Poster |
Message |
T-A |
Ford Mustang LX '88
Tervist,
Olen eluaeg olnud Ameerika päritolu masinate austaja ning aeg on jõudnud sinnamaale, mil õnnestus ka omale
päris ehtne USA raud muretseda Sain vanast e34 baierlasest lahti ning olin pikemat aega auto24 kamminud
ja sobiva auto kriteeriumiks ei olnud sugugi Ford, kuid kui ilmus müüki kõnealune isend, hakkas see mulle jubedalt
meeldima. Ei heidutanud mind mootor - kapotiall ju tohutult ruumi millegi vägevama jaoks - kerekuju köitis.
Sai eelmine neljapäev antud isendit Elvas vaatamas käidud ning ka proovisõit tehtud. Autot päriselus nähes oli otsus tehtud.
Kohale jõudis ta täna päeval.
Tegemist on siis nn. ebatraditsionaalse välimusega stangiga ning evib 2.3 liitrist R4 mahlapakki. Käimakast on manuaal
ning lisasidki omajagu - püsikiirusehoidja, el. peeglid, el. avatav pagasnik, el. avatav kütusepaagiluuk. Eelmise omaniku
jutu järgi oli üleeelmine autoomanik üritanud oma kunstnikuandeid arendada ning tulemuseks sai siis see abstraktset kunsti
meenutav värvitöö. Roostet on minimaalselt (juhipoolse ukse alumine serv). Veereb miskiste edevate 17" velgede peal.
Eks nokitsemist ole omajagu, värvitöid ta vajab ning pikemas perspektiivis on 5.0 swap kindlasti plaanis. Loodetavasti
jõuab American Beauty ajaks ta rahuldavasse konditsiooni
Pilte ka:
|
05.05.2014 at 21:31 |
1 edit. Last edited 05.05.2014 at 22:22 by T-A
|
Indrek_S |
Ford Mustang LX '88
See originaalpada on omamoodi ägedam, kui v8 swap.
Kui ma ei eksi siis neid tehti ka 2,3 turbo versioone. Turbotamine oleks vahelduseks põnevamgi, kui v8
____________________________
not done until it's done |
05.05.2014 at 21:40 |
|
T-A |
Ford Mustang LX '88
Tõsi ta on, mootori alumine osa pidi kannatama kuni 400hj, tuleks kolvid + juurdekuuluv vahetada. Sain kaasa ka turbokollektori alge, nii, et mõtted veel lahtised |
05.05.2014 at 21:46 |
1 edit. Last edited 05.05.2014 at 21:47 by T-A
|
smallstang |
Ford Mustang LX '88
Jõudu FOX-body stangi elluäratamisel.
____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R
Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4 |
06.05.2014 at 11:01 |
|
T-A |
Ford Mustang LX '88
Tarvis! |
06.05.2014 at 20:21 |
|
DJ Seebimull |
Ford Mustang LX '88
460 cid mootor oleks tore seal kapoti all
____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam) |
07.05.2014 at 08:22 |
|
PlyVal64 |
Ford Mustang LX '88
quote: DJ Seebimull: 460 cid mootor oleks tore seal kapoti all
No see oleksk õige ebamõistlikum ja igavaim tegevus üldse...
Aga edu T-A'le uue Stangi omamisel!
Ise pooldaks kah vahelduseks ridapaugutaja säilitamist ja sellele hoopis puhuri installi ning sirgelt kiiresti või külgees-jamamise kõrval "Vanakoolimeeste" rustangi ja bluestangi eeskujul hoopis härrasmeeste moodi Mustangist kurvisuutliku auto teha, millega oleks lihtsalt hea ning täppis-juhitav sõita.
Esimese asjana aga paugutab kohe pähe Mustang + Cossu aga mitte nii, nagu sellel Stangil tehti (huvitav, kus on ja mis see masin teeb?) vaid siis R4T versioonina.
Ja eriti "haige" lahendus oleks Mustang "rüvetada" diisliga, kui juhtuks näiteks mootorita isend ette: too Duratorq 3,2 oma niisamagi 200 jõu ja 470 njuutoniga on elukas, seda siis paari tikutaku diislidoktoriga koos arendada... sealt "eesti stangide" teemast siis näiteks Etsi asemel oleks selle bemmikatla koos V6'ga paadiankrutena ära kasutanud ja justnimelt mõne kange transiidi seest õlipõletava südame võtnud. Kui juba teha (ja seal on ju vingelt tehtud!) ja suitsu tekitada, siis ikka nii, et mitte midagi enam keegi kohapeal olles ei näeks Kuna uus 3,2-reindžer ja isegi transiit lüpsab V8-bensupemme niigi linnas igast asendist, siis...
Kuigi tavaautode kontekstis olen ma suhteline elektrijunnide vihkaja, siis hobiautona võiks seegi midagi radikaalset kõnealla tulla. A'la elektri-Mustang või hübriid vms. Aga et R4 Stang on juba niigi tehasest kiiksuga auto (nagu R4-IronDuke F-bodydki olid) siis miks mitte seda üldse autentsena säilitada. |
07.05.2014 at 09:44 |
|
rookierice |
Ford Mustang LX '88
Päris kena näeb välja, jäi ka kuulutus silma aga üks fox juba seisab siis teist veel kõrvale võtta ei tundunud otstarbekas.
Mul on siin müügiteema mõnede juppidega ka, kui huvi peaks pakkuma. Võimalik, et 5.0 esimesed pidurid näiteks oleks upgrade, ma ei oska kohe peast öelda.
Samuti on mõtlemapanev, et 2.3 alumine ots pidavat kestma 400-450 jõudu ja 5.0 mootoriplokk(sellest ajastust, 70ndate boss ilmselgelt rohkem) mitte väga üle 500, ehk siis mootori ressursilt vahet nii palju polegi. |
07.05.2014 at 10:07 |
|
rustang Moderator |
Ford Mustang LX '88
Piltide põhjal on see masin päris heas seisus, võiks tõesti kaaluda algse mootori säilitamist. V8-swap kipub tähendama ka käigukasti, tagasilla, esivedrustuse ja pidurite väljavahetamist, elektritöödest rääkimata. Aga noh eks foorumi kaudu omanikule soovituste jagamine on natuke kahtlane tegevus, eks igaüks ikka ise teab ja otsustab mida ta tahab oma autost saada. Endise FOXi-omanikuna on lahe näha, et neid autosid ikka harrastatakse. |
07.05.2014 at 11:09 |
|
Olds |
Ford Mustang LX '88
Ka mulle meeldiks mõte ülelaetud R4 või veelgi huvitavam ülelaetud small block`iga. BigBlock`i instaleerimine on kõige lihtsam ja igavam viis...olen PlyVal`iga samal nõul
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.05.2014 at 12:43 |
|
wax |
Ford Mustang LX '88
Loen ja imestan, kuidas ajad muutuvad Veel 10 aastat tagasi oleks sellise "ei V8le" "jah R4le" jutt väga suure pahameele osaks saanud siin foorumis
Aga nael kummi! Omapäraselt äge kirst on selle põlve stang |
07.05.2014 at 14:08 |
|
2slowfox |
Ford Mustang LX '88
Tore näha oma endis autot foorumis. Oli endalgi plaan turbotada, aga kahjuks jäi aja nappuse tõttu seisma. Ning kui teema aktuaalseks jälle muutus ja läksin pealinna sõitva doonori järgi, siis tagasi tulin hoopiski 3 generatsiooni Camaroga, mistõttu tuligi fox maha müüa. Aga jõudu uuele omanikule ja loodan näha midagi ilusat ja nobedat. |
07.05.2014 at 15:01 |
|
Peeter82 |
Ford Mustang LX '88
nii palju kui inimesi, nii palju on arvamusi. V8-l on üks omadus, nimelt hääl.
Ilma selleta on ju Escort
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
07.05.2014 at 17:53 |
|
ramman |
Ford Mustang LX '88
Ruumi poolest peaks mahtuma aga kaalu poolest on vist liig juba 6.8 V10. See oleks üks julm elukas igatahes
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
07.05.2014 at 19:34 |
|
PlyVal64 |
Ford Mustang LX '88
quote: wax: Loen ja imestan, kuidas ajad muutuvad Veel 10 aastat tagasi oleks sellise "ei V8le" "jah R4le" jutt väga suure pahameele osaks saanud siin foorumis
Aga nael kummi! Omapäraselt äge kirst on selle põlve stang
Vaata Wax, 10 aastat tagasi oli selline auto napilt passiealine, täna aga juba muu maailma mõistes ehe vanatehnika. Ja kuna enamus on mõelnud nende alajõuliste rivipaugutajatega Stangidega nii, nagu meie siin 10 aastat tagasi, siis hakakvad isegi sellised haruldaseks muutuma. Ära rikutud autosid on terve ilm täis ja näiteksm inu vihjatud Cossu V6'e ja koleplastiga tuunitud samasugune STang on ka täna õige objekt kasvõi V10 installiks. Aga vähemalt pildilt ja omaniku enda jutu järgi suhteliselt hästi säilunud teemaalgatuse isend... äkki enne järjekordset toimiva toote rikkumist mõelda?
Aga muuseas, polnud ka 10+ aastat tagasi palju kära, kui sel ajal 70'tel sündinud isendeid blõuerite ja piigplokkidega ei ristatud vaid selle ajastu "tavaline" ridakuus alles jäeti vms. Ja jälle peab vaatama lähimaadesse ja mis me näeme: Rootsis on odavaim aga ikkagi juba üle 3K eur maksev isend just ridaneljaga fox-convertible. Üldse on hetkel FOX-bodydest saada VAID lahtised, mida on alati ju kõrgemalt hinnatud ja hoitud. Kupeesid polegi, sest enamus on kas romulas või "rikutud". Soomet tasu vaadata, seal hinnad niisamagi arutud aga seis ikkagi sama ja täpselt sama on ka mobile lahti lüües! 3.gen kupeed on kõik 1979-1981, 80'te lõpu omad aga kõik lahtised. Aga seal laidsin ka ühe maguse isendi: 1979 aasta 2,3 Turbo Cobra 2200 euro eest!
Ehk juba praegu tuleks sedasorti kinnise kere ja väikese mootoriga 3.gen Stangid tõsta teemasse "tähelepandamatu haruldus" vms 2.gen on seal juba aastakümneid.
edit: sorisin siis seda euroopaülest mobilet põhjalikumalt ja näolõikusjärgset ehk 1986-1993 3.gen kupeestange oli üldse KAKS tükki ja kõige kallimad: ET 10.56 dragster ja teine samamoodi puuriga ja tuunitud isend. Et siis nii hull on selliste kupeede saadavusega kevadel 2014 Euroopas... Kindlasti kusagil neid ju veel on aga siiski: nii karm kui see ka pole ,siis on juba see 1.gen ehk 64 1/2 igav ja tavaline laiatarbekaup. Ebaõnnestunud 2.geni erimudelid on juba hinnas, tark on praegu siis ka 3.geni erimudelid säilitada, kuniks nad veel odavad on |
07.05.2014 at 20:03 |
1 edit. Last edited 07.05.2014 at 20:27 by PlyVal64
|
2slowfox |
Ford Mustang LX '88
quote: PlyVal64: quote: wax: Loen ja imestan, kuidas ajad muutuvad Veel 10 aastat tagasi oleks sellise "ei V8le" "jah R4le" jutt väga suure pahameele osaks saanud siin foorumis
Aga nael kummi! Omapäraselt äge kirst on selle põlve stang
Vaata Wax, 10 aastat tagasi oli selline auto napilt passiealine, täna aga juba muu maailma mõistes ehe vanatehnika. Ja kuna enamus on mõelnud nende alajõuliste rivipaugutajatega Stangidega nii, nagu meie siin 10 aastat tagasi, siis hakakvad isegi sellised haruldaseks muutuma. Ära rikutud autosid on terve ilm täis ja näiteksm inu vihjatud Cossu V6'e ja koleplastiga tuunitud samasugune STang on ka täna õige objekt kasvõi V10 installiks. Aga vähemalt pildilt ja omaniku enda jutu järgi suhteliselt hästi säilunud teemaalgatuse isend... äkki enne järjekordset toimiva toote rikkumist mõelda?
Aga muuseas, polnud ka 10+ aastat tagasi palju kära, kui sel ajal 70'tel sündinud isendeid blõuerite ja piigplokkidega ei ristatud vaid selle ajastu "tavaline" ridakuus alles jäeti vms. Ja jälle peab vaatama lähimaadesse ja mis me näeme: Rootsis on odavaim aga ikkagi juba üle 3K eur maksev isend just ridaneljaga fox-convertible. Üldse on hetkel FOX-bodydest saada VAID lahtised, mida on alati ju kõrgemalt hinnatud ja hoitud. Kupeesid polegi, sest enamus on kas romulas või "rikutud". Soomet tasu vaadata, seal hinnad niisamagi arutud aga seis ikkagi sama ja täpselt sama on ka mobile lahti lüües! 3.gen kupeed on kõik 1979-1981, 80'te lõpu omad aga kõik lahtised. Aga seal laidsin ka ühe maguse isendi: 1979 aasta 2,3 Turbo Cobra 2200 euro eest!
Ehk juba praegu tuleks sedasorti kinnise kere ja väikese mootoriga 3.gen Stangid tõsta teemasse "tähelepandamatu haruldus" vms 2.gen on seal juba aastakümneid.
edit: sorisin siis seda euroopaülest mobilet põhjalikumalt ja näolõikusjärgset ehk 1986-1993 3.gen kupeestange oli üldse KAKS tükki ja kõige kallimad: ET 10.56 dragster ja teine samamoodi puuriga ja tuunitud isend. Et siis nii hull on selliste kupeede saadavusega kevadel 2014 Euroopas... Kindlasti kusagil neid ju veel on aga siiski: nii karm kui see ka pole ,siis on juba see 1.gen ehk 64 1/2 igav ja tavaline laiatarbekaup. Ebaõnnestunud 2.geni erimudelid on juba hinnas, tark on praegu siis ka 3.geni erimudelid säilitada, kuniks nad veel odavad on
Olen PlyVal64 igati ühel meelel ja oleksin isegi Foxi veel hoidnud endale kui poleks ruumipuudust tekkinud. Camaro taastamine veel alles algfaasis, siis Mustang oleks ikkagi nii mõnekski aastaks seisma jäänud. Isegi kaugel maal on nad juba hinnas ning korralike isendeid väga saada polegi. Eriti hinnas ongi just väikeste mootoritega ja manuaal kastiga isendid, 5l pidi kere järgi andma. Googeldades leiab väga kenasti taastatud ja peenelt tuunitud isendeid mis tekitavad isu sellist masinat omada. |
08.05.2014 at 07:49 |
|
DevilDeVille |
Ford Mustang LX '88
Minu kaks kopikat saab kah nelipaugutaja.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
08.05.2014 at 09:00 |
|
PlyVal64 |
Ford Mustang LX '88
87-89 Mustang LX - Our Dirty Little Secret: väga hea ja ülevaatlik lugu just täpselt sellisest autost.
|
08.05.2014 at 09:26 |
|
T-A |
Ford Mustang LX '88
Tänud härrased heade sõnade eest 4bangeri säilitamine on tõesti mulle juba järjest rohkem imponeerivam. Saaks pisikese vile vahele, oleks väga viis
Kuna tööl on vaja pikemaid päevi teha, siis pole jõudnud tegeleda, aga homme ilmselt saab tegusam päev olema. Lähemalt siis juba homme. |
08.05.2014 at 17:59 |
1 edit. Last edited 09.05.2014 at 14:39 by T-A
|
T-A |
Ford Mustang LX '88
quote: PlyVal64: 87-89 Mustang LX - Our Dirty Little Secret: väga hea ja ülevaatlik lugu just täpselt sellisest autost.
Väärt lugemine |
08.05.2014 at 18:02 |
|
PlyVal64 |
Ford Mustang LX '88
quote: T-A: Tänud härrased heade sõnade eest 4bangeri säilitamine on tõesti mulle juba järjest rohkem imponeerivam. Saaks pisikese puhuri vahele, oleks väga viis
Sealt teemast kommentaaride alt jäid koh silma ned kaks (ja ka teised ofkoors):
quote: Leon
Posted October 12, 2013 at 9:19 AM
Ubiquitous to you Mr. Skinner and your area but in my area(Washington DC Metro area) I have not seen one of these 87-93 Stangs in years. In fact i have not seen a 79-93 Mustang in years. The area used to be full of them in coupe and hatch guise both 2.3l and 5.0 flavors but I have seen one in person since 2005 when a co worker had a 1988 2.3l in red. By contrast I have seen several probes and Capri convertibles(AKA the Aussie Mercury) in the last 2 years.
Where did they all go to? I see a lot of the 94-2004 Mustangs out there and that surprises me since most were offered with the 3.8l V6 and those were headgasket eaters
Ja siis ka Wax'i väljatoodud ajamõõtmega kommentaar Mustangite päriskodumaalt
quote: MT
Posted October 13, 2013 at 1:41 PM
Strange…I live in New England, and I still see Fox-body Mustangs regularly. They’re not as common as they were even 10 years ago, but you can see them driving around when the weather is nice. Cruise nights bring them out as well.
Jne, jne. Kuna neid fox-Mustange toodeti siiski päris metsik arv, pole see kindlasti mingi klassikalises mõistes haruldus aga aastal 2014, eriti nelipaugutajaga isendid, puhas hobiauto, millega käia kruisidel ja kokkutulekutel. See on omamoodi kummaline aga ka lahe, et oma jämedalt 20+ aastase raua-armastuse ajal on asjalood niimoodi muutunud. Endiste ontlike nõukogude kodanikena olid ju kõik autod, mis vähegi liikuda suutsid, igapäevaautod, ja vaid kõige erilisemad ja vanemad olid säilitamisväärsed uunikumid. Sest meile ei tulnud ju "peale" uut - kõik oli ikka sama jama. Aga täna on korralik Volga või vanem Mosse täitsa haruldus. Ja sama teed läheb ka seesinane 3.geni kinnise kerega originaalkorras Mustang. Ja sama teed on läinud algusaastate agraarporsche elik 924. Rikkumata kobedas korras 70'te isendit otsi tikutulega taga ja ainus inimesele arusaadavate hindadega maa on veel Rootsi. Kuigi siin on ajaline hüpe terve kümnend, siis trendi näitav on see ikkagi...
Mis veel: ilmaasjata ma ei pannud seda turbo-Cobra linki - kui mitu tootjat tootis sel ajal puhuriga bensiini põletavaid "laiatarbe"autosid Ja mis need "ülejäänud" praegu maksavad... ole mees ja osta korralik/rikkumata Saab 99 Turbo, Volvo 200-seeria karpaga! Turbo, 924 Turbo ja siis selline täiesti arusaamatu punn tikutaku kontekstis, kui 82-84 toodetud esimese seeria kerel Renault 5 Alpine/Gordini Turbo. Eestis ühes kohas 3 masinat ja 1 saab täisoriginaaliks... Fox-Mustang ridanelja ja puhuriga on absoluutne autoehituse ja autoajaloo klassika ning kordi ägedam mistahes malmkärakaga pushrod-veekaheksast! Ses suhtes ägedam, et pole küll V8 mõnusat jõuramist, meeletut torki ja edevat märki aga sisuline vahe on see, kas süüa mäkis burksi või gurmeerestoranis lõunat... A'la 30-35 aastat vana matching numbers nagu tehasest tulnud ja ideaalselt "tiksuv" turbo-Stang on ikka täieliku autogurmaani riistapuu
Edit: nagu ikka, siis ka lugemist! Väga arvestatava ajakirja ülimalt esinduslik nimekiri... |
09.05.2014 at 08:34 |
2 edits. Last edited 09.05.2014 at 08:47 by PlyVal64
|
T-A |
Ford Mustang LX '88
Minu paha, silm ei seletanud Turbot ma siiski mõtlesin |
09.05.2014 at 14:38 |
1 edit. Last edited 09.05.2014 at 14:39 by T-A
|
anryo |
Ford Mustang LX '88
Kõik on ju tore, aga kas fox-Mustang on ikka asi, mida originaaliks taastada? Sama raha eest saab ikka märksa ägedama ja/või mõnusamini sõidetava auto. Või kui isegi jääda Mustangi juurde, siis turbotamise asemel annab V8 ma usun rohkem sõidurõõmu ja vähem garaažirõõmu. Aga kui see on just kinnisidee iseenesest, siis muidugi. Anna aga tuld.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
09.05.2014 at 14:50 |
|
T-A |
Ford Mustang LX '88
quote: anryo: Kõik on ju tore, aga kas fox-Mustang on ikka asi, mida originaaliks taastada? Sama raha eest saab ikka märksa ägedama ja/või mõnusamini sõidetava auto. Või kui isegi jääda Mustangi juurde, siis turbotamise asemel annab V8 ma usun rohkem sõidurõõmu ja vähem garaažirõõmu. Aga kui see on just kinnisidee iseenesest, siis muidugi. Anna aga tuld.
Ega jah, V8 on V8. Karmima nukaga rough idle-ga kaheksasilindriline on
muusika mu kõrvadele. Kõik on hetkel veel lahtine Tahaks esmalt kerega
ühele poole saada.
Asjast ka - kuna reedel oli äärmiselt pask ilm ja gara ge puudus, sai täna
teoks tehtud kauaaegne unistus . Sai tühjaks loobitud vanamehe 20a jura täis olnud
garaaz. Sisse ta mahub, aga ega ruumiga just priisata pole kanal ka olemas,
saab homme õlivahetuse ära teha. Tegemisel ka custom kapott, mille
tegemist alustas eelmine omanik. |
10.05.2014 at 22:38 |
|
DevilDeVille |
Ford Mustang LX '88
Tulenevalt sellest, et connoisseurid liiguvad vastuvoolu, siis selle üldlevinud rebaskere huvitavaks muutmiseks on ainuõige rada korralikult ülepuhutud nelipaugutaja. Mõistagi täispritse ja progetava ajuga. Ja ikke sepistatud sisekolaga.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
10.05.2014 at 23:38 |
|
|