Poster |
Message |
nimetu |
Plymouth Fury 1960
Nüüdseks olen 100% veendunud, et unistama peab suurelt ja väga suurelt, sest unistustel on kombeks täituda. Tuleb vaid uskuda!
Üks minu suurtest unistustest jõudis 03.01.2017 hommikul laevaga Inglismaalt Harwich´i sadamast Paldiskisse. Ja juba kevadel võib Eestimaa teedel näha vuramas ühte elegantset Plymouth Fury´t aastast 1960, mille kapoti all tuksub 5,2L 318cui V8 mootor.
Auto eelmiseks omanikuks oli inglane, kes selle 2012. aastal omale Mikimaalt, Missourist soetas ja eelmise aasta lõpus müüki pani.
Ei teagi, kas tegemist on naiseliku vaistuga või lihtsalt algaja õnnega, aga esmapilgul tundub, et kaunitar on üllatavalt heas seisukorras. Loomulikult nipet-näpet vajab tegemist nagu ikka vanatehnika puhul, aga põhimõteliselt "istu sisse ja sõida!".
|
05.01.2017 at 19:07 |
|
olevtoom |
Plymouth Fury 1960
Palju õnne! Et kuldajastu autosid ikka rohkem tuleks!
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
05.01.2017 at 19:44 |
|
kaedoo |
Plymouth Fury 1960
Näärivana tõi Sulle tõeliselt ilusa asja. |
05.01.2017 at 19:49 |
|
supp |
Plymouth Fury 1960
palju õnne, kui ma oma roikaid korda ei saa, siis minu koht(sommeljee) on nagu tavaliselt - taga vasakul |
05.01.2017 at 20:39 |
|
ramman |
Plymouth Fury 1960
Me like it
Väga kena masin. Hoia ilusti ja pajata tegemistest.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
05.01.2017 at 21:11 |
|
nimetu |
Plymouth Fury 1960
quote: supp: palju õnne, kui ma oma roikaid korda ei saa, siis minu koht(sommeljee) on nagu tavaliselt - taga vasakul
koht sommeljeedele broneeritud ja kilesussid varbaotsa minu poolt |
05.01.2017 at 21:14 |
|
DevilDeVille |
Plymouth Fury 1960
Täitsa libe loomake.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.01.2017 at 22:35 |
|
rabakana |
Plymouth Fury 1960
Rääkige mulle, kui teadmatule, miks ja mis "kile" neid istmeid katab? Originaalis nii?
Aga loomulikult on väga ilus auto! |
06.01.2017 at 09:49 |
|
Turx |
Plymouth Fury 1960
Ilus,ilus. Mopar all the way. Hea,et kujustuse kuldajastult ikka masinaid vaikselt juurde tuleb.
Igaljuhul palju õnne. |
06.01.2017 at 09:51 |
|
DevilDeVille |
Plymouth Fury 1960
quote: rabakana: Rääkige mulle, kui teadmatule, miks ja mis "kile" neid istmeid katab? Originaalis nii?
Aga loomulikult on väga ilus auto!
http://www.jalopyjournal.com/forum/threads/repro-plastic-seat-covers.640973/
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
06.01.2017 at 10:49 |
|
markmax |
Plymouth Fury 1960
Tõeliselt ilus kruiiser!
____________________________
crown ´92
mark VIII´97 LSC
Brougham 91´
you can go up on a steep hill in Las Vegas and look west, and with the right kind of eyes you can almost see the high water mark -- that place where the wave finally broke and rolled back. |
06.01.2017 at 12:17 |
|
fuel |
Plymouth Fury 1960
quote: rabakana: Rääkige mulle, kui teadmatule, miks ja mis "kile" neid istmeid katab?
Teades "sommeljeedest" üht-teist, siis ilma kileta autot ei valikski
Aga sellise iluduse "istu sisse ja sõida!" konditsioonis eestisse jõudmine on märkimisväärne saavutus |
06.01.2017 at 17:07 |
|
ERAK |
Plymouth Fury 1960
Väga uhke massin. Õnnitlused
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
06.01.2017 at 23:31 |
|
Martin460 |
Plymouth Fury 1960
Vaatan neid pilte ja jääb silma, et sisustus on suht tume ja sünge. Väljast ilus ja hele nagu unistus aga seest ...ja see rool. Tumeroheline nagu CCCP-i veoauto. Võibolla päikese käes on teine mulje. Muidugi on palju tähtsam , et kes rooli taga on
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
07.01.2017 at 09:55 |
|
nimetu |
Plymouth Fury 1960
No nii, peaaegu 3 kuud olen kannatamatult kevadet oodanud. Sel nädalavahetusel sai aga kannatus otsa ja masinale hääled sisse löödud ning esimesed 100km üheskoos läbi vuratud.
Tegelikult ei olnud asi siiski vaid kannatuse taga kinni. Ma ikka räägin, et auto sai väga valel ajal koju toodud. Oleks kevadeks jõudnud, oleks saanud kohe sõitma hakata... Nüüd pikkadel talveõhtutel oli palju aega ja auto sai ikka korralikult laiali kakutud... noh meestel ju vaja vaadata, mis sees on
Aga mis siis vahepeal tehtud sai...
Esimene vähe suurem töö, mis päevakorrale tuli, oli pisut lekkiva jahutusradika remont. Kuna "vanakeste" tüüpiliseks probleemiks on ülekuumenemine, siis kahe ribi asemele sai nüüd hoopis 4 ribiga radikas. Ühtlasi sai üle kontrollitud ka soojendusradikas.
Aku alusplaat oli roosteussi poolt korralikult läbi puretud, see sai uus keevitatud.
Profülaktika mõttes sai lahti võetud uksed-klaasiäärsed tihendid sai uute vastu vahetatud ning kõik lukud ja akna mehhanismid ülemääritud.
Vana ja uus radikas
Vana auklik aku alusplaat
Klaasitihendid
Mehanismid said kõik üle käidud ja korralikult määritud
Täiesti plaaniväliselt tuli päevakorrale istmekatete vahetus. Tegelikult olid olemasolevad katted ju tehasekilede all ning visuaalselt täiesti normaalses seisus. Selliselt kiletatuna oleks need istmed kindlasti ka veel aastaid vastu pidanud... Aga ilmselgelt ei ostnud ma seda autot pelgalt näituseautoks, vaid siiski suvel igapäevaseks liikumisvahendiks ja kujutan ette, mis tunne oleks olnud kesksuvel nendel kiledel istuda Seega tuli need eemaldada!
Paraku teeb ajahammas oma töö ja kilesid eemaldades sai kohe selgeks, et riie ja pvc olid aastakümnetega nii rabedaks läinud, et ilma kiledeta poleks neil katetel enam pikka tulevikku olnud. Sai võetud vastu otsus, et kui teha, siis üks kord ja korralikult ning istmed lähevad 100% uuendamisele. Raamid käisid läbi liivapritsist ja paarist kohast vajasid ka pisut keevitamist, peale uus värv. Samuti sai üle värvitud põrandakinnitused. Istmete uuendamine sai usaldatud Christon OÜ-le Tartust ja üldjoontes said nad oma tööga suurepäraselt hakkama, tagumine aknalaud ootab veel nende juures oma järjekorda.
Oma pisikeste käekestega sai ikka päris mitu nädalavahetust garaažis nokitsetud
Uute katete näidised Christon OÜ-lt
Ja valmis istmed.. no on ikka ilusad küll!
Esimesed läbitud 100 km andsid esmase ülevaate veel mõningatest asjadest, mis tuleb enne pikematele sõitudele siirdumist kindlasti üle vaadata ja vajavad sättimist, aga vast saab elulooma küll
____________________________
Plymouth Fury 1960 |
27.03.2017 at 11:06 |
3 edits. Last edited 27.03.2017 at 12:06 by nimetu
|
olevtoom |
Plymouth Fury 1960
Naiss.
Kuskohast istmematerjalid tulid?
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
27.03.2017 at 11:38 |
|
nimetu |
Plymouth Fury 1960
quote: olevtoom: Naiss.
Kuskohast istmematerjalid tulid?
Nii materjal kui õmblus Christon OÜst, kust nemad tellisid, ei tea. Originaali ei hakanud USAst taga ajama ja võhiku petavad need katted ilusti ära
____________________________
Plymouth Fury 1960 |
27.03.2017 at 11:44 |
|
kaedoo |
Plymouth Fury 1960
Sa pääsesid siis väikse vaevaga, tore vaadata kuidas Inimesed oma kätekestega midagi teevad. |
27.03.2017 at 21:00 |
|
nimetu |
Plymouth Fury 1960
Nüüdseks siis esimene pikem reis Minskisse seljataga.
Aga 2 päeva enne seda reisi sai veel karburaatorit vahetatud... Eelnevatel proovisõitudel selgus, et ei läinud auto ikka päris nii hästi edasi kui peaks ja tahaks. Noh liikus, aga gaasipedaal oli kogu aeg põhjas ja vaatamata sellele kogus kiirust aeglaselt, selline rahuliku kulgemise pill oli. Lähemal uurimisel selgus, et eelmine omanik oli uue karpa peale pannud, aga kuna ta õiget kusagilt ei olnud leidnud, siis tegi uue süsteemi olemasolevatest materjalidest ja oskustest lähtuvalt Njaaa, paraku ei jagunud neil seal ei materjali ega oskusi.
Ehk et siis kogu süsteem oli pandud vastupidises suunas liikuma ja selle tulemusena sõitis auto vaid veerand gaasiga ... Inglismaniga suheldes ei näinud tema selles küll mingit probleemi... kõik olevat suurepäraselt toiminud
Ühesõnaga sai kogu see "inglise inseneride" jama sealt eemaldatud, mikimaalt õige karburaator välja otsitud ja tellitud (no ei olnud üle mõistuse keeruline nagu "sir" mulle oma kirjas väitis) ja asi uuesti õigetpidi ning õigete asjadega tööle pandud.
No uskumatu, milline paugupill sellest välja tuli
Vaikselt nokitsedes olen auto kapotialusega juba päris sõbraks saanud. Vaikselt tulevad teadmised ja oskused asjadest, millest mul varem õrna aimugi ei olnud ja järgmise karburaatorivahetuse suudan suure tõenäosusega juba ilma kõrvalise abita teostada
Niisiis, Valgevene tripi pidas kenasti vastu, üldse oleme selle mõne kuuga kokku juba üle 3500 km maha uhanud ja kogu suvi on alles ees...
____________________________
Plymouth Fury 1960 |
24.05.2017 at 10:17 |
|