Split: convertible meie oludesMa ei tea kas mujal maailmas on tolmu vähem,aga lahtise katusega autode puhul on päris häiriv kõik see tolm mis reaalselt salongi sisse tuleb ,igaltpoolt.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
28.01.2017 at 18:22
1 edit. Last edited 29.01.2017 at 13:12 by Vanaisa (Moderator)
quote:Maik: Ma ei tea kas mujal maailmas on tolmu vähem,aga lahtise katusega autode puhul on päris häiriv kõik see tolm mis reaalselt salongi sisse tuleb ,igaltpoolt.
Jah. Mujal ehitatakse teepeenrad korralikult välja ja vesi voolab teelt ära mitte teele koos poriga. Eesti ja muu endine NSVL ala on ainsad kohad, kus sellist sitta näeb. No ja siis muidugi pole naastrehve ja soolatamist/liivatamist.
Split: convertible meie oludesAga praegu on talv ka Küsimus ongi pigem suves.
Lahtine auto tundub nagu "dream come true" , ja kuigi mul on vaid lahtine corvette olnud ja targa camaro, siis:
Reaalsus on,et päike paistab silma ,muusikat ei kuule ja tolmu tuleb sisse. Plusspoolepealt muusikat
kostab välja ja sa näed lahe välja taolise autoga sõites. Eesti kliimas eriti ei kaalu ülesse miinuseid.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Split: convertible meie oludesmul Wrangleriga hoopis teistpidi mälestused.
Müts jah peab peas olema et lolliks ei läheks, samas on muusika kuuldav ja soojendus oli hea, sai ka talvel lahtisega sõita ilma külmumisohuta.
Tolmust ei pääse ka kinnise auto puhul kuhugi, tõsi küll, vähemaga saab hakkama.
Sama teema lahtise Elduriga - Läti üritusele ja tagasi oli puhas nauding...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
Split: convertible meie oludesMulle tundub, et see tolmuvärk taandub küsimusele, kas inimesele a priori meeldib kabrioletiga sõita või ei meeldi. Mulle näiteks meeldib, ja selle nimel ma olen vahetevahel nõus ju autot tolmust puhastama. Noh, ja ennastki. Lahtise autoga sõidust saadud nauding kaalub need pisimured pikalt üles.
Tavaliselt võtab kahe asja ühendamisel saadud kolmas üle eellaste halvad omadused (näiteks ridamaja vs. üksikelamu & korter). Kabriolett oskab veidral kombel ühendada mootorratta ja kinnise kabiiniga auto head omadused... Tema ainus puudus minu jaoks on see, et ma enam tsikliga ei viitsi sõita.
Muidugi, kui kahe istmereaga kabrioletiga tahta liikuda linnast väljas (= kiiremini kui 50 km/h), siis tagaistmele sõitjaid ei maksa võtta, vaid sinna tuleb tuuletamm paigaldada.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
Split: convertible meie oludesÜldiselt on tore, kui majapidamises on vajadusel võtta ka lahtine preparaat. Parim kasutusaeg siinses maanurgas on ilmselt soe augustiõhtu. Nuh, et ilm on soe ja väljas on pime. Muudel juhtudel võib ju tuhande muu kulguriga transporteeruda.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
29.01.2017 at 12:55
1 edit. Last edited 29.01.2017 at 12:55 by DevilDeVille
Split: convertible meie oludesMul on majapidamises kaks lahtis masinat ja minu liikur on kasutusel aprillist septembrini Olev juba mainis tuuletammi vajalikust ja selle olemasolul ei ole tolmuprobleem nii paha. Minu vana Saab900 koos tuuleseinaga on kasutatava 0c alates (aknad peavad üleval olema). Kevadeti ikka olen saanud imestavaid pilke 3c juures Tsärgis tööle sõites
PS - lahtise kastika meest ei kujuta küll ette
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
Split: convertible meie oludesMõtlesin üks laupäev ,et tegelt ikka võiks minna Pärnu sinna kogunemisele. Tark nagu ma olin,viskasin corvette
katuse maha garage kõrvale maha ja ei viitsinud pagassi panna. Täis sinine taevas,pilvitu, suvi.
Pärnus juhtus siis see,et kruisi ajal hakkas sadama. Ja avastasin oma üllatuseks,et tegelt polegi nii lahe sõita
külma vihmaga viljandisse tagasi. Kui nina hoida rooliratta kohal ja sõita ca 100km/h pääses vihm õnneks vaid selja taha
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Split: convertible meie oludesKui asfaldi peal sõita, siis pole ennast tolmust väga häirida lasknud, lapiga üle aeg ajalt ja on ok. Olin enne lahtise auto omandamist skeptiline, et jama on rohkem kui lõbu aga nüüd tahaks kindlasti, et üks suveauto oleks lahtine. Kui ei saja on katus enamikel juhtudel all.
Lahtisega sõita saab iga ilmaga! Kas nalja pärast, asja pärast või lihtsalt meeldib. Maitse asi ju! Nagu miks meist enamus ei sõida hõbehalli Golfiga... Ja kastiga kabrio. Praktiline ju! Kõik ühes
____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon
Split: convertible meie oludesNu firega sai nii mõnigi suvi sõidetud. Üldiselt lahe. Muidugi istuda lõõskava päikese käes kesklinna ummikus ei ole just unelm.
Tolmuga kui aknad üleval siis maanteel probleemi polnud väga. Kui aga aknad alla lasta siis krigisesid habad varsti. Ilmselt see vast vanemate liikurite probleem rohkem kuna aerodünaamika oli tibake puudulik Aga no kui rekka vastu tuli ja aknad all olid siis oli ikka mõnus liivatorm toas. Ja no tagaistujates ei hakka rääkima.
Aga sooja tegi mehiselt. Sai isegi Talverallil käidud ja rahulikult 400km lahtiselt läbitud ilma,et kordagi oleks külma tundnud.
Mõned laenatud pildid seal olemas.
Split: convertible meie oludesTolmu kommentaar oli mul pigem mõeldud tõesti selle peale,et kui auto seisab kuskil. Maanteel teoorias peaks suht vähe sisse tulema seda.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Split: convertible meie oludesSuvel käin maakohas kabrioletiga (Peugeot 306, ärge palun lööge); seal on viimane 3,5 km kruusa, ja ega ma end väga tolmuahvina sealt läbi sõites ikka ei tunne. Linnas pole justkui üldse probleemi.
Ahjah, ksf! kaedoo kirjutas ülalpool tolmuse katuse endale pähetõmbamisest. Selle vastu aitab õige kabrio soetamine, kellel katus käib katusekasti, millele pannakse tolmukindel kaas peale ...
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
quote:olevtoom: Kabriolett oskab veidral kombel ühendada mootorratta ja kinnise kabiiniga auto head omadused... Tema ainus puudus minu jaoks on see, et ma enam tsikliga ei viitsi sõita.
Kuldsed sõnad, nagu ise oleks kirjutanud Olen ise ka lahtise autoga sõitmise fiilingut võrrelnud tsikliga sõitmisega, kusjuures plussiks veel see, et kiivrit pole nõutud ja hämmastaval lombel kuuled metsavahel sõites ka linnulaulu (aga linnas sõites peab jutlemisega ettevaatlik olema, sest jutt kostab autost välja sama hästi kui sissegi )
Olin ise ka skeptiline, kui lahtikäiva auto hobiautoks soetasin, aga praktika näitab, et hobiautoga (ka kinnisega) lähed reeglina ikka sõitma siis, kui ilus ilm kutsub.
quote:fuel: aga linnas sõites peab jutlemisega ettevaatlik olema, sest jutt kostab autost välja sama hästi kui sissegi
Ma avastasin pärast cabrio soetamist üllatusega, et üksi sõites on kuskilt tulnud harjumus valjult mõelda Aga mingil põhjusel oli cabrio just nagu gateway drug - kuna praktiliselt sellel riistapuul käis katus üleval ainult parkimise ajal, siis mõtlesin et mis seal ikka, teen selle viimase sammu ka ära, ostsin tsikli(d), ja no nüüd tegelevad kõik hobiautod juba tükk aega võidu seismisega. Esimese lume järgselt on esimesed paar nädalat suisa imelik majaga ringi sõita.
Et noh, igaühele oma, aga mina saan aru küll miks kastikast cabriosid tehakse. Nagunii ma passin enamuse oma elust mingis umbses ruumis ja õue väga ei satu.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.01.2017 at 09:10
3 edits. Last edited 30.01.2017 at 09:18 by Jesper
Split: convertible meie oludesCabrioga on muidugi igasugu probleeme, ükskord hallil ajal kiirendusele sõites, möödus üks teine kiirendusele liikuv kastikas ja selles diislitahmas oleks küll soovinud katust omada
Autos peab olema 2 nokatsit, et katus maas saaks liikuda, päikselise ilma puhul peab kont suutma jahedat puhuda ja pilves ilma puhul korralikult sooja. Eestis parkides peab hindama lindude ja vihma võimalusi ja palju miinuseid veel
Samas see rõõm, mis tekib katuse mahasõitmisel, kaalub üles kogu jama
Ja lumes kannatas ka lahtiselt liikuda
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
Split: convertible meie oludesMa ei suuda tsikli ja cabrio võrdluses kindlat eelistust välja öelda. Kui oleksin 25 aastat noorem siis kindlasti tsikkel aga mugavus ja ohutus on aina tugevamad argumendid. Samas autoga ei saa kurvis kallutada. Seni on ls nende kahe liikuri vahel umbes 50/50.
Split: convertible meie oludesTegelt pole drop-topiga mingit suuremat muret, kui auto pole nö luksuslik showoff, mida peab piinlikult lakkuma nii seest kui väljast et kellelegi muljet avaldada. Mida väiksema salongiga cabrio, seda lihtsam. Lööd istmed ja armatuuri lapiga üle ja korras.
Kevadeti tuleb õietolmu igas otsast sisse ja vastikut liivatolmu talvisest liivatamisest. Seega parim ja muretuim cabrio-aeg on juuli - september. Tuleb hoolitseda et autosse asju ei jätaks ja audio oleks peidetud või koleda välimusega ja seisab ta peäv otsa mul avatud katusega kuskil kesklinna kontori ees või kaubanduskeskuse parklas.
Kuigi talvel läheb pisike salong kiiresti soojaks ei taha ma talvel temaga sõita. Pole mingeid plusse võrreldes kõvakatusega autoga.
____________________________
not done until it's done
30.01.2017 at 09:49
1 edit. Last edited 30.01.2017 at 09:50 by Indrek_S
quote:Märt: Cabrioga on muidugi igasugu probleeme, ükskord hallil ajal kiirendusele sõites, möödus üks teine kiirendusele liikuv kastikas ja selles diislitahmas oleks küll soovinud katust omada
Tunnen ennast endiselt süüdi
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
quote:peep: Ma ei suuda tsikli ja cabrio võrdluses kindlat eelistust välja öelda. Kui oleksin 25 aastat noorem siis kindlasti tsikkel aga mugavus ja ohutus on aina tugevamad argumendid. Samas autoga ei saa kurvis kallutada. Seni on ls nende kahe liikuri vahel umbes 50/50.
Kui autos on tavarihmad, siis saab ennast kallutada küll, autot mitte. Iseasi, kas see just kõrvaltvaatajale normaalne tegevus tundub
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Split: convertible meie oludesEi ole siin minuarust vahet ei "meie" ega "nende" oludes söitmises, pigem ikka indiviidis endas asi kinni.
Mulle ntx ei meeldi, sest suvel on vastik päike mis pähe paistab, maantel on müra ja kohin ja kui seda köike pole siis sajab, öhtul on natuke parem ja nö kruisil mööda linna öhtul on juba väga ok, lähtudes bigmeedi kogemusest
Samas noorestpeast oma rannabagiga ei mäleta ühtki neist muredest, pigem ei tahtnud öösel magama minna sest selajal ei saa ju ringi kaarutada...
Kogemus siis enamuses rannabagi ja möne lahtise caddy pöhjal.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi