Tulede poleerimineOleks vaja nõu tulede poleerimise osas. Eelkõige, mis materjale tegemiseks kasutada ning kuidas lõpptulemust viimistleda, et asi kestaks kauem kui mõni kuu.
Liivapaber vs poleerimispasta, lakk vs vaha jne... Hea oleks kui saaks konkreetseid viiteid toodetele/ brändidele, mida kaubandusest ka täna osta saab.
Ajakulu ja töömaht eriti ei morjenda, kuna teeks ise ja enda jaoks.
Muidugi, kui keegi teab Tallinnas mõnda head kohta, kus hinna-töö suhe paigas, siis võib ka soovitada. Nett küll tegijaid täis, hinnad ka seinast-seina, kuid katse-eksituse meetodil ei taha proovima hakata.
Tulede poleerimineSee peaks töötama küll. Aega läheb rohkem kui nt 3M komplektiga, millel on kaasas trelli otsa käiv svamm. Sellega sai tuled nagu uueks pool h per lamp. Sõltub kahjustuse iseloomust ka. Kui on ainult pinnapealne, siis on ok, aga läbi klaasi ulatuv udu nagu Civicul, ei ole poleeritav.
Tulede poleerimineHambapastaga jäädki nühkima - tee ikka korralikult erinevate (vesi)liivapaberitega ja pärast poleerpastaga. Olen ise mitmeid tulesid niimoodi teinud.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Tulede poleerimineMu esimesel Dodgel olid plastiktuled, nühkisin neid erinevate ainetega, ka hambapastaga. Kõik tegid paremaks aga nagu Rein ütles, siis veidi aja pärast jälle samasugused tagasi. Aitas uute tulede hankimine.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
Tulede poleerimineTagasi tuhmiks/kollaseks muutuvad nad UV kiirte mõjul. Kui tuled peale poleerimist üle lakkida spetsiaalse UV-kindla lakiga (nagu eelpoolmainitud töökojad teevad), siis püsivad ilusti.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Tulede poleerimineSeestpoolt söövad ka pirnid väljapoole kollaseks. Escaladel mul on, päevatulede nurk on jumala kollane, ülejäänud tuli ilusasti valge, et see lakk väga ei päästa ikkagi, ma arvan.
Tulede poleerimineMa lasin oma uue piruka esituledele 3M VentureShieldi kivikaitse peale kleepida. Kolme-nelja aasta pärast vahetab ilmselt ainult kleepsu ära, tuled korras. Saab näha.
quote:Maik:Kollaseks länud plastikut vist enam valgeks tõesti ei saa,aga väljast särama saab ikka.
See sõltub tuledest. Nt. Passatitel on mingi selline plastik, millel läheb kollaseks vaid see välimine kiht. Kui nüüd mitme erineva liivapaberiga see maha lihvida, pärast poleerida ja siis lakkida - jääb nagu uus. Paari tunni töö. Uued Xenon tuled maksavad aga päris palju.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Tulede poleerimineMina lasin poleerida ja samal õhtul panin kaitsekile peale.
2 aastat hiljem, kui kaitsekile värskema vastu vahetasin olid tuled nagu äsja poleeritud.
Kaitsekile hind on suurusjärk 5 EUR 2 tuld
____________________________
not done until it's done
Pole ise proovinud, kuid alati igalpool tulede poleerimise teemasid lugedes, kus lakkida soovitatakse, tekib mul küsimus, et kas poleeritud pinnale jääb lakk ikka püsima?
Tulede poleerimineAga tuledel on all servas need igasugu tähised ja muud asjad, lisaks veel need plasti nupsukesed, kuidas need kiletamist segavad, või tuleb seal lihtsalt kilele nurk sisse lõigata?
quote:Indrek_S: Mina lasin poleerida ja samal õhtul panin kaitsekile peale.
2 aastat hiljem, kui kaitsekile värskema vastu vahetasin olid tuled nagu äsja poleeritud.
Kaitsekile hind on suurusjärk 5 EUR 2 tuld
Pole ise proovinud, kuid alati igalpool tulede poleerimise teemasid lugedes, kus lakkida soovitatakse, tekib mul küsimus, et kas poleeritud pinnale jääb lakk ikka püsima?
valguse levimise seisukohalt on matistatud pind ikka väga paha lahendus, kuna valgus peab selle läbima. Esimesena saad sellest aru kui pimedas sõidad ja valgusvihk ikka on oluliselt nõrgem, lisaks vastusõitjatele ka "ei meeldi" kindlasti need matistatud vahekihid- sama efekt, miks tuleklaasipesureid vaja on xenon lampide puhul.
valguse levimise seisukohalt on matistatud pind ikka väga paha lahendus, kuna valgus peab selle läbima. Esimesena saad sellest aru kui pimedas sõidad ja valgusvihk ikka on oluliselt nõrgem, lisaks vastusõitjatele ka "ei meeldi" kindlasti need matistatud vahekihid- sama efekt, miks tuleklaasipesureid vaja on xenon lampide puhul.
miks peaks olema vahet sellel, kas sa lihvid kõrgemad kohad maha (poleerimine) või täidad madalamad kohad valgust samal määral läbi laskva materjaliga (lakkimine)? vahe võiks tekkida justkui siis, kui madalamatesse kohtadesse jääb sodi sisse -- ehk siis ei lihvita lakkimisele eelnevalt mustust maha.