Poster |
Message |
ylovoitka |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Kui auto P'ga käima panen, on kõik ok, kui käigu siisse panen, hakkab hullult rabama ilma gaasi vajutamata. Lasin siis vennal minna, palju tahab, läks kuni seitsmekümneni ja siis andis juhtimise minu kätte. Asi toimib senikaua, kuni mootor(käigukast) soojaks on läinud. Milles probleem? |
24.09.2002 at 08:42 |
|
eikeegi |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
See asi huvitaks mindki.
Peale õlivahetust mu aparaat kah tühikäiguga väga hoolega kiirust hakkas koguma.
70-ni ta muidugi mingi valemiga ilma gaasi vajutamata välja ei venita |
24.09.2002 at 11:12 |
|
foke |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
ei öelda ei oska suurt tarka midagi.. aga krt tuju tegi heaks küll see su kirjeldus )
üle hulga aja kaks head topicut koos selle telliskiviseinaga
OT: isegi eileõhtul ülesöelnud starteri tõmberelee läks korraks meelest... |
24.09.2002 at 11:13 |
|
Taurus_93 |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
OT: Äkki sinu sõidustiil auto jaoks liiga aeglane ja nüüd tahab ta kihutada veits... Tegemist siiski sõnniga! (Taurus=sõnn) IC |
24.09.2002 at 11:15 |
|
bels |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
...kylmkäivitus, pöörded kõrgemad j.n.e.
____________________________
Ford Explorer |
24.09.2002 at 11:26 |
|
hirax |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
quote: eikeegi: See asi huvitaks mindki.
Sama siin. Arvan oma lolli aruga, et kuna külmal õlil viskoosus suurem ja kõik õli pole korralikult ringluses jääb siduri ketaste vahele külmem õli mis libiseb vähem
h@teoriteseerib kuna autkast ta jaoks veel müsteerium
Edit: mõtted samas suunas kui bels-il
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
24.09.2002 at 21:28 |
Last edited 24.09.2002 at 21:29 by hirax
|
soomuk |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
üks variant on muidugi, et jahutusvedelikus mingi sodi sees, ummistab pisut ja ei lase suurele ringile. siis mootori aju arvab, et mootor veel küllalt külm ja hoiab pöörded üleval. surve kasvades lükkab prahi eest ja asi normaliseerub. mul oli vana mootoriga selline case. las targemad arvavad. |
24.09.2002 at 21:48 |
|
hirax |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
quote: soomuk: jahutusvedelikus mingi sodi sees, ummistab pisut ja ei lase suurele ringile
Odot, aga siis peaks ju just liig kiiresti soojaks minema kui radikast läbi ei käi
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
24.09.2002 at 21:54 |
Last edited 24.09.2002 at 21:54 by hirax
|
soomuk |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
mootor läheb jah soojaks aga aju arvab, et veel ei ole soe... kui mul see jama oli konsulteerisin paari spetsialistiga nemad seletaks kindlasti asja paremini kui mina. |
24.09.2002 at 22:18 |
|
hirax |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
No mitte ei saa aru seletage ja tehke puust ette lollile Mu massinal ntx kolm andurit, mis soetud mootori soojaga
1. Thottle body temp. sensor - jookseb otse ajusse ja see otsustab kui palju kütet ja mis süütenurk mingil temperatuuril vaja on (mõnes foorumis soovitatkse see ära kruttida ja las ripub niisama kapoti all: siis aju arvab, et mootor külm ja annab rohkem kütet - tõmme parem, aga võib tekkida vastuolu järmise anduriga - nr2)
2. Ventika andur - vent sisse-välja pluss mingi seos sisseimetava õhu ja mootori temp vahel (midagi a`la kui välistemp. on 0-lähedane ja radikast käib läbi X kraadine vesi hakkab radikas aurama ja et sa ei arvaks et radikas lekib puhutakse see aur auto alla)
3. Vee temp. armatuuri kella (pole uurind kas see ka läbi aju käib)
Sry kui räägime aiaaugust ja aiast - s.t sa käima õlist ja mina veest
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
24.09.2002 at 23:06 |
|
Aare |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Tere
Mis autoga tegu?
On kunagi selline probleem olnud ühe karpa mercedesega (280) - põhjuseks tühikäik, õigemini
süsteemi mittetoimimine, mille "likvideerimiseks" oli siis mehhaaniliselt pöördeid peale keeratud.
Kogu asja lahendas karburaatori elektriajami kaitsme asendamine
Aare
quote: ylovoitka: Kui auto P'ga käima panen, on kõik ok, kui käigu siisse panen, hakkab hullult rabama ilma gaasi vajutamata. Lasin siis vennal minna, palju tahab, läks kuni seitsmekümneni ja siis andis juhtimise minu kätte. Asi toimib senikaua, kuni mootor(käigukast) soojaks on läinud. Milles probleem?
|
30.09.2002 at 12:05 |
|
LaSa Moderator |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
signatuuris ju kirjas: Sable GS '92. |
30.09.2002 at 12:16 |
|
ylovoitka |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Äkki mul ka probleemiks see tühikäigu mootor, mis Lumina vennal siin. Külma mootoriga ja koormusega (cont+tuled) hakkab jubedalt jõnksutama. Ja nagu topicu algul mainitud, kui käik sees, siis on selline tunne, nagu stalliks paigal olles ja piduri vabastamisel läheb masin mõnikord ilma gaasi vajutamata kuni 70 km/h ja alles siis läheb gaas maha. Kui äsja käivitatud mootoriga ilma lisatarbijateta hetkeks kiirelt gaasi anda, siis pöörded jäävad sekundiks vajutatud kõrgusele ja siis langevad normi. |
03.10.2002 at 12:46 |
|
eikeegi |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Mu aparaat jäi paari päeva jooksul peale õlivahetust ning kiirustamissoovi tekimist iseenesest rahulikumaks ja ei taha enam omapäi ajama panna. Nii et mul tõenäoliselt ikkagi kasti õlivahetus asja taga oli.
Aga külma mootori probleem mulgi olemas
Peale külmana käivitamist (soojana asi igati ok), käigukangi P või D asendisse liigutamist ning parema jala sirutamist kipub mootor ära koolema. Parklast väljudes ning risti keset tänavat seisma jäädes polnud eriti tore avastada, et väikese kiiruse pealt ja mootori seistes on rattaid ilma võimendi abita suht võimatu kuhugi suunas keerata |
03.10.2002 at 15:45 |
|
ylovoitka |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Ega vist polegi kasulik rooli ilma võimuta väänata, sest see tundub seal nii habras olevat, mul on roolilatt kõveraks väänatud, nüüd jõnksutab.
Kogemustest: käisin Ameerika Autos diagnostikas ja tuligi välja, et mul vabakäigu mootor lõpnud ja siis veel neutraalkäigu lüliti otsi andmas. See vabakäigu mootori on ilmselt siis selle jõnkustamisega seotud, aga mida see neutraalkäigu lüliti teeb |
03.10.2002 at 15:59 |
|
bels |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
quote: ...aga mida see neutraalkäigu lüliti teeb
sama mis P asendi lyliti. kui see lyliti peetis on siis ei lähe N asendis massin käima.
____________________________
Ford Explorer |
03.10.2002 at 17:15 |
|
ylovoitka |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Diagnostika vend ütles, et seal lülitil on reostaat, mis juhib elektrooniliselt käigukasti ja kui see kalale läheb, siis hakkab käigukast valesid käike sisse panema ja võib kasti umbe väänata. Äkki see annab siis ajule ka signaali, mis asendis see käigukang on ja vastavalt sellele lukustab turbiini või paneb tagurpidi käigu? Kui lüliti valet signaali annab, siis võib tõesti N-ga aju asja Drivele lükata?? |
04.10.2002 at 09:31 |
|
Vanaisa Moderator |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Seda vast mitte, küll tõdesin meie firma Opelit kasutades, et kui selline reostaat katki on, siis alles olid ainult 3 ja 4 käik, vahel andis 1 ja 2 ka (aga harva, kurat).
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.10.2002 at 09:34 |
|
ylovoitka |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
käisin eile kahes lammaris, kus seda tühikäigu mootorit oli. Kui ühe neist külge panin, siis olid pöörded kogu aeg 2000 ja teisega ei olnud mingit vahet olemasolevaga, sooja mootoriga tühikäik ikka 1100.
Kas on nii, et kui ma selle mootori juhtme ära võtan, peaks auto välja surema, või vastupidi? Mul ei sure, pöörded tõusevad kahe tuhandeni. |
04.10.2002 at 12:56 |
|
hirax |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Vaevalt see küll "stallimise" vastu aitab, aga tühikäigust rääkides...
1 - Vaata üle pind kuhu see tühikäigu mootori koonus istuma peab - kui seal mingi sodi või istub valesti krutib ta ennast küll kinni, aga õhku tuleb läbi ikkagi.
2 - Kui segusiibri kruvi on välja keeratud s.t. siiber kinni ja ikka röögib käes võib olla punkt 1 või on siibri võlli ümbrusse niipalju sodi tekkinud, et ei sulgu enam täielikult või mõlemat
Tühikäigu saad paika nii:
Mootor töösoojaks, siis tekitada suuremat sorti vaakumleke (nt. pidurivõimu voolik lahti). Nii on kindel, et tühikäigu mootor läheb suletud asendisse. Kui tahab seisma jääda hoia käsitsi pöörded üleval ja ühenda tühikäigu mootori pistik lahti ja lõpeta vaakumleke. Nüüd tuleb segusiibri kruviga regullida paika soovitud pöörded. Stop engine - pistik tagasi ja vperjot. Endal sain niimoodi oivaliselt paika.
Too mootorike annab õhku juurde käivitades ja kui tühikäigul koormus suureneb. Ülejäänud aja peaks ta idee jägi kinni olema
Võib-olla OT aga ehk kulub marjaks ära...
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
04.10.2002 at 22:32 |
|
ylovoitka |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Sain eile USA'st uue tühikäigu mootori + neutral saffety switch'i. Aretasin asjad külge, aga probleem on veel hullemaks läinud. Nüüd on nii sooja kui külma mootoriga tühikäigu pöörded kogu aeg 2000 ja võite ise arvata, kui tugevasti pidurit peab vajutama, et beast'i paigal hoida. Kui tühikäigu klapilt pistiku tagant ära kisun, lähevad pöörded 1100. What tha'? Õhuklapp on krutitud nii kinni, kui võimalik. Lähemalt ei ole uurinud, äkki on seal tõesti mingi koolnud ürask vahel? Diagnostika vend ütles, et Sable'l saab tühikäigu pöördeid ainult arvutiga reguleerida, äkki eelmine omanik ei viitsinud air bypass valve'i vahetada, selle asemel lasi arvutiga pöörded vastavalt katkisele klapile reguleerida. Peab vist uuesti juhtme otsa minema.. Help? |
24.10.2002 at 09:08 |
|
LaSa Moderator |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
quote: ylovoitka:Õhuklapp on krutitud nii kinni, kui võimalik.
õhuklapi peaks ika pöörete alla saamiseks lahti tegema, või mis? |
24.10.2002 at 09:18 |
|
ylovoitka |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
quote: LaSa: quote: ylovoitka:Õhuklapp on krutitud nii kinni, kui võimalik.
õhuklapi peaks ika pöörete alla saamiseks lahti tegema, või mis?
Mõtlesin seda asja, kuhu gaasi tross külge läheb, ei tea kuidas eesti keeles nimetatakse.
|
24.10.2002 at 09:26 |
|
LaSa Moderator |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
quote: ylovoitka: quote: LaSa: quote: ylovoitka:Õhuklapp on krutitud nii kinni, kui võimalik.
õhuklapi peaks ika pöörete alla saamiseks lahti tegema, või mis?
Mõtlesin seda asja, kuhu gaasi tross külge läheb, ei tea kuidas eesti keeles nimetatakse.
segusiiber äkki ? |
24.10.2002 at 09:27 |
|
ylovoitka |
Külma mootoriga tahab käest ära minna!
Just nii! |
24.10.2002 at 09:29 |
|