Poster |
Message |
supp |
chrysler vana tallinn 1989
selline jubetis sai siis soetatud, kuna ksf-lane julges skylarki teema panna, siis ei saa ka häbeneda oma vastsoetatud new yorkerit.
tegemist on siis rüüsleri tipp mudeliga aastast 89, ehk landau, 3,0l mitsu mootor koos 4k kasti ja esiveoga, masin on ca 10a seisnud, mootor väidetavalt topkaga läks tööle, ja rehvid said täis ning kannatas pukseerimist, plaan omale talveauto teha, mingeid arenguid lähiajal plaanis pole, ehk juunis hrihm ära vahetada ja tehniliselt korda teha, et beauty-iks korda - sinna muidugi ise ei julge sellise värdjaga tulla, ehk saadan vast oma noorema venna, ärge siis tugevalt näkku lööge
samas, selliseid liba usakaid pole enam palju alles:
|
16.04.2017 at 15:28 |
|
DevilDeVille |
chrysler vana tallinn 1989
Sõge elajaloom sa sest samblast mahapuhusid, rüüsleri väärtus kukkus hoobilt 80 prossa. A lukssussportusakad on teema, umbes nagu veganlus või moodne meesseks :P
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
16.04.2017 at 15:59 |
|
ramman |
chrysler vana tallinn 1989
Mina küll sellega ei häbeneks Beautyle minna. Igati omapärane liikur ja julgeks pakkuda, et neid Beautyl pole peale sinu masina. See on igatahes rohkem ameeriklane, kui meil levinud 300C ja vojakad.
Aga jah, samblasena saaks ta veel rohkem tähelepanu.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
16.04.2017 at 18:50 |
|
supp |
chrysler vana tallinn 1989
tähepanu ilmselt saaks, aga igapäeva kasututuseks on puhas look, kes mäletab, siis tulin oma caprise-sega beautile ka nn sambla/okka lookilga, mu pontu on ka piisav rat/sambla look ehk seda sambla looki hakkab mul juba küllat saama |
16.04.2017 at 19:22 |
|
supp |
chrysler vana tallinn 1989
teema natuke unustusse jäetud aga massin sai hilisügisel töökorda seatud ja hetkel kasutan teda igapäevaliikurina, kuna masin sai ostetud sisuliselt nn põrsas kotis aga samas ka ühe selveri toidu korvi hinnaga, siis peab tõdema, et ost oli igati õnnestunud. Vahetatud said kõik vedelikud ja hrihma liin, pidurid, üks rattalaager ja stabikapuksid ja masin sõidab nagu unistus, eelmine nädal sai ka uued tagavedrud pandud (pildil on veel vanadega) ja mahakärsanud tuledelüliti. Pean tunnistama, et eelnevalt vaevasid mind eelarvamused nende naljakate esiveduste kohapealt, siis nüüd vaatan neid hoopis teise pilguga, auto on väga mugav sõita oluliselt mugavam kui mu ümmargune caprice oli ja 3,0l mitsu v6 on ka väga õko - linnakulu tallinnas ca 11l/100km
masinat sai laenatud töökaaslastele kes sellega uunikute talverallil käisid ja saavutasid 98. koha
|
23.02.2018 at 18:17 |
|
incognito |
chrysler vana tallinn 1989
Väga vahva talvecruiser.
Liigun igapäevaselt samalaadsega mis veidi sarnaselt ka soetatud sai (varuosadeks sisuliselt)
Aga ma ei tea kuidas ilma kellegi sleppis veeremiseta kütusekulu alla 13..14 liitri saada, äkki tangin 98 asemel 95?
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73 |
23.02.2018 at 22:09 |
1 edit. Last edited 23.02.2018 at 22:33 by incognito
|
mrtn |
chrysler vana tallinn 1989
Sellisel võileival on 98 ette nähtud |
23.02.2018 at 23:42 |
|
incognito |
chrysler vana tallinn 1989
Turbokal soovitatud, kuju ja uste arv võivad erineda aga platform on sama :P
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73 |
23.02.2018 at 23:58 |
|
supp |
chrysler vana tallinn 1989
mina panen 95te, eks gaasijalast ka sõltub vast, aga öko on küll |
24.02.2018 at 10:31 |
|
Ragnar |
chrysler vana tallinn 1989
quote: incognito: Turbokal soovitatud, kuju ja uste arv võivad erineda aga platform on sama :P
Stockis sellel turbot nüüd peal küll ei ole. 95 peaks olema sobivam.
Kunagisest kogemusest mäletan, et see üks väga lahe, ergas, luksuslik nö. öko pill tõesti. Nendest esivedulistest 80´te kandilistest üks lahedamaid. |
25.02.2018 at 20:03 |
1 edit. Last edited 25.02.2018 at 20:03 by Ragnar
|
tfr |
chrysler vana tallinn 1989
Turbo oli 2.2 ja Chrysleri omatoodang, Mitsu 3.0 on vabalthingav jah.
Ja seda 2.2 turbot pandi ainult eelmisele, kuni -88 mudelile. |
25.02.2018 at 21:40 |
|
orubenno |
chrysler vana tallinn 1989
Võtan ühe varalahkunud mehe teema (kasvõi ajutiselt) üle:
Mõned aastad tagasi omasin sama kerega Dodge Dynastyt, millest jäid valdavalt head mälestused,
siis ei andnud hing rahu ja kohe pidin selle masina enda hoovi lohistama.
Kuna auto ei ole just teab mis pilgupüüdja ning ka auto üldine seisukord oli küllaltki räbal,
sai seatud eesmärgiks võimalikult soodsalt ja käepäraste vahenditega auto ÜV kõlbulikuks kõpitseda
ning alles siis hakata seadma suuremaid remondiplaane.
Millalgi ammu,Cadillacile keskluku puldi süsteemi paigaldades,tellisin ebayst juba ennetuseks ühe komplekti sahtlisse varuks.
See läks nüüd käiku ja kõik uksed ja pagass käivad ilusti puldist.
Seejärel said üle vaadatud mitmed tulede pistikud,et ikka kõik tuled korralikult põleks.
Järgmisena võtsin ette salongi - juhiistme alt oli puudu aju mootorite liigutamiseks.
See töö jäi elektrikule, kes ühendas juhtmed nii ära,et kõik toimib (v.a. istmemälu)
Juhiistmel olid pooled vedrud puruks, seega sai veidi nipukatega asja parandatud.
Nüüd on vähemalt ahtrialune pehme ja mõnusalt vetruv.
Loetud päevadega halvenes süüteluku seisukord.Kiirelt sai vastu võetud otsus,
et vana võti sisse murda (rooliluku jaoks) ning süüde ja starter eraldi nupust käima.
|
18.11.2019 at 15:27 |
2 edits. Last edited 18.11.2019 at 15:40 by orubenno
|
orubenno |
chrysler vana tallinn 1989
Ostes anti juba info kaasa,et auto põhi räbal, nii et tuli ka see üle vaadata.
Eesistujate juures olid korralikud õhutusaugud sees,
mis on praeguseks juba ilusti korrigeeritud ja kinni keevitatud.(puudub pildimaterjal)
Korda tehtud sai ka tagumine pütt.
Täna sai siis rõõmsalt ülevaatusele vuratud ning loo püändiks on see,
et põrusin nendesamade, eelmises postituses kirjeldatud tulede pistikutega
Tagumise piduritule (mis siin autol,täiesti legaalselt, on ka suunatuli) pistik oli jamama hakanud ning
suund ei vilkunud.
Kuna ei olnud mitte ühtegi kruvikat taskus,ei saanud ka kohapeal pirni pesas loksutada.
Vähemalt hea teada,et kõik muud asjad olid korras (üks puks esisillas tahab ka millalgi varsti vahetust).
Egas midagi, mõni päev tagasi korduvülevaatusele ja siis saab hakata mõtlema värvkatte värskendamise peale.
|
18.11.2019 at 15:38 |
2 edits. Last edited 18.11.2019 at 15:43 by orubenno
|
orubenno |
chrysler vana tallinn 1989
Uuendatud sai auto värvkatet.Läks metallik hall ja laki sisse sai puistatud punast ja kuldset sädelust.
Ideaalist jäi seisukord kaugele, kuid täiesti aktseptaabel.Lakk on hetke seisuga veel poleerimata.
Iseasi,palju pildilt aru saab.
Mäletan,et nägin juba ammu netis mingit vana reklaamplakatit, kus chrysleri müügimehed kiitsid oma masina sama hea olevat,kui
tolle ajastu deville Heh, erilised optimistid ! (või nad polnud iial caddyga ise sõita saanud.)
Olen omanud mõlemat masinat ja no uneski ei tuleks pähe neid sõiduomadusi omavahel võrrelda.Koostekvaliteedist rääkimata !
Jubedalt häirib,et kogu auto peale on leiutatud vaid 1 topsihoidja....Seegi on sellise mõõduga, et ameerika XL dieetkokat sinna ei mahuta
Mäletan,et sõsarmudelis Dodge Dynasty oli ikka ees 2 ja taga 2.
Eile sai perega väike tiir linna vahel tehtud, ronisime nalja pärast kolmekesti ette (üks kolmest mõnules turvahällis).
Lähipäevil saab vahetatud ka undav bensupump uue vastu, mis juba paar kuud pagassis vedeleb.
Jubedalt häirib üks puuduv ilukilbi keskmine kate.ilus,must , chrysleri kirjaga.
Kui kellelgi peaks kuskil liigne vedelema, oleks ju tore.Ebays oli ka muidugi, küllaltki krõbeda hinnaga.
|
08.04.2020 at 10:11 |
|
Vanaisa Moderator |
chrysler vana tallinn 1989
kas seda musta keskkatet ei kannata miskise klebana teha? |
08.04.2020 at 10:32 |
|
orubenno |
chrysler vana tallinn 1989
See on ikka nagu väike ilukilp kohe...
|
08.04.2020 at 12:10 |
|
Vanaisa Moderator |
chrysler vana tallinn 1989
Mis ta läbimõõt on? Näeb üsna sama välja kui vanema Caddy keskkapsel. Mul kuskil üks peaks vedelema. Ehk saad abi... |
08.04.2020 at 12:20 |
|
orubenno |
chrysler vana tallinn 1989
17 cm.
Kui kapsli pind sile,siis saaks sinna kleepsu peale valmistada küll. |
08.04.2020 at 15:01 |
1 edit. Last edited 08.04.2020 at 15:02 by orubenno
|
mrtn |
chrysler vana tallinn 1989
Sinna saab UV-trükis reljeefi ka teha. Taastasin mingi vana mersu kapsleid kunagi:
|
08.04.2020 at 15:12 |
|
orubenno |
chrysler vana tallinn 1989
Bensupump sai vahetatud.
Pumba sai niiviisi paagi seest kätte,et paaki ei pidanud alla laskmagi,põhimõtteliselt 5 min ja pump väljas.
Küll aga tekkis uue pumbaga tõrge (ei taibanud eelnevalt käte vahel kontrollida ka ) - ei tahtnud kuidagiviisi pumpama hakata.
Väike jõnks käis küll seest läbi,kui vool taha panna, kuid sellega asi piirdus.Ei aidanud ei raputamine ega peale koputamine.
Käima sain tõmmata alles siis,kui ühe 24v trafo sekundiks järgi ühendasin.
Mootor sai ka uued klapikaane tihendid ja küünlad.
|
27.04.2020 at 10:46 |
|
|