Poster |
Message |
Kingfisher |
El Camino 1969
Tere kõik see vingete autode pere! Mõtlesin, et näitan siis enda kullakese ka teile ära ja ehk hakkan ka vaikselt päevikut siia täitma. Alustan siis täitsa algusest, äkki kedagi kotib Lugu on siis selline, et titest saati on mulle meeldinud autod ja motikad jne ja just vanad, mitte uued. Olles väike poiss 90-datel, ei teadnud ma vanadest ameeriklastest mitte midagi. Mu lemmik autod olid vene masinad, lemmik mootoratas oli Jawa ja mõned linnavahel nähtud Harley-d. Erandina meeldis mulle ka vana mersu W116 kere peal. Siis sai aga isaga Motorexil iga aasta käidud ja seal pakuti igasugu ajakirju, millele ma esialgu väga tähelepanu ei pööranud, kuid hiljem kodus vaatasin ja vastasin ühe ajakirja vahelt peatüki ala Musklis autode ajastu" vms. Sealt nägin siis millised päris autod välja näevad. Ajakirjas oli külje pealt pilt ka punasest 69´Chevelle SS-ist, mis hakkas mulle nii väga meeldima, et ma lihtsalt imetlesin ja unistasin sellest autost. Aastaid hiljem, kui tuli interneti võimalus, siis avastasin google ja nägin esimest korda ka Chevelle´i teiste nurkade alt. Teadsin, et pean selle auto endale saama. Siis internetiga rohkem tuttavaks saades avastasin ka palju teisi ameeriklasi. Olin teadlik ka El Caminost, kuid vanemate põlvkondade mudelitest mitte ja siis ei olnud ka ajalooga kursis ning ei osanud seostada Chevelle-iga. Siis nägin telekast "Wrecks To Riches", kus ehitati 70´ El Caminot. Sellest hetkest oli mul kaks lemmikut autot. Hiljem lisandusid sinna ka Bel Air (50´- 57´) ja Impala (58´-69´). Esimesena neist õnnestus saada siis see samune El Camino aastast 1969, mis ei tegelikult mu esimene ameeriklane. Tehasest veeres ta helesinisena, 350cid. Buick´i raamil ja kõigega mis raamist alla poole jääb (riviera 63´-65´). Buick´i roolikarp on vahetatud BMW roolilati vastu. Sisu on custom, el aknad on lisatud Rivierast, laekaid on juurde tehtud, näidikud samuti Riviera omad. Käigukang tundub mingi racing. Kapott on SS oma, tagaluugi kohta ei oska öelda, aga SS märgi augud on igaljuhul olemas. Rool on kahjuks ka vale. Istmeks on Riviera tagaiste Värvikate maailma parima kvaliteediga pole, aga näeb ikkagi suhteliselt normaalne välja. Mulle meeldibki kui autost on näha, et ta on vana ja kasutatud, aga korras. Põhja on neetitega või kruvidega lapitud, klaasid korralikud. Kuna mootor oli eelnevalt ilma küünaldeta seismisest kaputt, siis seda pole ja ka vahepeal plaanitud eelmise omaniku LS1 sõidab drifti. Selle üle saab mul ainult hea meel olla, sest ilmselt muidu mul seda autot poleks.
Auto sain kevadel ja praeguseks on kapotialune enam vähem korda tehtud, et silmal parem vaadata oleks. Puuduolevad peeglid peaksid ka varsti USA-st saabuma. Järgmiseks on plaanis raam niipalju kui, kere eemaldamata, ilusaks värvida saab ja ka põhjaga midagi ette võtta ning kast seest ilusaks teha. Vahepeal võiks ka mootor kuskilt tekkida. Ühe inimesega oli juba räägitud ja pidin saama 69´Lincolini pealt 7.5 bigblocki, kuid hind läks 1000€ kallimaks ja otsustasin loobuda.
|
04.12.2017 at 21:03 |
|
kaedoo |
El Camino 1969
Palju õnne ilusa ostu puhul aga tegid seda kolm postitust.
Mootori leiad uuena ka eestist, oska ainult ettekujutada. Kui loodad 1K saada siis saad vastavalt hinnale.
Edu projektiga. |
04.12.2017 at 21:23 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
Aitäh! Kui postituse ära saatsin, siis tuli mingi leht ette et rename..url...bla bla ja siis proovisin uuesti, sest mõtlesin, et ei läinud läbi, aga tegelikult tuli selle tagajärjel kolm teemat. Nüüd õnneks korras.
Mootorit plaaningi osta Eestist, vähemalt esialgsete plaanide järgi. Tuhande euro eest ma mootorit leida ei soovi, pigem 2500 ringis on plaanis olnud. Vorteci peaks koos kastiga selle raha eest kätte saama küll, aga samas meeldiks vähemalt visuaalselt mingi vanem karpaga mootor rohkem. Kui selle raha eest ei saa, siis tuleb lihtsalt edasi lükata ja kallimalt osta.
Edu läheb alati tarvis |
04.12.2017 at 21:37 |
|
PhilipJFry |
El Camino 1969
Edu masinaga, n2eb igati ilus ja kuri v2lja
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
04.12.2017 at 21:41 |
|
kaedoo |
El Camino 1969
Palju jõudu Sa soovid mootorist? Vana mootori saad selle eest, võiks ikka tulitera/tehtud mootori paigaldada. Endal lõbusam kui HP arv on suurem. |
04.12.2017 at 21:44 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
Tänud jällegi! Muidugi võiks mootor olla 500hp bbc, aga püüan ikkagi reaalsuses püsida. Vortec-id mingi 190kW, bussi liigutavad suht normaalselt, el Camino´t peaks palju paremini liigutama. Turbo jaoks pidid samuti ideaalsed olema. Samas ma ei tea palju ühe sbc ehitamine maksma läheb, et saada 300hp ja kui palju hind teatud asjaoludest sõltub. Kõige tähtsam on tegelikult minu jaoks praegu see, et ma temaga üldse sõita saaks, tahaks tunda seda tunnet kasvõi natukenegi ja siis võib edasi mida iganes teha vastavalt võimalustele. Välimuselt on plaanis teha ss clone, ainult et uhkemate velgedega. Sisu võiks ka muidugi originaal olla, kuigi armatuuril ja polstritel väga viga ei olegi, aga pole ikkagi originaal välimusega. |
04.12.2017 at 22:32 |
|
DevilDeVille |
El Camino 1969
Kui muretu sõit meeles mõlgub, siis ikkagi LSx konstruiga tehnika. Piigplokk pole mingi eesmärk omaette.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
04.12.2017 at 23:46 |
|
otsiabi |
El Camino 1969
selles stiilis postitused on juba tuttavad mõnest teisest foorumist... saab näha mis sellest teemast siin kujuneb
____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW |
05.12.2017 at 01:09 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
quote: otsiabi: selles stiilis postitused on juba tuttavad mõnest teisest foorumist... saab näha mis sellest teemast siin kujuneb
Ei saa täpselt pihta, mida silmas pead, võibolla valgustad natukene? |
05.12.2017 at 10:50 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
quote: DevilDeVille: Kui muretu sõit meeles mõlgub, siis ikkagi LSx konstruiga tehnika. Piigplokk pole mingi eesmärk omaette.
Muretu sõit oleks jah tore asi. Mul LS mootori jaoks käpad ka olemas tegelikult. |
05.12.2017 at 10:53 |
|
Henri_ |
El Camino 1969
Näen, et Keevi vana auto. Mu sõber pani sinna BMW lati, rool peaks nüüd oluliselt konkreetsem olema.
Mul oleks pakkuda ka LM7 (LSx) 5,3. Huvi korral võta ühendust. Ehk mahub sinu hinnapiiridesse.
____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8 |
06.12.2017 at 19:27 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
Mootoriteema on nüüd selge. Tuleb siis Henri käest 5.3 koos 5 käigulise manuaal kastiga ja neljasaja hobusega. |
12.12.2017 at 18:16 |
|
kaedoo |
El Camino 1969
quote: kingfisher: Mootoriteema on nüüd selge. Tuleb siis Henri käest 5.3 koos 5 käigulise manuaal kastiga ja neljasaja hobusega.
|
12.12.2017 at 19:50 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
Peeglid jõudsid mõned päevad tagasi kohale. Kvaliteet on uskumatult hea.
Mootori koha pealt täpsustaks veel niipalju, et tegelik võimsus sõltub seadistusest (programmeeritav aju), aga 400Hp on see mis on plaanis kätte saada ning ei tohiks ka mingiks probleemiks tekkida. |
18.12.2017 at 10:24 |
1 edit. Last edited 19.12.2017 at 09:19 by Kingfisher
|
Kingfisher |
El Camino 1969
Googlest leidsin pildi el Caminost mis sisuliselt samasugune minu soovitud tulemusega. Ainus vahe on see, et mul on stange buffrite (või kuidas iganes neid kutustakse) asemel tuulekoguja stange all ja nii ma ka jätan. Pildil oleval autol on näha ka vinyl katust ning sai endalegi ära tellitud.
|
21.12.2017 at 23:55 |
|
Indrek_S |
El Camino 1969
Kusjuures veljed/rehvid on need, mis teevad sellest autost selle mis tema puhul ahvatleb.
____________________________
not done until it's done |
24.12.2017 at 10:11 |
|
Hellborn |
El Camino 1969
Sai autot hiljuti kaemas käidud ning sellest tõotab igati hea kompott tulevat ... väga positiivne on teadmine, et unustatud autosid uuestisünnile aidatakse ... jõudu!
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
28.12.2017 at 14:00 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
quote: Hellborn: Sai autot hiljuti kaemas käidud ning sellest tõotab igati hea kompott tulevat ... väga positiivne on teadmine, et unustatud autosid uuestisünnile aidatakse ... jõudu!
Minu jaoks on see puhas vedamine, et eelmisel omanikul huvi asjaga tegeleda kadus. Kui see poleks nii olnud, siis mul seda autot praegu poleks ja Eestis rohkem võimalusi poleks ka tulnud. Nagu Nimetu vähemalt korra on öelnud: "Nüüdseks olen 100% veendunud, et unistama peab suurelt ja väga suurelt, sest unistustel on kombeks täituda. Tuleb vaid uskuda! " -Tean seda omast käest, et see on 100% tõde. Kui sa midagi väga tahad, siis püüdled selle poole ning leiad võimalused, täpselt nagu selle el Caminoga, mistõttu see uuestisündimine on lihtsalt võimalusest kinnihaaramise tagajärg ja üks sammuke lähemale unistuse täitumisele. Jõudu läheb kuhjaga tarvis ja olen tänulik heade soovide eest.
Kui juba kirjutamiseks läks, siis soovin kõigile siinsetele kasutajatele ka head uut aastat!
Et motivatsiooni veelgi kõrgemal hoida, siis sai ostetud ka selline äge mudel. 1:18 scale ülidetailne, kuid aasta uuem.
|
01.01.2018 at 13:06 |
|
incognito |
El Camino 1969
Jõudu ehitamisel Igav sul kindlasti ei hakka.
Sellel kerel minu silmis kindlasti üks paremaid nina-esitule kombinatsioone.
400hj on vast tänavale esmalt piisav ka.
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73 |
01.01.2018 at 22:20 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
Jõudu läheb ikka tarvis Hetkel olen ma küll elunautleja rollis ehk siis samal ajal kui ma autosid jäärajal peenestan, tegelevad teised mehed kätemäärimisega. Mootor on valmis, selle nädala lõpu poole viin El Camino teise garaazi, kus hakkavad siis jupid külge minema. Tööd on omajagu ja loodetavasti saab ikka abcs-st osa võtta (tuleks sinna isegi siis kui pole arvele saanud, peaasi, et sõidab)
Mulle isiklikult meeldib ka kõige rohkem 69a esiots ja see meeldib nii väga, et ma plaanin osta tulevikus sama aasta 2dr ht Chevelle ka.
400hp võiks tänavale piisav olla küll, aga eks see tegelik jõud ole seadistusest näha. Praegu on veel küsimärgi all, kas torukollektorid sobivad selle kere peal külge. Kui sobivad, siis lähevad.
Pulli pärast panin pillile voolu järgi ja kõik elektri lisad, aknad, asjad toimisid. Tore, et vähemalt esialgu ei pea sellega tegelema. |
23.01.2018 at 11:29 |
|
max |
El Camino 1969
Kui mootori elektri ja aju seadistamise juures abi vaja läheb, siis anna teada - mõni LS swap tehtud. |
23.01.2018 at 18:50 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
Tänud abi pakkumast, kuid aju ja juhtmestikuga hakkab oma ala spets tegelema samas kohas kus ta ka dünosse läheb. Ajuks programmeeritav Ecumaster EMU Black. |
11.02.2018 at 11:25 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
Kastis töö käib
Sai ka sees natuke lammutatud
Midagi rõõmustavat sealt välja ei tulnud:
See punase ringiga osa on n.ö. juurdeehitis ja üldse see käigukasti koda on täielik porno. Õnneks manuaal kastiga peab nii-kui-nii selle koha ümber tegema. Kogu see auto põhi meenutab mulle iseennast kunagi.. Tegelikult oleks vaja kogu põhi välja vahetada, aga sellega ma veel tegelema hakata ei kavatse.
Otsisin ka huvi pärast netist auto endise omaniku üles USAs. Tegu siis hetkel 70 aastase mehega Roger Garceau Douglas.
Selline tüüp siis.
|
15.02.2018 at 11:47 |
|
kareelius |
El Camino 1969
Sul seal salongis on päris korralik kellakombinaat |
15.02.2018 at 19:31 |
|
Kingfisher |
El Camino 1969
quote: kareelius: Sul seal salongis on päris korralik kellakombinaat
Racecar
|
21.02.2018 at 12:05 |
|