register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Ameerikast auto toomine   1 2  
Poster Message
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
tere!
Selline mure, et tahaks Ameerikast autot tuua. Konteineri hinda tean. Aga tahaks teada palju tolli ja muud maksud on. Ja kui keerulineon Mitsubishi Galant 2003a. ja Pontiac Firebird 97a.arvele saamine?
21.06.2007 at 17:37 1 edit. Last edited 21.06.2007 at 17:53 by Pisimyy
BlueStang
 
Ameerikast auto toomine
tolli ja käibemaks sõltub sellest, kui usutav on hind, mis ostulepingus seisab - muidu oli toll vist 6% ja käibemaks nagu ikka 18% (koos transaga vist oli arvestus)
21.06.2007 at 18:04 1 edit. Last edited 21.06.2007 at 18:05 by BlueStang
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
Ostsin nad siin avariilisena ja lasin siin korda teha. Kas nad siis võtavad selle hinna, millega ma nad avariiliselt ostsin või siis juba terve auto hinna?
21.06.2007 at 18:08
Astro SS
Ameerikast auto toomine
quote:
Pisimyy: Ostsin nad siin avariilisena ja lasin siin korda teha. Kas nad siis võtavad selle hinna, millega ma nad avariiliselt ostsin või siis juba terve auto hinna?
Enamasti SIIN tähendab Eestit aga sinu jutust aru ei saa,kus sa paikned.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
21.06.2007 at 18:12
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
Sorry pidasin silmas Ameerikat viibin hetkel ise siin
21.06.2007 at 18:13
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
ehk siis ise ka veel Ameerikas.
21.06.2007 at 18:13
Vanaisa
  
Moderator
Ameerikast auto toomine
hetkeolukorda hinnatakse. Ehk siis kordatehtud auto turuhind. Tolli ei huvita reeglina, palju sa auto eest tegelikult maksid või mis ostu-müügilepingus kirjas on.
Ja hindab seda ekspert, vaevalt sul ilma ekspertiisita templid paberile lüüakse.
Ning tolli ja käibekat maksad jah transa ja auto hinna pealt kokku.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
21.06.2007 at 18:14
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
Aga kuda nende arvele saamisega on?
21.06.2007 at 18:15
Astro SS
Ameerikast auto toomine
quote:
Pisimyy: Aga kuda nende arvele saamisega on?
Galant -> võimatu

Pontu- > lihtne

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
21.06.2007 at 18:19
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
Mix Galanti võimatu? Eestis ju need olemas. Firebirdi sellepärast lihtne et 97 a?
21.06.2007 at 18:20
wader
Ameerikast auto toomine
quote:
Pisimyy: Mix Galanti võimatu? Eestis ju need olemas.
Sinna see koer ongi maetud.
21.06.2007 at 18:25
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
ma arvasin et kui eestis olemas et siis lihtsam
21.06.2007 at 18:27
tfr
 
Ameerikast auto toomine
quote:
Astro SS:Galant -> võimatu

Ei ole enam jupp aega juba võimatu, lihtsalt kulukas on - üksiktüübikinnitus.
21.06.2007 at 18:28
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
kas siis firebirdidel ei pea tegema üksiktüübikinnitust, ja mis see endast kujutab?
21.06.2007 at 18:29
tfr
 
Ameerikast auto toomine
Üksiktüübikinnitus on nõutud autodel, mille esmaregistreerimise kuupäev on 01.01.1998 või hilisem.
Kasuta otsingut ja loe seda foorumit siin, seda on siin lahatud detailideni.
21.06.2007 at 18:32
Pisimyy
Ameerikast auto toomine
galant jääb siis toomisest välja, sest ei viitsi seda üksiktüübikinnitusega jamada
21.06.2007 at 18:34
sniffer
Ameerikast auto toomine
tüübikinnitus - :hat kõik on võimalik

____________________________
Chevy Van G20 Sportvan 5,7L`91a(Tiara)
MINI COOPER 2010
USA lipp sinu autole...
22.06.2007 at 11:22
65 fstbck
Ameerikast auto toomine
quote:
Pisimyy: galant jääb siis toomisest välja, sest ei viitsi seda üksiktüübikinnitusega jamada

kaua sa USAs oled olnud ja kaua autod sinu nimel on olnud? kui piisavalt kaua siis saad ymberasujana viia ja saad molemad autod arvele.
23.06.2007 at 07:34
Märt
Ameerikast auto toomine
quote:
65 fstbck:
quote:
Pisimyy: galant jääb siis toomisest välja, sest ei viitsi seda üksiktüübikinnitusega jamada

kaua sa USAs oled olnud ja kaua autod sinu nimel on olnud? kui piisavalt kaua siis saad ymberasujana viia ja saad molemad autod arvele.

autod peavad olema kindlustatud 6 kuud ja olema sinu nimel ( liisingu autod sobivad kah, kui oled kuskil kasutajana märgitud)

Märt@ümberasuja staatus käes


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
23.06.2007 at 13:36
jaak
 
Ameerikast auto toomine
quote:
Vanaisa: hetkeolukorda hinnatakse. Ehk siis kordatehtud auto turuhind. Tolli ei huvita reeglina, palju sa auto eest tegelikult maksid või mis ostu-müügilepingus kirjas on.
Ja hindab seda ekspert, vaevalt sul ilma ekspertiisita templid paberile lüüakse.
Ning tolli ja käibekat maksad jah transa ja auto hinna pealt kokku.

Kas Leedus mitte ei saa ostetud väärtuse järgi tollida? Leetu, Leedus arvele ja siis siia nagu EU'st ostetud autga ikka. Arvele võtmisega muidugi oma ooper.
24.06.2007 at 20:34
Sören
Ameerikast auto toomine
quote:
Märt:
quote:
65 fstbck: kaua sa USAs oled olnud ja kaua autod sinu nimel on olnud? kui piisavalt kaua siis saad ymberasujana viia ja saad molemad autod arvele.

autod peavad olema kindlustatud 6 kuud ja olema sinu nimel ( liisingu autod sobivad kah, kui oled kuskil kasutajana märgitud)



oskad öelda, kas keegi seda ka kontrollib, kas sa ise kogu selle aja ka antud riigis viibisid?

____________________________
gts1000 & gl500 & w140
27.06.2007 at 00:19
lamepea
Ameerikast auto toomine
Ei julge uut samasisulist teemat teha, saaksin vist kolki - seda USA-st toomist on ju nii palju lahatud . Siiski, minusugusele mitte piisavalt selgelt ja üheselt, vähemalt mina enda küsimustele vastuseid välja surfanud pole. Panen mõned siia samasse teemasse kirja, äkki näkkab .

1. Mingi kolme-neljakümnendate täisraamiga USA auto puhul - kas passi numbrid (tehasetähised) on nii raami kui kere peal kirjas, või ainult ühe peal neist ?

2. Kui tuua ükskõik kumb neist eraldi (a´la veermik-raam.mootor-tranny ja/või paljas kere koos kellade ja klaasidega), siis kas mõlemal juhul oleks Title´i olemasolu vajalik , või saaks ühe neist tuua ka ilma passita ?

3. Kui isegi küsimuses 2. mainitud skeemi kaudu leiaks reaalselt auto odavamalt kokku eraldi kere ja šassiina , siis kas toomise hind läheks piltlikult 2-kordseks ( no et kui ühte konteinerisse ei õnnestu koondada, siis tuleks nagu kaks mahuühikut kaupa ühe mahuühiku asemel vms) ?

4. Kas "vanaaegsekaga" (35+++ aastasega) mässamine mingeid maksusoodustusi ei too ( toll, maksud vms ) ?

5. Milline on tänapäeval USA-st toomise kulude ( konteinerdamine, tollimine , kõik kokku ) reaalne hinnavahemik ja millest see sõltub (auto mõõtmed, passijärgne mass, reaalne kaal, mootori displacement, teenuse pakkuja... ) ?

6. Vanu romusid müüakse tihti dokumendistaatuses Bill of Sale (st siis vist et lihtsalt müügiarve, masin "kohalikus ARK-s" arvel ei ole ?) - kas sellest jääb Eestis hiljem arvele võtmiseks (või koguni varasemas, tollimise etapis) väheseks ?

7. Mida tähendab Mickie´de keeles clear title ja mida tähendab open title ?


Tänud ette kui mõnelegi selge vastuse saab
lamepää
28.04.2010 at 08:43 3 edits. Last edited 28.04.2010 at 08:51 by lamepea
autodusa
  
Ameerikast auto toomine
ma arvan, et kere ikka peaks olema titlega, mootor on varuosa ja seda saab ark-ga kooskõlastades ikka vahetada. Kuid auto arvele võtmisesks arvest ei piisa. Vastasel korral tooksid paljud tegelased autosid varuosade nime all üle piiri, et tolli maksus võita ja siis võtaksid ikkagi arvele. Nii et mina leian, et auto arvele võtmiseks originaal nimega, vajad kerega koos ka titlet. Teine võimalus on vist passi panna "iseehitatud" vms kuid sellest ei tea ma eriti ja seda sa vast ei taha ka, kui vähegi väärt auto.
28.04.2010 at 10:08
lamepea
Ameerikast auto toomine
...bump...

eelkõige huvitaks info küsimuste 4 ja 5 kohta


quote:
lamepea: Ei julge uut samasisulist teemat teha, saaksin vist kolki - seda USA-st toomist on ju nii palju lahatud . Siiski, minusugusele mitte piisavalt selgelt ja üheselt, vähemalt mina enda küsimustele vastuseid välja surfanud pole. Panen mõned siia samasse teemasse kirja, äkki näkkab .

1. Mingi kolme-neljakümnendate täisraamiga USA auto puhul - kas passi numbrid (tehasetähised) on nii raami kui kere peal kirjas, või ainult ühe peal neist ?
2. Kui tuua ükskõik kumb neist eraldi (a´la veermik-raam.mootor-tranny ja/või paljas kere koos kellade ja klaasidega), siis kas mõlemal juhul oleks Title´i olemasolu vajalik , või saaks ühe neist tuua ka ilma passita ?
3. Kui isegi küsimuses 2. mainitud skeemi kaudu leiaks reaalselt auto odavamalt kokku eraldi kere ja šassiina , siis kas toomise hind läheks piltlikult 2-kordseks ( no et kui ühte konteinerisse ei õnnestu koondada, siis tuleks nagu kaks mahuühikut kaupa ühe mahuühiku asemel vms) ?
4. Kas "vanaaegsekaga" (35+++ aastasega) mässamine mingeid maksusoodustusi ei too ( toll, maksud vms ) ?
5. Milline on tänapäeval USA-st toomise kulude ( konteinerdamine, tollimine , kõik kokku ) reaalne hinnavahemik ja millest see sõltub (auto mõõtmed, passijärgne mass, reaalne kaal, mootori displacement, teenuse pakkuja... ) ?
6. Vanu romusid müüakse tihti dokumendistaatuses Bill of Sale (st siis vist et lihtsalt müügiarve, masin "kohalikus ARK-s" arvel ei ole ?) - kas sellest jääb Eestis hiljem arvele võtmiseks (või koguni varasemas, tollimise etapis) väheseks ?
7. Mida tähendab Mickie´de keeles clear title ja mida tähendab open title ?


Tänud ette kui mõnelegi selge vastuse saab
lamepää
30.04.2010 at 10:32 1 edit. Last edited 30.04.2010 at 10:32 by lamepea
Riho
Ameerikast auto toomine
Maksusoodustusi vana autoga sahmerdamine ei too.

Toomise kulud varieeruvad: konteinerivedu on ca 1-1,5k USD/auto, sisemaised kulud sõltuvad sellest, kust masin vaja ära tuua.
Maksud jms sõltuvad auto ostuhinnast.

Konteineri siinpoolsed terminali ja laokulud ehk olid ca 5000 EEK/40'. Peast täpselt ei mäleta hetkel.

Mis ja kust sul vaja tuua on?
30.04.2010 at 10:49
tqhq.ee foorum : Autod : Ameerikast auto toomine   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.