Poster |
Message |
Vanaisa Moderator |
1997 Buick Riviera SC
Algas kõik sellest et oli vaja talveautot.
Aga sobilikku pole just lihtne leida, kui otsid ameeriklast, kupeed, kõigi mugavustega ja V8.
Nu sian ühe kätte, küll mite V8 aga see-eest kompressoriga, mis iseenesest lõbus riistapuu. Hobuseid märksa vähem kui mu Eldol aga tänu kompressorile on torki pea samapalju tükke.
Mugavustest pole ka muidugi palju järgi, kui arvestada et auto juba mingist 2006 aastast eestimaal veereb. Aga moto-kast jne toimetavad, vile puhub, soe on ka. 182 000km läbisõiduga, 5 meetri pealt täitsa kobe.
Üks omanik eestis, kui välja arvata meest kellelt ostsin ja kes sai suve sõita.
Näis.
Algatuseks sai muidugi vahetatud mahlad-õlid-filtrid, olematuks kulunud esikettad ja eemaldatud nii 20m tuledeporri lisajuhtmestikku.
Autol on ka originaalseid lahendusi, milledest pildid üles panema peab, geeniused pole meie maalt mitte kadunud |
26.09.2019 at 14:29 |
3 edits. Last edited 24.04.2020 at 12:25 by Vanaisa (Moderator)
|
gretzky Moderator |
1997 Buick Riviera SC
Nägime seda valget talve autot. Ära kihuta, ikkagi kompressor.
Selle kere on alati kuidagi ulme valdkonda kiskunud.
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
26.09.2019 at 22:36 |
|
mrtn |
1997 Buick Riviera SC
See on mu nr. 2 lemmik kohe kalapea-Tauruse järel. |
26.09.2019 at 23:38 |
|
desiderii |
1997 Buick Riviera SC
Kerekujult minu lemmik ka, vahest isegi rohkem kui Mark VIII. St ninaosa on, pikad uksed ja pikk saba. Aga vat see esivedu.. võibolla kompressoriga 3.8 annab parema juhitavuse kui 4.6 Northstar. Talveautoks Seville STS igatahes ei kõlvanud, labidad pidid iga kord pakiruumis olema (2009-14 kui olid viimased päris talved).
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
27.09.2019 at 00:51 |
1 edit. Last edited 27.09.2019 at 00:51 by desiderii
|
Vanaisa Moderator |
1997 Buick Riviera SC
Mõnus värdjas on ta jah. Eestpoolt ehk petab veel ära,
aga tagapool on ikka kole kohe
Natuke tegemistest ka. Kuna tagaklaasi toonkile on aegade jooksul muutunud poolläbipaistvaks ja uduseks, otsustasin ta maha võtta. Nagu ikka, zakon podlosti, tuli kile ilusti maha aga jättis kogu uduse liimikihi klaasi külge.
Noh, mis seal ikka, search ja teema olemas:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=31927
Kuna oli käepärast, proovisin helmutite special liimieemaldusjooki Orange Power. Sama hästi oleksin võinud vett klaasi peale visata. Peab vis asja kallale minema kangemate napsidega...
Oskab keegi kinnitada või ümber lükata, kas atsetoon või lahusti võiks klaasisoojenduse niidid ära süüa?
Kraapimine pole teema, niite on kole tihedalt. |
27.09.2019 at 07:04 |
2 edits. Last edited 27.09.2019 at 07:54 by Vanaisa (Moderator)
|
anryo |
1997 Buick Riviera SC
Appi.... Sina ja Buick? BUICK??!!!
Vanaisa on vist muutunud vana-vanaisaks?
Nagu sa tead, siis meie peres oli sarnane aparaat kunagi - väga mõnus sõita, peaks ütlema ja esiveo (ja raske esiosa) tõttu ka talvel probleemivaba.
Eks see kerekuju on maitse asi, aga päriselus on see auto sujuvama ja ilusama joonega, kui see tagumikupilt, mis sa panid eespool.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
27.09.2019 at 08:09 |
2 edits. Last edited 27.09.2019 at 08:10 by anryo
|
TTUUL |
1997 Buick Riviera SC
Las olla väljast veitsa värdik, põhiline ikka see, et perššeall hää oleks.
____________________________
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, .....
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades. |
27.09.2019 at 08:17 |
|
Vanaisa Moderator |
1997 Buick Riviera SC
Nu pole ju muud võtta. Pealegi olen omanud mingi aja ka Pargi Uulitsat ja oli seegi mugav liikur. Uksi ainult liiga palju.
Moto on 178kg kuivalt, Northstar 230kg. Talvel on ka Eldur hea liikuda aga jah, kas kergema nina tõttu või miski muu - maanteel tundub mulle Buigu kuidagi mõnusam sõita. Võibolla on tegu ka uue asja ja harjumatusega, go figure. |
27.09.2019 at 08:19 |
|
90Deville |
1997 Buick Riviera SC
Nitrolahustiga olen mina seni liimi kätte saanud, aga klaasisoojenduse niitidega pole pistmist olnud, niiet ei tea kas tapab neid
Proovi
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
27.09.2019 at 11:39 |
|
BlueStang |
1997 Buick Riviera SC
8.-gen Riviera, eriti see 96+ kóvema hp-ga variant on ju väga ok liikur, see 97 vist kergem ja kóvema kastiga ka kui varasemad. No ja natuke on ju Caddy ka ikka. Kuju üle ka ei virieseks - Aurora ja see on sellised ajatud klassikud juba nagu - miskit vanakooli ulmevaldkonnast nagu.
Esivedu kindlasti parem talvel kohalt minemasaamise móttes - eks kurvis peab kässariga kaasa aitama, et otse ei läheks - ehket soovitus käsipidur enne libedat korralikult ära hooldada :-P
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
27.09.2019 at 13:21 |
1 edit. Last edited 27.09.2019 at 13:26 by BlueStang
|
orubenno |
1997 Buick Riviera SC
Kunagi mõned aastad tagasi käisin ka ühte sellist näppimas-proovimas.
Istmed olid küll ülimalt mugavad ja proovisõidul polnud ka viga.
Küll aga teavitas kodus tähtsam ametnik,et tema küll sellisesse jubedusse ei istu.
Sinnapaika see ost tookord jäigi.
Tagumised tuled kõik originaalid, midagi liigset pole külge kruvitud ? |
27.09.2019 at 14:05 |
|
F1ERO |
1997 Buick Riviera SC
Väga lahe auto! Muretuid ja mugavaid miile!
Kas klaasitöökojad ei oska nõu anda millega liim kätte saada? Wrangleril kunagi aitas tavaline nõudepesuvahend klaasi puhtaks saada, aga ma ei tea ka mis kile seal enne oli, ära tuli igatahes kergesti.
____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon |
27.09.2019 at 14:16 |
|
ervin |
1997 Buick Riviera SC
Piiritus, keraamilise pliidi puhastamise nuga-kaabits, ettevaatlikkus (klaasisoojendus) ja kannatlikkus. Varemmainitud liimieemaldusvahend eeldab aega toimimiseks. võib kasutada vahendit koos kummist spaatliga. |
27.09.2019 at 14:20 |
|
Vanaisa Moderator |
1997 Buick Riviera SC
Tagatuled jah originaalid. Ma ei tea, mis point asjal oli aga originaalskeem, tule äärmised on pidur ja suund, keskmine park, oli ära käkerdatud äär suunaks, teine äär piduriks (a punased ju mõlemad ). Ja kogu see porr oli lahendatud laualambijuhtme ja kruvitavate elektripistiku klemmidega... Kusjuures kiiremini vilkumise vastu oli ka taadil rohi, mõlemal poolel oli ahelasse pandud lisapirn pagassi sisse vilkuma
Ja pidurituli oli eest konnast veetud auto põhja alt. Naiss, nagu klassikud ütlevad.
A see on algus - esimeses postis lubasin näidata kohaliku mehe geniaalset lahendust ära surnud pagassiamortidele - siin see on:
|
27.09.2019 at 14:48 |
1 edit. Last edited 27.09.2019 at 14:49 by Vanaisa (Moderator)
|
olevtoom |
1997 Buick Riviera SC
quote: Vanaisa:...
A see on algus - esimeses postis lubasin näidata kohaliku mehe geniaalset lahendust ära surnud pagassiamortidele - siin see on:...
Juba üksi selle nägemise pärast tasus auto osta.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
27.09.2019 at 15:22 |
|
ivoalaska |
1997 Buick Riviera SC
Selle nipi võtan kasutusse.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
27.09.2019 at 15:45 |
|
Vanaisa Moderator |
1997 Buick Riviera SC
Jaa, tasus aga asi toimib ja ilmselt taadil kodus üks taburett vähem.
Proovin nädalavahel ka sisu liigutamiste ja mälude elektrisse süüvida. Aitäh maaletooja, kes iganes sa ka pole, et sul jäi mingi 40 taala puudu uue mälumooduli ostuks ja pidid kogu istmealuse juhtmestiku ära käkkima ning veneaja joodetega juhtmed risti-rästi ära ühendama.
Ah jaa, eemaldasin ka musta kleba, mis diskreetselt oli airbagi tulele ette liimitud. Arvestades juhtmepornot, on ilmselt kuskil mingi pistik lahti ununenud.
A ei ma kurda, lõbus aparaat on ikka. |
27.09.2019 at 16:18 |
|
mrtn |
1997 Buick Riviera SC
quote: ervin:keraamilise pliidi puhastamise nuga-kaabits
Mul osteti just täna ladu tühjaks, aga nädala-paari pärast tuleb jälle liimieemaldamise plastikžilette. |
27.09.2019 at 16:21 |
|
DevilDeVille |
1997 Buick Riviera SC
Silikoonieemaldiga võib proovida, nuh, selle ködiga, millega enne võõpamist auto/detail rasvavabaks saab. Itlerikeeles ongi entfetter vist.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
27.09.2019 at 16:35 |
|
mrtn |
1997 Buick Riviera SC
Kui julged, võid alati WD-40 proovida, see töötab päris hästi. |
27.09.2019 at 16:37 |
|
kaedoo |
1997 Buick Riviera SC
Panustaks ka silikoonieemaldajale, mäletan sellega lödistamist kui võtsin vinüüli maha. |
27.09.2019 at 18:35 |
|
Vanaisa Moderator |
1997 Buick Riviera SC
proovin pakutud napsid ära. aga täna lihtsalt ei viitsi. Istmed kerisin lahti ja vaatasin üle. Kõrvalistuja oma sain igas asendis tööle, oli tegu vaid ära kõdunenud plussijuhtmega, juhi seljatoe mootor paraku on surnud. Kuidagi veidralt, et ilma trossideta vuristab küll aga koormust ei talu. Peab uut otsima hakkama.
|
28.09.2019 at 15:29 |
1 edit. Last edited 28.09.2019 at 17:25 by Vanaisa (Moderator)
|
PhilipJFry |
1997 Buick Riviera SC
Aga v6ta see mootorike lahti, vaata, mis seisus lamellid ja harjad on. Kui juba nii kaugel oled, siis saab vaadata ka pukside seisukorra yle. Kui multimeeter ka ilusasti k2es pysib, siis v6ib isegi m2histe takistused yle m66ta. Kuna sellistes kohtades olevad mootorid on tegelikult suht v2ikese l2bis6iduga, siis v6iks eeldada, et saab teisest veel asja.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
28.09.2019 at 17:16 |
|
Vanaisa Moderator |
1997 Buick Riviera SC
lahti võtsin, puksid-lamellid-harjad olid OK. Käisin lamellid puhtaks ja kokku tagasi. sama teema ikka. Multimeeter otsustas täna et tema minuga enam ei mängi, eks vaatab uue ja mõõdab edasi. |
28.09.2019 at 17:27 |
|
antennimees |
1997 Buick Riviera SC
quote: Vanaisa: Tagatuled jah originaalid. Ma ei tea, mis point asjal oli aga originaalskeem, tule äärmised on pidur ja suund, keskmine park, oli ära käkerdatud äär suunaks, teine äär piduriks (a punased ju mõlemad ). Ja kogu see porr oli lahendatud laualambijuhtme ja kruvitavate elektripistiku klemmidega... Kusjuures kiiremini vilkumise vastu oli ka taadil rohi, mõlemal poolel oli ahelasse pandud lisapirn pagassi sisse vilkuma
Ja pidurituli oli eest konnast veetud auto põhja alt. Naiss, nagu klassikud ütlevad.
A see on algus - esimeses postis lubasin näidata kohaliku mehe geniaalset lahendust ära surnud pagassiamortidele - siin see on:
Sama amordilahendus on muide ka täitsa tehaseversioonis olemas, mäletamist järgi oli C3 Corvette'l.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
28.09.2019 at 17:29 |
|