Poster |
Message |
Mell |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
Hai,
et mul üks teiste alustatud projekt siin kätte sattunud, millel siis doonorilt tulnud pritsemootor (Opeli R6 3,0CIH) on plaanitud originaal karburaatoriga/kollektoriga (R6 2,5) käima panna. Kahjuks on aga neil muidu vägagi sarnastel mootoritel sisselaske kollektori avad veidi nihkes ja plaan ongi ilmselt selle taha pooleli jäänud. Eelmine tegeleja oli küll lisaks mootori aiste vahele tõstmisele jõudnud juba ka sellise, tihendit imiteeriva 10mm rauast vahetüki teha, mis selle erinevuse nüüd peale lõppviimistlust ka kuidagi enamvähem ära siluks...kuid nüüd jäävad originaal poldid lühikeseks, et see kompott kokku keerata. Ja kõige kurvem lugu see, et poldid mingid haiged 9mm*1,25samm mõõdus, mida ükski "poldipood" siis loomulikult müüa ei taha...
Kas oleks ühe variandina mõeldav, et näiteks need 9mm poldi augud üle,st. keermest puhtaks puurida, et siis juba uute keermete ja 10mm poltidega edasi minna? Ruumi iseenesest kapoti all askeldada on. Kaane materjal peaks siis malm olema (saksa k. Grauguss), ehk et kas saab sellisesse üldse mingi a`la Biltema keermepuuriga uue keerme sisse? Ja kui, siis mis mõõdus puuriga peaks lähenema, et ntks. 10*1,25 keermele ava ette saada: kas 9mm sobib...või on seal veel mingi komakoht oluline?
Vabandan, kui väga loll küsimine, aga äkki keegi selles vallas pädev, või omal nahal järgi proovinud...sest netiotsingud esialgu väga targemaks ei teinud.
PS! Muidugi kui kellelgi 9*1,25, min.40mm pikki polte üle on talutava hinnaga (näiteks 1polt 1õlu vms kursiga), siis võib ka pakkuda (ntks. osade BMW-de kepsupoldid pidid sama keermega olema). Seitse tk oleks siis kokku vaja...
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
12.09.2016 at 22:21 |
|
ramman |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
quote: Mell: Hai,
et mul üks teiste alustatud projekt siin kätte sattunud, millel siis doonorilt tulnud pritsemootor (Opeli R6 3,0CIH) on plaanitud originaal karburaatoriga/kollektoriga (R6 2,5) käima panna. Kahjuks on aga neil muidu vägagi sarnastel mootoritel sisselaske kollektori avad veidi nihkes ja plaan ongi ilmselt selle taha pooleli jäänud. Eelmine tegeleja oli küll lisaks mootori aiste vahele tõstmisele jõudnud juba ka sellise, tihendit imiteeriva 10mm rauast vahetüki teha, mis selle erinevuse nüüd peale lõppviimistlust ka kuidagi enamvähem ära siluks...kuid nüüd jäävad originaal poldid lühikeseks, et see kompott kokku keerata. Ja kõige kurvem lugu see, et poldid mingid haiged 9mm*1,25samm mõõdus, mida ükski "poldipood" siis loomulikult müüa ei taha...
Kas oleks ühe variandina mõeldav, et näiteks need 9mm poldi augud üle,st. keermest puhtaks puurida, et siis juba uute keermete ja 10mm poltidega edasi minna? Ruumi iseenesest kapoti all askeldada on. Kaane materjal peaks siis malm olema (saksa k. Grauguss), ehk et kas saab sellisesse üldse mingi a`la Biltema keermepuuriga uue keerme sisse? Ja kui, siis mis mõõdus puuriga peaks lähenema, et ntks. 10*1,25 keermele ava ette saada: kas 9mm sobib...või on seal veel mingi komakoht oluline?
Vabandan, kui väga loll küsimine, aga äkki keegi selles vallas pädev, või omal nahal järgi proovinud...sest netiotsingud esialgu väga targemaks ei teinud.
PS! Muidugi kui kellelgi 9*1,25, min.40mm pikki polte üle on talutava hinnaga (näiteks 1polt 1õlu vms kursiga), siis võib ka pakkuda (ntks. osade BMW-de kepsupoldid pidid sama keermega olema). Seitse tk oleks siis kokku vaja...
Poltidega äkki saab Baltic Bolt aidata. Teine asi on muidugi tuttaval treialil nööbist kinni võtta ja lasta teha täpselt vajalikud poldid.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
12.09.2016 at 22:31 |
|
DevilDeVille |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
ARP pakub ilmselgelt viisaka jutu otsa suvalise keermega asju.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
12.09.2016 at 22:31 |
|
viplala |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
Proovi guugeldada ja kõik su probleemid lahenevad. Päriselt ka. On olemas nii polte, kui üleminekuid, kui muid lahendusi. Ole ainult mees ja luhvita rahakotti. |
13.09.2016 at 01:36 |
|
Timo |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
Kui sul praegu on seal M9 kerge. Siis M10 peale sa seda kindlasti ringi teha ei saa. Peast hommikul laksates tahab M10 saada 8,7 ava umbes. (Oleneb ka keerme sammust ).
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
13.09.2016 at 06:15 |
|
Martin460 |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55679&highlight=keerme
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
13.09.2016 at 06:25 |
|
SPITFIRE |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
Ma arvan, et M10*1.25 on hea mõte, kuna sama samm, M9 puurid 8,8 puuriga üle, siis peaks vanast keermest veel mingid keermeharjad näha olema, uus pulk lõikab neid siis sügavamaks.
Infoks: Jämekeerme mõõdud kuni M20 saad nihiku taga olevast tabelist, ava ettepuurimise diameeter on nimimõõt miinus samm + siis ümardus puuri mõõdule. Tipikooli konspektis lk 36 on hea tabel http://innomet.ttu.ee/oppetoo/Vormistamine/TehniliseJoonestamisePohimoisted.pdf, mida ise tihti kasutan, samuti on seal järgnevatel lehtedel tolli tabelid, Lisa 3. silindriline torukeere, on vee-gaasi torude keermed ja sama tabel kehtib ka hüdraulika keermetele.
____________________________
Hell Camino |
13.09.2016 at 07:50 |
|
Mell |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
quote: viplala: ...ole ainult mees ja luhvita rahakotti.
Seda tegelikult üritakski esimese hooga vältida, kuna tegemist on nii kui nii mingi vahepealse etapiga, et auto lihtsalt vähe ajaks liikuma saada... Või kui sul on teavet, kuskohast need poldid alla 10euri vms hinnaga kätte saada, siis jaga (ma ise leidsingi ntks selle BMW kepsupoldi inhvo ebayst, aga paraku seal need 7-9€ tk pluss saatmine, samuti oli veel alibaba vms hiina? leht, seal hind/tk oli küll mõistlik, aga miinimumkogused olid jällegi sadades...ehk et igal juhul tundus seal 50-100€ vahemikus lugu olema!
Ja sama lugu ilmselt selle treiali teenusega, et kui "oma jopet" enam kuskil suures vabrikus pole, kes pudeli eest avitaks vms, siis läeb inetult kalliks...lisaks veel see poltide tugevuse küs, tunduvad ikka kangemad olema kui 8.8vms.
Aga puurimise/keermestamise puhul saan siis aru, et vähemalt see ei ole takistuseks, et tegemist malmiga...et poorne või rabe või midagi muud, mida jälgima peaks?
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
13.09.2016 at 08:58 |
|
madis |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
Soovitan osta mitmeastmeline M10*1.25 komplekt, puurida vana M9 üle 8.8 peale, panna sorts õli vahele, vaadata et hakkaks otse võtma ja ongi korras. Erilist kunsti siin pole.
Komplekti saad nt MKT-st või Jaatast
Kui võimalik, vali selline komplekt kus on 3 lõikeservaga keermepuur, need mis 4 ga on käsitsi ebamugavam kasutada. |
13.09.2016 at 09:13 |
|
Olds |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
Miks mitte kasutada Helicoil`e?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
13.09.2016 at 10:04 |
|
tõnisson |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
Saab edukalt puurida/keermestada jah.
7/16 oleks ilmselt magus mõõt selleks aga ilmselt sul tollipulka pole.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
13.09.2016 at 18:08 |
|
moo2rs |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
BMW M60 M62 mootorite kepsupldid on M9x1,25x53mm.
Kui ei leia kusagilt, siis mul peaks olema. Saada PS, kui soov.
____________________________
Corvette ´81
TransAm `91 |
13.09.2016 at 20:59 |
|
Mell |
K: (Malm?)kaane poldiaukude ülepuurimine/keermestamine?
Ahoi taas,
lihtsalt lõpetuseks, et mul siiski lahenes see lugu sedapidi, et saingi kasutatud kepsupoldid kümneka eest koju kätte. Kuna mure oli ilmselgelt ühekordne, siis ikkagi odavam ja mugavam, kui ükskõik mis spets mõõdus puuri ja keermelõikurit osta, lisaks jäi kaane originaalkonditsioon "rikkumata". Mis muidugi ei tähenda, et ma ei tänaks kõiki kaasamõtlejaid, tulevikus jälle komakoht targem ja äkki kunagi siinne inhvo kellelegi teisele abiks
(PS! Väike saatuse iroonia muidugi käib kah ikka asja juurde, sest nüüd paar nädalat hiljem osandasin ühe Opeli V6, mille alumise otsa raua/alukoormasse selekteerisin...ja loomulikult sain sealt nüüd veel 12 kepsupolti 9*1,25 keermega. Seega kui keegi kunagi veel selliseid otsib, siis... )
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
11.10.2016 at 22:07 |
|
|