Kindlasti paljud siit sellega kokku puutunud, seega ehk oskab keegi nõuga ka aidata
Nimelt tahaks autol häält vängemaks saada, aga ei taha pidevat möla, seega uurisin et cut outs klapid summutile, peale katte lisada oleks täitsa ok mõte?
Kust keegi neid soetanud on ja paigaldanud jne? Kõik info tere tulnud, võibolla kellegil siit foorumist need üle ja soovib müüa..
Väljalaskele cut outs klapid?Mina olen 2x ise ehitanud, manuaalsed kuna ei soovinud kulutada. Tagastange alt saab katted peale maha ka puhaste riietega.
1x liblikatega,teine kord nö. metallmütsid pähe . Lihtsalt odavuse pärast.
Ainuke miinus on,et kuna ots jääb auto alla,tekitab salongi võibolla salongi kuminat spetsiifilisel pöördel nüüd viimasel aretusel.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Väljalaskele cut outs klapid?Ma kasutasin roostevabast drosselit heli vaigistamiseks.
Vaakumiga imetakse kinni , gaasi vajutades või ülerõhul on klapid lahti ja hääl jäme.
Peaasi, et mootoriga pidurdades ja uuesti kiirendades klapp lahti tuleb( et väljalaskegaasid ei suruks klappi kinni)
Ma kasutan turboautol ja juhin ajuga solenoid-klappi, et üle 3000 pöörde on klapid kogu aeg lahti.
Kasutan Bmw koopiaid, mis pärit Hiinast.
3" klapp koos "aktuaatoriga" Ca 40-50 usd.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Väljalaskele cut outs klapid?Mul on sellised kasutusel. Elektrooniline tundus kuidagi liialt kolakas. Bemmidel on tagapütil ühel pool samasugune tükk juba tehasest.
Kinnises olekus on veidi irvakil, et päris ära ei lämbuks. Paras timmimine, et hästi töötaks. Tänava auto puhul hea lahendus otseläbi sumpa + vajadusel vaikne hääl.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
09.05.2017 at 11:40
2 edits. Last edited 09.05.2017 at 11:46 by hents99
hents ma ei saa aru mida sinuomad teevad, lihtsalt takistavad toru ?
Jah, takistavad toru linnavahel joristades
Pole ehk parim lahendus, aga muud moodi ma heli vaiksemaks ei saanud. Alguses proovisin lisada katalüsaatori, aga heli ei muutunud(4-bangeri probleemid).
Maanteeametis mootorit legaliseerides lõin koonused sumpa otsa, aga seegi paremaks ei teinud.
Klapid aga töötavad ja auto on vaikne. Maanteel saab kenasti sõita jne.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Väljalaskele cut outs klapid?Mul peaks ühed salongist nupuga avatavad nn "electric cut-off valve" klapid riiulis üle olema - jäävad üle, sest Cobra teeb krt ilma cuts-offidetagi päris kóva lärmi, kui TB lahti vajutada.
Umbes miskit taolised nägid välja:
Edit: pilti ka
10.05.2017 at 15:36
2 edits. Last edited 10.05.2017 at 15:43 by BlueStang
Väljalaskele cut outs klapid?Tere, tänud kõigile informatsiooni eest Autoks muidu Pontiac Gto LS2 mootoriga, kahel pool väljalasketorud. Häält teeb päris head juba praegu, aga tahaks juurde
quote:hents99: Ma kasutasin roostevabast drosselit heli vaigistamiseks.
Vaakumiga imetakse kinni , gaasi vajutades või ülerõhul on klapid lahti ja hääl jäme.
Peaasi, et mootoriga pidurdades ja uuesti kiirendades klapp lahti tuleb( et väljalaskegaasid ei suruks klappi kinni)
Ma kasutan turboautol ja juhin ajuga solenoid-klappi, et üle 3000 pöörde on klapid kogu aeg lahti.
Kasutan Bmw koopiaid, mis pärit Hiinast.
3" klapp koos "aktuaatoriga" Ca 40-50 usd.
Kas neid klappe niiöelda vastupidi saaks juhtima panna vabalthingatava mootori puhul ... tühikäigul vaakum madal ja klapid kinni (hääl madal) pöörete kasvul imeks lahti ?
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
Väljalaskele cut outs klapid?Saab ikka. Neid on võimalik igatepidi juhtida. "aktuaatoreid" on 2 varianti - rõhu ja vaakumiga.
Iseasi, kas pöörete kasvul ja korralikult gaasi vajutades asi toimiks. Reservuaar vahele kindlasti.
Mul nt 10% gaasipedaali vajutades (igal silindril oma drossel) on 100kPa ehk mingit tugevat hõrendust ei ole ja ei toimiks. Ühe drosseliga toimiks ilmselt küll.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Väljalaskele cut outs klapid?Ebays hiinakad 150$ paar + transport. Panin uuele camarole. Kvaliteet oli vastavuses hinnaga. 100% suletud asendis täiesti õhutihe ei ole. Ise ostsin kunagi Erkki käest QTP toodangu, mis sulgus korralikult.
Väljalaskele cut outs klapid?Kuidas tehnoülevaatajaid neid asju ka vaatavad? Seaduses on endistviisi kirjas ENSV tüüpiliselt et "omavoliline ümberehitus pole lubatud".
Ainuke tuuning, mida täna legaalselt teha saab, on vabavoolufiltri paigaldamine, kus torustikku on lubatud muuta kuni segusiibrini.
Lükkad ülevaatuseks teise sumpajooksu alla?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:vvt: Kuidas tehnoülevaatajaid neid asju ka vaatavad? Seaduses on endistviisi kirjas ENSV tüüpiliselt et "omavoliline ümberehitus pole lubatud".
Ainuke tuuning, mida täna legaalselt teha saab, on vabavoolufiltri paigaldamine, kus torustikku on lubatud muuta kuni segusiibrini.
Lükkad ülevaatuseks teise sumpajooksu alla?
Kui Daewoo Tico`l torusid peale esiratast välja ei too siis pole probleemi.
Väljalaskele cut outs klapid?Kui teostus on viisakas ja hääl pole väga häiriv, siis ei hakata küll probleemi otsima sealt, kus seda pole.
Nt eile juhtusin nägema golf3, millel olid Ca 10" laiad veljed, max 205 laiusega Rehvid ja rattad ulatusid oma 40-50mm koopast välja....
Ilmselgelt torkavad sellised asjad silma ja keegi ei julge oma pitserit sellise auto passi panna. Kui aga ise ei provotseeri, siis ei koti ka teised.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Väljalaskele cut outs klapid?Arvan, et taolised asjad sõidavadki ignoreerides või lausa ilma ülevaatuseta, vahelejäämise võimalus on küllalt pisike (kui just ise enda muhku ei nori).
Ise olen TÜV-il tajunud aasta-aastalt kruvide pingumale keeramist, see mis kuskil 2000 läks niuhti läbi, ei lähe täna mitte enam.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm