register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: offroad suurema usarauaga   1 2  
Poster Message
Maik
  
split: offroad suurema usarauaga
Ma eriti ei viitsi guugeldada hetkel,aga arvan,et Tahoe ei käi tõsise maasturi kategooriasse ühestki küljest.

Tõsine maastur omab tehase poolt ,kõiki lukke igas sillas,aeglustuskäike ja muud taolist. Ma miskipärast kahtlen,et sellel need kõik olemas on ?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
12.02.2017 at 23:18
rabakana
 
split: offroad suurema usarauaga
Aga leia aega ja guugelda!
12.02.2017 at 23:34
Maik
  
split: offroad suurema usarauaga
Peale truetracki ehk adaptiivse neliveo ei leidnud hoobilt midagi.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
12.02.2017 at 23:57
rabakana
 
split: offroad suurema usarauaga
Tegelikult on nii, tagasillas on selline lukk, mis ühe ratta "tühjalt" pöörlemisel lukustab silla ja veavad mõlemad tagumised. Esisillas lukku ei ole, veab ilmselt siis kergem pool, ei ole süvenenud, kunas ja mis seal veab. Ja aeglusti on ka.
13.02.2017 at 00:12
DevilDeVille
  
split: offroad suurema usarauaga
quote:
Maik: Peale truetracki ehk adaptiivse neliveo ei leidnud hoobilt midagi.

Kehvalt otsid järelikult ;) Soovikorral saab maastikuhuviline paigaldada päris lukud mõlemasse silda. Mis puudutab päris maastur olemist, siis meie pehmele pinnale, jah, pole sellega eriti asja, samas mikimaal mööda preeriat või kõrbeid või kive turnida kannatab adekvaatselt.

Ja isegi kui oleks tegemist naturaalse parketimaasturiga, siis ega see ei tähenda, et tuleb kohe neegriveljed allakruttida. Parketimaastur eskalaatorilegi on sõidumugavuse võtmes 20 tolli juba lagi.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
13.02.2017 at 08:35 1 edit. Last edited 13.02.2017 at 09:17 by DevilDeVille
Vanaisa
  
Moderator
split: offroad suurema usarauaga
Suure kaalu tõttu jah sõidab pehmel maal kuni põhjale istuma jääb, edasi ei jõua enam ka tõsisema rehviga.
No ja oma mõõtudelt ei sobi hästi meie kitsastele metsateedele.
Samas lumes-liivas liigub täitsa toredalt.
Saab üsna kaugelt traktori järgi minna kui kinni jääb :)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
13.02.2017 at 09:09
max
split: offroad suurema usarauaga
Minu arvates ei jookse kuskilt piiri, et see on nüüd "hea" maastur. Iga maastur jääb kinni, paremale maasturile on vaja jah kaugemalt abi otsima minna. Kui Tahoele panna lukud (mitte LSD või torsen), mudarehv (nii suur kui kannatab) ja vints, siis saab juba nalja palju. Järgmiseks kitsaskohaks on tõenäoliselt madal kliirens, aga selle muutmine on juba suurem ümberehitamine. Pealegi saab pehmematest aukudest vintsiga kõhu peal üle lohistada. Teisisõnu, minu arvates teeb maasturi "kehvaks" see, kui pole lukke (locker'eid) ega vastavat rehvi. Vints peab niikuinii olemas olema, kui on plaanis meelega kehvemat teed otsima minna. Mass on vähe suurem, aga mis siis - kui mass oleks kriteerium, siis ei liiguks ükski Chevy mudas.
13.02.2017 at 14:14
mrtn
split: offroad suurema usarauaga
Kergus, lühike teljevahe + hea rehv on olulisemad kui lukud. Ma arvan, et ma tõestasin selle kunagistel tqhq safaritel oma ultimatiivse japsipargikaga ära.

Sealt edasi tuleb juba kliirens mängu.
13.02.2017 at 16:32
max
split: offroad suurema usarauaga
Nagu sa aru saad, võib sel teemal nüüd mitukümmend lehekülge kirjutada. Ma siis täpsustan, mida ma silmas pidasin, enne kui tulevad järgmised oma tõega.

Kui kodanikul on X auto juba olemas ja tahab sellega metsa minna, siis pole mõtet heituda sellest, et mõni peab seda "keskpäraseks/kehvaks" maastikuautoks. Minu arvates tuleb teha mainitud modifikatsioonid ja minna metsa. Kui muidugi raha on ja soov antud autot pidada ning samas metsas käia. Sinu jutust pole talle suurt abi.

edit:
Pole küll spetsiaalselt uurimustööd teinud, aga enda kogemuse pealt (K10 ja K30) tundub, et lukkude olemasolu on raske auto puhul olulisem kui kergema puhul. Eriti ilmekas oli see ühel safaril, kui oli muidu kaks identset K30-t, aga ühel oli esisillas veel LSD lisaks ja läbivuse vahe kolossaalne. Põhjus on tõenäoliselt selles, et Chevy truckidel on suur osa raskust ees (eriti kastikal) ning kui ees hakkavad rattad sõltumatult pidamist otsima, siis sinna see jääbki. Siin üks video lahtine differ vs lukustatud läbivuse kohta, kust tuleb tõenäoliselt nii mõnelegi ette tuttavat ilma lukkudeta auto hüppamist ja rapsimist:
13.02.2017 at 17:32 1 edit. Last edited 13.02.2017 at 19:00 by max
bestgrupp
 
split: offroad suurema usarauaga
No üsna kuumaks "maasturi teemaks" on asi kujunenud.
Ütlen siis kohe ära, et nii sügavale metsa ma temaga nagunii ei kavatse sõita, et peaks abi otsima minema km -te kaugusele.
Pigem on tegu sellise ideaalse linnamaasturiga.
14.02.2017 at 08:54
KOLLA
split: offroad suurema usarauaga
Tõsi see on , et kergete maasturite omanikud lähevad alati tuliseks kui nn. raskekaallasi nimetatakse maasturiteks ning alustatakse mingit monoloogi kui paljusid võistluseid on võitnud Niivad, Zuzud ja Jeebud. Räägitakse lukkudest, difritest, silla vahedest ja mida iganes kuid kui masinat- mida iganes sa käsitleda ei oska, siis pole ka tänavale asja. Igale ühele oma on minu moto ja kui ma oma Tahoe suure venna Suburbani täidan mandiga ning võtan lisaks peale veel 8 sõpra, siis ei ole auto läbivus kannatanud selle 4,5 T kaalu juures karvavõrdki. Kõik sood ja jõgede 1m sügavused koolmed Ungaris ning kaljud-fjordid Norras on läbitud ilma jamata. Tähtis on, et korralikud rehvid oleksid ning vintsimist on tulnud ette pigem teiste aitamiseks ja töö tegemiseks. Nt. Novembri lumetormi ajal sikutasin teelt välja sõitnud Volvo kaubiku uuesti rajale. Piinlikusega pean tunnistama, et ainus kord kui õnnestus oma autoga kinni jääda oli Tallinna vanalinnas Pikajala tänavas, kus tagurdasin jää ja lume hunniku otsa ning hiljem andsin turistidele korraliku etenduse linnamüüri lasipuu küljest vintsimisega...

____________________________
Better push a Chevy , than drive a Ford !
15.02.2017 at 00:23
Rein000
 
split: offroad suurema usarauaga

Korra on nn libavedusega ka kinni istunud, aga see teadmatus, arvasin, et vettinud tuisuvaal, tegelikult vanad sahkamise lõppemise hunnikud..
Sõidetud samas jahimaadel jne. "Pärismaasturiga" palju enam maasees istutud.
http://pilt.delfi.ee/my_picture/10210215/
http://pilt.delfi.ee/my_picture/9099963/
17.02.2017 at 09:54
max
split: offroad suurema usarauaga
Ei tahaks küll teemast välja minna, aga ma kindlasti ei müstifitseeriks stocki lähedaste GM fullsize truckide läbivust, eriti kui puuduvad sillalukud. Kui jääb mulje, et on jube hea, ju siis pole ebatasasemal/pehmemal maastikul käinud. Kui on enam-vähem tasane ja kõva pinnas all, siis on okei, aga kindlasti nii julgeks ei läheks, et üle kõige peaks.

Teeks mingi safari ja lähme proovime neid erinevaid? See on kõige parem võimalus teada saada, mis värk on. Minu poolt saaks vähemalt ühe K30 välja panna ja võib-olla mõned veel.
17.02.2017 at 10:10
Rein000
 
split: offroad suurema usarauaga
Selles suhtes pole vahet, kelle toodetud, kui sildades lisalukke pole, siis sinna see lõppeb, teine asi on ratta suurus, Disco oma pisikeste ketastega, tundus üsna abitu sisselükatud keskdiffri lukuga seal, kus Chevy kastikaga ja ainult tagasillaga suhteliselt muretult läbi/ üle sõitsin. Nu ja siis olmekasutus! Discol pidin kasutama paadi kättesaamiseks aeglustit, kuna 85 kw diisel R4 ikka nii mannetu, et ei tahtnud lihtsalt sidurit piinata, kastikas jällegi, K1500 võtab ainult tagaveoga slipist üles ja Escaladel ka ei tunne takistust. Cheroga sisselastes olid pidurid blokkis ja läks lohisedes omateed, väljavõtmist ei proovinud enam. Vot siis kergem auto. Disco oli ka Cherost ikka raskem.
17.02.2017 at 13:08
mrtn
split: offroad suurema usarauaga
quote:
max:
Teeks mingi safari ja lähme proovime neid erinevaid? See on kõige parem võimalus teada saada, mis värk on. Minu poolt saaks vähemalt ühe K30 välja panna ja võib-olla mõned veel.

Mina seekord ei tule, sai käidud kah :)

17.02.2017 at 14:33
BlueStang
 
split: offroad suurema usarauaga
quote:
Rein000: ... pole vahet, kelle toodetud, kui sildades lisalukke pole, siis sinna see lõppeb...

Minuteada pole ühelgi muul toodetud liikuril lukke peale G, kõik muud "4x4" on ikka rohkem nagu 4x2 või siis 4x2,5, kui vähemalt lsd on tehase poolt tagasillas.

Ise endiselt seda meelt (tänud tqhq raffale, kes õiges suunas juhtasid), et xj on üks etemaid variante metsaskäimiseks isegi stock versioonis, ise panin küll 31" h1 military ratta ja vintsi ka külge ning väikese 2" tõste et muretut fun-i rohkem oleks.

Aga metsa võiks tqhq brotherhoodiga küll minna - Fog-i excHero polegi ammu sihtotstarbelist kasutust saanud.



17.02.2017 at 21:21 3 edits. Last edited 17.02.2017 at 21:26 by BlueStang
Rein000
 
split: offroad suurema usarauaga
Tojoodikute LC del on. Pisikese esisilla võimalust ei tea, aga 100 l oli küll mõlemas, kui esimene omanik raatsis raha kulutada. Nu tagasillas on elektrilised Hiluxil ja Navaral ja L200 l ka oli, sõltuvalt varustusest. Kas nüüd on õigesti meelde jäänud, aga nagu oleks mingil Jeep GC l ka, et kui paned aeglusti sisse, lükkab automaatse lülitusega silla (d) lukku.
Vot see Chero jah juba standartist suht kõrge küljekarbiga ja puudevahel igtahes mugavam slaalomit sõita, kui Tahoe mõõtmetega. Aga jah, slipil jällegi jäi kergeks. Et teatud võimekus on olemas ka suurtel ja parketikateks ikka päris õige neid kutsuda pole. RAV4 ja CRV taolised ikka pigem ....
Meenus veel, Hummer H3 oli ka tagadiffer nupust lülitatav osadel mudelitel. Jeep Wrangler Rubikon ka peaks olema tagant lukustatav.
17.02.2017 at 23:17 1 edit. Last edited 17.02.2017 at 23:22 by Rein000
BlueStang
 
split: offroad suurema usarauaga
Õiged asjad ikka 3 lukuga, ainult tagalukk ei aita palju midagi. Krt, aga tuli meelde jah, et Jeep Commanderil on küll ka esi ja tagadiffri lukk el. lülitatav - QuadraDriveII ja seda pandi tõesti ka mõnedele GC Jeepidele peale.
Aga need on ka nii rasked, et liiguvad vaatamata oma lukkudele rabas rohkem maa sisemuse poole, kui edasi. Paadi ülesvedamiseks muidugi raskus jälle hea. Eks kõik oleneb sihtotstarbest lõpuks.
Kui ma nii usakafänn ei oleks, siis vaataks bensumotoga vanakooli G poole - sellel 3lukku meh lülitatavd ja samas ikkagi suht kerge veel. Ainus puudus, et full-time nelivedu pole. Aga noh - alati saab ju Chero 242 vahekasti sinna installida :). See on ikka üks päris hea asjandus oma valikuvõimalustega.
18.02.2017 at 08:54 3 edits. Last edited 18.02.2017 at 09:09 by BlueStang
hents99
  
split: offroad suurema usarauaga
Vanal G'l on 2 sillalukku + vahekast käib lukku kui 4-vedu lülitada.
Uuemal(1990 üles) on pidev 4 vedu ja 3 difrilukku .

G mersu on ka pehmele pinnasele vähemsobiv oma suure massi tõttu.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
18.02.2017 at 09:37 1 edit. Last edited 18.02.2017 at 09:40 by hents99
mrtn
split: offroad suurema usarauaga
quote:
hents99:
G mersu on ka pehmele pinnasele vähemsobiv oma suure massi tõttu.

Üsna otse hakkab Maa tuuma suunas minema küll. Ei aita tõste ega suured rehvid, muda ei kanna.
18.02.2017 at 11:53
Rein000
 
split: offroad suurema usarauaga
Mina oma suurte kolakatega küll rahul, kui kergemat vajaksin, siis ilmselt ATV tuleks juurde sebida ;) Suguaru Outback ka kergema massinana kasutuse ja kui vähegi võimalik, siis ka sihtotstarbeliselt ka ;)

http://pilt.delfi.ee/my_picture/17107469/
18.02.2017 at 20:57
v6sa
split: offroad suurema usarauaga
quote:
mrtn:
quote:
hents99:
G mersu on ka pehmele pinnasele vähemsobiv oma suure massi tõttu.

Üsna otse hakkab Maa tuuma suunas minema küll. Ei aita tõste ega suured rehvid, muda ei kanna.

Mass võib olla ka liitlane. Lühikese pehme silma läbimisel aitab suurem eluskaal kauem säilitada liikumisvektori horisontaalkomponenti;) Seda muidugi eeldusel, et pehme silma keskel ei ole püsti eelmise ukerdaja jäetud ankrut, mis silla alt niidab.

Ning miski ei korva seda tunnet, kui V8 mörinal edasi tuiskab. Olgugi, et õmblusmasina häälega siristava mahlapakimõõdus mootorikesega Sukimuki oluliselt kaugemale paterdada suudab.
19.02.2017 at 10:06
Vince
split: offroad suurema usarauaga
Olgu öeldud, et 70 seeria LandCruiseril samuti kõik lukud olemas. Ja neid toodetakse siiani http://www.toyota.co.za/ranges/land-cruiser-79#overview Sai veel eelmine nädal vastavas riigis kasutatud sihtotstarbeliselt. Paraku arvatakse, et siia kanti enam selliseid autosid ei vajata ja kõlbavad meile need maasturi laadsed tooted küll, mida siin tõeliste pähe müüa üritatakase. Kui ehk G MB ja Wrangler välja arvata.
19.02.2017 at 13:11 1 edit. Last edited 19.02.2017 at 13:15 by Vince
mrtn
split: offroad suurema usarauaga
quote:
Vince: Olgu öeldud, et 70 seeria LandCruiseril samuti kõik lukud olemas. Ja neid toodetakse siiani http://www.toyota.co.za/ranges/land-cruiser-79#overview Sai veel eelmine nädal vastavas riigis kasutatud sihtotstarbeliselt. Paraku arvatakse, et siia kanti enam selliseid autosid ei vajata ja kõlbavad meile need maasturi laadsed tooted küll, mida siin tõeliste pähe müüa üritatakase. Kui ehk G MB ja Wrangler välja arvata.

Eestis tegelikult polegi lihtrahval primitiivseid maastureid vaja.

Sihtgrupp oleks ainult ehk energiaettevõtted jms teenindussfäär, kus teedeta maastik on paratamatu osa päevast.
19.02.2017 at 15:34
Vince
split: offroad suurema usarauaga
quote:
Eestis tegelikult polegi lihtrahval primitiivseid maastureid vaja.

Sihtgrupp oleks ainult ehk energiaettevõtted jms teenindussfäär, kus teedeta maastik on paratamatu osa päevast.

Kui aus olla, siis LAV'is selliseid veel vähem tarvis ;) Seal vägagi korralik asfaltteede võrgustik, kuiv kliima ja talv olematu.
20.02.2017 at 08:24
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: offroad suurema usarauaga   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.