Poster |
Message |
rabakana |
4l60e
4l60e kast ei vaheta käiku alla, kui gaas põhja vajutada, kuigi peaks. TPS vahetatud paar aastat tagasi profülaktika mõttes, prooviks sai vana tps tagasi pandud, seis sama.
Mis veel juhib käigu alla vahetust? Õli vahetatud, normis. |
11.07.2017 at 20:15 |
|
Vanaisa Moderator |
4l60e
pane arvuti taha. või mis aasta ja mudel sul nagu olla võikski? |
11.07.2017 at 20:17 |
|
rabakana |
4l60e
quote: Vanaisa: pane arvuti taha. või mis aasta ja mudel sul nagu olla võikski?
Pärnus pole arvutit mis hakkama saaks. 95 Tahoe
Või noh, ma tänapäeval pole uurinud enam, aga paari aasta eest jäi lugemata, kuna polnud lugejat.. |
11.07.2017 at 20:22 |
1 edit. Last edited 11.07.2017 at 20:23 by rabakana
|
Vanaisa Moderator |
4l60e
ma puusalt laseks pimeddasse metsa, kas pressure solenoid või mõni shift solenoid.
Aga ära tõena võta, arvuti oleks ikka vaja taha panna enne kasti maha kiskumist (ei ole poole tunni töö) |
11.07.2017 at 20:30 |
|
rabakana |
4l60e
quote: Vanaisa: ma puusalt laseks pimeddasse metsa, kas pressure solenoid või mõni shift solenoid.
Aga ära tõena võta, arvuti oleks ikka vaja taha panna enne kasti maha kiskumist (ei ole poole tunni töö)
Tean,kast maha käinud mul, vahetatud.
Iseenesest vahetab esimeselt teisele ka jõnksuga, see pidavat olema ka solenoidide teema. Solenoidid uued kapis ootamas installi. Nüüd avastasin allavahetuse probleemi ka.. |
11.07.2017 at 20:37 |
|
Tim |
4l60e
Ma saaks heal juhul juhtme taha lükata su pillile, kui sa väga trassist kõrvale ei jää. Reedel Haapsallu üle Pärnu. |
11.07.2017 at 20:50 |
|
rabakana |
4l60e
quote: Tim: Ma saaks heal juhul juhtme taha lükata su pillile, kui sa väga trassist kõrvale ei jää. Reedel Haapsallu üle Pärnu.
Kahjuks ise just reedel pärnust ära |
11.07.2017 at 20:56 |
|
Vanaisa Moderator |
4l60e
http://m.topparts.ee/parnu |
11.07.2017 at 20:57 |
|
emty |
4l60e
kas k6ik kickdownid on puudu v6i ainult 3-2?...kas turbiin lukku l2heb?...
kui k6ik puudu ja ei lukusta, lisaks veel karmid ylesvahetused, kahtlustaks ebdiselt tps'i...
95 on see ebard, millel kirjaklambriga enam veakoode k2tte ei saa ja obd2 ka veel pole ilmselt...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi... |
11.07.2017 at 20:59 |
|
rabakana |
4l60e
quote: emty: kas k6ik kickdownid on puudu v6i ainult 3-2?...kas turbiin lukku l2heb?...
kui k6ik puudu ja ei lukusta, lisaks veel karmid ylesvahetused, kahtlustaks ebdiselt tps'i...
95 on see ebard, millel kirjaklambriga enam veakoode k2tte ei saa ja obd2 ka veel pole ilmselt...
Tundub, et kõik puudu. Turbiini lukustamist ei oska hetkel öelda, sellele ei mõelnud. karm üles vahetus on ainult 1-2. |
11.07.2017 at 21:08 |
|
rabakana |
4l60e
Korras jälle. Vahetasin tps-i, mul neid kapis mitu..ühega neist oli päris uimane ja jõuetu..! Sama hooga vahetasin ka küünlad/juhtmed jagajakaane ja rootori, süütepooli ots oli samuti roostes. Sain ka arvuti taha. Kõik toimib. Nüüd veel jäänud järsk esimeselt teisele vahetus, arvuti näitab et solenoidid küll korras..kuid siiski võivad olla umbes. Solenoidid olemas, vahetab ära! |
27.07.2017 at 18:02 |
|
birdshit |
4l60e
quote: rabakana:Nüüd veel jäänud järsk esimeselt teisele vahetus, arvuti näitab et solenoidid küll korras..kuid siiski võivad olla umbes. Solenoidid olemas, vahetab ära!
mul ka see probleem jäänd.. toppisin sisse selle: http://www.ebay.com/itm/4L60E-Valve-body-Repair-Kit-FIXES-TCC-SLIP-CODE-P-1870-1996-2000-Transmissions-/111598581352?epid=1024726413&hash=item19fbcb3668:g:gigAAOSwr7ZW8clS&vxp=mtr
varem löi veakoodi sisse ja kasti avariisse, nüüd sellega ok, aga vahetab ikka järsku. |
27.07.2017 at 19:41 |
|
rabakana |
4l60e
Nii palju, kui mina olen guugeldanud selle kasti järsku vahetust, siis soovitatakse shift solenoidid ära vahetada. Samuti olen kuulnud, et on aidanud ka läbi puhumine. Sõlad umbes lihtsalt ja arvuti ei näitagi viga sest solenoid ise toimetab küll. Suhteliselt levinud probleem neil...nii kirjutab guugel. Igatahes vahetan lähitulevikus ära koos õli ja filtriga. |
27.07.2017 at 19:52 |
|
emty |
4l60e
igaks petteks v6id vahetada ka 1-2 accumulator pistoni...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi... |
28.07.2017 at 06:43 |
|
maalo |
4l60e
Võtan ka korra selles teemas sõna, tundus otsingu järgi mõistlik...
2007 Yukon.
Et kõik ausalt ära rääkida, peaks alustama algusest..
2.a tagasi sai Recros uus sisu. Mis seal täpselt pandi, seda arvet mul ei ole, igatahes tookord käis pauk ja 1. ja 2. käik vaid... Low sprag puruks...
Tuli recrost tagasi, kõik ilus, sõitis pea 1.5a.
Sügisel novembrikuu esimeste jahedatega märkasin, et mõnikord peale pikemat tühikäigul seismist ei taha kast käikudega edasi minna. Venitab pikalt esimest.. Talvel külmadega polnud probleemi, sest kast püsis külm. Vahest viskas kiirendusel lihtsalt kolmanda pealt neutraali ja siis gaasi tallamisega lülitus teise peale.
Kõik on hea, kuniks kast soe ja ei pea seisma jääma. Nüüd soojade ilmadega on asi nii halvaks läinud, et Tartus õhtune tipptund võtab enne kojujõudmist käigud ära..
Kui venitada mõnda aega selle esimesega, siis mingi hetk sõidutuulega midagi jahtub ja hakkab jälle toimetama. Kui võtad hommikul auto, võid päev otsa maurata, niikauaks, kuni ei jää tühikäigule tiksuma..
Vahetasin ära õhulugeja, gaasisiiber on uus.. Lambda näidud on tiba kahtlased aga see ei tohiks kasti mõjutada nii palju..
Õli on tasemel, käivitamisega tõmbab ära ka, seega oletan pumba töökorras olevaks.
Õli ise on veel puhas, metallipuru ei näe.
Sel hetkel, kui viga avaldub, on 2 varianti - kohalt minnes venitab pikalt 1. käiku ja enamasti ei vaheta, kuigi aju command on juba 4.käik 50 juures, aga füüsiliselt on endiselt esimene rauas.
Siis mingi hetk hakkab vahetama ja sõidab probleemita aga väikse hoo pealt WOT ja siis läheb teisele ja kolmandale ning laseb kolmanda lahti ja pöörded põhja ning mootor lülitub koheselt V4 režiimi.
Radikas hakkas siin lekkima, vahetasin radika, õhutasin ja õpetasin uuesti kõik asjad aga ei midagi.
TCM reset on veel tegemata, selle õpetuse alles leidsin.
Ühtegi veakoodiks tehtavat viga ei ole, peale selle, et kasti temperatuuri ei näita Recrost saabumisest saati (-40* on datas). Toona kast toimis ja ma ei viitsinud enam Texasesse tagasi minna, et jälle 3 kuud jala käia ja ma ei usu, et ka seekord see jama põhjustab, kuigi ilus oleks näha kasti tempi, siis ilmselt on solenoidiplokis vaja mõned korrektuurid teha.
Nüüd on mul endal mitu arvamust selle vea osas - kas proovida õli ja filtri vahetust prooviks või võiks solenoidid ka üle käia. Teine osa minust arvab, et midagi suuremat on tuksis või on servode tihendid hapud järsku.
Auto on müügis ja nüüd selline häda ka veel... |
01.05.2023 at 19:33 |
2 edits. Last edited 01.05.2023 at 19:35 by maalo
|
OPollo |
4l60e
quote: kas proovida õli ja filtri vahetust prooviks ...
maailma kõige odavamvariant tasub ju proovimist ?
|
01.05.2023 at 20:27 |
|
Vanaisa Moderator |
4l60e
enda kogemus - puhtalt uitmõtteks - minu Tahoe (1998).
Bjuutile kohale jõudes viskas kohale jõudes surtsu mahla vardaaugust välja, vedu kadus.
Sai juba treilad ja muu valmis kaubeldud kui lahkumise hommikul oli kast korras kui tehasest.
Kojugi ilusti jõutud (ca 70km) ja puha.
Filter oli lihtsalt nii palju ketaste saasta täis, et ummistas ära ja vedu polnud. Kui seisis paar tundi, liikus jälle.
Minu juhul küll seepärast saastane et kast oli juba teada pees - tagumise käigu probleemid jms.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
01.05.2023 at 20:39 |
|
maalo |
4l60e
quote: OPollo: quote: kas proovida õli ja filtri vahetust prooviks ...
maailma kõige odavamvariant tasub ju proovimist ?
Selles ma ei kahtlegi, et see maailma odavaim variant on. Ja kui tõesti aitab, siis hea..
Lihtsalt vaatasin papreid, et ma olen rebuildist saati sõitnud 13 000km, siis nagu ei eeldaks veel asju juhtumas. Samas ma tean, et on sissetöötamise nimeline periood ja vb ongi filter sodine. Samas, miks käigud üks hetk tagasi tulevad jälle.. palju küsimusi, vähe vastuseid. Selge on see, et kast peetis ei saa olla, kui terve päeva võid sõita ringi aga suitsupausi teha ei tohi töötava mootoriga.
ning samas ei maksa ka solenoidid midagi, eriti kuna filtri kit tuleb koos kahe A solenoidiga.. tuleb ikka vägisi asi endale selgeks teha. 20 aasta jooksul, mis ma autosid teinud olen, olen automaatkastidest ja diisli kõrgsurvepumpadest eemale hoidnud.. nüüd sõidan ajutiselt diisel-volvoga, siis tuleb neid naftaseid käsi ka vägisi nuusutada ja ka tööl on tulnud igasugu vidinate koostamine ette võtta..
Corvette servo tuuningut veel ei prooviks, ei tea, mida see veel kaasa võib tuua. Käsi kullas, p..rse mullas, nagu öeldakse.
|
01.05.2023 at 23:55 |
|
|