Poster |
Message |
krooks |
Teeks ühe lolluse valmis...
Nimelt on mul üks 1975 aasta vw t2 akendega buss millel mootor maas ning sisu laenasin oma söitvale 1969 aasta bussile. Väike idee aga vedeleb tükk aega juba paberitükil, et löigata see buss raamilt maha ja teha nii madalaks kui vöimalik. Otsida nt roostesurma minev Fiero ja siis see akendega lowflyer t2 kere sinna otsa tösta...
Aluseks ei pea ilmtingimata olema Fiero aga ees asuva mootoriga väga välja see asi ei tule. Vist. Olekski vaja natuke "inputi" kas ideel on jumet vöi ei oleks mötet jukerdada. Samas kuna kere on bussil enamvähem siis ära mädanema aeda teda ka jätta oleks täielik patt. Mida teeks sina?
____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland |
19.06.2016 at 10:24 |
1 edit. Last edited 19.06.2016 at 10:26 by krooks
|
Cadillac27 |
Teeks ühe lolluse valmis...
Kui lollus, siis lollus. Esiveduste caddyde poolraam, mootor ja kast bussile taha.
____________________________
87' Lac
ex - 97' Chevy Van |
19.06.2016 at 13:19 |
|
Jesper |
Teeks ühe lolluse valmis...
Kui eesmärk on mõistliku aja ja eelarvega mingi enam-vähem tarbitav kombo kokku panna, siis mina vaataks Subaru tehnika poole. Vastav oskusteave on laialt levinud, koos kõikvõimalike vaheplaatide jms sobitustükkide joonisteni välja, ja ei pea tingimata midagi väga välja lõikama või muid ekstreemsusi harrastama. Rääkimata sellest, et VW originaalvedrustuse ükskõik kui kõrgele või madalale kruttimine on põhimõtteliselt nii lõpuni välja ja valmis mõeldud asi, et sellega võrreldes on keskmise haamri valmistamine üks üsna saladuslik ja sügavaid teadmisi nõudev protsess.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
20.06.2016 at 00:56 |
|
malloc |
Teeks ühe lolluse valmis...
T2 põhi ise enam kasutada ei kõlba? Sinna juppe on pmtslt kõike saada ka uuena ja suht mõistliku hinnaga ning know-how-d on üüratult. Lisaks ei pea maanteametiga jagelema ning saab päris ausa näoga ringi sõita masinaga. |
20.06.2016 at 08:31 |
1 edit. Last edited 20.06.2016 at 08:32 by malloc
|
voy |
Teeks ühe lolluse valmis...
kui kere veel tugev,siis poleks mõtet seda ära retsida.Subaru moto istutamine on tänasel päeval odavam,lihtsam ja töökindlam variant,kui typ 4 moto ehitamine.Aga loomulikult,kui isu lõikuda ja erineda,siis juba selline nagu see vana Split T1 on http://s29.photobucket.com/user/adyadad1/media/kombi.jpg.html
|
22.06.2016 at 13:46 |
|
mrtn |
Teeks ühe lolluse valmis...
Mul on tunne, et sa tahad äkki seda blogi jälgida: https://kombilife.com
|
23.06.2016 at 20:30 |
|
ull17 |
Teeks ühe lolluse valmis...
Millised on siis vahepealsed arengud olnud? Kuidas see ,,lollus" tänavalegaalseks saadakse?
Mulle meeldivad variandid ,,hunt lambanahas" (välja näeb vana, aga tehnika on uuemalt doonorilt). Sellist kombodega on aga meie maal probleeme.
Nt. kunde soovis, et ehitaksin ümber Moskviths 2140 -e, paigaldaks 3-seeria BMW mootori koos automaatkastiga ja kliimaga. Küsisin ARK-st ......vastus tuli, et kuna mootori võimsus ületab 30% siis ei tohi teha s.t. tänavalegaalseks ei saa.
____________________________
Keretööd, värvimine. Tel. 56 90 10 90 Tartu. |
20.07.2016 at 13:57 |
|
krooks |
Teeks ühe lolluse valmis...
Hetkel köikidel projektidel peale Erkki juures oleva TA on pidur peal. Kuna tungivalt on soovitatud mitte seda kahe küljeuksega asja ratsida vaid üles teha ss olengi kahe vahel. Samas.. Sain kätte ühe -69 aasta topeltkabiiniga kastika VW ning talve poole hakkan mötlema kuidas seda parim oleks kasutada ning mis tast teha. Hetkel null. Moti kriis. Vöi siis pigem on üks -57 aasta "asi" mille tahaks hoovi söitta aga kuniks hinna läbirääkimised käivad ei julge mujale raha eriti alla toppida.
____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland |
20.07.2016 at 14:29 |
|
trs200 |
Teeks ühe lolluse valmis...
Mnt-s on lambad koos. Enamik ümberehitusi ei ole meil tänavalegaalsed, sest puudub igasugune pädevus sõidukeid kontrollida ja natukenegi mõista, mis on ohtlik ja mis mitte. Samas näen ikka sellist pornot mnt kontrollist läbi läinud mootorivahetuste osas, et nutt tuleb peale. Alates aretustest mootori kerele kinnitamiseks ja lõpetades läbimõtlemata tuleohtlikest elektri- ja kütusesüsteemidest. Näitab konkreetselt, et tööl on lambad, kes ei oska vaadata, või ei saa aru, mida nad näevad. Kogu rõhk läheb ce-märgisuseta ventiilikorkidele ja passi kirjutatud rehvimõõtudele.
Aga jutu mõte oli, et tasub uurida lähivälismaa registreid. Ümberehitustega seal natuke lihtsam. Või siis tuima näoga siin lasta ilma ülevaatuseta või mõistvaid ülevaatajaid otsides. |
20.07.2016 at 14:56 |
1 edit. Last edited 20.07.2016 at 14:57 by trs200
|
vvt |
Teeks ühe lolluse valmis...
Ei need välismaa passi kantud ümberehitused garanteeri sulle arvelevõtmist. Tean paari juhtumit, kus omanik valis tuuleveskitega võitlemise asemel lihtsama tee (loe petmise). Loomulikult käimasolev ARKi optimeerimine vaid suurendab probleemi, sest levinud arvamuse kohaselt koondada tuleb just Mäepealse tn "kontorirotte" (kelle hulka kuulub ka tehnoosakond).
Seejuures on huvitav (helistasin sinna), et põhimõtteliselt veoki pealisehituse ehitamiseks (suure riskiga asi) pole Eestis mingit serti või litsentsi tarvis, selle võibki teha külamees Ants oma kuuris ja kui ARKi heaks kiidetud ekspert alla kirjutab, võetakse see kobinata arvele. Minu arusaama kohaselt on uppi minev veok hulka ohtlikum kui 100 hobujõuline moskvits.
quote: Enamik ümberehitusi ei ole meil tänavalegaalsed, sest puudub igasugune pädevus sõidukeid kontrollida ja natukenegi mõista, mis on ohtlik ja mis mitte.
See on kahjuks tõsi. Normaalsetes riikides on olemas vastav katsekoda, kus taolised asjad kontrollimisele kuuluvad ja kui see asja heaks kiidab, siis paigal või lennukimootor. Eestis on ARK riigi rahadoonor, kes peab sisse tooma võimalikult palju eelarvetulu ja tegema sinna võimalikult vähe kulu. Praegu on uuel pealikult suund "teeninduse parandamisele", mitte tulemusena muutub asjaajamine veel keerukamaks, järjekorrad pikemaks, ametnikke jääb vähemaks jne. Minu arusaam teenuse kvaliteedist on kahjuks vastupidine - kui mul on midagi vaja, siis kuulub kvaliteetse teenuse juurde inimene, kes minuga tegeleb ja kelle juurde minekuks ei pea 100 km sõitma. Selle "kvaliteedi" sildi all toimub lihtsalt kohustuslike eelarvekärbete tegemine ja mida seejuures kogeb asjaosaline, ei paku suuremat huvi. Selles kontekstis ei hakka meil kunagi olema seda katsekoda ja normaalseid seaduseid (praegused need protsendinõuded on ENSV ajast, mil akuutne probleem oli 2101 mootori asendamine 2103 omaga, sest õiget polnud saada), vaid toimuv asi jätkab allamäge lohisemist.
Inimesed on sellest ammuilma leidnud tee mööda, millest on kahju - korralikult tehtud aretised peaks saama pingevabalt kontrollitud ja legaliseeritud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.07.2016 at 16:15 |
3 edits. Last edited 20.07.2016 at 16:28 by vvt
|
krooks |
Teeks ühe lolluse valmis...
Kuidas on ümberasuja varaga? Mul on jäänud 2 aastat ja 4 kuud, et üks RAS farm käima ajada. Kolisin praegusesse kohta 2012. Kui kaua nt peab ära olema, et tagasi tulles oma asju kaasa vötta? Kas on nt oht, et ytleme teengi valmis ja regan kohapeal ära miski caddy kõnega vw bussi ja siis selle nn kaasa vöttes ei saagi toda siia arvele?
____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland |
20.07.2016 at 16:25 |
|
13piisab |
Teeks ühe lolluse valmis...
quote: trs200: Mnt-s on lambad koos. Enamik ümberehitusi ei ole meil tänavalegaalsed, sest puudub igasugune pädevus sõidukeid kontrollida ja natukenegi mõista, mis on ohtlik ja mis mitte.
kui viimasel ajal just midagi muutunud pole, siis vehid Sa rusikaga väga vales suunas. MNT ei tegele ümberehituste tehnilise ekspertiisiga - selleks on MNT poolt tunnustatud eksperdid. Tehnilised detailid ei puutu MNT-sse ja MNT töötajad ei peagi selle koha pealt olema midagi enamat kui "lambad".
...ning jooksev kontroll on tehnoülevaatuste (ja teatud tasemeni ka EP) kompetents. Ei ole samuti MNT.
teemasse: kui T2 (kere) alumine ots on ajale hästi vastu pidanud, siis on see jah üks originaalilaadsena säilitamist vääriv isend.
Sa oled ju vast kursis nt selle hästi kajastatud tegevusega: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=10&t=3827
pigem liigituvad "lolluse tegemise" alla kas erandlikult korraliku isendi saagimised või taolised õhust (ja plekist) asjade kokkutraageldamised. Ka ma viljelesin seda õhust ja plekist asjade ehitamist oma '65 põrnikaga. Samas hobi on hobi ja hobiks võib ka "lollusi" teha
____________________________
vanem on parem |
21.07.2016 at 09:24 |
2 edits. Last edited 21.07.2016 at 09:35 by 13piisab
|
trs200 |
Teeks ühe lolluse valmis...
Ümberehituse loa annab mnt ja pärast ümberehitust kontrollib auto vastamist kehtestatud tehnilistele nõuetele samuti mnt spetsialist(ametitõendit ma ei ole küll küsinud) mõnes mnt angaaris. Palju ta vaadata viitsib, on omaette küsimus ja oleneb konkreetsest inimesest, aga põhimõtteliselt teeb ta reg. eelse kontrolli ja peaks vaatama kõike. Edasi lähed juba ülevaatusele oma korralist ülevaatust uuendama. Millal sekkub tunnustatud ekspert, pole õrna aimugi. Ilmselt mõtled selle all tehast või tehase volitatud esindajat ümberehituste vallas. Mõned tutvustega väljavalitud on küll saanud oma parempoolse rooli tehasedetailidega vasakpoolseks, aga praktikas ei taha ükski esindus teada mingitest ümberehitustest. Puudub neilgi enamuses pädevus, et selliseid asju kontrollida.
Välismaa registrite osas mõtlesin pigem seda, et võib ju jättagi ta välismaa registrisse ja aegajalt käia seal ette näitamas. |
21.07.2016 at 10:27 |
|
vvt |
Teeks ühe lolluse valmis...
Ei ole nii. Ümberehitust kontrollib Maanteeameti tunnustatud ekspert (tavaliselt mõne autoehituse või ümberehituse firma töötaja) ja kui ekspert sellele alla kirjutama nõus on, siis on enamik vaevast nähtud. Oma angaaris paneb maanteeamet kirja selle, mis antud juhul passi läheb (nt mis mootor paigaldati). Ekspert mõistagi seadust ei muuda ja Ladale Chevy bigblocki legaalseks ei tee. Praktikas kontrollivad nad enamiku aja näiteks veoauto raamile ehitatud pealisehituste kinnitusi ja muud taolist.
Minu mälu järgi vale rooliga autoga võib nüüd nagu sõita, lihtsalt kindlustus on kallim?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.07.2016 at 15:49 |
|
trs200 |
Teeks ühe lolluse valmis...
Kus ja kes need eksperdid on? Kas nad võivad lubada ümberehitusi, mille kohta Hansov luba ei anna? Kas nende juures käies ei ole vaja mnt-s autot ette näidata? Rasketehnika ümberehituste kohta ma ei tea midagi, küll aga sõiduautode kohta, mida olen ise ja on tuttavad ikka omajagu kordi ehitanud ja ka ark-is legaliseerinud. Mitte keegi pole ühegi eksperdi juures käinud. Mootorivahetus tähendab lihtsalt avaldust, sobivusel Hansovi luba, mootori vahele tõstmist, ülevaatuspunktis heitgaaside testi ja mnt angaaris ettenäitamist. Ma tean(kuulnud olen loomulikult veel) ainult ühte ümberehituse lugu, kui on tõesti teostatud parempoolse rooliga auto vasakpoolseks ehitamine(millega kaasneb põhimõtteliselt pea kõigi sõlmede ümberehitus, mida ark kellelgi ise näppida ei luba) ja selle legaliseerimiseks mindud läbi esinduse mnt-sse. Kui pole midagi kapitaalselt muutunud, siis sellise asjaga aga inimest tänavalt keegi jutule ei võta. |
27.07.2016 at 19:29 |
|
DevilDeVille |
Teeks ühe lolluse valmis...
quote: vvt: Ei ole nii. Ümberehitust kontrollib Maanteeameti tunnustatud ekspert (tavaliselt mõne autoehituse või ümberehituse firma töötaja) ja kui ekspert sellele alla kirjutama nõus on, siis on enamik vaevast nähtud.
Maailma kõigetargem kõiketeadja on jälle rääkinud. Enam ei ole sõltumatuid eksperte vaid on ARK-i omad "spetsialistid".
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
27.07.2016 at 19:33 |
|
viplala |
Teeks ühe lolluse valmis...
quote: vvt:
Minu mälu järgi vale rooliga autoga võib nüüd nagu sõita, lihtsalt kindlustus on kallim?
Kas liiklus, kasko või elukindlustus?
|
28.07.2016 at 03:05 |
|
jasha |
Teeks ühe lolluse valmis...
quote: Maailma kõigetargem kõiketeadja on jälle rääkinud. Enam ei ole sõltumatuid eksperte vaid on ARK-i omad "spetsialistid".
Kinnitan omast kogemusest: Enam ei ole sõltumatuid eksperte, MNT spetsialistid teevad nüüd eksperdi tööd ise. |
31.08.2016 at 15:19 |
|