USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2Välja näevad head, kasutatud materjalid käega katsudes on ka väga head.
Samas eelmise põlvkonna istmed minu tagumikule tundusid mugavamad.
quote:Lowrider: Uued Tahoed ja Yukonid on juba vaikselt testijate kätte imbunud ning youtubes võib juba mõnda ülevaadet näha reaalses kasutuses. Panen ühe lingi ka, seal neid videosi veel.
Mulle meeldib see nupust istmete alla klappimine. Kujutan ette, et taoline süsteem on jube mugav ikka (6.50 juutuubis). Imestan, et seda siiani laiemalt kasutusse pole võetud, niivõrd loogiline jätk el akentele ja muudele vidinatele.
quote:Lowrider: Uued Tahoed ja Yukonid on juba vaikselt testijate kätte imbunud ning youtubes võib juba mõnda ülevaadet näha reaalses kasutuses. Panen ühe lingi ka, seal neid videosi veel.
Mulle meeldib see nupust istmete alla klappimine. Kujutan ette, et taoline süsteem on jube mugav ikka (6.50 juutuubis). Imestan, et seda siiani laiemalt kasutusse pole võetud, niivõrd loogiline jätk el akentele ja muudele vidinatele.
Kehtival Eskalaatoril olen igatahes kasutanud.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2Kus juures tõusevad üles ka. Mingis teises videos näitas. Kui vaadata kuidas nad alla lähevad jääb mulje et seal küll mingit elektri mootorit ei ole. Ja üless tulevad nad sama kiiresti kui alla lähevad. Ei ole mingit pikalt nupu vajutamist ja ootamaist nagu Expeditionil või Navigatoril.
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2Sama tegi ka Charger.
Hea uudis on et kõik mootorid tulevad koos 8 käigulise automaatikuga. Esi ots sai küll veits pehmo. Nende endi sõnul on iga kere paneel muudetud, esmapildul võibolla nii ei tundu.
Ägedamad uudised on alles tulekul New Yorgi autonäituselt ma arva. Minu meelest peaks Cadillac näitama ka CTS-V'd.
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2NYC näituse asjus näidati, et kollane cabrio Mustang on Empire State Buildingu vaateplatvormil (102. korrus, 381 m kõrgusel).
Mõtlesin, et tõsteti helikopteriga sinna, aga siis näidati, et viidi juppide kaupa liftiga üles ja seal loobiti kokku!
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee
quote:The Ecoboost four-cylinder’s power numbers were quoted as “more than 305 hp and more than 310 lb-ft,” and the power curve is said to be a tabletop.
Huvitav, et sellest pisikesest 2.4 ökopuuks mootorist selline stabiilne power curve välja meelitatakse. Meenub, et F150 pisikese mootoriga ökopuss variant pidi ka päris väärikas konkurent suurtele V8'tele ja diislitele olema. Pole täpsemalt uurind milles see võlu siis seisneb.
14.05.2014 at 00:45
2 edits. Last edited 14.05.2014 at 00:48 by Lowrider