetud ja kohvi tehtud, peale seda kella 20.00 oli uus kone vahel.
tegemist veel shitaks Juhtmestik.....
asi areneb.
mõni päev hiljem
kui kõik koos, sai väike testiring tehtud. Tulemus pole päris selline nagu oodatud, vana mootor tundus tunduvalt erksam. Oli veel mõni probleem pensupump on väikse tootlikusega ja egr klapile ei tule voolu peale, tuleb assja süveneda aga muidu käiku vahetab ilusti, kohapeal Parking peal siis on piiraja 4k rpm juures aga sõidu ajal jookseb üle 5k tundub ,et turbiinilukk ka toimetab ilusti 100km/h on pöörded kuskil 1600-1700 rpm.
Ja nüüd pildimaterjali sai kaameraga hullatud..
üks kohustuslik pilt on veel panemata
enne
nüüd
Täna oli siuke igav päevake sai natu pesemisega tegeletud L36 omanikud teile midagi
Karbid said ka nädal tagasi värvitud.
Head lugemist!
07.06.2014 at 20:16
3 edits. Last edited 07.06.2014 at 23:53 by PiiluMart
Buick Park Avenue 91Kuna olen selline nokitseja tüüpi ja lõpupüti asemel olev resokas hakkab siibrisse viskama, läbimõõt liiga väike ja pole kuigi ilusa häälega.
Sai igavusest uus lõpupütt tehtud, mõnusalt vaikne. Jõu kadu või kasvu hetkel kommida ei oska tuleb mingipäev alla installida veel.
Buick Park Avenue 91Kas selle pensupumba juurde keresse lõigatud august ka pilte on ? Tahaks ka pumba elu kontrollida. Täis paagiga tühikäik
korras, aga kui umbes 300 miili sõidetud, hakkavad pöörded kõikuma ja külma mootoriga kipub välja surema !
PS. selle eprommini pole veel ikka jõudnud, nüüd pikk pühade nädalavahe tulekul, äkki siis jõuan !
____________________________
Chrysler Stratus Cabriolet 2,5 2000
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,8 1995
quote:raunorastas: Kuidas sa lahendasid tulelüliti mure? Enda buigul sama jama ja mitte kusagilt ei leia selle kohta midagi..
Mis sul selle tulede lülitiga on?
Tegelikult on nii, et ei taha seda klöpsu hästi käia vb aitab veidi varrast painutada. Aga kui klöps käib kaovad tuled uldse lkus kurat ja jäävad pargid. Proovisin armatuuril andureid katta aga tulutult. Ideid?
Buick Park Avenue 91nõme lugu - mul töötasid nad kenasti. Aga vaata aku juures on lisakaugtulede relee - see korra tuli mul pesast välja...
Muidu toimisid kõik andurid ilusti (päevatuled). Pealüliti tal ukse küljes, pane siis sealt lähid peale ja proovi uuesti.
sorry et võõra teema risustame
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
quote:Vanaisa: nõme lugu - mul töötasid nad kenasti. Aga vaata aku juures on lisakaugtulede relee - see korra tuli mul pesast välja...
Muidu toimisid kõik andurid ilusti (päevatuled). Pealüliti tal ukse küljes, pane siis sealt lähid peale ja proovi uuesti.
sorry et võõra teema risustame
Veel viimase korda just naperdasin. Asi nii et kaugtuli läheb põlema küll kui kangi pooles vinnas hoida. Asi ikka lulitis vist. Küsimus ongi, et kust saab? Kas tervet sammast vaja? Sorry toesti..
Buick Park Avenue 91Mina lahendasin tuledevahetuse nagu volgal24, jalaga lüliti põrandal. Kuna ostes olid sambast osad jupid puudu. Samas ei kipu käsivahetusele enam ringi tegema.
suhteliselt mugav ja jalad nagunii vabad.
Proovi rooli asendit muuta kas siis vahetab tulesi, varda pikkus muutub rooli asendist.
aga kui tuledevahetus lüliti kutu siis mul vedeleb üks täitsa.
Pimedus andurid töötavad kui paned pargid põlema (alumine nupp) koos coming home lülitusega.
kjoll Ma ei tea kuidas pontul paak on, esimene kord tuleb paak maha kakkuda ja siis saad õige koha teada(kui tal pagassis/istmeall) pole tehasest juba luuki pumbale lähenemiseks, kui pole siis on ta ilmselt ka pikkade torudega, mis tuleb asendada voolikutega muidu ei saa vajadusel ikka pumpa kätte.
20.06.2014 at 15:30
1 edit. Last edited 20.06.2014 at 15:37 by PiiluMart
quote:PiiluMart: Mina lahendasin tuledevahetuse nagu volgal24, jalaga lüliti põrandal. Kuna ostes olid sambast osad jupid puudu. Samas ei kipu käsivahetusele enam ringi tegema.
suhteliselt mugav ja jalad nagunii vabad.
Proovi rooli asendit muuta kas siis vahetab tulesi, varda pikkus muutub rooli asendist.
aga kui tuledevahetus lüliti kutu siis mul vedeleb üks täitsa.
Pimedus andurid töötavad kui paned pargid põlema (alumine nupp) koos coming home lülitusega.
kjoll Ma ei tea kuidas pontul paak on, esimene kord tuleb paak maha kakkuda ja siis saad õige koha teada(kui tal pagassis/istmeall) pole tehasest juba luuki pumbale lähenemiseks, kui pole siis on ta ilmselt ka pikkade torudega, mis tuleb asendada voolikutega muidu ei saa vajadusel ikka pumpa kätte.
Buick Park Avenue 91Täna ütles pensupump mootorile ,et õpi 1,8Bar-iga käima, peale puterdava tühikäigu ei tulnud sealt midagi.
Ammu oli teada ,et pump lahja natu, 3bar andis... tagasivoolu klapp rakendub kuskil 2,5-3 bari juures, aga liikus. Sai garaažis natu otsitud ja mingi audi paagiväline pump jäi näppu mõõtmis tulemusena andis 4 bar välja ja lendas paaki nagu mühiseb, Käimise ajal ei viitsind enam mõõta,et palju käimise ajal reservi jääb ja tootlikusest pole ka eriti aimu, aga liigub paremini kui varem. Sai veel puhastatud õhulugeja mis oli pigitanud õli/tahma sodi täis. Kui keegi müüb mingit parema tootlikusega pumpa võib pakkumise teha. Parem kui oleks uus, aga hea hinna korral ka kasutatud sobib, tootlikus võiks olla kuskil alates 190LPh, vaja paljast pumpa ilma kopsikuteta, pumba ees olev sõel oleks soovituslik.
05.07.2014 at 22:31
1 edit. Last edited 05.07.2014 at 22:32 by PiiluMart
Buick Park Avenue 91mul selle seeries kahega on maanteel ca sama, aga linnas pole küll alla 15 näinud ja talvest ei maksa rääkida, 18 kindlalt ja väga külmaga 20-23
mõõda või sõida kuidas tahad.
Buick Park Avenue 91Mul ka teine seeria peal, keskmine 10 . Esimesel seerial talveks sai õhuvõtt radika kõrvale toodud, et imeks sooja õhku ja 12pealt kukkus 10 peale kulu ,ei ole puhas linn ega puhas maantee sõit vaid keskmine.