register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1997 Buick Riviera SC   1 2 3 4  
Poster Message
Vanaisa
  
Moderator
1997 Buick Riviera SC
Algas kõik sellest et oli vaja talveautot.
Aga sobilikku pole just lihtne leida, kui otsid ameeriklast, kupeed, kõigi mugavustega ja V8.

Nu sian ühe kätte, küll mite V8 aga see-eest kompressoriga, mis iseenesest lõbus riistapuu. Hobuseid märksa vähem kui mu Eldol aga tänu kompressorile on torki pea samapalju tükke.
Mugavustest pole ka muidugi palju järgi, kui arvestada et auto juba mingist 2006 aastast eestimaal veereb. Aga moto-kast jne toimetavad, vile puhub, soe on ka. 182 000km läbisõiduga, 5 meetri pealt täitsa kobe.

Üks omanik eestis, kui välja arvata meest kellelt ostsin ja kes sai suve sõita.

Näis.

Algatuseks sai muidugi vahetatud mahlad-õlid-filtrid, olematuks kulunud esikettad ja eemaldatud nii 20m tuledeporri lisajuhtmestikku.

Autol on ka originaalseid lahendusi, milledest pildid üles panema peab, geeniused pole meie maalt mitte kadunud :D
26.09.2019 at 14:29 3 edits. Last edited 24.04.2020 at 12:25 by Vanaisa (Moderator)
gretzky
 
Moderator
1997 Buick Riviera SC
Nägime seda valget talve autot. Ära kihuta, ikkagi kompressor.
Selle kere on alati kuidagi ulme valdkonda kiskunud.

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
26.09.2019 at 22:36
mrtn
1997 Buick Riviera SC
See on mu nr. 2 lemmik kohe kalapea-Tauruse järel.
26.09.2019 at 23:38
desiderii
 
1997 Buick Riviera SC
Kerekujult minu lemmik ka, vahest isegi rohkem kui Mark VIII. St ninaosa on, pikad uksed ja pikk saba. Aga vat see esivedu.. võibolla kompressoriga 3.8 annab parema juhitavuse kui 4.6 Northstar. Talveautoks Seville STS igatahes ei kõlvanud, labidad pidid iga kord pakiruumis olema (2009-14 kui olid viimased päris talved).

____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII
27.09.2019 at 00:51 1 edit. Last edited 27.09.2019 at 00:51 by desiderii
Vanaisa
  
Moderator
1997 Buick Riviera SC
Mõnus värdjas on ta jah. Eestpoolt ehk petab veel ära,



aga tagapool on ikka kole kohe :)



Natuke tegemistest ka. Kuna tagaklaasi toonkile on aegade jooksul muutunud poolläbipaistvaks ja uduseks, otsustasin ta maha võtta. Nagu ikka, zakon podlosti, tuli kile ilusti maha aga jättis kogu uduse liimikihi klaasi külge.
Noh, mis seal ikka, search ja teema olemas:

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=31927

Kuna oli käepärast, proovisin helmutite special liimieemaldusjooki Orange Power. Sama hästi oleksin võinud vett klaasi peale visata. Peab vis asja kallale minema kangemate napsidega...
Oskab keegi kinnitada või ümber lükata, kas atsetoon või lahusti võiks klaasisoojenduse niidid ära süüa?

Kraapimine pole teema, niite on kole tihedalt.
27.09.2019 at 07:04 2 edits. Last edited 27.09.2019 at 07:54 by Vanaisa (Moderator)
anryo
1997 Buick Riviera SC
Appi.... Sina ja Buick? BUICK??!!!
Vanaisa on vist muutunud vana-vanaisaks? :)
Nagu sa tead, siis meie peres oli sarnane aparaat kunagi - väga mõnus sõita, peaks ütlema ja esiveo (ja raske esiosa) tõttu ka talvel probleemivaba.
Eks see kerekuju on maitse asi, aga päriselus on see auto sujuvama ja ilusama joonega, kui see tagumikupilt, mis sa panid eespool.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
27.09.2019 at 08:09 2 edits. Last edited 27.09.2019 at 08:10 by anryo
TTUUL
1997 Buick Riviera SC
Las olla väljast veitsa värdik, põhiline ikka see, et perššeall hää oleks.:burnout

____________________________
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, .....
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
27.09.2019 at 08:17
Vanaisa
  
Moderator
1997 Buick Riviera SC
Nu pole ju muud võtta. Pealegi olen omanud mingi aja ka Pargi Uulitsat ja oli seegi mugav liikur. Uksi ainult liiga palju.

Moto on 178kg kuivalt, Northstar 230kg. Talvel on ka Eldur hea liikuda aga jah, kas kergema nina tõttu või miski muu - maanteel tundub mulle Buigu kuidagi mõnusam sõita. Võibolla on tegu ka uue asja ja harjumatusega, go figure. :)
27.09.2019 at 08:19
90Deville
 
1997 Buick Riviera SC
Nitrolahustiga olen mina seni liimi kätte saanud, aga klaasisoojenduse niitidega pole pistmist olnud, niiet ei tea kas tapab neid
Proovi :)

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
27.09.2019 at 11:39
BlueStang
 
1997 Buick Riviera SC
8.-gen Riviera, eriti see 96+ kóvema hp-ga variant on ju väga ok liikur, see 97 vist kergem ja kóvema kastiga ka kui varasemad. No ja natuke on ju Caddy ka ikka. Kuju üle ka ei virieseks - Aurora ja see on sellised ajatud klassikud juba nagu - miskit vanakooli ulmevaldkonnast nagu.
Esivedu kindlasti parem talvel kohalt minemasaamise móttes - eks kurvis peab kässariga kaasa aitama, et otse ei läheks - ehket soovitus käsipidur enne libedat korralikult ära hooldada :-P

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
27.09.2019 at 13:21 1 edit. Last edited 27.09.2019 at 13:26 by BlueStang
orubenno
1997 Buick Riviera SC
Kunagi mõned aastad tagasi käisin ka ühte sellist näppimas-proovimas.
Istmed olid küll ülimalt mugavad ja proovisõidul polnud ka viga.
Küll aga teavitas kodus tähtsam ametnik,et tema küll sellisesse jubedusse ei istu.
Sinnapaika see ost tookord jäigi.

Tagumised tuled kõik originaalid, midagi liigset pole külge kruvitud ?
27.09.2019 at 14:05
F1ERO
1997 Buick Riviera SC
Väga lahe auto! Muretuid ja mugavaid miile!
Kas klaasitöökojad ei oska nõu anda millega liim kätte saada? Wrangleril kunagi aitas tavaline nõudepesuvahend klaasi puhtaks saada, aga ma ei tea ka mis kile seal enne oli, ära tuli igatahes kergesti.

____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon
27.09.2019 at 14:16
ervin
1997 Buick Riviera SC
Piiritus, keraamilise pliidi puhastamise nuga-kaabits, ettevaatlikkus (klaasisoojendus) ja kannatlikkus. Varemmainitud liimieemaldusvahend eeldab aega toimimiseks. võib kasutada vahendit koos kummist spaatliga.
27.09.2019 at 14:20
Vanaisa
  
Moderator
1997 Buick Riviera SC
Tagatuled jah originaalid. Ma ei tea, mis point asjal oli aga originaalskeem, tule äärmised on pidur ja suund, keskmine park, oli ära käkerdatud äär suunaks, teine äär piduriks (a punased ju mõlemad ???). Ja kogu see porr oli lahendatud laualambijuhtme ja kruvitavate elektripistiku klemmidega... Kusjuures kiiremini vilkumise vastu oli ka taadil rohi, mõlemal poolel oli ahelasse pandud lisapirn pagassi sisse vilkuma :D
Ja pidurituli oli eest konnast veetud auto põhja alt. Naiss, nagu klassikud ütlevad.

A see on algus - esimeses postis lubasin näidata kohaliku mehe geniaalset lahendust ära surnud pagassiamortidele - siin see on:

27.09.2019 at 14:48 1 edit. Last edited 27.09.2019 at 14:49 by Vanaisa (Moderator)
olevtoom
 
1997 Buick Riviera SC
quote:
Vanaisa:...
A see on algus - esimeses postis lubasin näidata kohaliku mehe geniaalset lahendust ära surnud pagassiamortidele - siin see on:...
:D Juba üksi selle nägemise pärast tasus auto osta.


____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
27.09.2019 at 15:22
ivoalaska
 
1997 Buick Riviera SC
Selle nipi võtan kasutusse.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
27.09.2019 at 15:45
Vanaisa
  
Moderator
1997 Buick Riviera SC
Jaa, tasus :) aga asi toimib ja ilmselt taadil kodus üks taburett vähem.

Proovin nädalavahel ka sisu liigutamiste ja mälude elektrisse süüvida. Aitäh maaletooja, kes iganes sa ka pole, et sul jäi mingi 40 taala puudu uue mälumooduli ostuks ja pidid kogu istmealuse juhtmestiku ära käkkima ning veneaja joodetega juhtmed risti-rästi ära ühendama. :kill

Ah jaa, eemaldasin ka musta kleba, mis diskreetselt oli airbagi tulele ette liimitud. Arvestades juhtmepornot, on ilmselt kuskil mingi pistik lahti ununenud.

A ei ma kurda, lõbus aparaat on ikka.
27.09.2019 at 16:18
mrtn
1997 Buick Riviera SC
quote:
ervin:keraamilise pliidi puhastamise nuga-kaabits

Mul osteti just täna ladu tühjaks, aga nädala-paari pärast tuleb jälle liimieemaldamise plastikžilette.
27.09.2019 at 16:21
DevilDeVille
  
1997 Buick Riviera SC
Silikoonieemaldiga võib proovida, nuh, selle ködiga, millega enne võõpamist auto/detail rasvavabaks saab. Itlerikeeles ongi entfetter vist.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
27.09.2019 at 16:35
mrtn
1997 Buick Riviera SC
Kui julged, võid alati WD-40 proovida, see töötab päris hästi.
27.09.2019 at 16:37
kaedoo
 
1997 Buick Riviera SC
Panustaks ka silikoonieemaldajale, mäletan sellega lödistamist kui võtsin vinüüli maha.
27.09.2019 at 18:35
Vanaisa
  
Moderator
1997 Buick Riviera SC
proovin pakutud napsid ära. aga täna lihtsalt ei viitsi. Istmed kerisin lahti ja vaatasin üle. Kõrvalistuja oma sain igas asendis tööle, oli tegu vaid ära kõdunenud plussijuhtmega, juhi seljatoe mootor paraku on surnud. Kuidagi veidralt, et ilma trossideta vuristab küll aga koormust ei talu. Peab uut otsima hakkama.

28.09.2019 at 15:29 1 edit. Last edited 28.09.2019 at 17:25 by Vanaisa (Moderator)
PhilipJFry
 
1997 Buick Riviera SC
Aga v6ta see mootorike lahti, vaata, mis seisus lamellid ja harjad on. Kui juba nii kaugel oled, siis saab vaadata ka pukside seisukorra yle. Kui multimeeter ka ilusasti k2es pysib, siis v6ib isegi m2histe takistused yle m66ta. Kuna sellistes kohtades olevad mootorid on tegelikult suht v2ikese l2bis6iduga, siis v6iks eeldada, et saab teisest veel asja.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
28.09.2019 at 17:16
Vanaisa
  
Moderator
1997 Buick Riviera SC
lahti võtsin, puksid-lamellid-harjad olid OK. Käisin lamellid puhtaks ja kokku tagasi. sama teema ikka. Multimeeter otsustas täna et tema minuga enam ei mängi, eks vaatab uue ja mõõdab edasi.
28.09.2019 at 17:27
antennimees
 
1997 Buick Riviera SC
quote:
Vanaisa: Tagatuled jah originaalid. Ma ei tea, mis point asjal oli aga originaalskeem, tule äärmised on pidur ja suund, keskmine park, oli ära käkerdatud äär suunaks, teine äär piduriks (a punased ju mõlemad ???). Ja kogu see porr oli lahendatud laualambijuhtme ja kruvitavate elektripistiku klemmidega... Kusjuures kiiremini vilkumise vastu oli ka taadil rohi, mõlemal poolel oli ahelasse pandud lisapirn pagassi sisse vilkuma :D
Ja pidurituli oli eest konnast veetud auto põhja alt. Naiss, nagu klassikud ütlevad.

A see on algus - esimeses postis lubasin näidata kohaliku mehe geniaalset lahendust ära surnud pagassiamortidele - siin see on:



Sama amordilahendus on muide ka täitsa tehaseversioonis olemas, mäletamist järgi oli C3 Corvette'l.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
28.09.2019 at 17:29
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1997 Buick Riviera SC   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.