Vanemad USA isendid juba olemas ja üsnagi meelejärgi ning mõte tihub ikka selles suunas, et igapäevaseks sõidukiks kah vaja suurt ja mugavat autot. Ütlen kohe ära, et igapäeva sõiduki keskmine kütusekulu võiks jääda sinna 10L/100km kanti jääda. Teades, et see on selline keeruline saavutus, siis jäi kogemata silma selline kuulutus: Auto24 Cadillac Escalade 6.0 V8 257kW - A1 Autokeskus
Silma jäi just nimelt selle gaasiseadme pärast.
Sooviks nüüd teada, mis on selline reaalne kütusekulu (bensiiniga) antud isendil?
Hooldamise kohalt on auto kallis, aga millised on põhilised kuluartiklid?
Perekonnas on olemas SRX ning sellel on elektroonikaga jamasi olnud, kuid muidu väga kindel ja peale õli ning pukside pole midagi vaja vahetada olnud - kas Escalade elektri süsteemidega on kah jamasi?
Kas on kellelgi kogemusi konksu paigaldamisega antud isendile? Oskab ehk mingeid hindasi välja tuua konksu paigaldamisega? Haakekonksuga seoses, kuidas on raskete koormatega üldse (kuni 2t haagis) - kas käimakast ikka kannatab või on pigem selline ehku peal asi?
Kuidas toimetab Escalade AWD, kas see on selline libanelivedu, ehk tegelikult on tagaveoline või on tegemist ikka fulltime 4wd (ei ole suutnud kuskilt aru saada täpselt)?
Nagu ikka, üks loll suudab rohkem küsida, kui kümme tarka:
Kas on ka konkreetse müügis oleva auto kohta mingeid konstruktiivseid fakte välja käia?
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003Elekter peaks olema muretu, mitmerattavedu on pidev. Kütet linnas vast 20 kanti võib rahulikult arvestada, vähemalt 2011 aasta omaga tuli sedapidi ennast tagasihoidmata.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003Sai ka isendit lähemalt kaemas käidud. Mingil määral on sees miskit pornotuuningut tehtud ja siis on kodus põlve otsas ka miskeid audio kaableid veetud taha. Lisaks on auto ilmselgelt üle värvitud (endine värvus punane) aga seda on ammu tehtud, sest uuele värvile on kohati korralikud kraapsud ja täkked sisse tekkinud, mis on juba kergelt roostetama hakanud. Ette on paigaldatud ka miskid järelturu udutuled või midagi sarnast...
Kahjuks ei teinud pilti, aga tagasilla juures oli üks ~1cm toru läbi lõigatud ning vasaku tagumise ratta juures oli miski kummivoolik väga ribadeks (sisuliselt tükid rippusid all). Hea oleks küsida, mis need olid, aga ei eelda, et keegi aru saab ja selle info põhjal vastata oskab...
Cadillaci märgid nii ees kui ka taga olid väga tuhmunud ja alt silla detailid tundusid üldse kahtlaselt roostesed... Samas raam nägi täitsa korralik välja.
Ajaloost olen ise suutnud sellised killud välja kookida:
2008 a. registreeritud Eestisse.
2010 a. põhjustas avarii.
2012 a. paigaldati autole gaasiseade.
2013 a. oli auto Venemaal vist kasutusel:
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003Kontrolli soovitaks minna näiteks American Beautysse või AmeerikaAutosse vms kohta, kes nende masinatega pidevalt kokku puutub. Viking Motors on ametlik diiler aga ei oska öelda, palju nad reaalselt neid näpivad.
Usakatega tegelejad oskavad kindlasti anda adekvaatse hinnangu masina hetkelise tehnilise seisukorra kohta, ajaloo kohta vbl ei pruugita niipalju infot kätte saada.
Kui masina seisukord juba praegu tundub kahtlane ja räbalavõitu ja ostuisu ikka on, siis pädevas kohas on kontroll kohustuslik. Igal juhul odavam, kui pärast surnut ellu äratama hakata.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
quote:ramman: Kui masina seisukord juba praegu tundub kahtlane ja räbalavõitu ja ostuisu ikka on, siis pädevas kohas on kontroll kohustuslik. Igal juhul odavam, kui pärast surnut ellu äratama hakata.
Just selle sama pärast uuringi, kus rahvas soovitaks minna kontrolli. Silberist kuulen kahetist juttu ja SRX-ga on käidud Sõpruse pst.-l asuvas kohas. Kuna SRX-i isiklikult ei kasuta, siis ei tea väga hoolduskohtade suhetest Cadillacidega.
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003Tartus olen TopParts iga väga rahul. Ilmselt suudab samal tasemel ka Tallinna oma olla.
Kütusekulu 13- 18 Vahemikus. Taga vasakul rattakoopa taga õhkvedrustuse kompressor oli? Gaasiseade on minu silmadele pigem miinus. Elektriga on ka tüüp jamad, küll hakkab ütlema, et tagumise luugi aken on lahti ja siis tagumine uks avatud. Lisaks niiskusega hakkab juhi istmesoojendust järgi lükkama. Need teemad mis iganes Chevy Tahoe, GMC Denali ja Escalade foorumist tuttavad. Märgid saab ebay vahendusel suht soodsalt uued, aga hakkavad ka kohe oma olemust muutma Aju moditi, istmesoojendus ja tagaukse jama tuli tagasi. Taguluugi andur sai korda. 4 vedu on ja selline, et kui ratastel võrdne haare/ takistus, siis veab nii eest , kui tagant. Kui tagaots maast lahti ja rattad ringi käivad, siis esimene ei haaku. Mul käsipidur oli sel ajal katki, ei saanud proovida, et kui tagant kinni vajutada, kas siis eest oleks haakinud....
quote:Rein000: Kütusekulu 13- 18 Vahemikus. Taga vasakul rattakoopa taga õhkvedrustuse kompressor oli? Gaasiseade on minu silmadele pigem miinus. Elektriga on ka tüüp jamad, küll hakkab ütlema, et tagumise luugi aken on lahti ja siis tagumine uks avatud.
See kütusekulu on siis trassil suuremal jaol, jah?
Ei, õhkvedrustuse kompressorit ei osanud vaadata.
Miks see gaasiseade miinus pigem on?
Vot see andurite jutt on tuttav teema juba meie pere SRXi näol kah...
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003See pooleks ja seal sees ka talvised lühikesed otsad. Mootor soojeneb kähku, aga kastide, sildade õlid ikka "paksud", lisaks ka haagissuvila ja paadi vedamine.
Mul venna lühikesele pandi gaas peale, oli jupp probleeme, mis lõppes plokikaante vahetusega, kuna klapid olid pliiatsiteks põlenud. Ei tea, mis seal häälestuses metsa pandi. Kõik olid kõige kallimad, uuemad ja paremad jupid. Auruti oli peetis, lasi 1x lõdviku lõhki ja teisel korral juba radika jne. Lihtsalt ma ei näe sellel asjal mõtet. Kui peal on ja ideaalis toimib. Ma ei tea Tagavara ratas olulisem, või pagassi ruum
15.07.2016 at 16:48
1 edit. Last edited 15.07.2016 at 16:52 by Rein000
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003Olin auto ilmselt üleeelmine omanik. Kunagi sai ta suurte neegrivelgedega http://usaraud.ee/carpic.php?id=10628ostetud ja 1,5-2a sõidetud ning hooldatud. Edasi läks auto kuhugi itta (2010-11) kus siis see gaasiseade ilmus ja ka juhtmerats ilmselt. Minu ajal streikis ka istmesoojendus: vahetasin algul soojenduse matid välja aga siis hakkas juhipoolne ise aina sisse lülituma. Vahetasin ka näidikute bloki taga olevad miskised jubinad ära, et kõik seierid töötaks. 2010 avarii= pisike kõks parkla alal kus volvo maastur ja escalade vaikselt liikusid ja ma oli jääkonaruse peal ja vajusin küljega pihta - escaladel väike kriips aga volvo oli lömmis aga jah eelnevas elus on ilmselt avariisid veelgi olnud: ühel küljel astmelaua ääre liist puudu n0ka. Minu ajal sain 11-22 liitriga hakkama. Üldiselt oli tegemist väga tubli autoga ja siis väga ei saanud nuriseda- lihtsalt eelmine elu autol oli kirju aga muidu igati hea - ESV versioon muidugi on oleks parem valik, ruumi taga rohkem kui koiki istmeid kasutada vaja + kohvrid
Kui vaja küsi juurde.
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003Gaasiseadme kohta oli vist teema siinsamas foormis. Ehk seadmete tootja ei soovita selle ajastu vorteci mootorle gaasiseadmeid paigaldada.
See awd on selline, et libedaga gaasi vajutades kraabib alguses liiga palju tagumisi rattaid ja kohalt ei lähe nii kiiresti kui eeldaks. Näiteks quattro toimib natukene arusaadavamalt kui antud süsteem.
Linnas ökotades saab 17 l hakkama, kuid pole pointi siis seda autot osta. Ehk arvesta 20 l.
Auto on keskmise töökindlusega. Loe usa internetist tüüpvigadest ja üsna suure tõenäosusega pead nendega tegelema, kui eelmine omanik pole jõudnud.
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003Kui "kässariga" õrnalt koormust anda tagaotsale, et kas siis võtab esimese järgi? Ma ei saanud ükskord proovida, kuna miskit jamas ja pidur ei toiminud nii kuis tarvis.
Ostuabi: Cadillac Escalade 2003Mulle tundub, et taoline "nelivedu" on USA keskmisele dumbuserile mõeldud ohutusmeede, et see liigselt driftides end sodiks ei sõidaks ja tehaselt miljoneid nõudmas ei käiks. Olen siin müüdava pärisneliveoga kogenud, et taoline auto nelja kraapiva rattaga on päris raske kontrollida. Isegi viskosiduriga neliveoga see tungraua trikk ei õnnestuks (auto sõidab pikemata sealt pealt maha).
Kogu "lülituvate" nelivedude loogika on selles, et sekkutakse, kui vaja on ja tänapäeval on luba leiutatud taolised asjad, mis sekkuvad lausa ennetavalt (nt tuvastades käigukangi ja pedaalide asendi järgi kohaltvõtu olukorra), survestatakse neliveo sidur kähku ära puhuks, kui libe peaks olema. Hiljem, kui libedus ei ilmne, lastakse uuest lahti. Sellist jama tehnilised piirangud praegu ei tekita, see peab olema meelega tehtud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm