2010 Mustang V6 4.0 pidurid käuksuvad.Nii palju kui ma mõnele remondimehele näitand olen siis on öeldud, et see on tüüp viga ja ei saagi midagi teha.
Ehk kui ma panen P pealt D peale ja piduripedaali lahti lasen kostub tagant piduritest selline kiiktoolihääl. Koguaeg seda pole aga alati külmast peast aga kuidas kunagi ka soojana.
Oskab keegi öelda, et millest see tuleb. Kas äkki materjali valikutest pidurite tootmisel?
Ja teine küsimus on, et kas võib abi olla kui panna GT pidurid hoopis.
Parandage kui ma eksin aga minu arust juba aasta uuemal ehk 3.7 mootoriga V6-l on juba GT pidurid ja kunagi sõitsin ühega siis tal seda probleemi ma ei tähendand
Proovisin ka klotside vahetusega seda asja parantada pannes kallimad klotsid aga ei aitand see midagi,
quote:emty: kas sellise kirjeldusega h22l mitte puksidest ei tule?...
Ei see ei tule kindlasti sildades. Kui piduri täitsa alla surud tugevalt ja P pealt D peale paned ei kosta midagi. Nii kui pidurit hakkad lahti laskma hakkab see kiiktooli hääl kostma ja kui pidur lahti siis on hääl ka läbi. Eks raske kirjeldada ka seda häält kirja teel. Ma kirjeldaks seda häält veel nagu Titanic murrab jää mäge
quote:gretzky: Oli ka selline lugu , piduri sadulad ei liikunud vabalt. Võtsin lahti määrisin hellalt.
Tegelikult kummi lutid olid korras.
http://www.mikefordmustang.com/writeups/rearbrakes/change-rear-brakes-mustang.php
See oli mul ka esimene tegevus. Aga ei olnd kahjuks ka sellest abi. Saan aru, et sul aitas?
2010 Mustang V6 4.0 pidurid käuksuvad.Supporti liugurid/poldid jäävadki mõnedel konstruidel kinni, määre (palju seda sinna üldse pandud on) kuivab ära ja vaatamata kummilutile satub ikka tolmu sisse.
Võta lahti, puhasta ära nii pulgad kui ava seest ja uue korraliku määrdega kokku.
2010 Mustang V6 4.0 pidurid käuksuvad.Mina olen kasutanud veekindlat sinist määret, see ikka väga pikka aega ei kuiva ära. Kummi sulatamist ja venimist pole sellega täheldanud. Gulf i toodang.
selline hääl? Seal kirjas,et suppordi viga oli...
aga ehk mingeid teise klotse ikkagi proovida.
mustangi foorumist lugedes on piduri kiiks ka sõidu ajal väga levinud viga.
Hääl on küll suhteliselt sama jh. Veel kallimad klotsid ostma siis vist Ilmselt esimese asjane siiski võtan ise lahti selle piduri ja vaatan üle. Äkki on töökojas ülelastud selle määrimisega kuigi ei tahaks uskuda. Tänud video eest.
quote:Vanaisa: Supporti liugurid/poldid jäävadki mõnedel konstruidel kinni, määre (palju seda sinna üldse pandud on) kuivab ära ja vaatamata kummilutile satub ikka tolmu sisse.
Võta lahti, puhasta ära nii pulgad kui ava seest ja uue korraliku määrdega kokku.
quote:Rein000: Mina olen kasutanud veekindlat sinist määret, see ikka väga pikka aega ei kuiva ära. Kummi sulatamist ja venimist pole sellega täheldanud. Gulf i toodang.
näiteks. vanasti tunti kardaaniristimäärde nime all.
2010 Mustang V6 4.0 pidurid käuksuvad.Selleks on spetsiaalset määret müügil paremini varustatud poodides, endal hetkel mingi VeryLube toode kasutusel.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
2010 Mustang V6 4.0 pidurid käuksuvad.Tänud kõigile nõu eest. Kui kellelgi veel head nõu siis ootan huviga. Sest jh terve piduri vahetus on üks kallimaid variante ja teeks selle rahaga midagi muud head hoopis autol.
quote:Rein000: Mina olen kasutanud veekindlat sinist määret, see ikka väga pikka aega ei kuiva ära. Kummi sulatamist ja venimist pole sellega täheldanud. Gulf i toodang.
näiteks. vanasti tunti kardaaniristimäärde nime all.
Natuke teine, viskoossem, ning ikka selline tatt, et BreakCleaner ka ei pese maha Kardaanirist tahab natuke vedelamat saada, kui seda tänapäevast sinist. Koppadel määritakse sõrmi, mis vees töötavad nokkapidi, selle sinisega.
quote:emty: kas sellise kirjeldusega h22l mitte puksidest ei tule?...
Ei see ei tule kindlasti sildades. Kui piduri täitsa alla surud tugevalt ja P pealt D peale paned ei kosta midagi. Nii kui pidurit hakkad lahti laskma hakkab see kiiktooli hääl kostma ja kui pidur lahti siis on hääl ka läbi. Eks raske kirjeldada ka seda häält kirja teel. Ma kirjeldaks seda häält veel nagu Titanic murrab jää mäge
quote:emty: kas sellise kirjeldusega h22l mitte puksidest ei tule?...
Ei see ei tule kindlasti sildades. Kui piduri täitsa alla surud tugevalt ja P pealt D peale paned ei kosta midagi. Nii kui pidurit hakkad lahti laskma hakkab see kiiktooli hääl kostma ja kui pidur lahti siis on hääl ka läbi. Eks raske kirjeldada ka seda häält kirja teel. Ma kirjeldaks seda häält veel nagu Titanic murrab jää mäge
Ma ei ole ise ratta kõrval olnd aga paarile mehaanikule olen näitand ja kui nad seda häält taga kuulanud on siis on väitnud, et see on pidurite tüüpviga ja sellega ei saa midagi teha. Et olevat ennegi Mustangi mehi selle kriginaga näind. Kuigi no ei tahaks uskuda. Hääl on küll selline, et just kui nagu midagi oleks määrimata. Aga pidurid lasin töökojas lahti võtta ja üle määrida. Klotsid vahetatud.
Kui keegi arvab, et saab aidata tuleksin kevadel näitama. Praegu on auto talvekorteris.
e-mail: 1email@mail.ee
2010 Mustang V6 4.0 pidurid käuksuvad.võib olla tundub utoopiline (ei puuduta just sinu autot) aga on olnud olukordi, kus pidurit vajutades kriuksub, no konkreetselt ja umbes samamoodi nagu seal ülevalpoololevas videos aga salongis ja probleemiks pole mitte pedaal vaid kergelt roostetama läinud istme vedrud polstri all, need otsaga torumetallraami sees ja kriuks lihtne tulema kui jalga suruda, puusa ning kehaga annab vastukaalu istmele.
Kui on kuskil kriuks järelikult kaks pinda hõõruvad, kui hõõruvad siis on võimalik määrida või kui on kulunud siis vahetada- tyypviga või mitte aga minema ei peaks ometigi endast lugupidav mehaanik sind saatma.
quote:dodge525: võib olla tundub utoopiline (ei puuduta just sinu autot) aga on olnud olukordi, kus pidurit vajutades kriuksub, no konkreetselt ja umbes samamoodi nagu seal ülevalpoololevas videos aga salongis ja probleemiks pole mitte pedaal vaid kergelt roostetama läinud istme vedrud polstri all, need otsaga torumetallraami sees ja kriuks lihtne tulema kui jalga suruda, puusa ning kehaga annab vastukaalu istmele.
Kui on kuskil kriuks järelikult kaks pinda hõõruvad, kui hõõruvad siis on võimalik määrida või kui on kulunud siis vahetada- tyypviga või mitte aga minema ei peaks ometigi endast lugupidav mehaanik sind saatma.
Ainus nõu mis jh mehaanikutelt saand olen, et võibolla aitab kallimate pidurite vastu vahetus. Aga no võobolla peale ei tahaks väga raha välja käia.
päris asjalik video iseenesest. Ma ei ole küll professionaalne automehaanik,aga täitsa huvitab,et kas keegi tõesti kunagi
nende kaasatulevate plekkide alt määrib ja puhastab? Eeldaks,et määriti ujuvpolte automaatselt Ise pole küll neid asju teinud,
samas nad ei krigise ka õnneks.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
quote:gretzky: Oli ka selline lugu , piduri sadulad ei liikunud vabalt. Võtsin lahti määrisin hellalt.
Tegelikult kummi lutid olid korras.
http://www.mikefordmustang.com/writeups/rearbrakes/change-rear-brakes-mustang.php
See oli mul ka esimene tegevus. Aga ei olnd kahjuks ka sellest abi. Saan aru, et sul aitas?
Aitas jah, määre oli miski sinine jutu järgi kuumuskindel.
Kuumakindlus on oluline ! Mitte tavaline tavott. Kui just ei taha kogu protseduuri igal aasta korrata.
2010 Mustang V6 4.0 pidurid käuksuvad.Mul peaks äkki alles olema Powerstop klotside ja ketastega kaasa tulnud keraamilist määret, neil on seda ka igas piduriklotsikomplektis sees, väike plastiktuubike küll aga peaks jätkuma- mingine roosakas valge. Kui soovid võin homseks üles otsida- ma ise lõuna-eestist aga homme näiteks Tallinnas terve päeva.
quote:dodge525: Mul peaks äkki alles olema Powerstop klotside ja ketastega kaasa tulnud keraamilist määret, neil on seda ka igas piduriklotsikomplektis sees, väike plastiktuubike küll aga peaks jätkuma- mingine roosakas valge. Kui soovid võin homseks üles otsida- ma ise lõuna-eestist aga homme näiteks Tallinnas terve päeva.
Kui tüli ei tee siis võtaksin hea meelega. Ma homme ehk Pühapäeva lõunast Tallinnas. 56922152 on number
06.01.2018 at 17:27
2 edits. Last edited 06.01.2018 at 18:48 by leonaidas
2010 Mustang V6 4.0 pidurid käuksuvad.Määrida vóib - kuigi enda omadel pole seda kunagi teinud, sest lihtsalt pideva sihtotstarbelise kasutamisega ei tohiks pidurid kinni jääda...
Aga kiuksust niipalju, et tagumiste kohta ei tea, aga endal on vastav kiuks olnud esimeste klotsidega, kui need hakkavad jóudma kulumise piirile. Seal on klotsi küljes üks verduklemm, mis hakkab vastu ketast käima, kui klots hakkab óhukeseks jääma ja vahetuse aeg käes. See kiuks siis peaks märku andma, et klotside tellimise aeg käes
Ei tea, kas Sul sama teema, aga igaks juhuks mainisin ära.