Pidurite distribution blockKas keegi on kasutanud oma autodel universaalseid piduri ämblikke. Mul Dodgeil on koodi järgi kasutusel mingisugune replacement jupp, mida ei saa taastada ja kuskilt rockautost uut ma leidnud ei ole. Usparts pakub sellist https://www.uspartsperformance.fi/right-stuff-detailing-pv71-jarrupaineventtiili
On keegi seda kasutanud? Täpselt sama välimusega toodet müüakse ameerikas vähemalt kümne erineva tootja poolt.
Minu loogika ütleb, et see peaks sobima tegelikult igasugusele ees ketas taga trummel piduriga autole. Plokk peaks koosnema sisuliselt siis kolmest osast. Esiteks siis dummy light lüliti osa. Proportioning valve, mis ei lase tagumisi trummleid plokki minna ja ees metering valve, mis alates mingisugusest survest laseb esipiduritel rakenduda. Viimane peaks siis vältima seda, et libedaga esirataste pidurdusel perset ette ei viskaks.
On kellelgi ehk veel mingisugune variant pakkuda, millist jupstükki võiks siin kasutada?
Pidurite distribution blockArvan et seda saab vabalt kasutada. Probleemiks võib olla kinnitusavade mitte kattumine mille puurimise või isepuurivate kruvidega ka ära lahendab.
Summiti info järgi on PV71 sobiv '58-81 GMi kerele.
Mul on hetkel juhuslikult garaaži laual nii '74 darti kui ka 73, 77 GM A body klapid. Kui sinna satun võin korra pilgu ja nihiku peale visata.
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
23.03.2018 at 15:53
3 edits. Last edited 23.03.2018 at 15:56 by incognito
See, mis viimasel pildil peaks tegelikult tehase kujul olema paigaldatud 70 e-body AAR cudadele ja TA challengeritele. Originaalis oli kusjuures veel kolme osaline. Suur plokk on dummy liht, seal küljes olev väike on esipidurite metering ja prop valve oli kuskil üldse juhi istme all. Summitracingus on summiti mingi enda toode ka olemas kolme osaline kuid ei julge eriti kasutada kuna review järgi on kvaliteet kehva. Mõnikord on mingi avad puurimatta, keermed puudu vms.
Kuna sisuliselt erinevatel autodel on need tööpõhimõtteliselt ühte moodi, siis võiksin sisuliselt kasutada kasvõi mingi muu kontserni toodangut.
incognito, kui sul ehk see a-body oma peaks töökorras olema ja üle olema siis ilmselt oleksin sellest huvitatud. Saaks rohkem originaal margi peale niiviisii jääda.
23.03.2018 at 18:42
1 edit. Last edited 23.03.2018 at 18:45 by hrt6nis
Pidurite distribution blockKahjuks mul seda üle ei ole, vahetan piduritorusid ning võtsin selleks ajaks küljest ära.
Näeb välja selline, olen üsna kindel et tegemist on tehase toodanguga: https://www.forabodiesonly.com/mopar/attachments/porportioning-valve-jpg.1714810678/
Pilti otsides leidsin kohe mõned ebay kuulutused, hind 50usd kandis.
Paistab et mul seda metering klappi enam pole.
Uurin veidi täpsemalt kas on aja jooksul küljest ära mädanenud, korpuses sees või ei paigaldatudki odavama otsa autodele.
Võimalik et hakkan ka täiendust otsima, et pidureid ühtlasemaks saada.
EDIT: Paistab et Moparil on ühes korpuses 73-74 A-body puhul.
Skeem ja selgitus: http://www.doctordiff.com/1-piece-proportioning-valve.html
Minu arusaamist mööda kompenseerib metering block tagumiste pidurite vedrude survet ning võimaldab esi-tagasilla piduritel üheaegselt rakenduda.
Iseasi kui ta aja jooksul kinni kiilub ning suuremalt jaolt tagumiste piduritega hakkad pidurdama :P
GMil on metering valve/prop valve ühes korpuses, ülaltoodud moparil eraldi, põhimõte peaks sama ikka olema.
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
23.03.2018 at 22:12
7 edits. Last edited 23.03.2018 at 23:20 by incognito
Pidurite distribution blockLeidsin veel ühe huvitava lehekülje, kus on lahatud täpselt sellist klappi nagu minul lauapeal on. https://www.musclecarresearch.com/1970-76-mopar-combo-valve-autopsy
Eelmisel lingil öeldakse, et too klapp on eelkõige A-body oma kuid võis leida ka teistel 70-76 moparitel. Minu oma on korpusel oleva koodi järgi toodetud 25 jaanuar 1974, mis tähendab, et tegu ei ole originaaliga.
Teine link kus vana räägib nendest klappidest:
Minu klapil on mitte töötavaks osaks just proportsionig valvei tagumisi pidureid puudutav osa. Videos vana ütles, et suurtel universaalidel, mis tänu suurele massile ja laiematele ratastele omavad paremat pidamist tagumisel teljel ei pandudki tehasest prop. klappi. Sellisel juhul vat kus lugu, kui nii vanal autol on juba arvestatud tagaketsi laiust pidurisüsteemi projekteerimisel. Huvitav kas ülevaatusel võib ka see prop valve kuidagi mingit moodi tulemust mõjutada kui laiema ketsi puhul enam pidurit plokki ei saa.
Ma arvan, et kasutan seda vanat distribution plokki siiski edasi. Kui tahtmist on siis võiks sinna juurde paigaldada näiteks mingisuguse reguleeritava prop valvei. http://www.wilwood.com/MasterCylinders/MasterCylinderValves.aspx
quote:mrtn: Kas reguleeritava klotsi võib panna ka sellisele autole, millel tehasest oli vedrustuse külge ühendatud regulaator?
Ma arvan, et kui vedrustuse külge ühendatud plokk oli sama ülesandega siis vast võib küll.
Reaalselt peaks see prop valve töötama siiski ainult äkk pidurduse korral, vältimaks rataste plokeerumist. Algselt ju üldse ainult salongi tulukest lülitav klapp. Tavaoludes sõites ei tohiks isegi aru saada olla kas sul see on või mitte.
Ma muidugi ei oska öelda mis moodi peaks seda reguleeritavat klappi paika keerama. Kui kuival asfaldil suure kiirusega kurvi võttes reguleerida klapp selliselt paika, et tugevalt pidur põhja vajutades ratas veel plokki ei lähe siis tänaval vihmase ilmaga sama tehes võiks nagu perse ette visata. Ilmselt rinka mehed oskaks kommenteerida.
quote:mrtn: Kas reguleeritava klotsi võib panna ka sellisele autole, millel tehasest oli vedrustuse külge ühendatud regulaator?
Ülevaatusel kohustusliku vigade nimekirja järgi on selle regullaatori eemaldamine või millegi muuga asendamine EOV (eriti ohtlik viga)ja üv otsuseks omal jõul sõitmiseks kõlbmatu.