Kas on kokkupuuteid ning, mis võivad olla suurimad vead? Hoian silma peal ühel 230000km läbisõiduga Chevy TS`l. Olen kuulnud, et tagumised õhkpadjad ja jahutus pidid olema peavalu. Kas vastab tõele?
Ostuabi - Chevy TransSport 3.4 2002a.Tere, omasin just 1997a mudelit 3a ja ütleks, et üks muretumaid autosid mida pidanud. Ja taga pole mitte õhkpadjad vaid amordid mis kuidagi toimivad ka õhu abil. Päris täpselt aru ei saanudki. Aga vahetasin need ära ja paar maksis 160 euri. Paljud tavalised amordid sarnase hinnaga. Jahutuse, ehk siis ülekuumenemisega probleeme polnud. Mõtlen juba,et peaks ka uuema asemele ostma. Lihtsalt, et aastaarv värskem oleks pm.
Ostuabi - Chevy TransSport 3.4 2002a.Vaatasin ka selliseid üksvahe...aga need legendid hirmutavad jah natuke
Jahutusprobleemid, nukkvõll läheb äkki pooleks sõidu ajal, keema läheb kergesti... kastid probleemsed, kohe kõik ei meenugi.
Kohalikud töökojad enamuses hoiatavad selle vigase inseneritöö eest, mis mootoriga korda saadetud juba tehases.. aga noh kuniks ise pole omanud ja vbla tõesti seda kadalippu läbinud, siis ei oska rohkemat mainida. Eks ta ole iga autoga nii, et kui on korras, siis on hää ja kui miskit läheb, siis on kohe maailma kehvem saan
Miskipärast kohe soovitatakse selle asemele võtta hoopis alates 2004 grand voyager 3,3 või 3,8... pidavat pommikindel olema ja lapsehaigused läbi põetud.
Muidu ise piilusin vaikselt seda isendit : http://www.auto24.ee/used/2548733
Üks oli veel päris kena, Pärnus keegi müüs väikse HD kleepsuga tagaluugil , aga seda kuulutust pole enam
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
quote:Astro-97:
Miskipärast kohe soovitatakse selle asemele võtta hoopis alates 2004 grand voyager 3,3 või 3,8... pidavat pommikindel olema ja lapsehaigused läbi põetud.
Olen pidanud kaks vojakat, 3.8 ja 3.3 konedega. Mõlemad täisvarustuses ja nelikveolised. Võin kinnitada, et täiesti murevabad autod. Tavahooldused, vanusest tingitud pisivead jms. Tee peale ei jäänud ja kõik, mis vaja, sai remonditud ning tükihinnad vaeseks ei tee.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Ostuabi - Chevy TransSport 3.4 2002a.Endal ka kogemus kahega: esimene oli 1999a 3.8L Voyager, automaat, nelivedu-ainult kiidan, ei ühtegi probleemi, väga mugav. Nüüd olen juba pikalt sõitnud 2005a diisel Grand Voyageriga-pole mugavamat kulgurit igapäevasõitudeks, enamus sõidan linnas ja 8..9 l/100 km peale ei ole nii suure masina kohta midagi ülearust, ükskõik kas bussis on vaid juht või täislastis-mootor tõmbab samahästi edasi. Vannimeestele teadmiseks, et tegu küll mahtuniversaaliga, aga mina kutsun ikka hellitavalt bussiks
Ostuabi - Chevy TransSport 3.4 2002a.Lisaks 97a TS-le omanud ka 99a 3.3 Voyat ja muud halba öelda ei ole kui, et küttekulu igast asendist 2-3l suuremTS võtab maanteel 95ga sõites 7.5 ja Voya võttis 10.5, linnas TS u 11 ja Voya oma ei julgenud kokku arvutada Samas ennast tõmbab ikkagi rohkem TS-i poole tagasi kuigi Voyad on tglt mugavamad ja eriti mõnusad Infiniti stereoga.
Ostuabi - Chevy TransSport 3.4 2002a.Ma olen GM minivanidega tegelenud järjepidevalt 16 aastat. Enne seda oli mul palju Voyagere (šveitsist siia müügiks). Kui esimese Pontiac Trans Sporti ja seejärel Chevy Trans Sporti sain, armusin neisse nii ära, et Voyageri enam ei tahtnud. Mugavam ja ökonoomsem. Uuematest (2005 ja üles) Voyageridest ei tea midagi öelda, sest neid mul pole olnud, aga vanemate võrdlus on olemas! Chevy 3,4L mootor on kehvem (ülemine tihendisari tuleb õigel ajal vahetada), aga vihasem ja ökonoomsem kui Voyageri 3,3L ja 3,8L. Kestab nii vana L27 (3,8L) kui ka uuem LA1 (3,4L) mootor saalede poolest 400 000km! Siis on kindel, et peab korraks laiali pudistama. Nukkvõll murdub ainult neil, mida on hullult üle lastud (pidevalt unustatakse ära õlivahetus ja ei vahetata õigel ajal ülemist tihendisarja). Sisselasketihendid tuleb vahetada 250 000-300 000km juures, siis ei teki mingeid probleeme ka jahutusega (ülekuumenemine). Kui kasvõi korra keema lasta, siis on maksimum aasta ja vaja vahetada ka plokikaanetihendid (koos klappide tegemise ja kaante lihvi ning uute tihendite/vedelikega on see töö 600€ minu juures). Silindritel 400 000km peal rõngarante veel naljalt ei tuvasta, niiet plokk käiks ka 800 000km! Käigukast on suur ja raske 4T65E "vinkelkast", mis eriti remontijatele ei meeldi (remont 2x kallim, kui Voya kastil), aga ma olen neid igati pidi piinanud (täistallaga 2. käigu lõpuni stardi järel rehv põledes ristmikult lahkunud), aga laiali pole veel ükski mul käes läinud! Samas olen näinud mitmeid vigase kastiga Voyagere (venitavad ja ei vaheta käiku), niiet mine võta kinni! Sisu on mugavam ja palju kergemini lapatav kui Voyadel (kuni tulid stow and go sisud)! Parimad ja lihtsaimad on 97 ja 98a Trans Sportid (ärge ostke "kalendrit")! 4x4 soovil eelistage kindlasti Voyageri (töökindel nelivedu, aga kütusekulu kohe 2,5-3L kõrgem, kui 4x4 Trans Sportil).
Kui rääkida üleüldse parimast minekust, töökindlusest ja mittemädanemisest, siis on ainult 93a 3800 Pontiac Trans Sport kõige mõnusam combo! Kui infot soovite, siis kirjutage mulle otse margus@kolgata.ee või helistage 56 kuus32 viis32!
Margus
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532