Ametniku või ametkondlik lollus.Ei saanud kiusatusele vastu panna ja huumorinurgakese puudumise tõttu tekitasin siis sellise toopiku.
Tänane Virumaa Teataja kirjutas jutukese kohalikule repressiivorganile laekunud uutest sõidukitest. Ajalehte pole mõtet siia linkida sest küsivad raha selle lugemise eest aga üks illustratiivne fotoke saab lisatud.
Jutukese algus copy paste. "Rakvere politseijaoskond sai neli uut sõidukit – esimest korda automaatkäigukastiga." ja edasi veereb jutt siis nimetatud isenditest. Täielik kullafond on aga ametniku selgitus asjale (vaata fotot).
Nu aru ma ei taipa kuidas jänkid pole selle peale tulnud et tomatiga autod ei kõlba tagaajamiseks ja 50+ aastat tugevalt ikak sama reaha otsa komistavad või on kegu siiski eurodebiilsuse võidukäiguga kus suure kere sisse topitakse võimalikult väike mootor. Vähemalt ühel juhul on ära märgitud Škoda Superb ning illustratiivne pool näitab universaalkerega sõidukit. Samas, kohalik skooda leht pakub kuni 2 lirtsust bensiinikat 280 hobusega, milles peaks ikka pisut juba piisama või lihtsalt ikkagi osteti võimalikult vähe kuuptolle.
PS: kui admin leiab nimetatud toopiku irrelevantse olevat, võib ta selle rahumeeli ajaloo prügikasti saata .
PPS: Võibolla on aga ametnik tark ja püüab hämada, et tegelikku võimekust mitte avaldada
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant)
14.12.2016 at 21:32
1 edit. Last edited 14.12.2016 at 21:33 by antoonio
Ametniku või ametkondlik lollus.Siin on ikka vaks vahet, kas V8 või mingi väike ökodiisel.
Alamotoriseeritud automaatkastiga saad tagaajamisel elegantselt pähe isegi väiksema mootoriga käsikastilt.
Politsei eelmine massi-Skoda oli Octavia 2,0 diisli, käsikasti ja neliveoga. Sõidab hästi, kuid mingi performer pole.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:vvt: Siin on ikka vaks vahet, kas V8 või mingi väike ökodiisel.
Alamotoriseeritud automaatkastiga saad tagaajamisel elegantselt pähe isegi väiksema mootoriga käsikastilt.
Politsei eelmine massi-Skoda oli Octavia 2,0 diisli, käsikasti ja neliveoga. Sõidab hästi, kuid mingi performer pole.
Fäägkrupi võtmes on DSG asjad reeglina kiiremad, kui vastava sisepõlemismootoriga pedaalautod.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Ametniku või ametkondlik lollus.Otse sõites võib nii ka vabalt olla, aga DSG vajab harjumist. Praktikas saab nii DSG kui automaadiga kiiresti sõita, aga see vajab auto tundmist ja sellega harjumist. Nii DSG kui automaadi puhul on tänapäeval manuaalse vahetamise võimalused, aga praktikas kiiret sõitu tehes ei sobi automaatkasti kang enamikel juhtudel oma asukoha ja ergonoomika tõttu selleks üldse mitte. Igatahes minul jookseb küll kuul kokku lahjema diisli ja DSG-ga käsitsi käike lapata üritades.
Ametniku või ametkondlik lollus.Julgen öelda, et automaadiga saab meie tingimustes taga ajada küll. Reaalsus on ju see, et kui peaks mingiks tagaajamiseks minema Eesti mõistes, siis lihtsalt sõidetakse järgi ja tehakse koostööd teiste ekipaazidega ja pannakse reeglina üles teesulg, aetakse karpi vms. Ja tagaajamisel kasvab kiirus maanteel üles, kurvilisel teel ei lähe nii suureks, et automaat segama hakkaks. Ja pealegi, kui põgeneja on nii hea juht, et suudab igal teel politsei eest ära sõita, siis pole ka käsikastist kasu. Enamus politseinikke ei ole Marko Märtiniga samal tasemel, et autost igas olukorras oskab viimast võtta ja automaat kiiret sõitu segama hakkaks. Igasugused rammimised ja muu filmides nähtu on Eestis ikka väga harukordne. Õpetatakse ju seda, et ei tohi kedagi ohtu seada ka taga ajades.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Ametniku või ametkondlik lollus.Palju meil neid tagaajamisi siin ikka on - enamuse ajast lahendatakse pigem muid rikkumisi. ATM kast igapäevaseks tööks on selgelt mugavam.
Ametniku või ametkondlik lollus.Nu mul siis sama mark mis poliismännidel on. 2,0 djeesel ja DSG. Tänu sportlikule tehasepaketile saab käike ka roolilt vahetada.
Ja sport reziimis kulgedes rapsab käike ikka päris rajult nii üles kui alla hetkega. Ja laseb ka ikka päris pikalt tahho punase lähedal sõitta, enne kui ise käigu ära vahetab.
Tõsi küll jah, kui muljud labaga käigu alla vahetamiseks juba niigi piiraja lähedal mootoril, siis ei tee ta seda mitte enne kui järgmine käik sisse minnes ei ületa piirajat.
Ei ole kunagi kedagi taga ajanud ega rajal kihutamas käinud. Seega ei oska öelda kaua ta sellist retsimist võrreldes padaalitavaga vastu peab.
Äkki neil ka sellise lisaga on võetud.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
15.12.2016 at 19:05
1 edit. Last edited 15.12.2016 at 19:07 by wagoneer
Suht mõttetu üllitus foorumis. Üldjuhul ajavad politseid taga narko/alko/lubadeta inimesi, kes paratamatult mingi 90% kuskil kraavis lõpetavad,
olenemata seejuures mingist käigukastist või mootori kubatuurist.
Juhul ,kui oled kaine ja omad sõiduoskust ja head autot -vahetpole mis kastiga ,ilmselt on võimalik ära sõita -
samas ma väga ei panustaks selle peale,et su numbrimärk ikkagi kuskile kirja ei saa...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
quote:Maik:
Juhul ,kui oled kaine ja omad sõiduoskust ja head autot -vahetpole mis kastiga ,ilmselt on võimalik ära sõita -
samas ma väga ei panustaks selle peale,et su numbrimärk ikkagi kuskile kirja ei saa...
Pigem on raske eest ära sõita. Ega väiksed ökodiislid poolitsatel on üsna erksad. Kindlasti pole soft sama, mis nö tavamudelil.
Tänavalegaalse autoga ärasõitmise võimalus vast kuni 10%. Seda ka tingimusel, et juht kaine ja oskab kõvasti üle keskmise autot kontrollida ning tunneb piirkonda. Kui veel number ära nähakse, siis võid ju eest ära minna, aga üles leitakse kindlasti.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Ametniku või ametkondlik lollus.Mina kunagi olen proovinud, küll mitte politsei eest. 2,0 automaadiga 2gen Ford Probe abil käsikastiga 1,6 Escortit (see viimane mudel enne Focust) püüda ei õnnestunud. Probe oli tunduva
Ei käsitsi käike vahetades ega automaatselt, võib-olla kuskil 10 km sirgel oleks järgi saanud (võimsus suurem), kuid sellisel keskmisel "asustatud maanteel" oli liiga palju kiirendusi-pidurdusi ja seal Escort kaugenes üha.
Automaat rapsis käike paaniliselt üles-alla, sekundid kadusid. See on lihtsalt näide, et alamotoriseeritud auto automaadi otsas ei pela. Escort oli 90 ja Probe 118 hj.
USA politseimasinad on ikka natuke teine teema, seal on võimsusvaru tunduvalt suurem ja vähe kehvad ülekandearvud või jõukadu kasti ei muuda eriti asja.
Analoogsel põhjusel on enamik vaegmootoriga ja automaadiga autosid (pean silmas hüdrotrafo ja astmetega automaati ikka) kiirendusel ikka aeglasemad kui sama mootori ja käsikastiga.
quote:Pigem on raske eest ära sõita. Ega väiksed ökodiislid poolitsatel on üsna erksad. Kindlasti pole soft sama, mis nö tavamudelil.
Tänavalegaalse autoga ärasõitmise võimalus vast kuni 10%. Seda ka tingimusel, et juht kaine ja oskab kõvasti üle keskmise autot kontrollida ning tunneb piirkonda. Kui veel number ära nähakse, siis võid ju eest ära minna, aga üles leitakse kindlasti.
Probleem on ikka selles, et Eesti teed ei luba piisavaid kiirusi (nii liiklus seal kui teed laiemalt) ja sul pole võimu kuskile lihtsalt panna. Saad oma edumaa sisse, keerab mingi tainas kõrvaltteelt ette ja ongi su edu kadunud.
Tagaajamiseks 200+ kmh eriti vaja enam pole. Tollal, kui politsei sõitis Vitarade ja Ladadega, sõideti enam kui kord edukalt nende eest ära (kui võimsuvaru oli piisav). Teed olid tühjemad, Lada pigistas oma 140 välja, sina pigistasid 200 (niipalju tee kannatas)ja väikse võidusõiduga pääsesid silmsidest ning võisid nad maha raputada. Nüüd pigistab politsei 200, kuid sina eriti kiiremini ei saa enam.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Ametniku või ametkondlik lollus.Jah, isegi kui sa eest sõidad 300kmh sirgel, siis politsei tuleb vabalt 230-250km kiiruseni järgi, isegi diisliga. Sealt 50kmh suurem kiirus ei anna kuigi palju edumaad. Pluss kui politsei su numbri näeb, siis pole enivei vahet. Laksu saab keegi ikkagi.
Aga neid autosid, mis 300kmh üsna kiirelt välja jooksevad, pole palju. Veel enam nende käes, kes eest ära sõidaks (risk liiga suur).
Pigem sõidavad need ära, kes omavad mingit ronti autot ja loodavad 150€`se trahvi eest ära põgeneda.
Ilmselt ei kommenteeri need, kes on eest ära sõitnud
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Ametniku või ametkondlik lollus.Kena idiootsus on üritada mööda suurt teed eest ära uhada. Keeratakse ikkagi magistraalilt maha, hetkel, kui pole silmsidet. Iseasi on asulas.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
quote:DevilDeVille: Kena idiootsus on üritada mööda suurt teed eest ära uhada. Keeratakse ikkagi magistraalilt maha, hetkel, kui pole silmsidet. Iseasi on asulas.
Nojah, ega tegemist pole "Need for speed" või "GTA" mänguga, kus midagi valida antakse. Eks ta ole ekstreemolukord. Juhtub, kus juhtub. Kõigele lisaks veel korralik adreka-laks ja otsustusvõime peab olema üsna kiire kriisiolukorras
Vahe ongi selles, et tänapäeval on politseiautod päris võimekad (400Nm+ väänet on juba 2-liitrisel skooda diislil, mitte nagu kümme/paarkümmend aastat tagasi, kus lihtsalt tuimalt eest sõideti, sest teati, et politseiauto on aeglasem(loe: Aeglane, lahja mootoriga), juhid kõvasti üle keskmise tasemel (käivad ju rinkal sõidukoolitustel instruktoritega jne)
Tundub väga lihtne, see eest ärasõitmine.
Koolipoisid loevad ja saavad idu juurde
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
16.12.2016 at 16:09
1 edit. Last edited 16.12.2016 at 16:10 by hents99
Ametniku või ametkondlik lollus.Sai kunagi akadeemia kõrvalt 4 aastat politseis töödatud ja selle aja jooksul osalesin kahes tagaajamises. Fiat Ducatoga ajasime ühte ärandatud Ladat taga ja teist korda Vitoga mingit ärandatud lääne panni. Plehku ei saanud kumbki ja üleüldse juba tooaeg polnud kuulda, et keegi minema oleks saanud. Masinate võimsus ei mänginud suurt pilli, tähtsam oli raadioside ja juhtimiskeskuses GPS abil patrullautode koordineerimine. Muidugi sellel ajal oli märksa rohkem patrulle väljas kui täna.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
Ametniku või ametkondlik lollus.Sõitsin vahelduseks manuaaliga. Midagi pole öelda, kihutama ajab kuidagi. Kohe hea on tunde otselülitust mootori ja käimari vahel ja seda tõmmet.
Automaadiga seda saab kuidagi teistmoodi ikkagi.
Tegu oli küll oma 1.3L diiselturboga aga ikkagi
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
quote:Vahe ongi selles, et tänapäeval on politseiautod päris võimekad (400Nm+ väänet on juba 2-liitrisel skooda diislil, mitte nagu kümme/paarkümmend aastat tagasi, kus lihtsalt tuimalt eest sõideti, sest teati, et politseiauto on aeglasem(loe: Aeglane, lahja mootoriga), juhid kõvasti üle keskmise tasemel (käivad ju rinkal sõidukoolitustel instruktoritega jne)
Need 400 Nm@1800 rpm lämbuvad tahhomeeter põhjas suht mõnusalt ära.
Viga selles ongi, et car chase ei toimu efektiivsetel pööretel.
Turbodiislid on optimeeritud töötama kuskil 1500-2500 pöörde vahemikus.
Tagaajamispööretel (4000+) pole seal tegelikult torki rohkem kui 2,0 vabahingaval ja seepärast jäävad 150+ kmh kiirused lahjaks.
Võib-olla BMW M-diisliga tasuks katsetada.
Midagi sellist oleks sobivam (nii absoluutnäitajates kui ka võimu saadavuses).
Mina tean nt, et 2000ndate alguse Volvo 2,4T bensiinimootor (147 kW) annab täpselt sama torki 1800-5000 rpm (285 Nm). Suvalistel pööretel möödasõidu alustades on tõmme olemas.
Diislid miskipärast sama asja üle 3000 pöörde ei paku. Bensiinimootoritel oli see "wideband" leiutatud juba 15+ aastat tagasi (Rootsi madalsurve turbomootorid nii Saabil kui Volvol).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Ametniku või ametkondlik lollus.7.7 seki 0-100kmh, max V 235kmh, 4wd, kütusekulu linnas 5.4, maanteel 4.0. Ehk siis suht võimekad ja ökonoomsed liikurid. Enamik muid Škodasid on neil lahjemad versioonid, mitte 140kw. Enamikel trassidel ja asustatud kohtades on neid piisavalt liikvel+suht kiiresti liituvad abijõud, seega kui esimese 5min(praktikas ütleks isegi, et kui esimest üllatusmomenti ja võimalust ära ei kasuta) silmapiirilt kaduda ei õnnestu, siis on see mõttetu üritus. Et puhtalt autode võimekuse vahele mängida, peab see olema ikkagi piltlikult öeldes mäekõrgune.
quote:trs200:Enamikel trassidel ja asustatud kohtades on neid piisavalt liikvel+suht kiiresti liituvad abijõud, seega kui esimese 5min(praktikas ütleks isegi, et kui esimest üllatusmomenti ja võimalust ära ei kasuta) silmapiirilt kaduda ei õnnestu, siis on see mõttetu üritus.
Kui hüpoteetiliselt rääkida, siis ilmselt eeldaks nõ edukas minek väga märkimisväärset võimsuslikku üleolekut (u. 300hj vastu pigem vähemalt 600-700hj+ väga hea teelpüsimine), häid teetingimusi, konkreetse piirkonna tundmist (ristmikke, teeotsi jne) ja lihtsalt õnne. Mida kauem täiega lajatamine kestab, seda kiiremini võib viga tekkida ja see viga võib olla päris karm. Sama mõte ka tsiklite kohta, kui teema kestab liiga kaua, siis võib operatiivtöö ka selle 300km/h ratta ühel hetkel ära blokeerida. Teine asi kui krossirattaga kuskil heinamaa äärsel metsateedega alal, ilmselt ei hakatagi taga ajama või püütakse lihtsalt "nägu" meelde jätta. Sellised TV teemalised gaas põhja ja hetkega silmapiiri taha on pigem ilukirjandus, kui tegu pole ikka väga tõsise liikuriga, näiteks 200+ hj Škoda ja korraks tänavale tulnud ~ 1000hj võistlusauto. Risk on piisavalt suur, lisaks küsimus, mis asi motiveeriks sellist riski võtma.
ilmselgelt on need autod teada sisuliselt kogu vabariigi piires ja õige ülesleidmine võtab sama palju aega, kui väikses linnas ringi peal drifti teinud ja kaugelt nähtud bemmi ülesleidmine.