Poster |
Message |
m_jackson |
Iroc-z
Kuidas tuvastada kas see auto on originaal iroc-z või on tegu miski replicaga? Teine küsimus on et mis suurusjärku võib linnasõidul jääda kütusekulu, 20 või 30 või midagi muud? Seda ma muidu tean et kõik võtab ära.
https://lv.brcauto.eu/en/vehicle/c788721-chevrolet-camaro-5.7l-automatic
|
05.05.2017 at 12:51 |
1 edit. Last edited 05.05.2017 at 12:51 by m_jackson
|
fuel |
Iroc-z
VIN paistab küll IROC-i oma olevat, aga riistvara ehtsuses jätan arvamuse esitamata. |
05.05.2017 at 13:47 |
|
MiL472 |
Iroc-z
11K 3gen F-body eest maksta on kui mitte 3, siis vähemasti 2x liiga palju
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee |
05.05.2017 at 14:00 |
|
fuel |
Iroc-z
Kui omastadada ja lastelastele jätta, siis sel aal võiks ehk ehtne IROC entusiastide seas praeguses SS-i staatuses olla?
Toodeti neid vist ainult piiratud ajal/koguses. |
05.05.2017 at 14:47 |
|
Transam4 |
Iroc-z
Kui originaal iroc-z ja piltide pealt tundub täitsa asjalikus seisus plus nos kit ja korralik moto siis arvestades et meie turul on 5.7 karpaga 3gen f-bodyd 5kilo kanti, kus salong nipetnäpet puudu, logiseb ja koliseb ja vajab "hobiautona" nokitsemist siis see auto 10k peale tingida pole väga palju over priced midagi |
05.05.2017 at 15:16 |
|
ESQUELETO |
Iroc-z
Minul on TRAM 5.7, ei ole mul kunagi olnud üle 20L, seis piltide järgi tundub ok+
Hinna osas pead ise otsustama mis autol peab olema korras või juures, kuna kõik maksab ja kui ise hakkad tegema kulutad rohkem kui hiljem saad auto hinna sisse panna. |
05.05.2017 at 22:21 |
|
max |
Iroc-z
Nett on materjali täis, nt võib alustada:
https://www.thirdgen.org/forums/faq-board/602829-my-car-iroc.html
http://www.iroczone.com/2009/10/iroc-z-spotters-guide/
Kui tahad kindel olla, siis pead kõik sptsiifilised detailid üle vaatama. Mina palusin müüjatel teha olulisematest kohtadest pilte ja siis sealt ise vaatad, kas on veenev või mitte. 3. gen puhul on tõenäoliselt motivatsioon filigraanselt võltsida väiksem, sest hinnavahe absoluutväärtuses väiksem. Võrdluseks, nt 1. gen Z/28 maksab baasmudelist ca $20-30k rohkem, mistõttu on ca 95% pakutavatest erinevas kvaliteedis võltsingud.
Hinna osas ei julgeks küll öelda, et see palju on - sõltub ikkagi auto seisukorrast. Kui osta "tavalises" seisukorras auto ja siis iga kuu sinna €1k sisse vajutada, siis oled mõne kuuga samas kohas. "Tavalises" seisukorras auto puhul on päris kindel, et sinna raha läheb, et see laitmatusse korda saada. Loe nt kavõi meie foorumi "Minu auto" teemasid või usaraud.ee-s.
Korras auto puhul ning rahuliku kulgemisega peaks kütusekulu ikkagi julgelt alla 20L jääma, nt siin vahetatakse kogemusi:
https://www.thirdgen.org/forums/tpi/599992-what-kind-fuel-economy.html
mpg teisendamist saad siin teostada: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61#6
edit: Mulle isiklikult ei meeldi need erinevad "aretused". IROC võiks ikkagi juba originaalkorras olla. Kui müüjal originaaljupid alles on, oleks võimalus need "häkid" ise hiljem tagasi pöörata. |
08.05.2017 at 09:26 |
2 edits. Last edited 08.05.2017 at 09:37 by max
|
vvt |
Iroc-z
Kuna see auto on müügis BRC-s, siis krõbe hind ei tähenda veel kvaliteeti (laiem BRC probleem, seal on müügis palju komisjoni autosid, kus omanikud tahavad kallist hinda või muidu kõvasti ülehinnatud kraami).
Kui on tegemist tegemist mittevajava, originaalkorras masinaga, siis pole 11K sugugi kallis. Mina neid 5K müügis olevaid kohalikke autosid korralikuks ei suuda pidada - olen paari isegi tutkinud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.07.2017 at 13:51 |
1 edit. Last edited 06.07.2017 at 13:51 by vvt
|