Poster |
Message |
MiL472 |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: kristjan_l: ...Üks jooks 155 laiusega ja naelad on välja sikutatud... Vastu võib tuua mõned pakid Sassi ja/või ...
Halloo, eluohtliku (talverehvidel naelad välja tõmmatud!) saasta eest veel midagi vastu ka nuiata? Kellelegi peaksid hoopis kuuspaki andma et see saast prügimäele viia.
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee |
04.12.2016 at 20:40 |
|
kristjan_l |
split: 13" rehvide teema jms.
Hmm, puhtalt eneseharimiseks. Milles see ohtlikkus seisneb? Kui mu mälu mind ei peta, siis sõitsin nende rehvidega talvisel aal Tartust Talnasse (sõidukiks VAZ 2101) ja täitsa vinks-vonks oli. Pidamine hää ja müra ka väga ei olnud. Pärast kimasin veel mõnda aega Talnas ringi ja samuti ei saa rehvidele midagi ette heita.
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
04.12.2016 at 21:25 |
1 edit. Last edited 04.12.2016 at 21:26 by kristjan_l
|
emty |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: MiL472:Halloo, eluohtliku (talverehvidel naelad välja tõmmatud!) saasta eest veel midagi vastu ka nuiata? Kellelegi peaksid hoopis kuuspaki andma et see saast prügimäele viia.
seega on lamellrehv eluohtlik...huvitav, iga p2ev 6pib midagi uut...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi... |
04.12.2016 at 21:32 |
|
mrtn |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: emty:seega on lamellrehv eluohtlik...huvitav, iga p2ev 6pib midagi uut...
Välja sikutatud naastudega talverehvid ei ole lamellrehvid, kui need ei ole just naelutatavate lamellrehvidena toodetud.
Aga üldiselt pole selle lõime teema. |
05.12.2016 at 01:35 |
|
emty |
split: 13" rehvide teema jms.
keegi ei sunni nendega ju talvel s6itma...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi... |
05.12.2016 at 10:04 |
|
christian |
split: 13" rehvide teema jms.
13 tolliga vist igapäevaselt ei söidetagi |
05.12.2016 at 10:25 |
|
DevilDeVille |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: christian: 13 tolliga vist igapäevaselt ei söidetagi
13 tolli laiuste velgedega vast jah, 13 tollise läbimõõduga velgedega sõidavad paljud.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.12.2016 at 11:27 |
|
christian |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: DevilDeVille: quote: christian: 13 tolliga vist igapäevaselt ei söidetagi
13 tolli laiuste velgedega vast jah, 13 tollise läbimõõduga velgedega sõidavad paljud.
Minu silmad neid ei näe palju
|
05.12.2016 at 11:37 |
|
DevilDeVille |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: christian: quote: DevilDeVille: quote: christian: 13 tolliga vist igapäevaselt ei söidetagi
13 tolli laiuste velgedega vast jah, 13 tollise läbimõõduga velgedega sõidavad paljud.
Minu silmad neid ei näe palju
Ühe silmapaaripealt üldistamine on ka suht tänamatu töö :P
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.12.2016 at 15:31 |
|
christian |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: DevilDeVille: quote: christian: quote: DevilDeVille: quote: christian: 13 tolliga vist igapäevaselt ei söidetagi
13 tolli laiuste velgedega vast jah, 13 tollise läbimõõduga velgedega sõidavad paljud.
Minu silmad neid ei näe palju
Ühe silmapaaripealt üldistamine on ka suht tänamatu töö :P
ei saa kohe kysimata jätta, kus need paljud 13" liiguvad? elan kesklinnas ja söidan igapäev ringi ja näen vaid neid elmo autosid vöi mis nende nimi oli, sinna vast läheb 13, aga nu ma ei tea...palju... 15-19 on siis väga palju? väga väiksele %-ile uutel autodel tehasest 13" äkki chevy matiz ja taolised säästukoned?
enamus akkab ikka 16 ja peale tolli.
Devil, räägi kus nostalgilises linnas elad, et näed neid palju
PS! vale väide kui ytled , et yldistan, igal inimesel on oma nägemus mis ei kuulu yldistamisele, ridade vahelt lugemise vöiks meie örnemale sugupoolele jätta, nendel kaasa syndinud selline anne, meil londilistel pole sellel alal lööki
|
06.12.2016 at 09:33 |
|
DevilDeVille |
split: 13" rehvide teema jms.
"13 tolliga vist igapäevaselt ei sõidetagi"
Kui see pole üldistus, siis mis on? Elan kilulinnas ja näen siingi piisavalt matize jms kraami liikvel, lada ja maskviss pole ka veel siit maanurgast otsalõppenud jnejnejne. Endalgi on 13 tolliste velgedega autosid mitmeid, leiab ka 12 tollistega.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
06.12.2016 at 16:24 |
1 edit. Last edited 06.12.2016 at 16:28 by DevilDeVille
|
vvt |
split: 13" rehvide teema jms.
Imestasin, et polegi see talv tõmmatud saagi käima teemadel "nael vs lamell", "Goodyear vs Nankang", "ema vs vanaema" vms.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.12.2016 at 17:23 |
|
olevtoom |
split: 13" rehvide teema jms.
(Ohvtopik) Mulle vanainimesele on tänapäevane veljefetišism pisut raskestimõistetav. Kas te mäletate (või teate), mis mõõduga rehvidel sõitis 40 aastat tagasi Ferrari Berlinetta Boxer (tippkiirusega 302 km/h)?
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
06.12.2016 at 17:53 |
|
vvt |
split: 13" rehvide teema jms.
Tollal olid mehed ka rauast (või vähemalt kartsid vähem), 300 kmh taolistel rehvidel pidurdamine (trummelpidurid) võib juhitavuse mõttes meenutada salvokelguga jäisest mäest alla sõitu.
Täna on pidurdusmaa 100-0 35 meetrit jõukohane igale normaalsele väikeautole, 30 aastat tagasi oli see suht superautode territoorium.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.12.2016 at 11:20 |
1 edit. Last edited 08.12.2016 at 11:22 by vvt
|
antoonio |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: MiL472: quote: kristjan_l: ...Üks jooks 155 laiusega ja naelad on välja sikutatud... Vastu võib tuua mõned pakid Sassi ja/või ...
Halloo, eluohtliku (talverehvidel naelad välja tõmmatud!) saasta eest veel midagi vastu ka nuiata? Kellelegi peaksid hoopis kuuspaki andma et see saast prügimäele viia.
Eluohtlik kui naelad välja tirida. Sõltub POV-st. Kui kogu teadliku elu oled naeltega ainult sõitnud siis saab reaktsioonist aru. Aga kui esimesed talved sai kunagi suvalise ketsiga (kohati meenutas lamelli) ringi kulgetud sets M+S-i keegi vägisi alla ei sundinud siis ei näe põhjust karjumiseks. Esimesed sunnitud talvekad meenutasid ennem mingeid rõngaid millega UAZid pigem ringi veeresid. Ja niikaua kui sierra fjorde liigub siis minu tönts mälu ütleb, et 13'' läks sobivalt sinna külge. Ja ega rehv või ilm pole eluohtlik, ikka see krdi tihendikomplekt vasakul esiistmel on see .
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
08.12.2016 at 20:24 |
|
mrtn |
split: 13" rehvide teema jms.
Traagiline on see, et keskmine "automees" peab suvalist M+S rehvi lamelliks. Näiteks mingi H/T või A/T. Erilised tainapead isegi BFG Touring T/A-d ja Cobra G/T-d. |
09.12.2016 at 01:18 |
|
vvt |
split: 13" rehvide teema jms.
Praegu on igal pargimaasturi rehvimõõdul, mis sisult on kõige ehedam suverehv, M+S tähistused peal. Õnneks enamik omanikke omab piisavalt mõistust, et päris talverehvid osta.
Ka USA truckidel näib olevat see MS suverehvidega ringi uisutamine levinud.
Mulle ka ei meeldi, kui mingi suva tont võtab minu vara arvelt riske, jättes normaalsed rehvid ostmata.
13 rehve toodetakse veel küll - lihtsalt müüjad neid eriti laos ei pea, kui on, siis mingi tüüpne 165/70 R13 mõõt ja kogu lugu.
Kataloogides on valikut küll, kuid tellimise peale.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.12.2016 at 10:18 |
2 edits. Last edited 09.12.2016 at 10:20 by vvt
|
MiL472 |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: antoonio:
Eluohtlik kui naelad välja tirida. Sõltub POV-st. Kui kogu teadliku elu oled naeltega ainult sõitnud siis saab reaktsioonist aru. Aga kui esimesed talved sai kunagi suvalise ketsiga (kohati meenutas lamelli) ringi kulgetud sets M+S-i keegi vägisi alla ei sundinud siis ei näe põhjust karjumiseks. Esimesed sunnitud talvekad meenutasid ennem mingeid rõngaid millega UAZid pigem ringi veeresid. Ja niikaua kui sierra fjorde liigub siis minu tönts mälu ütleb, et 13'' läks sobivalt sinna külge. Ja ega rehv või ilm pole eluohtlik, ikka see krdi tihendikomplekt vasakul esiistmel on see .
Algse kommentaari mõte oli selles, et kuskilt jookseb mõistlikkuse piir, mille eest oleks normaalne vastutasu küsida. Nimetet pakkumisest järgmine loogiline samm oleks lihtsalt see et keegi küsib vähekasutatud kondoomi eest kuuspakki. Igast viimsest kui rämpsust pole ka mõtet üritada viimast eurot välja pigistada. See kas tegu on 13 või 23 tolliga, on juba teisejärguline küsimus.
Aga et iga-aastane "huvitav" rehviteema ei vaibuks, siis olgu öeldud et naastrehv on parim
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee |
09.12.2016 at 10:33 |
|
charger |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: MiL472: Aga et iga-aastane "huvitav" rehviteema ei vaibuks, siis olgu öeldud et naastrehv on parim
Oleneb milleks? Proovi vesimärjal linnatänaval järsku ja tugevalt pidurdada, võid üllatuse saada
Teemasse ka: 13'' liikuvat autot näeb ka maapiirkonnas suht harva, eile torkas üle mitme kuu tervelt 1 fjord sirje jälle silma |
09.12.2016 at 10:49 |
1 edit. Last edited 09.12.2016 at 23:05 by charger
|
vvt |
split: 13" rehvide teema jms.
Eile õhtul pääsesin napilt soomlase pargimaasturi pagasnikusse sõitmisest, sadas ladinal vihma, rehv oli Hankook E-pike naastud, 196/65 R15. Ei tajunud mingit libedust.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.12.2016 at 10:53 |
|
franz125 |
split: 13" rehvide teema jms.
Viskan hagu alla-Nii Vanil kui Passat Syncrol lamellilaadsed tooted all.Ei kavatsegi naelu panna,nelivedu paskaak pidurdab käiguga samaväärselt kui mõni naelaga ja poolveoga.Vannil aastane läbisõit nii väike et ei näe mõtet kahte rehvikomplekti omada.Lähevad plastmassiks kätte ära. |
09.12.2016 at 12:40 |
|
diesel |
split: 13" rehvide teema jms.
eila just sai ühe külamehe juures käidud hetkeks abiks ja kohale tulnud rahva masinad olid kaks sigulli, üks vanem golf ja üks mingi mulle tundmatu asi (umbes nigu hiina kets).
kuna kummidest ka põgusalt juttu oli, siis vaatsi kohe riistapuud üle ja kõik nad olid 13 tolliste pasteldega. minu vaegauto oli ainsana 15 tollistel.
nii ja mis puutub välja kisutud naeltega talvekasse, siis see ju suisa sobilik suvel sõitmiseks.
nutt ja hala eluohtlikkuse teemal võib vabalt olla kohatu.
|
09.12.2016 at 12:46 |
|
antoonio |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: charger: quote: antoonio: Aga et iga-aastane "huvitav" rehviteema ei vaibuks, siis olgu öeldud et naastrehv on parim
Oleneb milleks? Proovi vesimärjal linnatänaval järsku ja tugevalt pidurdada, võid üllatuse saada
Teemasse ka: 13'' liikuvat autot näeb ka maapiirkonnas suht harva, eile torkas üle mitme kuu tervelt 1 fjord sirje jälle silma
Olgem faktides täpsed, mina pole seda küll öelnud-kirjutanud ehk siis võiks tsitaadi ikka tegelikule ütlejale omistada.
Aga samas, ei ütle kas parem või parim aga eelistan naelikuid küll .
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
09.12.2016 at 22:44 |
1 edit. Last edited 09.12.2016 at 22:45 by antoonio
|
vvt |
split: 13" rehvide teema jms.
Mina täna juhtusin nägema, Kia Picanto, 165/70 R13 talverehvidega. Paistis naljakalt väikeste ratastega küll.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.12.2016 at 17:21 |
|
vvt |
split: 13" rehvide teema jms.
quote: franz125: Viskan hagu alla-Nii Vanil kui Passat Syncrol lamellilaadsed tooted all.Ei kavatsegi naelu panna,nelivedu paskaak pidurdab käiguga samaväärselt kui mõni naelaga ja poolveoga.Vannil aastane läbisõit nii väike et ei näe mõtet kahte rehvikomplekti omada.Lähevad plastmassiks kätte ära.
Pane aga edasi, kuni katuse peal oled (pean seda Passatit silmas).
Mina olen oma 600 tuhandese juhistaazi jooksul käinud kaks korda kraavis ja mõlemad korrad neliveolise autoga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.12.2016 at 17:23 |
|