Poster |
Message |
Mankind |
2006 Pontiac GTO
Tere,
Olen huvitatud soetama endale musta värvi Pontiac GTO-d, kuid tahtsin küsida kogenumate inimeste käest kas GTO puhul peab arvestama, et varuosad on kallid kuna auto on Eestis haruldane ning seda enam, et Pontiaci nüüdseks juba enam ei toodeta.
Samuti ehk keegi oskab öelda midagi konkreetse auto kohta, mis praegu müügil on juba pikemat aega: http://www.auto24.ee/used/2235706 |
05.05.2016 at 23:34 |
|
anryo |
2006 Pontiac GTO
Olen omanud 2005 GTO'd mis oli veel 5.7 LS1 mootoriga. 2006.a. LS2 mootoriga masina eest, kui ta on korralik, on see hind normaalne.
Varuosad, mis puudutavad mootorit ja käiguosa on täesti tavalised GM'i jupid ja sama hinnaga, kui nt. Corvettel. Kerepaneelide, tulede jms. osas tuleb kindlasti arvestada, et kõik mida vaja tuleb USA'st tellida aga kuna ta on seal suhteliselt levinud auto siiski, on kõike saada. Austraaliast ei pea midagi tellima, kui sa ei taha just Holden'i look'i saavutada.
Minu arust on ägeda autoga ja väga paljud ei saa üldse tänavaliikluses aru, millega tegemist on, seega saab temast väga ägeda sleeperi, millega vahest on hea foori taga üllatada! Minule GTO meeldis, tagaiste oli täiesti kasutatav, kütuseklu maanteel oli alla 10 ja auto püsib väga hästi teel ja on hea juhitavusega. Oleks veel manuaalkast, oleks veelgi ägedam sõita, kuid automaat on jällegi mugavam valik suure võimususe tõttu.
Osta ära ja tule näitama - leian ehk ka oma garaažist mõningaid tuuningjuppe talle ja oskan rääkida, kust mida saab ja mida teha oleks mõistlik.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
06.05.2016 at 09:20 |
|
iroc-z |
2006 Pontiac GTO
Ise omanud nüüd juba umbes 4 aastat sellist isendit: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=39727
Anryo sõnadele lisada pole midagi. Arvestades väga häid USA masinate remonditöökodasid, siis juppidega ei ole küll mingit probleemi. Kõike saab ja hinnad sellised täitsa normaalsed. On kallimaid tükke ja odavamaid - selles suhtes pole karta vaja.
Selle konkreetse sinu poolt vihjatud auto kohta ei oska aga midagi öelda.
Anryo väljapakutud garaazikülastuse võtaks isegi ette. Saaks ehk ka mõtteid/juppe ja häid soovitusi
____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO |
06.05.2016 at 11:12 |
|
askeldaja |
2006 Pontiac GTO
Mul saab kohe varsti 10 aastat, kui hakkasin uhiuuest peale pidama. Vähemasti hetkel pole mingeid plaane loobuda, hea auto. Kiirem, kui välja paistab ning 4 inimest mahuvad päris mõistlikult ära, ilma et peaks istudes joogat harrastama.
Eelpool postitajad ongi pmt kõik ära õeldud.
Juppidega pole probleeme olnud (pole neid ka nii väga kulunud). Kütusekulu täiesti okei, et maantel 10 ja otsa saada, peaks vist imeasju tegema. Linnas sõltub, kui rahulikult asja ajad ning kas satud kuskile ummikusse venima. LS mootorid on head mootorid, jupid on kohati vahetatavad ning neid on saada. GTO puhul võib kere osadega olla natuke kallim teema kui näiteks F-bodyga. Üldiselt ei midagi erilist, täiesti normaalne ülalpidamine.
Juhul kui oled harjunud imevaiksete autodega, võib alguses tunduda, et kumiseb võib kahiseb pisut rohkem kui teised, talle pole tehasest kõvasti heliisolatsiooni lapatud. Võid proovisõitu teha peale sileda maantee ka mõnel krobelisemal teel, saad selgema ettekujutuse. Muusikat on selles kuulutuses oleval autol juba muudetud, seega arvatavasti kuuleb eurokanaleid. Küljepeeglid võivad mõnel jahedal sügishommikul pisut udused olla, aga kuivavad lõpuks ikkagi ära.
Anryo mässas igasuguste asjadega, seega küllap ta oskab pikemalt rääkida.
Seega, vaadata tasuks nagu igal ostetaval autol: kas on puhas taust, pole matsu pannud ega uppunud. Üldtüüpilised asjad, et roolivõim oleks vaikne, mootor ei kiliseks ega koliseks, tomutaks, ei miksiks jahutust ja mootoriõli. Numbrimärgi järgi tundub kuidagi väga tuttavlik GTO. Kui on see, mis mulle meenub, sõitis üsna varsti peale minu auto ilmumist ringi, üks selline oli must 2006 ja automaat, 17 tehasevelgedega.
Kui plaanid raskema jalaga hakata päevad läbi kangutama, mina kaaluks A4 GTO-le suht esimeste modidena taha Holdeni 3.73 hammakaid (hiljem vaja spidomeetrit paika ajada) ja ette võibolla mingid suuremad esipidurid. Tihedama hammakaga võib muidugi tekkida ka teatav võimalus, et kipub taga pisut häält tegema, mida tihedam ülekandearv, seda suurem võimalus. Kruisimiseks on OEM pidurid head küll, aga tõsisemaks lajatamiseks on võibolla pisut natuke nõrgad.
Kui automaatkast on korras ja ei libise läbi, siis see on võibolla isegi mugavam lahendus. Manuaal eeldab korralikku sidurit, et lahutab ja peab nagu vaja (OEM kestab pigem rahulikku sõitu). Samas on manuaaliga võimalik rohkem mässata, kellele selline asi meeldib. Vaata ka esiamordid üle, kas rehvid pole väga vastu käinud. Mõnel käib, mõnel mitte, minul ees OEM 18 veljega 245 rehv jätab suht väikse vahe, kui mõned sillajupid hakkasid loksuma, kippusid rehvid õrnalt vastu käima. Peale sillaremonti jälle täiesti bueno. Rehv ju mängib sõidu ajal külgsuunas, sellest päris ei piisa kui tõstukil vaadata ja rehvi ning amordi vahe on alla poole cm.
Enne ostu laseks tundjamal auto üle vaadata (kuidas automaat käiku vahetab, kas tagasild ei kolksu või unda jmt). Meelerahu huvides võib lasta ka silindrite surved üle vaadata, kui ühtlased nad on. Kui nurrub puhtalt, pole seegi nii üliprioriteetne teema, peaasi et õli oleks jahutusvedelikust puhas jne.
Mis vedrud tal all on? Piltidel istub suht normaalselt, OEM tagavedrud vajuvad muidu üsna kähku madalaks.
Kui see on korralik auto, see hind täiesti ok. Ei saa neid USAstki nii hirmus imeodavalt kätte, kui ikka korralikest autodest rääkida. Teatav risk on muidugi alati, juhtub ka üsna uutel sakslastel või millel iganes. Mis rehvid tal nendel suuremate velgedega all on, tiivaääred on rullitud? Stock ja tegemata tiivaäär väga üle 255 vastu ei võta (ohutu piir olekski tagumistel 255). Ole valmis tagarehve vahetama, need käivad igal pool täiesti kogemata ringi. No ja seda ka, et igasugused chipitud diislid üritavad liikluses reavahetusi saboteerida jne.
Iga kasutatud auto ostu puhul tasub VIN-i järgi eluolu uurida. See on suht default asi.
Nael kummi!
|
06.05.2016 at 12:53 |
|
Mankind |
2006 Pontiac GTO
Suur tänu Teile vastamise eest. Seda oligi vaja kuulda.
Kõik minu tuttavad ütlevad, et mis ma jaman, Pontiac on haruldane, varuosad kallid, ebamugav jne. Soovitavad, et võtaksin mingi volkari või toyotsi. Kahjuks ma pole selline tüüp, kes kannataks väga selliseid hallimassi autosid ja selliseid mille puhul peab gaasi põrandasse vajutama, et mingitki kiirendust tuleks.
Ise olen noor, sain normaalse töökoha ja nüüd on võimalus auto osta ja olen palju otsinud, kuid GTO on see mille hinna eest tundub, et saab ka kõige rohkem autot nö.
|
06.05.2016 at 20:17 |
|
taaniel |
2006 Pontiac GTO
quote: Mankind:
Suur tänu Teile vastamise eest. Seda oligi vaja kuulda.
Kõik minu tuttavad ütlevad, et mis ma jaman, Pontiac on haruldane, varuosad kallid, ebamugav jne. Soovitavad, et võtaksin mingi volkari või toyotsi. Kahjuks ma pole selline tüüp, kes kannataks väga selliseid hallimassi autosid ja selliseid mille puhul peab gaasi põrandasse vajutama, et mingitki kiirendust tuleks.
Ise olen noor, sain normaalse töökoha ja nüüd on võimalus auto osta ja olen palju otsinud, kuid GTO on see mille hinna eest tundub, et saab ka kõige rohkem autot nö.
Sõpradel/tuttavatel täiesti alusetud hirmud. Selle raha eest on autot rohkem kui tahta oskad.
Ainus aga on, nagu paljudel selles vanuses mittelaiatarbemasinatel, kasko hind. Tuleb ilma sõita ja loota...
|
06.05.2016 at 22:42 |
|
GfffG |
2006 Pontiac GTO
Liisinguga ei tasu küll osta seda minu arvates. 3-aastaga makasad tõenäoliselt üle 6000 ainult kaskot selle eest. Samas, 6000-ga saaksid 3-4 aasta pärast samasugust GTO-d osta, kui juhuslikult selle mahakandmisele sõidad. |
07.05.2016 at 08:58 |
|
anryo |
2006 Pontiac GTO
quote: iroc-z: Anryo väljapakutud garaazikülastuse võtaks isegi ette. Saaks ehk ka mõtteid/juppe ja häid soovitusi
No eks sa tule läbi mõnel õhtul, peale 18:00 olen tavaliselt kodus. Helista ette vaid - number on profiilis.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
08.05.2016 at 20:08 |
1 edit. Last edited 08.05.2016 at 20:08 by anryo
|
VeixES |
2006 Pontiac GTO
Ole meheks ja osta ära sõbra punane GTO http://www.auto24.ee/used/2242726
Omanik on pedant(hea mõttes) ja seda masinat hoidnud.
Nädalavahetusel sõitsin sellega prooviks ja võrreldes minu enda palju modifitseeritud GTO-ga on tegu mugava ja palju paremini säilinud isendiga.
____________________________
GTO '04 |
09.05.2016 at 07:59 |
|
|