Poster |
Message |
tfr |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Kiltsi lennuväljal hukkus liiklusõnnetuses 22-aastane mees
Täna kell 18.39 anti politseile teada liiklusõnnetusest Ridala vallas Kiltsi külas asuval lennuväljal. Esialgsetel andmetel oli tegemist autohuviliste kogunemisega, mis oli kooskõlastatud territooriumi valdajaga. Hetkel teadaolevalt kaotas sõiduauto Audi juht oma sõiduki üle kontrolli ja sõitis otsa tee ääres seisnud 22-aastasele mehele, kes suri saadud vigastustesse. Lisaks sellele viis kiirabi õnnetuspaigast haiglasse juhi, kes sai viga.
Mis üritus seal toimus? Ametlike kiirendusvõistluste seal või mujal korraldamisele see ilmselt kindlasti kasuks ei tule. |
14.05.2016 at 20:07 |
|
90Deville |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Elan lennuvälja körval, kui üksköik mis üritus seal toimub siis tavaliselt on kuulda,köigeparemini muidugi need kohapeal külgees söitvate olevuste omad(miks see sodoomia juba moest ei lähe?)
Eile olin päevläbi öues, ja null, mitte ühtegi häält
Sestap pakuks et oli ntx kinnine avdi 80 klubi üritus, vöisiis elektriautode vöiduajamine
Kaastunne omastele
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
15.05.2016 at 07:39 |
|
Aspelund |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Väidetavalt Audi A8/S8 omanike pisike kokkusaamine.
http://online.le.ee/2016/05/14/kiltsi-lennuvaljal-hukkus-liiklusonnetuses-22-aastane-mees/
A. |
15.05.2016 at 08:17 |
|
DevilDeVille |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Tegelased olid omastarust kavalad ja läksid Kaitseliidu jutule mingi piknikujutuga. Ja siis leidus sinisilm, kes seda paraolümpialaste pehmeltöeldes labast valet uskuma jäi. Antud õnnetus kahjuks sisuliselt pidigi juhtuma.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
15.05.2016 at 08:37 |
|
Joel |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Lihtsalt infoks, et MTÜ Eesti Audi Klubi (mis muuhulgas korraldab juba 10 aastat One Mile Challenge'it) sai selle uudise kaudu teada, et eksisteerib moodustis Audi A8/S8 Club vms, st puudub igasugune seos Eesti Audi Klubi (domeen audiclub.ee) ja selle eestvedajatega. Realistlikult võttes ei tohiks see EAL's registreeritud ürituste võimalikkust mõjutada.
Konkreetse õnnetuse põhjustas kahetsusväärne ettevaatamatus, võidusõit kontrollimata rajal (juht üritas rajal vedelenud rehvist mööda põigata). Kahjuks on tõusetunud küsitavusi ka õnnetuse põhjustaja juhtimisõiguses ja sõidukõlbulikkuses. Loodetavasti mõjutab see traagiline sündmus omaalgatuslike kiirendajate valikuid tulevikus.
____________________________
2xV8 |
15.05.2016 at 19:57 |
|
mrtn |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: Joel:Loodetavasti mõjutab see traagiline sündmus omaalgatuslike kiirendajate valikuid tulevikus.
Kui see isegi teoreetiliselt võimalik oleks, poleks seda õnnetust juhtunud. |
15.05.2016 at 21:04 |
|
viplala |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Üldiselt vahet pole ju millisel üritusel end kringliks keeratakse, eks tegijal ikka juhtub. On's selleks ürituseks siis reguleeritud ja turvatud ralli või suusatamise kiirlaskumine või suvaline lennujaamas paugutamine, juhid saavad alati ühesuguse fiilingu ja selleks neid asju ka korraldatakse ning selle fiilingu pärast ka osavõtjaid leidub. Laip on laip, pole mingit vahet millise ürituse sponsorkirjade või turvaalas see litakas käis. Alati leidub neid kes osa võtavad ja neid kes hiljem targutavad, lihtsalt reguleeritud ürituse puhul on laiba väärtus targutajate silmis kangelase staatuses ja omaalgatusliku litaka fataalne lõpp pärib parastamist ning muud sellist sitta. Pole see esimene kord ajaloos, ega viimane selline juhus. Mis juhtus see juhtus, elu läheb edasi ja mõõduvõtmised jätkuvad nii nagu enne. Muidu oleks ju elu igav, või kuda? |
15.05.2016 at 22:44 |
|
Maik |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Noh,
(kuulujutu tasemel)
Asi polnud vesilius,ega lompides ega vihmas. Pigem vist ilmusid ootamatult rehvid teele mille tõttu pidi korrigeerima sõitu
(enne läbivaatamata rada??)
Vaevalt,et keegi sinna kiirendama läks.Lihtsalt ürituse käigus tuli kahel inimesel mõte kiirendada. Täiesti normaalne minuarust ja ikka juhtub, tühi
pikk sirge ikkagi .Siin foorumis kõik seda teinud mingil eluetapil või eelmine nädal.
Isiklikult pakun,et tegu oli lihtsalt lolli juhusega. Kuigi ei saa aru,kuidas keegi sinna kohta jala sattus ? Üksinda ? Seda pole kirjas.
Tegu pole just raja lõpuga vaid enne lõppu oleva kohaga. Kohalik sinna jala eriti ei satu.
Igastahes on 22 aastase elu otsas ja 26 aastase elu suht tuksis mingiks ajaks.
Kas sellest keegi õpib midagi selle seltskonna väliselt ? Vaevalt.
Isiklikult omanud nii pildil olevat a8 mudelit ja ka uuemat a8 mudelit ,siis minujaoks on üldse ulme,et taoline auto käest ära läheks. Pidi see vast äkiline liigutus olema ja ülekorrektsioon. Tegu on raske ja üsna stabiilse masinaga,just see milleks ta ju ka loodud on.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
15.05.2016 at 22:53 |
1 edit. Last edited 15.05.2016 at 22:55 by Maik
|
DevilDeVille |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Vaevalt,et keegi sinna kiirendama läks.Lihtsalt ürituse käigus tuli kahel inimesel mõte kiirendada. Täiesti normaalne minuarust ja ikka juhtub, tühi
pikk sirge ikkagi .
Kolm korda võib nüüd arvata, kas keegi taotleb Kiltsi luba mingi imetabase pikniku tarbeks. Soov oli elada adrekarohkelt ja allak soovi ka täitis.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
15.05.2016 at 23:52 |
|
viplala |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: DevilDeVille: Vaevalt,et keegi sinna kiirendama läks.Lihtsalt ürituse käigus tuli kahel inimesel mõte kiirendada. Täiesti normaalne minuarust ja ikka juhtub, tühi
pikk sirge ikkagi .
Kolm korda võib nüüd arvata, kas keegi taotleb Kiltsi luba mingi imetabase pikniku tarbeks. Soov oli elada adrekarohkelt ja allak soovi ka täitis.
On's seal mingit vahet kas luba küsiti pikniku või joonistusvõistluse jaoks, kui juba autodega paugutamiseks läks, siis läks. Isegi oleks seal olles paar kiiremat teinud juhul kui võimalus oleks olnud. Igasugu jumalad ja muu muiasjutud võtavad nagunii lõpuks oma, egas elu nende järgi saa seada. On mõned üritused mis lähevad väga halvasti aga on enamus üritusi mis lähevad väga hästi, mis annavad meie elule vürtsi, mis jätavad mälestusi ja mille käevangus me kasvame. See on elu, kõige oma võitude kaotuste, rõõmude ja pisaratega. Ja kes seda tundnud ei ole, nendest on mul kahju, tegelt ka. |
16.05.2016 at 00:13 |
|
tfr |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: Maik: Isiklikult omanud nii pildil olevat a8 mudelit ja ka uuemat a8 mudelit ,siis minujaoks on üldse ulme,et taoline auto käest ära läheks. Pidi see vast äkiline liigutus olema ja ülekorrektsioon. Tegu on raske ja üsna stabiilse masinaga,just see milleks ta ju ka loodud on.
No see ruleerimisrada on nii kitsas, et kui paremal rajal sõitnud tüüp pidi, nagu jutud räägivad, mingist rehvist vasakult poolt mööda põikama, siis ilmselt need 2 S8-t olid üsna võrdselt ja kõrvuti ja võis juba selle manöövri käigus vasakul olnud kaassõitjale pihta saada.
Aga jah, spontaanse mõõduvõtu, mitte planeeritud kiirenduse kasuks räägib vist fakt, et kui oleks plaanitud reaalset võistlust korraldada, oleks seda vast stripil tehtud, mitte sellel angaaride-esisel ruleerimisrajal. |
16.05.2016 at 07:59 |
|
vvt |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Juhtus täpselt see, mida ohutuse eest võitlejad on aastaid rääkinud ja mille eest hoiatanud - varem või hiljem mingil illegaalsel striitreissil taoline asi juhtub.
Isegi kaua aega läks.
Kaastunne omastele.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.05.2016 at 08:42 |
|
malloc |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Käivad seal väga paljud (ka siinse foorumi mehed ja dragi sõitjad) seadistamas oma autosid niiöelda "mitteametlikult"
Seekord oli lihtsalt sitt juhus ja tilluke ajumaht, mis sundis vihmaga võidu kiirendama. Või noh, stabiilne suur nelikvedu pill kannatab tühjaks vajutada vihmaga küll, aga mitte 200-ni. Seekord põhjustas õnnetuse väidetavalt rehvihunnik, aga järgmine kord võib selleks vabalt vesiliug olla.
|
16.05.2016 at 09:58 |
|
mrtn |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: malloc: äSeekord põhjustas õnnetuse väidetavalt rehvihunnik, aga järgmine kord võib selleks vabalt vesiliug olla.
Ma kahtlustaks siiski lollust. |
16.05.2016 at 11:01 |
|
R.Ott |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: tfr:
No see ruleerimisrada on nii kitsas, et kui paremal rajal sõitnud tüüp pidi, nagu jutud räägivad, mingist rehvist vasakult poolt mööda põikama, siis ilmselt need 2 S8-t olid üsna võrdselt ja kõrvuti ja võis juba selle manöövri käigus vasakul olnud kaassõitjale pihta saada.
Piltidel on ühe masina küljel konkreetne teise auto velje/rattajälg.
Neljas pilt galeriist:
http://www.postimees.ee/3694317/kiltsi-lennuvaljal-hukkus-liiklusonnetuses-noor-meesterahvas/5387469
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
16.05.2016 at 12:33 |
|
tfr |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: malloc: Käivad seal väga paljud (ka siinse foorumi mehed ja dragi sõitjad) seadistamas oma autosid niiöelda "mitteametlikult"
No ma usun, et need dragisõitjad käivad ikka stripi peal. See maanteepoolne ruleerimisrada on neist kolmest pika puuga kõige kehvemas seisukorras. |
16.05.2016 at 20:09 |
|
Maik |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
Kui eeldada,et see uks on mõlkis vaid teisest autost siis pidi ikka üsna kõva keeramine olema ootamatult. Arvestades tee laiust ja kiirust.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
18.05.2016 at 00:33 |
|
emty |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
t6en2oliselt "lappama" l2inud tagaosast ja -rattast see m6lk...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi... |
18.05.2016 at 15:59 |
|
v6sa |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: emty: t6en2oliselt "lappama" l2inud tagaosast ja -rattast see m6lk...
Kas S8 ESP üldse võimaldab lappama lasta? Mul puudub kogemus konkreetse paraolümpiaga, aga valdavas enamuses hoiavad igasugused abilised pära kontrolli all ja pigem lasevad autol otse puskida. Ning eeldades, et esimene pööre tehti teise auto poole, oleks esiratta jälg mo arust loogilisem. Tagaratta puhul suruks ka tiivakaar ja tagaukse lävi ju autot eemale, kergelt väljapööratud esiratas on aga üsna "väljas"...
Aga võib olla ka tagaratta jälg - ega see tähendust oma.
Oluline on sellest lollist ettevõtmisest õppida, et päeva lõpuks leiab loll ikka otsa. Kahju on muidugi neist, keda selle tegevuse käigus ignorantselt kahjustatakse...
|
18.05.2016 at 18:23 |
|
emty |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: v6sa: quote: emty: t6en2oliselt "lappama" l2inud tagaosast ja -rattast see m6lk...
Kas S8 ESP üldse võimaldab lappama lasta? Mul puudub kogemus konkreetse paraolümpiaga, aga valdavas enamuses hoiavad igasugused abilised pära kontrolli all ja pigem lasevad autol otse puskida. Ning eeldades, et esimene pööre tehti teise auto poole, oleks esiratta jälg mo arust loogilisem. Tagaratta puhul suruks ka tiivakaar ja tagaukse lävi ju autot eemale, kergelt väljapööratud esiratas on aga üsna "väljas"...
Aga võib olla ka tagaratta jälg - ega see tähendust oma.
Oluline on sellest lollist ettevõtmisest õppida, et päeva lõpuks leiab loll ikka otsa. Kahju on muidugi neist, keda selle tegevuse käigus ignorantselt kahjustatakse...
kolmet2helised abivahendid saab sel nupust t2ielikult elimineerida...aga t6esti - ei oma t2htsust, oli lihtsalt arvamuse/t2helepanekuga tegu...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi... |
18.05.2016 at 19:35 |
|
Tyymiiz |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
kuidas sellega nüüd on kas sealsetel drag eventidel ja testi päevadel on lõpp? Kiirusepiirang ju 50km/h. Või kui drag luba siis kiiruspiirang ei kehti evendi ajal ?
____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774 |
20.05.2016 at 21:49 |
|
v6sa |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
quote: Tyymiiz: kuidas sellega nüüd on kas sealsetel drag eventidel ja testi päevadel on lõpp? Kiirusepiirang ju 50km/h. Või kui drag luba siis kiiruspiirang ei kehti evendi ajal ?
Vale koht selle küsimuse jaoks...
Loodame, et kellegi kohalikest kaitseliidu pealikest on veel sedapalju mune, et hoolimata nisanäppude halast maandusmirajaväärilisi kiirusi pakkuvaid üritusi korraldada lubada. Laseme tolmul esmalt langeda, eks aeg annab arutust. |
21.05.2016 at 12:53 |
|
diesel |
Surmaga lõppenud üritus Kiltsis
lugege või kuulake ikka uudis lõpuni.
pealkirjaga piirdumine tekitabki sellist asjatut pläma.
selge sõnaga öeldi, et piirangut saab ajutiselt tühistada võistluste ajaks. |
21.05.2016 at 15:23 |
|