Poster |
Message |
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Et kõik ausalt ära rääkida, siis tuleks alustada sellest, kuidas 90ndate alguse poole algkoolijuntsuna nägin Tartus, Riia mäel seismas imeilusat kaunitari - oranži kleidiga ning mustade triipudega 70ndate keskpaiga Chevy Camarot. Autol olid küljes Rootsi numbrid ning sõitmas ma nägin seda haruharva. Mingisugune hetk auto kadus, ju kolis rootslane minema, tõdesin, aga mälestus autost jäi. Aastad möödusid, sigines 3gen Firebird, millele sai Märteni romulas käidud juppe otsimas, ning märgatud seal helerohelist Camarot. Natuke sai auto ümber uudistatud ja tõdetud, et tegu on päris ilusa autoga ning sammud Tartu poole tagasi seatud. Eelmisel aastal silmasin kuulutust, et auto on müügis, esialgu küll pisut ulmelise hinnaga, aga mäletasin, et auto tundus olevat ka viisakas ning seejuures ka omaniku jutt "auto küljest ei leia ühtki viga" tundus hinda õigustavat. Mingisugusel hetkel vahetas auto oluliselt mõistlikuma raha eest omanikku ja sattus vanast pesapaigast mõne miili kaugusele uue omaniku kätte. Umbes kuu eest märkasin, et auto on jälle müügis ja tekkis huvi seda vaatama minna. Omaniku sõnul sai ka auto originaalmootor just Erkki juures uuesti tegemisse antud ning see pidi hinna sees kaasa tulema. Peale kõnet Erkkile ja põgusat õhtust ülevaatust oli auto seisund enam-vähem teada ning kaup koos, nädalake hiljem sai auto ka juba Tartusse ära toodud. Helistasin Erkkile, et täpsustada paari detaili mootori juures ja siis tuli kuidagi juttu auto ajaloost. Erkki rääkis, et üritas sama autot osta juba aastal 2001, kui see veel oranž oli. "Oot, oot, oranž, mustade triipudega ja Rootsi registris?" küsisin mina. Jaatavat vastust kuuldes oli selge, millise autoga on tegu. Leidsin siis lõpuks üles oma kaunitari
Autoga lähemal tutvumisel tõdesin, et aastatagusest kuulutusest läbi käinud lause ideaalse seisukorra kohta päris 100% tõele ei vasta siiski. Tähelepanekud siis järgmised:
Värvkate on pealt ilus, aga altpoolt servast leiab hulganisti eeltöö vigu. Samale asjale viitavad ka kapoti tagumises servas ja ukseservades olevad roostemullid.
Kere on suhteliselt robustselt keevitatud, eriti põhja alt ja pakiruumist. Õnneks pole paiku palju, aga süda tilgub verd, nähes serv-serva peale punktitud paiku, kus vahel tühjus irvitab.
Keevituse puhul leiab paar küsitavust ka kere välispindadelt - tagatiiva servi on näiteks lapitud ka punktitud paikadega, ning seejuures on õmblus tagantpoolt täiesti kaitsmata.
Kõik silmaga kehvasti nähtavad pinnad on värvimata-töötlemata.
Hulgaliselt leidub müstilisi ratse, näiteks on kere külge kinnituskõrvadeks keevitatud seibe, poldid, millega keredetailid on peale värvi kinnitatud, on täiesti suvalised ning osaliselt ka puudu.
Juhtmestikku on sada korda lapitud ning üldiselt on vist lihtsam see otsast peale teha.
Sisu tükid on lastud nahatada ilmselt kahe erineva tegija juures - värvitoon klapib, töö kvaliteet mitte.
Puudu on esmapilgul hulgaliselt pisidetaile.
Väidetavatest uutest sillatükkidest pole haisugi - rooli keerates on pea veerand tiiru lõtku, ning suurem osa tuleb munakatest.
Poolraami ots on auklik, sinna kulub natuke värsket plekki.
Positiivsetest asjadest on paigaldatud kiire (2 tiiru servast-serva) roolikarp ning täisring 3. gen ketaspidureid.
Hetkel sai mootori ootuses asutud korrastama kapotialust, kuna see ei kannatanud võrreldes auto üldise värvkattega absoluutselt kriitikat. Aga pole hullu, värske kiht poolmatti musta värvi parandab kõik. Kapotialuseid tükke demonteerides sai aimu ka auto koostajate töökultuurist või õigemini selle puudumisest. Hulgaliselt vales mõõdus polte, sobiva kinnitusvahendi puudumisel kasutatud plekikruve jms. Õnneks on tegu suhteliselt lihtsa autoga ning pooleteise õhtuga sai kere ka tulemüürini detailidest puhtaks roogitud. Plaan on kõik lahtised tükid, alustades poolraamist liivapritsi saata ning seejärel värske värviga katta, sillatükid üle vaadata ning vajadusel uutega asendada. Pidurid tundusid hetkel viisakad, nende puhul ilmselt piirdub hooldusremondiga. Mootor ja kast vahele ning nina uuesti kokku. Plaan oleks suve alguseks auto mingil kujul tänavale tagasi saada. Ilmselgelt piiratud aja ja vahendite koostöös ideaalset tulemust ei saa, aga talutavani ilmselt jõuaks küll.
Paar pilti ka hetkeseisust:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
21.03.2015 at 09:47 |
1 edit. Last edited 17.05.2015 at 19:36 by rnx69
|
Ri-Q. |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Tore taustalugu! Hea, et auto läks headesse kätesse!
____________________________
REC
BB |
21.03.2015 at 15:12 |
|
DevilDeVille |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Pole halba ilma heata - nüüd saad selle pornorohelise värvi peldikutaha saata ja oma mälestustest pärineva skeemi uuesti selga tuisata. Eelnevalt muidugi keretööde meesseksi likvideerides. Ühtlasi avaneb soodne võimalus loobuda küljesrippuvaist kõigiaegade jubedaimatest stangedest.
Jõudujaksu.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
21.03.2015 at 15:29 |
|
Ri-Q. |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Stange mõjub tõesti võõrkehana, aga värv on mu meelest küll väga lahe.
____________________________
REC
BB |
21.03.2015 at 15:58 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Paar tundi laamendamist ning eraldus alt ka poolraam. Üllatusi tuli veelgi - kaks puksi värske näoga, kaks suht ära väsinud. Uuema näoga pukside all olnud kinnituskohad poolraami küljes mädad, aga õnneks ei midagi, mida keevitus ja värske materjal parandada ei suuda. Töökultuurist jäi jällegi kummaline mulje, osad detailid, mis poolraami külge paigaldatud, olid suhteliselt värskelt värvitud, osad mitte. Sajas eri mõõdus ning erinevat stiili poltidest rääkimata.
Devil, reaalselt päikesevalguse käes see värv nii pornoroheline ei tundugi, esialgu jääb nii, nagu on, eks aasta-paari pärast vaatab, mis selle värviga saab. Meeles mõlgub üks pisut teist tooni roheline. Oranžiks tagasi ei hakkaks värvima, see eeldaks ka suhteliselt viisaka rohelise sisu uuesti nahatamist. Auto ümber püherdades aga leiab keretööde juures meesteseksi tundemärke küllaga, karpidele on mõne koha peal päris usinalt pahtlit määritud, aga see lihvimata unustatud näiteks, rääkimata sellest, et kooruva värvi peale on lihtsalt uus kiht tuisatud.
Kuna mõningad detailid otsustasid eralduda ainult relaka abiga, siis on lappimist kokku pannes pisut rohkem, kui võib-olla tarvis.
Roolivõll vajaks ka asendust, oskab keegi öelda, mille küljest võiks analoogi konsumeerida, Blazerile leidsin viisaka, kahe kardaaniga variandi näiteks omal ajal Jeep Cherokee küljest, aga sel tundub roolisamba poolne kinnitus olema teistsugune.
Hetkeseis siis selline:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
21.03.2015 at 16:34 |
2 edits. Last edited 17.05.2015 at 19:38 by rnx69
|
rok3 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Aasta oli vist 2001 , kui see auto oli veel oranz metallik + mustad triibud. Esmalt kuulsin sellest autost legende kahelt tööliselt, kes Märteni juures garaazis töötasid, hiljem tegi keegi sellega ka sõitu. Selleks ajaks oli väidetavalt mootoris teravam nukk ning edelbrock karpa, väljalase oli ka vist moditud. See oli see auto, mis üldse minus huvi usakate vastu tekitas. Mäletan, et veljed olid mingised laiad kroomid ning tagumised pütid vahelt läinud, ehk siis käis väga laheda häälega. Veel on meeles, et starter vedas üli vaevaliselt ja see asi justkui plahvatas käima kogu kere kaasa kallutades Seda garaazi külastades on jäänud meelde 2 autot: esimene on too sama camaro ja teine oldsmobile 442 (kollane mustade triipudega). igal juhul äärmiselt tore, et auto sattus inimese kätte, keda asi huvitab... ahjaa meenub veel, et see camaro olla bmw 323-le ära teinud, seega kõva pähkel |
21.03.2015 at 21:32 |
|
Peeter82 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
sihukesele autole on mul korralik dual sumpsijooks pakkuda, kui peaks vaja olema.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
22.03.2015 at 00:08 |
|
ERAK |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Oranzhina seisis see Camaro väga tihti A.H. Tammsaare tee 71 hoovis ja tekitas tõesti mõnusat heli.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
22.03.2015 at 00:26 |
|
Rein000 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Aga see puust auto on ka lahe seal taga |
22.03.2015 at 00:28 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Tänane päev paljastas veel huvitavaid nüansse. Ilmnes auto originaalvärv, milleks on olnud tumeroheline. Sellele on tuisatud mingi roosakas ollus, sellele oranž ning sellele omakorda siis see "pornoroheline". Tundub, et omal ajal on autot sihtotstarbeliselt kasutatud - tulemüüris on mõningaid pragusid ning ka kere küljes on üks poolraami kinnitus purunenud. Otseloomulikult on seda püütud parandada - pigimatiga! Tundub, et kiire kapotialuse värskendamine ning peale uut värvi teisipidi kokku ladumine venib paar-kolm päeva. Kuna poolraami kinnitus on kandevdetail, siis tuleb see siiski ära parandada, mis tähendab paari õhtut tööd. Ning ega seda lihtsamaks ei tee ka kogu salongipõrandat kattev pigimatt. Õnneks tundub ülejäänud põhi kõva olevat ning loodetavasti rohkem üllatusi ei tule.
Enne liivapritsi tuleks ära tugevdada ka poolraami juures stabilisaatorvarda kinnitused - juhi pool on vaja välja vahetada jupike poolraami otsa, internetti mööda kaevates tundub olevat tegu tüüpveaga ning ka rohi juba leitud - stabilisaatoriga paralleelselt tuleb keevitada jupp toru.
Põhiline avastus siis ise:
Progress, plekid on vana krundi jäägid, mitte rooste:
Poolraami küljes olev puksiauk:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
22.03.2015 at 21:26 |
1 edit. Last edited 17.05.2015 at 19:39 by rnx69
|
Ri-Q. |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kui ma ei eksi, siis sellesse viimasesse tooni on autot värvitud kaks korda. Eeldatavasti toimus esimene värvimine siis 2002 vms.
____________________________
REC
BB |
22.03.2015 at 22:05 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Vahepeal jälle mõned õhtud nokitud - tulemüür sai endale uue epokrundist ja mattmustast värvist koosneva katte ning paika sai keevitatud tükk puuduvat põrandat. Pigimatti eemaldades ilmnes, et kahtlused osutusid tõeks - mati all polnud midagi. Õnneks oli tegu lokaalse roostekoldega ning ca 30x30 cm plekitahvlist sai muditud sinna asemele paik. Küll aga osutus huvitavaks ülesandeks vana ja uue pleki TIG keevitusega kokku ühendamine, kuna auto seest on pigimatte täis kleebitud ning seestpoolt kattis tulemüüri ka rõõmsalt viltmatt, siis lihtsalt millegi muuga sinna läheneda ei julgenud. Teadupärast aga eeldab kvaliteetne TIG keevis äärmiselt puhtaid tingimusi. Peale pikka pusimist siiski paik paika sai ning vähemalt on nüüd kuhugi poolraami kinnituskohta taas külge tagasi keevitada. Täna peabki selle alumise otsa jaoks ka uue tüki tegema ning ka selle paika keevitama. Siis on jäänud veel poolraami paikamine ning võib kola pritsi ja värvi saata ning otsast autot kokku tagasi panema asuda. Ahjaa, peale poolraami kinnituse lappimist saab ka alumise serva krundi ja värviga üle möksida.
Selline prügihunnik koorus välja poolraami kinnituse alt:
Tulemüür epokrunditud:
...ja värvitud:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
28.03.2015 at 09:41 |
1 edit. Last edited 17.05.2015 at 19:39 by rnx69
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Mõned õhtud nokitsetud ja jälle veidi progressi - uue värvkatte ning kohale said mõned tulemüüri külge käivad tükid - seltsimehed soojenduskoda ja pidurivõimendi. Peale mõnepäevast värvi kuivamist sai plekkide ühenduskohad ka kerehermeetikuga üle veetud, eks mingil hetkel tuleb veel neile kohtadele veidi värvi peale mäkerdada. Soojenduskoda on kusjuures kellegi oma kätetöö, ja ilmselt on plekksepp olnud oluliselt pädevam, kui see, kes kere põhja lappinud on. Lisaks põhja paikamisele sai asendatud ka veidi plekki kõrvalistuja lävekarbil, kus kellegi geniaalse mõttevälgatuse tulemina haigutas sinna lõigatud lõhe. Liivapritsist saabus ka esimene ports pudinaid, homme tuleb need pulbervärvi toimetada. Hetkel on ideeks võetud kogu kapotialune mattmustana hoida ning ainsa värvilise asjana sinna mootor paigaldada.
Tundub, et esimesed ja tagumised pidurid pärinevad erinevatelt autodelt - kui kellelgi on mõistliku raha eest pakkuda näiteks 3 gen F-Body 1LE komplektseid esipidureid, oleksin huvitatud. Hetkel istuvad seal igatahes pidurid, mis kuuluvad tagumiste trumlitega autole. Ka tagumiste ketastega auto rõhuregulaator pakub huvi, kuigi selle saaks asendada ka reguleeritavaga.
Ahjaa, kojameeste all vannis on üks lahtine vaakumiots, ega kellelgi pole aimu, mille tarvis see tehasest sinna veetud on?
Selline siis sai lävekarp:
Enne kerehermeetikut sai abiks ka teip paika veetud:
Soojenduskoja puuduva tihendi asendas ehituspoest leitud kleebitav aknatihend:
Tulemüür hakkab taas ilmet võtma:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
30.03.2015 at 21:49 |
1 edit. Last edited 17.05.2015 at 19:40 by rnx69
|
Rein000 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
On ikka viitsimist
Vot on asi, millega tegeleda ei suudaks
Tubli töö! |
30.03.2015 at 22:53 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Viitsimist tuleb leida, plaan on siiski F-Body kokkutuleku juubeliüritusele omal jõul kohale veereda. Ja eks see vidinate korrastamine on lihtsalt parasjagu tüütu töö, õnneks on selliseid käsitsi roogitavaid tükke suhteliselt vähe, teised lähevad pritsi ja pulbrisse. Ja vaadates eile auto peal seisvat pritsist tulnud kolahunnikut, siis oli praktiliselt pool manti juba seal olemas, vaja ainult täna veel pulbrisse saata.
Ideed oodatud ka selle koha pealt, mida teha kojameeste aluse plastikust tuulutusrestiga - korduva värvimise tulemusel see oli kaetud erinevate värvilaikudega ning liivapaberijägedega, sai kooruv värv sealt vaikselt eemaldatud ning pind karukeelega üle käidud, aga kiht plastikuvärvi tõi nähtavale üsnagi rõveda pinna. Lihvida/pahteldada olemasolev? Või ehk leiab veel kusagilt ka viisaka isendi? Vihjed oodatud ka selle kohta, kust võiks saada kapoti kõrguse reguleerimise punnidele uued kummist katted - need on ka kellegi osavate käekeste poolt veidi relakaga pihta saanud.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
31.03.2015 at 08:02 |
|
hotrod |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
pleekind ja koledaid plastikuid. olen ise väikses liivapritsikambris karestanud pehme/kulunud liivaga, et plastikut nii suure tööstusliku pritsiga laseb lihtsalt puruks. Ning peale seda lihtsalt poolmatt pinnakas peale. Jääb nagu uus, va. mingid sügavamad vigastused. aga võib ka plastiku-krunt ja täite-krunt ja värv.
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory |
02.04.2015 at 10:17 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Plastikuga sai suhteliselt lihtsalt siiski ühelepoole - peale paari kihti värvi peene liivapaberiga veidi lihvida ja veel paar õhukest kihti värvi ja tulemus on talutav.
Täna (või õigupoolest juba eile, kui kella vaadata) siis sai munade värvimise asemel veidi asisem oldud - päev möödus auto all püherdades. Sain kätte lõpuks uued poolraami puksid - lastud sai need Delrinist treida. Puksid käes, võis asuda poolraami lappimise kallale. Peale mõningast lõikumist ja käiamist olid sobivad paigad puksiaukudele olemas ning võis hakata neid diagonaalis paika keevitama. Ehks siis poolraam enam-vähem viisakatest aukudest kahe poldiga ning vanade puksidega alla ja välja lõigatud kohtadesse uute puksidega paigad sisse. Peale paika punktimist poolraam maha ning korraliku õmblusega kinni. Järgmisena protsess peegelpildis, ehk uute puksidega poolraam alla ning vanade korralikumate aukude asemel ka uute puksidega paigad. Tänu poolraami katvale paksule pigikihile oli keevitamise protseduur ise parasjagu tüütu, pidevalt tuli võidelda sulama ja kärssama kippuva pigiga, aga paika lapid siiski said.
Ajaviiteks sai enne pukside saabumist veidi tegeletud ka esisilla lammutamisega ning "tutikate" juppide eraldamisega. Järjekordselt tuli välja ratse, näiteks pendelhoovale oli mutter otsa keevitatud! Lisaks sai sorditud veidi autoga kaasa tulnud kraami ning tõdetud, et salongist on nänni puudu omajagu. Lisaks kehvast liimimisest tingitud servade narmendamisele, on mõned polstrid ka hoiustamise või transpordi käigus kannatada saanud. Eks peab kunagi ka nendega tegelema.
Järgmisena plaanis poolraam uuesti alt võtta, esisillast viimased osad eraldada ning parandada veel paar pisikest roostekahjustust. Seejärel võib järgi jäänud kola ära liivapritsi ja värvi tarida.
Ratsidel ei paista lõppu tulevat, esisillas tervitas selline kinni keevitatud mutter:
Uued Delrinist puksid ja poolraami keevitamist ootavad paigad:
Paik kohale keevitatud ning värske puks paigas:
Kontrolliks sai auto korraks ka taas ratastele lastud:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
03.04.2015 at 23:41 |
1 edit. Last edited 17.05.2015 at 19:41 by rnx69
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Vahepeal siis on poolraam osandatud, keevitatud ning oma tee liivapritsi leidnud. Lisaks kere kinnituskohtade paikamisele tuli veel mõned kohad üle käia - nimelt vasakpoolne esimene stabikakinnitus oli ajapikku laiali murenenud ning ka tagumises otsas oli vaja paar pisikest kohta välja vahetada. Lisaks avastasin pisiasjana, et poolraam on veidi "propelleris". Õnneks on võimalus see korraks venituspinki panna ning paika rihtida. Kui pritsist tuleb, siis tegeleb sellega, võimalik, et prits paljastab veel ka mõne pisihäda, mis on vaja korda teha.
Vahepeal pudinate pritsimist-värvimist oodates sai veidi tegeldud stangedega - nimelt sellisel kujul on nad auto küljes lihtsalt koledad. Esistange kere sisse uputamine on suuresti lihtne - tuleb minema visata kaks vedrupakki, mis seda kerest eemal hoiavad ning kinnitused õige pikkusega paika keerata. Ideaalis võiks stanget ka veidi lõikuda ja keevitada, saaks selle ka veidi kitsamaks, aga kuna pole elu sees alumiiniumi keevitanud, siis hetkel lihtsalt nihkub see mõned sentimeetrid tahapoole ning saab kerevärvi kuue selga. Positiivne on see, et peale vedrude eemaldamist on ninalt umbes 20 kg kohe ka kadunud. Tagumise stangega tuleb veidi rohkem vaeva näha, nimelt seal ei saa vedrudest loobuda. Tuleb kinnitusi veidi ümber ratsida, aga ei midagi võimatut. Kuna stanged on omajagu soola saanud, siis on liistude alune pind päris auklik. Ideed oodatud, millega neid enne värvimist siluda, tavapahtel vist alu külge väga hästi ei kipu nakkuma?
Tagastange eemaldamine tõi jälle korraks tööd juurde - miskipärast on auto tagumine vasak nurk üpriski mäda. Stange rippus suhteliselt ausõna peal, plekki kinnituse ümber väga palju just silma küll ei hakanud. Värv kusjuures oli kenasti peal ja puha. Üldse jääb mulje, et kes iganes on kunagi seda autot keevitanud, on seda teinud kiiresti ja pigem müügiks. Tulevikus vajaminevate plekkide nimekirja tuleb lisada nüüd igatahes ka uus tagapaneel ning selle alune ristitala ja ilmselt oleks mõttekas seejuures ka välja vahetada paigakestest koosnev pakiruumi põhi. Müügiks tegemisest annab tunnistust ka kunagi ammu ilmselt otse roostele kantud paks pigikiht, mis varjab robustseid keeviseid ning mõningaid auke.
Veel ühe huvitava asja avastasin - kellegi lemmiktööriist on olnud konserviavaja - lisaks tavapärasele kõlariaukude uuristamisele on seda kasutatud näiteks ka küljekarbi lõikamiseks, esitulede pesade suurendamiseks (ilmselt on kunagi olnud kellelgi idee Xenonide paigaldamiseks), tagapaneeli on ka urgitsetud mingid müstilised augud. Igatahes hetkel hakkab juba vaikselt peale tulema tunne, et unistus kähku kokku loobitavast autost, millega saaks suve ära sõita ning seejärel mõelda, mis edasi saab, oli pisut ennatlik. Tehnika tehnikaks, aga kere seis on oluliselt kehvem, kui autot vaatamas käies silma jäi. Ning seda eelkõige igasuguste eelnevate ratside ja kehva töö pärast. Tundub, et ainus eesmärk on olnud auto pealt ilusaks ja siledaks saada ning see, mis väliste plekkide all, pole kedagi huvitanud. Loodetavasti selle stange aluse jura paikamine jääb viimaseks keevitustööks, mida praegu tegema peab.
Poolraam ilma rupskiteta, keevised on altpoolt veel lihvimata:
Selline jura siis ilmus välja stange kinnituse alt:
Jura lähemalt, värv siin peal oli kusjuures täitsa pandav ning teiselt poolt kukkus alla pool kilo pigi:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
09.04.2015 at 08:36 |
1 edit. Last edited 17.05.2015 at 19:41 by rnx69
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Vahepeal siis kulunud omajagu aega igasugu pisipudinate korrastamise peale. Kuna poolraami pole veel venitusest kätte saanud, siis pole olnud ka midagi targemat teha. Kohale jõudnud on uued esipidurid, peasilinder ning ka viimased sillapudinad.
Peasilindrit külge istutades tuli välja järjekordne probleem - NastyZ28 foorumile tuginedes tellitud Caprice peasilinder polnudki nii bolt-on, kui väideti. Tänu jämedamale kolvile ei mahtunud see pidurivõimendi külge. Lahenduseks oli Caprice pidurivõimendi hankimine ning sellele vana võimendi kinnituskronsteine ümber tehes uue kinnituse moodustamine. Lisaks vajas pidurivõimendi ka pedaalini viiva varda pikendamist, sai siis vajalik varda pikkus välja mõõdetud ning kahest vardast üks sobiva pikkusega tekitatud.
Pulbervärvist on tagasi tulnud ka silladetailid ning muud pisivigurid, kui poolraam tagasi ja värvitud, saab hakata hoolega esisilda koostama.
Laupäeval käisin pealinnas ja tõin Erkki käest ära vahepeal valminud mootori, tagasiteel põikasin korraks Riisiperre, et hankida rihmamajanduse jaoks kronsteinid, tagasi tulin aga 4L80E käigukasti, juhtmestiku ja paari ajuga. Kronsteinid on endiselt puudu ning ilmselt tuleb need ise nullist välja mõelda. Nice, ajanappus hakkab juba igast otsast paistma. Vabatahtlikke kokkupanemiseks on ?
Pudinad pritsitud-harjatud, ootavad pulbrisse viimist:
Rattakoopad ootavad värvi:
Selline kronstein sai valmistatud pidurivõimendi jaoks, vabandust pisut koleda keevituse pärast, pole jupp aega keevitanud:
Pidurivõimendi ja kronstein said uue värvi selga:
Mootor ja käigukast jõudsid koju:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
20.04.2015 at 15:40 |
1 edit. Last edited 17.05.2015 at 19:42 by rnx69
|
fuel |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Sinu mootoritoomise lause meenutab kangesti ühte nõukaaegset nalja, kus mees sõidab eestimaa oma žigulliga tagavaraosi hankides risti-põiki läbi ja lõpus tõdeb, et mis te arvate - kas ma oleks neid juppe nii ruttu üldse kätte saanud kui mul autot poleks
Kas kapotihingede pulbervärvimine on hää mõte, kardan, et liigeste ühenduskohad võivad ebaühtlase (puuduliku) katte saada?
|
20.04.2015 at 16:34 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote: fuel:
Kas kapotihingede pulbervärvimine on hää mõte, kardan, et liigeste ühenduskohad võivad ebaühtlase (puuduliku) katte saada?
Eks jah, kõige parem lahendus oleks hinged osandada ja siis värvida, aga see eeldaks neetide lahti puurimist. Tegelikult jäid ka nii üllatavalt viisakad
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
20.04.2015 at 19:38 |
|
jürgen |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote: fuel: Sinu mootoritoomise lause meenutab kangesti ühte nõukaaegset nalja, kus mees sõidab eestimaa oma žigulliga tagavaraosi hankides risti-põiki läbi ja lõpus tõdeb, et mis te arvate - kas ma oleks neid juppe nii ruttu üldse kätte saanud kui mul autot poleks
Kas kapotihingede pulbervärvimine on hää mõte, kardan, et liigeste ühenduskohad võivad ebaühtlase (puuduliku) katte saada?
Endal firebirdil samad hinged. Samuti said liivapritsiga puhastatud ja siis sitkem värv selga lastud. Eks "nurgatagused" on tiba õhema kihiga aga üldine pilt on väga hea.
Sügavat mõtet lahti puurida ja eraldi värvida ei ole.
____________________________
Pontiac Firebird Esprit 5,7 -78
Pontiac Firebird Trans Am GTA -89 |
20.04.2015 at 21:04 |
|
90Deville |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Tsinkimine poleks paha möte ntx
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
20.04.2015 at 21:18 |
|
PTC |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Noid Delrinist pukse võtaks endalegi - kust neid siinkandis (teha) saab? |
20.04.2015 at 21:47 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Mina ostsin materjali Etra Baltist ja lasin sõbral treida.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
21.04.2015 at 06:39 |
|
|