2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgePeale vaadates kastikad, nagu ikka, kabiin peal, kast taga. Milliseid valikud on teinud omale autot valides siinsed kasutajad ja miks just see?
Ford on jäänud silma elektrilise tagasilla lukustuse ja masaazi istmetega. Dodgel õhk vedrustuse võimalus. Chevy, GMC kohta infot uurinud väga pole. Coloradol on videost nähtuna olnud nii esisilla, kui ka tagasilla el. lukustus. GM autod ilmselt teistest uuena võttes vist üle 10 000 kallimad. Erimudelid, Raptor jne jätaks kõrvale ja kütusekulu kokkuhoid pole ka oluline.
Mis suuri eelised üks, teise ees omab, või pisikeste nüanssidega erinevused, et mille disain ja margi fanatism rohkem kõnetab?
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgeTänapäival on rämmid igal lastekodulapsel, isegi talvetanelil on. Fjord oma alumiiniumkerega oleks ju teema, a kahjuks on ta fjord. Ja koloraadomardika asemel võid otse tippautust Dima Iksi omastada.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
12.11.2017 at 07:28
2 edits. Last edited 12.11.2017 at 12:06 by DevilDeVille
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgeMadalavõitu ja ei suuda hübriidinduse usku minna. Väike Toyoodik ei sobi ja meerikasse toodetud on nii kuramuse lage ja igav. Võimalik, et putitan oma olemasolevat edasi ja uuendan ESV d 2007 ja edasi.
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgeAluminium Fordidel on kere jäikusega tõsised probleemid. Kui mul valida oleks siis ilmselt uus Silverado duramax. Dodge ecodiesel on kaa äge.
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, Dodge2014 F seeria Super-Duty ei olnud veel alumiinium kerega minu teada. Vaata F150 videosid. Võib seda Fordi kiruda ju aga kas tõesti 600 - 800000 inimest teevad iga aasta vale otsuse või? Või on tõesti nii hea marketing ja müügitöö? RAM või Silverado V8 bensukad kasutatuna ilmselt kindlam ost kui 3,5 ökopuuks. Kütust peaksid umbes samapalju neelama. Fordi kasuks räägib turbomootori lame momendikõver üsna madalaltelt pööretel. Soovitan huvilisel vaadata nende aastanumbrite videosid ja lugeda võrdlusteste. Motortrend, Car and Drive ja Pickuptrucks.com on neid avaldanud igasugu mootorite ja kere konfiguratsioonidega
15.11.2017 at 20:14
1 edit. Last edited 15.11.2017 at 21:03 by Check Engine
quote:Tim: Aluminium Fordidel on kere jäikusega tõsised probleemid. Kui mul valida oleks siis ilmselt uus Silverado duramax. Dodge ecodiesel on kaa äge.
Kandevkerega Honda kastikas on ilmselt jäigem kui need.
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgeKas mitte raamiga pick up-itel pole raami väändumine ette nähtud? Fordidel pole kuuldavasti ka raamide mõranemise probleeme, erinevalt konkurentidest.
quote:Tim: Aluminium Fordidel on kere jäikusega tõsised probleemid. Kui mul valida oleks siis ilmselt uus Silverado duramax. Dodge ecodiesel on kaa äge.
Kandevkerega Honda kastikas on ilmselt jäigem kui need.
Kõik meerika japsid on nii lagedad seest, et kohutav! Minule oleks oluline selline asi, et tehase tagadiffri lukk, Fordil on! Kas kiire, keskdifrist lukustamata nelikvedu ka, ot ei tea. Oleks huvitav teada. Istmete vent on, aga kas massaazi funktsion on Platinumil ka, või Limited mudelil... Ei ole uute siinsetel müüjatel korralikku infot ka üleval.
quote:Tim: Aluminium Fordidel on kere jäikusega tõsised probleemid. Kui mul valida oleks siis ilmselt uus Silverado duramax. Dodge ecodiesel on kaa äge.
Kandevkerega Honda kastikas on ilmselt jäigem kui need.
Kõik meerika japsid on nii lagedad seest, et kohutav! Minule oleks oluline selline asi, et tehase tagadiffri lukk, Fordil on! Kas kiire, keskdifrist lukustamata nelikvedu ka, ot ei tea. Oleks huvitav teada. Istmete vent on, aga kas massaazi funktsion on Platinumil ka, või Limited mudelil... Ei ole uute siinsetel müüjatel korralikku infot ka üleval.
No aga talla Ameerika Autosse, ma arvan et Rasmus valgustab sind vähemalt Fordide osas põhjalikult. Neid kere jäikuse videoid ei tasu liiga tõsiselt võtta, suht tavaline konkurendi maha tegemine. No ilmselt duallyga ei lähe normaalne inimene kuhugi metsa turnima, neil on tegelikult natuke teine otstarve. Aga minu meelest parim diagnoos on oma tagumik, millisesse istmesse see kõige paremini sobib. Kas kapoti alla tuleb brutaalne diisel või vaikselt nurruv bensiinipada on kindlasti juba maitse asi. Natuke peab ilmselt tähelepanu pöörama ka uuest aastast kehtima hakkavale seadusele.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgeOlen viimase nelja aasta jooksul sõitnud kõigi kolme kastikaga (ram 150, f-150, GMC sierra) . Igal on omad plussid /miinused kuid kui valima peaks ostaks endale Hemi rami. Rami plussideks on parim vedrustus (spiraal või õhk), kooste kvaliteet, pöörde raadius ja hind. Kindlasti ei valiks diisel mootorit, kuna ostes on kallim ja gaasiga sõites on hemi ökonoomsem. F150 neist kõige kergem , seda on reaalselt sõites tunda, eriti kurvis, kiirendus super, samas kütusekulu sama mis hemi ramil. Vedrustus on fordil oluliselt kehvem kui ramil. Sital kruusal kus ramiga sõidad vabalt 70-80 kmh , kannatab fordiga max 50-60 kmh kulgeda(nähtavasti lehtvedru teene) ja pöörderaadius on f-il samuti oluliselt kehvem. Salongi materjalid on ramil kindlasti kvaliteetsemad. Masaazi istmed on Platinumil ja Limitedil peal kuid ei näe neil erilist mõtet, alguses kasutad ja pärast ei viitsi enam mootori urinat, mis fonktsiooni toimimisel kostub kuulata. Pigem f-i suurimad plussid on hea varustusega autodel led tuled, pimedanurga andurid, adaptiivne kruis jms.
GMC on neist kõige kallim kuid ei saaks öelda ,et kõge parem. Pöörderaadius on ebamugavalt suur, ringi keerata kitsas kohas on jube raske. Samuti häirib ,et ei ole paigaldatud võtmevaba käivitust vaid peab võtmega möllama. Vedrustus toimib paremini kui f-il , kuid ramil on ikkagi parem. Suurim pluss on GMC sisu, päris ilusate materjalidega , hubane tuba on suudetud teha, kui tagumine iste välja arvata, eriti meeldib mulle klassikaline rooli taga olev käigukang , samas enamusele see ei istu.
Diffri lukk on F-il elektriline, kuid toimib ainult madalatel kiirustel, ramil LSD ja Sierral peaks ka lsd olema.
Selle aasta uudis on ka see ,et saab arvele ka 2500 Cummins rami.
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgeMadalatel kiirustel siis seda, et on lülitatav aeglustit kasutades? Kõigil tehases pandud massinatel on nii, minu mäletamist mööda. Ma pole veel masaazi toole ühelgi massinal proovinud, ei teagi, et kuidas nad toimetavad. Suht tavalised on sellised jutti 6 tunnised sõidud. Lihtsalt mõte tundus ahvatlev.
quote:Rein000: @ pime... et mis uuest aastast on? Veokate maks?
no ütleme nii jah. Mulle ei ole veel teatist tulnud, noh M1G loeb auto passis. Eks riigikassa tühi, kuskilt peab ju midagi hankima, see pole logarite tegemine garaasi nurgas. Aga pead natuke teemat uurima autode koha pealt kui ei taha poes käimise eest maksta.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgeNo igatahes oli N1tedele soovitus, et kaubikud, kastikad võiks ka ikka maksma hakata! Lolliks mindud, pangu 30 euri kuus ja kõik maksaksid!
2106- 2018 vahemik kastikad, GM, Ford, DodgeSee vaid aja ja tehnika küsimus, millal N1 hakkab ilma vaseliinita saama. Lasteaiast lollimad riigijuhid vajavad hädasti meie kõigi raha.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!