register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976  
Poster Message
DevilDeVille
  
Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976
Kuna mulle meeldib end võõraste sulgedega ehtida (endale ei kuulu teadupärast mittemidagi) ja pealegi sai foorum täisealiseks, siis otsustasin siia kirjastada Cadillaci täismõõdus mootori erksamaksehitamisest.


Pikalt sai paadiankrute teemat niisama netiperverdina kiibitsetud ja siis mingist hetkest vaikselt jubinaid kokkuahnitsema. Toorikuks võetud ostu hetkel aistevahel passinud 1968 paadiankur kuubikunumbriga 472


Enda valduses hetkel:

*Porditud 76cc kaaned suuremate roostevabade klappidega (2.25" sisse 1.88" välja), kahekordsete klapivedrudega ja inimese aju kujuga ühilduvate klapisääretihenditega

*Rullketiga regullitav nukaajam

*MTS #15 karedamapoolne nukk (seda muidugi tüüpilise paadiankru võtmes) MTS #15 Series - "The Thumper Cam"

RPM range: 1,500 - 5,000 / Advertised duration range: 286-295* / Duration @ .050” range: 230-238* / Valve lift range: .520-.540”.

Forget the stealth stuff now. The MTS Thumper Series Cam will have an impressive sounding "Thump" at idle, about 950 RPM. This MTS Cam can produce 500 HP with 600 ft-lbs of torque. Designed primarily for street use, there is more than enough vacuum to run power brakes.

The MTS Thumper Cam has very strong mid-range power, to an even more impressive, huge top-end power band. Rev it up to 5,000 RPM in first gear, shift into second gear, and watch your left front fender yank right up from the torque. MTS created this cam to become an animal and has awesome response to 150-200 hp shot of nitrous oxide.


RPM bands on the MTS Thumper Cam are right at the edge, if not over the boundary of safety, for engines with stock connecting rods. Forged “H” beam connecting rods are preferred. This is also the maximum grind for the MTS S/S Spring Kit. If you want durability, aftermarket rocker assemblies are also necessary at this level. Ported heads are strongly recommended to facilitate the performance. If you’re going to pump up your motor to this horsepower, you really need to make sure all of the components in your build can hold up to and help promote the performance of the cam. The MTS Thumper Cam cams works best with a 3.23 to 3.73 rear gear ratios. Toss in a 2,000 RPM Torque Converter ---- and stand back.


*Reguleeritavad rullnookurid latil

*Kõrgemad valatud klapikambrikaaned, et nookurimajandus ära mahuks

*500 cid vänt

*MSD süütemäng

Mikimaalt omastatud ja loodetavasti kevadeks siin

*Umbne flexplate, mille külge käib eelpoolsoovitatud 2000 stalliga ümbertehtud tehase hüdrotrahvo

*Kõikmõeldavad ja mõeldamatud tihendid

*Veepump

*Õlipump

*Hüdrotõukurid tiba paremate omadustega

*Nuka-, kepsu- ja raamsaaled

*ARP raamipakkude tikud ja plokikaante tikud

*Sepiskolvid ja sepistatud H-beam kepsud

Kuna kolvid on +0.060", siis peaks peale puurpingi külastust saama rääkida 514 cid juttu. Või eurojapsikeeles 8,4 liru.



____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.03.2018 at 19:44 4 edits. Last edited 13.03.2018 at 15:19 by DevilDeVille
ervin
Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976
Proovid internetist juba postitatud asju ära kustutada? :D
12.03.2018 at 14:14
askeldaja
 
Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976
See teema kulub marjaks ära. 472 on sellistel piisavalt levinud vinkel, seega teema on asjakohane, mida annab sellisest välja võluda. Kui mootor juba hõre, siis tasub kogu krempel üle vaadata ja mõned muudatused teha.
13.03.2018 at 13:27
DevilDeVille
  
Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976
quote:
DevilDeVille:

*Sepiskolvid ja sepistatud H-beam kepsud

Kuna kolvid on +0.060", siis peaks peale puurpingi külastust saama rääkida 514 cid juttu. Või eurojapsikeeles 8,4 liru.



Saan siin uhkesti sõnu süüa - kumbki vendor ei suuda konteineriväljumise ajaks ilmselt kontakteerudagi minuga, rääkimata asjade läkitamisest (e-post nulliring, helistamine nulliring, automaatvastaja nulliring).

Sestap ostsin vihaga 1970 aasta 472 kolvid .040 ülemõõdus ja sepistatud I-beam kepsud. Saab vähemalt midagigi kokkukeerata. Kui muidugi saab, sest ega mul pole aimugi, mis mõõt hetkel silindris peremehetseb :D Esialgu võiks ennustada numbriteks 480 cid elik 7,873 liru.

Kangete juppide omastamiseks pean ilmselt mikistani kohalesõudma ja tublisid vendoreid kägistama. Malbe naeratuse taustal.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.03.2018 at 15:23
Vanaisa
  
Moderator
Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976
kes see siga-kurt oli, kas MTS?
16.03.2018 at 19:27
DevilDeVille
  
Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976
quote:
Vanaisa: kes see siga-kurt oli, kas MTS?

Mõlemad


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.03.2018 at 21:09
wagoneer
Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976
Selle MTS-iga on üks Soome herrasmies ka hetkel hädas. Ei saa kontakti kuidagi.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
16.03.2018 at 22:20
virgobo
Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976
Suht tüütu tegevus see 472-500 "ergastamine"
Kuskil poolteist aastat tagasi lendasin ülbelt "peale" ja mõtlesin et paari kuuga tehtud. Tänaseks on lõpusirge, aga mitte veel valmis.



Kanged kepsud-kolvid jäid mul samamoodi tellimata sest meestega ei saa enam ühendust. Kuu varem sai hädaga pooleks miljoni kõne peale suured klapid tellitud:

2.19" sisse - 1,9" välja


Detailide saadavus/hind võtab veits isu ära edaspidi cadillaci ergastada, kuigi käin vahest lisa inspiratsiooni otsimas.



Kena kevadet kaaskannatajatele.
Virgo

19.03.2018 at 16:28
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Big Inch Cadillac-i ergastamine 1968-1976  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.