register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Uniball  
Poster Message
_siim_
Uniball
On keegi kuskil sellist asja müügil näinud?
Ise ei suuda leida nagu

30.06.2009 at 10:52 1 edit. Last edited 01.07.2009 at 09:06 by _siim_
mart154
 
Uniball
Eiki Lillel oli kunagi mingi valik.

Rallyshop.ee äkki ka aitab. Nad pakuvad hirschmanni.
30.06.2009 at 11:01
JDF
 
Uniball
Abi peaksid leidma http://www.alas-kuul.com/.
30.06.2009 at 11:06
_siim_
Uniball
www.racingexpert.ee

Abiks ehk veel kellelegi
30.06.2009 at 11:08
antennimees
 
Uniball
Lasnamäe Tööriistamarketis on ka päris suur valik neid. Asub Maksimarketiga samas hoones.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
30.06.2009 at 19:34
hents99
  
Uniball
Kui sa tahad neid kasutada amordi tugilaagrina, siis selleks on spetsiaalsed laagrid, mis taluvad pikki suunas koormust. Need pronks võrud tulevad kiirelt küljest lahti.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
30.06.2009 at 23:45 1 edit. Last edited 30.06.2009 at 23:45 by hents99
_siim_
Uniball
kasutada tahan polüuretaanist õõtsapuksi sees,ning käisin seal racing poes,neil polnud pronksvõruga vaid hoopis mingi special värk,hind ka muidugi vastav...

http://www.racingexpert.ee/pdf/Hirschmann_tootekataloog.pdf

EDIT: alas kuulist öeldi kohe kui kuulsid et auto külge vaja,nemad selliste asjadega ei tegele e. siis vist mingi väikses koguses müük neid vist ei huvita.
30.06.2009 at 23:47 2 edits. Last edited 30.06.2009 at 23:58 by _siim_
Timo
  
Uniball
Uniballi kohta palju halba kuulnud. Rinka vennad ja 4x4 tüübid neid ei kiida. Vastupidavus täiesti null. Seda muidugi odavate uniballidega. Loks pidi hämmastavalt kiiresti sisse tulema. Aga samas olen mõelnud enda praktikast ja asi peab paika, see loks on ikka kiire tulema, määri palju tahad, või üldse mitte. Kuskil näinud aga sellist uniballi, millel mõlemal pool tihendid, mis siis kogu aeg pinda puhastavad, need peaks isegi vastu pidama. Arvan, et selle pärast Alas-kuul ei viitsigi nendega jamada, et pärast kisa rohkem, kui villa.
Need asjad kõik minu praktikast ja kuuldud, parandage keegi, kui asi tegelikult teistmoodi.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
01.07.2009 at 07:20
hents99
  
Uniball
Oleneb tõesti uniballist endast. Teppanil oli probleeme kerge ringraja Estfieldiga, kus kurvi võttes uniballide varred keerme algusest kõveraks murdusid - tegemist oli ikkagi nõrga uniballiga.

Me kasutasime offroadis ka uniballe, mis olid päris suure mõõduga, kas 18 või 20, peast ei mäleta.

Mingi aeg tagasi tellisin Hiinast hunniku ülitugevaid uniballe, mille staatilised ja dünaamilised koormused olid siinsetele üllatavad. Seal oli siis kuuli ja korpuse vahel mitu rida väikseid kuule ja rulle.


Alas kuulist ei saanud sa võibolla seepärast, et küsisid 14mm mõõtu, mida nende kataloog ei näita. Nende mõõdud on 13, 15, 17 jne. Autonduses kasutatakse põhilisel paarisarvulisi nuimbreid. Rihmarattad ega midagi ei sobi autodega kokku seal.

Tartus Servemet`is on pakkuda igasugu uniballe, mis kestavad. Sellise sfäärilise 14mm uniballi hind, mida saab kasutada amordi toe jaoks, oli ca 1400.- , samas 17mm sama ehitusega tüki hind ca 400.-
Huvitav on see, et 14mm mõõt on väga vähe kasutatav, seepärast ka kallim hind.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
01.07.2009 at 08:42
_siim_
Uniball
aga kaua aega võttis näiteks offroadis kui mustus uballi ära tappis?
01.07.2009 at 09:06
hents99
  
Uniball
:D Meil andsid muud asjad alla. Aga samade uniballidega sõitis auto terve hooaja ja ei mingit loksu. Alguses kartsime, et ei pea vastu, aga seepärast saigi piisavalt jämedad võetud.
Eks offroad on väga äärmuslik ala ka.

Miks sa üldse uniballi õõtsapukside sisse tahad panna?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
01.07.2009 at 09:15
_siim_
Uniball
kuna ühe teatud auto esild on igavese kehva ehitusega ja ei taha seal kestma jääda mitte ükski muu süsteem

õõtsapuksi polt on suunaga alt üles ja õõts väänab puksi ristipidi,noh nagu 90-98 fordidel,sai katsetatud polüpuksi ühel millest jäid ribad ainult järgi ja teisel ümbertehtud powerflexi toodangut kus pisike uniball sees,teine versioon sõitis rajapäeva ära.
Pflexi originaal ei pea ka vastu.


01.07.2009 at 10:13 1 edit. Last edited 01.07.2009 at 10:14 by _siim_
viplala
Uniball
http://www.moduator.ee/?pg=6
14.07.2009 at 11:13
valge välk
Uniball
Uniballi valides pead vaatama veel ka , mis nurkasid see kannatab ning arvestama ka seal mõjuvate jõududega. Ühe kerge auto puhul, millega ise olen kokku puutunud, oli esisilla rod-endidele mõjuvad jõud ca 3600 N ( kui on näiteks 1G aeglustus ja 0,2 G külgkiirendus). Seal on rattal staatilist vertikaalkoormust 700 N jagu. Tavaautol (mass 1200 kg) on rattakoormus ise ca 3500 N ja seega peaks arvestama koormusega vähemalt 18 000N pluss varutegur (võiks olla ikka vähemalt 5, et kestaks). Vaata kataloogidest uniballidele anatavaid lubatavaid koormusi ja eks selle järgi saad arvestada. Lisaks aitab kulumisele loomulikult kaasa ka liiv ja tolm, mis uniballi tööpindadele satub.

Jõud muidugi sõltuvad väga silla geomeetriast, sest näiteks Sierra tüüpi esivedrustusel peab pikisuunas kinni hoopis stabikas ise ja selletõttu õõtsa kerekinnitusel selliseid koormusi ei ole (1/3 võrra ehk väiksemad kokkuvõttes).
15.07.2009 at 13:24 1 edit. Last edited 16.07.2009 at 10:43 by valge välk
_siim_
Uniball
Panen sellise jutukese siis siia,ma vist sain isegi aru,aga mõni targem võiks igaksjuhuks lahti seletada...


originaali leiab siit http://www.racingexpert.ee/pdf/Hirschmann_tootekataloog.pdf


Calculation examples
Example 1:
The conveying lever on a packaging machine is to be moved
via a rod end. The designs calls for a size 12 rod end.
Values dictated by design:
Alternating constant dynamic radial load Fr 1200 N
Swing angle  30°
Swing frequency f 120 rpm
Operating temperature 50° C
Since the load is alternating and constant, a lubricated
design is recommended according to the section “Selection”
(page 5), e.g. SMC 12.
Catalogue values:
Dynamic bearing capacity C 13400 N
Static bearing capacity Co 17000 N
Inner ring ∅K 22.225 mm
Requirements on rod end SMC 12:
1. Radial load Fr must be smaller than the permissible
load Pperm. to avoid permanent deformation.
2. The service life Gh, req. should be at least 6000 operating
hours.
Calculation:
Dynamically equivalent bearing load P:
P = Fr + Y · Fa |
F_a_
F
r
=
_0_0_0_
1200
= 0 | Y = 0
P = Fr = 1200 N
Permissible rod end load Pperm.:
Pperm. = Co · b2 · b4 | b2 = 1 (acc. to Fig. 12)
b4 = 0,35 (acc. to Fig. 11)
Pperm. = 17000 · 1 · 0,35 = 5950 N
P = 1200 N < Pperm. = 5950 N (1st requirement met)
Determination of service life Gh:
G
h
=
b1 · b2 · b3 · 107 · C__
P
K · [h]  · f
b1 = 2,5 (Fig. 12)
b2 = 1 (Fig. 12)
b3 = 2,1 (Fig. 13) | C__
P = 13400 _____
1200 = 11,1
Gh = 7200 h > Gh, req. = 7000 h (2nd requirement met)
Checking of lining for overheating:
p = kc · P__
C [N/mm2]
p = kc = 50 N/mm2 (acc. to Fig. 4)
p = P__
C = 1200 _____
13400 = 111 ____
11,1 = 0,089
p = 50 · 0,089 N/mm2 = 4,45 N/mm2
v = 1,745 · 10-5 · K ·  · f = 1,745 · 10-5 · 22,225 · 30 · 120 m/min
v = 1,4 m/min < vperm. = 15 m/min (acc. to Fig. 14)
p · v = 4,45 · 1,4 = 6,23 < (p · v)perm. = 30 (Fig. 14)
No overheat
Lubrication interval:
t =
G__h_
130 = 7200 _____
130 = 55 h




Example 2:
A lever of a filling machine is moved via a double-action
pneumatic cylinder. A maintenance-free rod end with
mounting dimensions to CETOP is required.
Values dictated by design:
Variable, pulsating, radial, dynamic load
F1 = 2000 N, F2 = 6000 N, F3 = 3000 N. Fmax = 8000 N
q1 = 20%, q2 = 15%, q3 = 65%
Constant axial load Fa 1000 N
Swing angle  25°
Swing frequency f 60 rpm
Operating temperature max. 80° C
Requirements on rod end:
1. The dynamically equivalent bearing load P and the statically
equivalent bearing load Po must be lower than the
permissible load Pperm.
2. The service life Gh, req. must be at least 11000 operating
hours.
Calculation:
Mean dynamic bearing load Fm:
F  m =
F2
1 · q1 + F22
· q2 + F23
· q3 ____________________________________________
Q
F  m =
_2__0__0_0__2__·_ 2__0__ _+__ _6_0__0__0__2__·_ _1_5__ _+__ _3__0_0__0__2__· 6__5__ = 3471 N
100
Dynamically equivalent bearing load P:
P = Fm + Y · Fa |
|
F_a_
Fm
= 1000
3471 = 0,28
Y = 1,44 (interpolated acc. to Fig. 7)
P = 3471 + 1,44 · 1000 = 4911 N
Determination of relative service life ¯Gh:
G _ h
=
G
h
=
__
_
·
f
_
b1· b2
| = 25 | b1 = 1 (Fig. 12)
f = 60 b2
= 1 (Fig. 12)
G _
h = 11000 · 25_·_6_0_
1 · 1 = 16,5 · 106 h
On the basis of the chart (Fig. 16) the rod end size
calculated is 16
SFCP 16 CETOP is selected (page 17).
Dynamic bearing capacity C 60000 N
Static bearing capacity Co 28500 N
Inner ring Ø K 28,575 mm
Limit value fc = C_
P = 60 ___0_0_0_
4911 = 12,2 (correct acc. to Fig. 8)
Permissible road end load Pperm.:
Pperm. = Co · b2 · b4
| b2 = 1 (Fig. 12) | b4 = 0,5 (Fig. 11)
Pperm. = 28 500 · 1 · 0,5 = 14250 N
Po = Fmax = 8000 N < Pperm.

1st requirement met
P = 4911 N < Pperm.
Determination of service line Gh:
G
h
=
b1 · b2 · b3 · 107 · C__
P | b3 = 4,2, für C__
P
K · = 12,2 (Fig. 13)  · f
Gh = 1 · 1 · 4
28,575 · 25 · 60
· 107 · 12,2 = 11900 h
Gh, req. = 11000 h < Gh = 11900 h (2nd requirement met)
16.07.2009 at 01:22 2 edits. Last edited 16.07.2009 at 01:24 by _siim_
berg_CSG
  
Uniball
Tõstataks vana teemat.
Kuidas on kasutajatel tänased kogemused uniballide hankimisel? Kus on mõistlik hinna ja kvaliteedi suhe ning hea laoseis?
Vaja ehitada lehtvedruga autole traction barid.
Tänan.

____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793
14.01.2017 at 15:55
DevilDeVille
  
Uniball
Riistamarketis paistis neid riiulis igatmasti olevat, ilmsesti veel tuhandes muus põllumajandus- või ehitustehnikaga tegelevas käitises.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
14.01.2017 at 16:59
tõnisson
 
Uniball
Keeruliseks läheb sellega, et ma eeldan, et sa tahad mõlematpidi keermega..
Odavalt saab netist aga siis võib see mure tekkida, et on tollmõõdus ja siis järsku oleks juba vaja vasakkeermega keermepulka.
Ma pakun, et väga lihtsat ja odavat lahendust kohapealt ei leiagi.
http://www.uspartsperformance.fi/viritysosat/jarru-ja-alustanosat/uniball
Siit saad ehk midagi.
Ma sain tasuta ainult nii hakkama, et kuna mul olid need va uniballid olemas tollmõõdus ja õigetpidi keermepulk ka olemas, siis teise auto pealt saagisin jupi nelilingi varrast, kus oli teistpidi keere ja need siis keevituse abil varraste otsa.








____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
17.01.2017 at 22:39
max
Uniball
Taas kord soovitaks ka valmis asju vaadata, nt:
https://www.foundersperformance.com/product/23962-on-car-adjustable-lower-control-arms-rod-rod/

Kui komponendid hea hinnaga riiulist võtta pole ja ise metalliputiiki ei oma, siis ise tehes nii ilusaid, funktsionaalsed ja soodsaid IMHO ei saa. Ma olen selliseid kasutanud - tip-top nii teolt kui näolt.
18.01.2017 at 17:28
trs200
Uniball
Netist nn racing uniballe vabalt mm mõõdus saada. Igasuguse kvaliteedi ja sisuga. Üldiselt kvaliteetsemad kui siinne põllumajanduslik kraam ja odavamad kui siin müüdavad racing ballid.
18.01.2017 at 18:59
viplala
Uniball
quote:
trs200: Netist nn racing uniballe vabalt mm mõõdus saada. Igasuguse kvaliteedi ja sisuga. Üldiselt kvaliteetsemad kui siinne põllumajanduslik kraam ja odavamad kui siin müüdavad racing ballid.

Ma niisama huvi pärast küsin, et kust sa tead, et siin müüdav põllumajanduslik on sitema kvaliteediga kui mujal müüdav muu kraam?
19.01.2017 at 02:24
hents99
  
Uniball
Nn põllumajanduslikel on jube suured lõtkud.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
19.01.2017 at 09:51
trs200
Uniball
Sest ma olen neid kasutanud. Kui kvaliteet ei ole oluline, siis Kavialis on igasugused m??dud olemas.
21.01.2017 at 11:59
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Uniball  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.