Poster |
Message |
incognito |
Vanakooli ECU flashimine
Interneti avarustes surfates ning drag weeki intervjuusid kuulates tuli mulle üllatuseks, et nii mõnedki kasutavad ülelaadimisega moparites üle kirjutatud tehase aju ning saavad sellelt ka datalogi.
Arvutisse käiv tarkvara ka täiesti olemas ning alla laetav:
MPScan logi jaoks
MPTuner seadistuse jaoks
http://www.turbo-mopar.com/forums/forumdisplay.php?36-EFI-Tuning&s=30915863fab4df24cac5a005b2b7e051
NB: MPTuner tahab ameerika regiooni Windowsis et toimida.
Vajalik infobaas:
http://www.boostbutton.com/turbonator_wiki/doku.php?id=how_do_i
http://www.turbododge.info/socket/
http://www.moates.net/ ; http://support.moates.net/
Et mul juhuslikult ka liigne mopari ECU vedeleb (SMEC), siis mõtlesin ajaviiteks asja ära proovida.
Vajaliku riistvara tellisin ära, maksis mõnikümend eurot.
-FTDI kaabel/kiip et saaks tehase pistikust info läbi USB arvutisse
-ROM kiipe
-ROM kiibi socket
-Riistvara ROM kiipide flashimiseks
Sisuliselt peaks saama flashida ka GMi ajusid, mõned tellitud kiibid sobivad.
Uurin seda veel täiendavalt.
See on selline õppeprojekt esimesteks sammudeks EFI maailma, ärge väga tõsiselt siis võtke
Kui riistvara kohale jõuab, saab edasi vaadata.
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73 |
07.03.2018 at 09:06 |
7 edits. Last edited 07.03.2018 at 22:39 by incognito
|
incognito |
Vanakooli ECU flashimine
Väike teemavärskendus, sain nimelt auto sülearvutiga suhtlema ning sain ka esimesed logid.
Tellisin odava paari eurose FTD1232 plaadi, mille külge käib USB kaabel.
Auto diagnostika pistikusse läheb 3juhet:
1) GND
2) Data in (RX)
3) Data out (TX)
Alguses oli veidi probleeme ühendusega, sest aja jooksul pesa klemmid oksüdeerunud.
Arenguruumi on veel palju, ei oska hetkel veel täiel määral suure hulga väljundite vahel orienteeruda.
Seega esmalt logisin lihtsalt testiks RPM, TEMP, TPS, MAP, spark clatter ning midagi mis oli seotud pihustitega (mitte pulsewidth)
AFR peaks tulema kuidagi arvutuslikult, sellega veel tegelen.
Lisan lähiajal mõne pildi ja video.
Kiibi programmeri sain samuti kätte.
Valisin Minipro TL866 hinna, ühilduvuse ning et toetab laia variatsiooni erinevaid kiipe.
Paarikümne eurose hiina seadme kohta peab kvaliteediga päris rahule jääma.
Kui esimesed kiibid kohale jõuavad, proovin midagi ka kirjutada.
Järgmise tegevusena oleks plaanis ECUle kiibi pesa joota.
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73 |
29.03.2018 at 09:44 |
1 edit. Last edited 29.03.2018 at 09:49 by incognito
|
Ronk |
Vanakooli ECU flashimine
Infoks lihtsalt, et mu GM-il on sisse torgatud selline adapter, millega saab tekitada siis kiirvahetatava kiibi pesa. Lihtsam lahendus kui jootmine, kuid kui jootmine näpus, siis pole vahet. Moates üldse selline tore veebileht, kust saab sellist kraami.
http://www.moates.net/gp1-package-gm-adapter-with-2-chips-pi-41.html |
29.03.2018 at 11:18 |
1 edit. Last edited 29.03.2018 at 11:18 by Ronk
|
max |
Vanakooli ECU flashimine
Aftermarket ECU kasutamine on pikas jooksus tõenäoliselt kasulikum - ostes kulub äkki tõrts rohkem, edasi on ikka kõik palju parem, toimib paremini, seadistamine lihtsam, datat rohkem jne. Muidugi on nenda vanakooli asjadega toimetamises protsessi nautimise võlu kah |
01.04.2018 at 08:54 |
|
hents99 |
Vanakooli ECU flashimine
Progeaju suhtkoht ainuke eelis on reaal-ajas seadistamise võimalus. Muud lisa funktsioonid on ka orig. ajusse lisatavad/progetavad.
Kiibistamine sobib pigem massi jaoks. Ühe raua jaoks tehakse viimistletud soft ja kasutatakse mitme mootori puhul.
Aga lihtsus on jällegi selles, et muudad vaid neid andmeid, mida vaja. Progeaju puhul tuleb enamvähem kõik tühjalt lehelt ja kõik parameetrid tuleb algselt anda (on ka nn plug`n`play ajud mingisuguse algseadega).
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
01.04.2018 at 09:27 |
|
|