Poster |
Message |
waves |
Jeep Grand Cherokee
Liigeldes Eesti veebiavarustes ei leia just eriti palju kohti, kus US autode kohta palju infot liigub. Siia on vist kogunenud suurem osa asjatundjaid.
Tekkis soov osta endale uus (kasutatud) auto. Hetkel on alternatiivideks BMW 7 või 5 ning Jeep Grand Cherokee (Limited). Hea oleks, kui eelarve piirduks 200KEEK'ga. Siinsetelt inimestelt uuriks infot Jeep'i kohta. Oskate soovitada, mida ostul jälgida? Millised on võimalikud/tüüp vead? Kas tasub vaadata kuni 1995 mudelit või 1996 mudelit (siis oli vist mingi suurem muudatus)? Kumb mootor on asjalikum/kestvam 4,0 või 5,2? Kui palju erinevad Grand Cherokee ülalpidamis kulud näiteks E32 BMW omadest (bensiin ja kindlustus välja arvatud)? Või on mõni teine maastur parem (mõistlikum soetada) kui Grand Cherokee? Kuna praegune auto on E32, siis mugavuse suhtes erilisi kompromisse teha ei tahaks, automaat ja elementaarsed salongi elektri lisad on "must have".
Õpetage rumalat. Tänan. |
05.04.2002 at 09:43 |
|
urmas |
Jeep Grand Cherokee
Mul on Jeep Grand Cherokee Limited 97. Omanik olen kaks aastat, auto on igapäevases kasutuses. Mootor on 5.2L. 4.0 mootorit peetakse vastupidavamaks, kuigi ei saa aru, milles see seisneb. 5.2 läheb väga hästi pöördesse ja on vaikne. Maastur on maastur ja tänavasõidu autoga ei ole üheselt võrreldav. 96-97 Grandide tagasilla korpus on alumiiniumist ja annab järele, tulemiks silla undamine. Mul läks remo maksma miskit 12k. Mugavused on pea kõik (puudub esilatenate pesu!?), ei nagise, ei kolise, liigub hästi. Üldiselt olen rahul ja vahetada ei kavatse niipea. |
05.04.2002 at 10:23 |
|
peep Moderator |
Jeep Grand Cherokee
Meil oli üksvahe firmas see neljane ja läks kah päris hästi edasi, eriti nagu katki ka ei läinud. Aga muidu see sõna Grand on rohkem nagu nimi kui tegelikkus, masin on sest päris kitsas. |
05.04.2002 at 10:37 |
Last edited 05.04.2002 at 10:38 by peep (Moderator)
|
urmas |
Jeep Grand Cherokee
quote: peep: see sõna Grand on rohkem nagu nimi kui tegelikkus, masin on sest päris kitsas.
Mis mõttes kitsas? See on ikka suurem, kui Grand Vitara. Kõik oleneb sõitjatest. Kuna ma isiklikult enamuse ajast seal üksi sõidan, siis mulle küll hingamiseks õhku jätkub. Kõik on suhteline. |
05.04.2002 at 11:22 |
|
peep Moderator |
Jeep Grand Cherokee
Esiistmetel on loomulikult kõik ok aga Grand tähendab inglise keeles suurt ja seda see jeep pole. Võrrelda võib kasvõi uuema mudeliga. |
05.04.2002 at 11:32 |
|
urmas |
Jeep Grand Cherokee
Sellisest loogikast lähtudes peaks ka Pontiac Grand Am olema teistest suurem, aga ei ole mitte halligi. Mis puutub istmete juttu, siis tagaistmetel ja ees kõrvalistujal on ruumi üksjagu. Juhil on kitsas ja see kitsus seisneb pedaalide ja roolisamba omapärases asendis: Kui rool on sülle lastud, siis lamavas asendis täistallaga pidurit vajutada on ebamugav. |
05.04.2002 at 11:54 |
|
waves |
Jeep Grand Cherokee
Sellega sai arvestatud, et Grand Cherokee ei ole suur auto. Samas sõltub mõiste suur sellest millega võrrelda. Ilmselt ei ole Jeep seest väiksem kui E34 kerega bemm, või on?
Kitsusest nii palju, et sai kunagi vaadatud Honda HRV'd, mitte ostmise eesmärgil vaid niisama. Vat see auto on kitsas, iste tagumises asendis aga jalad ikka kõhu all. Pedaalid kah nii lähestikku, et vajutades pidurit läheb gaas kaasa. |
05.04.2002 at 12:06 |
|
urmas |
Jeep Grand Cherokee
quote: waves: Ilmselt ei ole Jeep seest väiksem kui E34 kerega bemm, või on?
Ei ole E34 bemmis istunud, ei tea. Vahe mistahes tavaautoga on see, et istmed on kõrged s.t. põlved ei ole lõua all. |
05.04.2002 at 12:33 |
|
madis |
Jeep Grand Cherokee
Grand Cherokees on IMHO ruumi parajalt. Kui läheb dzhiibiostuks siis soovitaksin ise ka seda. Eriti lahe on sellega rannast skuutrit ära vedada: kõrvuni liiva sees, käru taga, kiviklibusest künkast üles ja kiirendus surub kergelt istmesse... Hea auto, tõsiselt. Hind on iseasi. |
05.04.2002 at 13:37 |
|
vkx |
Jeep Grand Cherokee
Sõbra isa töötas kunagi Chrysler`i esinduses Tallinnas. Tema on öelnud, et nähes neid autosi ja nende probleeme lähemalt on tema arvates need Chryslerid ja Jeep`id täielik jama(õigemini ta ütles veel halvemini). Eriti jama pidi olema nende elektrisüsteem ja Cherokeel pidid olema väga viletsad(nõrgad) sillad. Tõi näiteks juhuse kui umb.2-he aasta vanusel Jeep`il vahetati ära mõlemad sillad. Ise arvan, et see on rohkem erand ja oleneb sõitjast ja kus ja kuidas sõidetakse. Ise olen sõitnud uue Chrysler 300-ga, mis väga meeldis ja ka Cherokee meeldib väga kuigi pole veel ise sõitnud. Ainult jupid ja remont on vist päris kallid?!
Kas keegi ütleks kas Cherokee`l on ees täis sild või poolassid ja kas on mingeid dif.lukke ja aeglusteid ja kuidas ta päris metsas hakkama saaks? |
05.04.2002 at 14:58 |
|
waves |
Jeep Grand Cherokee
Nii Cherokee kui Grand Cherokee on tõsised maasturid. http://www.jeep.auto.ru |
05.04.2002 at 15:03 |
|
rai |
Jeep Grand Cherokee
Uuel Cherol on ees söltumatu taga sõltuv vedrustus. |
05.04.2002 at 15:05 |
|
urmas |
Jeep Grand Cherokee
quote: vkx: Tõi näiteks juhuse kui umb.2-he aasta vanusel Jeep`il vahetati ära mõlemad sillad.
Ma tean jälle juhust, kus kaks kuud vanal Mondeol kukkus sõidu ajal pehme lagi alla.
Ühel kuu aja vanusel Camryl viskas iga tõhusama pidurdamise ajal kaassõitja jalgadele klaasitäie vett. Auto käis paar korda servises, enne kui avastati, et vihmavesi kuskil armatuuri alla pidama jäi.
96a. Mazdadel vahetati garantiikorras ca 10% autodest esiklaas välja, kuna see läks iseenesest katki.
Seda rida võib lõpmatuseni jätkata. Paraku peame selles saastas elama ja rahul olema |
05.04.2002 at 18:04 |
|
cheero |
Jeep Grand Cherokee
terekest! Kui juba jeepi osta siis ainult grändit. Mul kunagi oli 4.0 mootoriga. Siga hea auto on. Kavatsen ise ka tulevikus uue osta(kasutatud muidugi). Kui selle jeeb9iku ostad siis ei kahetse sa kindlasti.
Katki vöib iga auto minna, see söltub juba konkreetsest masinast.
|
05.04.2002 at 23:47 |
|
waves |
Jeep Grand Cherokee
See, et autod lagunevad on paratamatus. Lihtsalt mõne auto lagunemist annab korraliku hoolduse ja normaalse kasutamise abil peaaegu määramatult edasi lükata. Ja see, et ühel Grandil tuli mõlemad sillad vahetada ei ole mingi näitaja, sest üks mitmest ei ole veel tüüpviga. E32 bemmil on näiteks piduriklotsi kulumise anduri juhe paigaldatud nii halvasti amordi külge, et 8 autol 10st kulutab amort liikudes juhtme läbi. |
08.04.2002 at 10:00 |
|
vkx |
Jeep Grand Cherokee
quote: waves: See, et autod lagunevad on paratamatus. Lihtsalt mõne auto lagunemist annab korraliku hoolduse ja normaalse kasutamise abil peaaegu määramatult edasi lükata. Ja see, et ühel Grandil tuli mõlemad sillad vahetada ei ole mingi näitaja, sest üks mitmest ei ole veel tüüpviga...
See oli lihtsalt üks näide paljudest ja selle näite tõi inimene, kelle tööks oli just tegelda erinevate seda marki autodega, seega ma arvan, et tema jutus on mingi tõe iva sees. Cherokee silldade probleemidest on juttu ka üleval pool ära märgitud vene lingil Cherokeede kohta( http//www.jeep.auto.ru ), mis on väga põhjalik ja asjalik ja soovitan soojalt sellega tutvuda enne kui Cherot ostma hakatakse. Seal on ka konkreetselt punktide järgi ära toodud kuidas ja mida jälgida seda autot ostes. Seal on ka pilte ja videosi, mis tõestavad kui tõsine maastur Cherokee tegelikult on. Loomulikult auto lagunemine sõltub sellest kus ja kuidas omanik sellega sõidab, mööda talviseid teid sõitmine ja skuutri veest välja vedamine ei ole loomulikult maasturi jaoks mingi koormus või imetlust vääriv omadus, sellega saab hakkama ka 4WD sõiduauto ja niinimet. linnamaastur. Point on selles, et loomulikult on igal autol omad head ja vead. Cherokeel on heaks mugavus(sobib nii metsa kui maanteele), võimsus(omal ajal kõige kiirem seeriatootmises maastur maailmas), välimus(naist võib viia nii metsa seenele kui ka nooblisse restorani, näit. mõne Land Roveriga linnas eriti mugav nüüd küll sõita ei ole). Halvaks pooleks on suur kütuse kulu ja mitte just odavad jupid ja remont. Enne sellise auto ostu tasub seda lihtsalt teada ja sellega arvestada. Endale meeldib Cherokee väga just oma universaalsuse poolest, sobib nii metsa kui linna, kuigi tõsise metsa jaoks teeks mina paar modifikatsiooni. |
08.04.2002 at 13:55 |
|
ervin |
Jeep Grand Cherokee
quote: waves: Nii Cherokee kui Grand Cherokee on tõsised maasturid. http://www.jeep.auto.ru
Tõsine maastur my ass. Tõsine maastur on täisraamil, mida paraku ei saa öelda Grand Cherokee kohta. Üleüldse on Grandi raam jätnud väga nõrga mulje -- sattusin nägema suhteliselt väikse kõksu läbiteinud isendit. Välisel vaatlusel ei olnud viga suurt midagi kuid raami paljastumisel oli pilt kole. |
08.04.2002 at 19:35 |
|
urmas |
Jeep Grand Cherokee
Pull vaadata, kuidas "asjatundjad" seda autot tümitavad. Ära hakkab tüütama. |
08.04.2002 at 22:02 |
|
QRX |
Jeep Grand Cherokee
quote: Mustang GT 94: Pull vaadata, kuidas "asjatundjad" seda autot tümitavad. Ära hakkab tüütama.
Ok. Ma siis ütlen ka lõpuks välja, mis juba pikka aega keelel oli. Cherot ei kasuta praktiliselt ükski vähegi tõsisem off-road'ija enda masinaks või selle doonoriks. Mõningaid üldjoontes paikkapidavaid põhjuseid on ka eespool välja öeldud. Ja kogemust selle ala peal mul on.
|
08.04.2002 at 23:32 |
|
cheero |
Jeep Grand Cherokee
Terekest! Minu arvamus on selline, et niipalju kui on erinevaid inimesi on ka erinevaid arvamusi. Öelgem ausalt, kui paljud offroudivad pidevalt. Enamus inimesi ostavad auto selleks, et oleks mugav söita ja tunneks ennast hästi. Samuti ei jää grandi maastikulgi hätta ja käru jöuab ta ka vedada. See ongi vajalik, mida tavaline inimene maasturilt ootab.
Igal autol on oma head ja vead-nagu grandilgi.Niiet kui auto meeldib, siis miks mitte seda osta.
TO JEEPI OSTJA: osta grandi ja sa ei kahetse oma ostu. Kuid ära ainult endale mingit saia vöi ronti endale kaela ära osta. Edu sulle sobiva otsimisel.Mina soovitan sulle al-96 aastast, siis on lastehaigused välja ravitud.
Edu köigile siinolijaile!
|
09.04.2002 at 00:15 |
|
Daniel |
Jeep Grand Cherokee
quote: cheero: Öelgem ausalt, kui paljud offroudivad pidevalt.
No mitte nyyd pidevalt .... aga vabal ajal mix mitte
Cherokee kohta ega ei oska midagi arvata
looduses neid näind p6le |
09.04.2002 at 09:29 |
|
mrtn |
Jeep Grand Cherokee
lugege CARi märtsi (või veebruari, punase kaanega) numbrit, seal on uus GC testis koos mersu ML, Pajero ja BMW-ga. |
09.04.2002 at 09:31 |
|
peep Moderator |
Jeep Grand Cherokee
offtopic: olen autoajakirjandust jälgides aru saanud, et raami peal jeepide aeg hakkab läbi saama, kuna terasetehnoloogia on arenenud viimasel ajal ja tootjad suudavad strateegilistes kohtades kõrgtugevaid terasesorte kasutades ehitada raamiga võrreldes palju jäigemaid (sealjuures ka kergemaid) kandekeresid. Nii uue Range Roveri, kui ka G-mersu puhul on väidetud, et nende uued kandekeredega versioonid on/saavad olema vanadest raamiga versioonidest oluliselt jäigemad. |
09.04.2002 at 10:04 |
|
Vanaisa Moderator |
Jeep Grand Cherokee
quote: peep: offtopic: olen autoajakirjandust jälgides aru saanud, et raami peal jeepide aeg hakkab läbi saama, kuna terasetehnoloogia on arenenud viimasel ajal ja tootjad suudavad strateegilistes kohtades kõrgtugevaid terasesorte kasutades ehitada raamiga võrreldes palju jäigemaid (sealjuures ka kergemaid) kandekeresid. Nii uue Range Roveri, kui ka G-mersu puhul on väidetud, et nende uued kandekeredega versioonid on/saavad olema vanadest raamiga versioonidest oluliselt jäigemad.
Just, raam tundub jäävat sellesse aega, kus autot peeti ikka 20-30 aastat ja siis on ju hää, kui auto veel koos seisis - mida raam ju ka tegi. Aeg läheb edasi ja võibolla 10 aasta pärast kimavad kõik süsinikust autodes ringi (v.a. siinne rahvas, ma arvan |
09.04.2002 at 10:17 |
|
peep Moderator |
Jeep Grand Cherokee
quote: Vanaisa: Just, raam tundub jäävat sellesse aega, kus autot peeti ikka 20-30 aastat ja siis on ju hää, kui auto veel koos seisis - mida raam ju ka tegi.
Autosid võidakse küll vähem pidada, kuna nii seadusandlus, kui ka majanduse areng soodustab nende kiiremat väljavahetamist aga tänapäeva masina kere vastupidavus korrosioonile ja mehaanilisele pingele on keskmiselt kordades parem, kui vanemate masiante oma. |
09.04.2002 at 10:25 |
|