Poster |
Message |
sven59 |
69 Mustang Mach1 390
Kusagil kümme aastat tagasi nägin mingis arvutimängus vana mustangit - hakkas väga meeldima. Järgnevatel aastatel vaatasin mustangite pilte ja võrdlesin ja kaalusin, et milline neist ikka see kõige... on. Aasta aega tagasi, ühel lõunapausil netis kuulutusi harjumusest vaadates jäi silma see Mustang. Ja juba järgmine päev sõitsin Belgiasse autole järele. Piltide järgi paistis auto väga korralik, aga lähemal vaatlusel selgus, et see on ikka paljuski üle p.. tehtud. Tuligi välja, et selle müügis ongi. Mingi prantslane oli USAst selle tellinud, piltide järgi jne. Põhja alt koorub kivikaitse, juhtmed on kokku sulanud. Salongi nahk on kõva ja ülevärvitud. Põhi funktsioonid autol töötasid, aga kui tahtsid akent üles kerida - tundus, et enne annab miski järele, kui see üles läheb. Ainuke asi mis autol laitmatult töötas oli mootor - käivitus külmalt soojalt, töötas ühtlaselt ja kõhklemata läks pöördesse. Igaljuhul oli prantslane igati petta saanud ja kurb.
Aga kuna auto mulle igati sobis ja mulle tundus, et viimane eriti ei taibanud ka mis tal tegelikult on. Saime kauba kokkua ja mina teele. Kuna viimane vaba raha sai auto peale ära pandud, siis täielikku renoveerimist võimalik teha ei olnud. Käepärast vahenditega tegin siis elektrisüsteemi korda, salongi sai soojus ja valgus. Sillad sai korrastatud. Pidurid üle vaadatud. Tuli välja, et akna tõste mehanismid tagurpidi sees, et akna raskus ja verdu surve surusid aknad alla. Ja ARK-ile tundus ka auto korras olevat. Sain autoga tänavale. Kiirust kogub hästi, aga seda taltsutada on teine asi - asi ujub jne. Roolivõimendi controller lekib igast otsast. Vedrustus on sama vana kui auto ise. 60 mil/h tuli vibra sisse - ei tea, kas käigukastist või kardaanist. 80ne 90ne peal seda ei täheldanud enam, aga siis oli müra ka päris suur ja hirm. Linnas oli hea sõita!
Nüüdseks on mul tellitud kogu uus vedrustus, amordid, puksid, muhvid jne, roolisüsteemi uuendus, kaablid, istmed, iluasjad siia sinna ja uus süütesüsteem. Kerega ei jõua veel tegeleda, aga kui auto kunagi komplektne, siis tuleb kõik lahti kiskuda ja uuesti korralikult teha. Ootan hetkel seda pakikest, et See suvi oleks hobuseid lihtsam ohjata!
|
03.03.2013 at 23:28 |
5 edits. Last edited 07.05.2018 at 09:02 by sven59
|
olevtoom |
69 Mustang Mach1 390
Ilus! Muide, istmete peal võib vabalt olla mitte nahk, vaid vinüül.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
04.03.2013 at 09:38 |
|
TrailMaster |
69 Mustang Mach1 390
Õnne ja muretuid miile
Vibra sellise kiiruse juures tuleb tavaliselt tasakaalustamata rehvidest. Kardaani vibra avaldub 20+- ja 40+-mph kiiruste juures. |
04.03.2013 at 09:43 |
|
jürgen |
69 Mustang Mach1 390
Ilus auto. Huvitav oleks teada palju sellel autol originaalplekki alles on ja palju seda pahtlit peale määritud on. Ehk soss-sepad pole kere ära rikkunud.
Kahtlemata on auto huvitav. Edu.
____________________________
Pontiac Firebird Esprit 5,7 -78
Pontiac Firebird Trans Am GTA -89 |
04.03.2013 at 09:45 |
|
anryo |
69 Mustang Mach1 390
Tõesti ilus - ja valge on ka suhteliselt haruldane värv, kui on originaalis ka seda värvi olnud.
Lisaks on '69 ka mõõtmetelt kõige suurem (minu arust vist?)
Proovi välja uurida, kui palju seal originaal asju on - kas mootor jms on kõik tehasest? Shaker jne.
Kui see on kõik nii tehasest juba, siis on tegemist ka päris hinnalise autoga.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
04.03.2013 at 09:57 |
2 edits. Last edited 04.03.2013 at 09:58 by anryo
|
olevtoom |
69 Mustang Mach1 390
quote: anryo: Lisaks on '69 ka mõõtmetelt kõige suurem (minu arust vist?)
Ma peast ütlen, et 1971, aga võin eksida.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
04.03.2013 at 09:58 |
|
hunt |
69 Mustang Mach1 390
Pildi peal paistab tõesti igati sile eksemplar (natuke koom aint see BOSCHi aku) !
Igati respektaabel ostuotsus !
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
04.03.2013 at 10:07 |
|
Lowrider |
69 Mustang Mach1 390
Ai sa nuga. Üks kõige ilusama kerega Mustang minu silmis. |
04.03.2013 at 13:04 |
|
askeldaja |
69 Mustang Mach1 390
quote: Lowrider: Ai sa nuga. Üks kõige ilusama kerega Mustang minu silmis.
Samad sõnad! |
04.03.2013 at 16:36 |
|
sven59 |
69 Mustang Mach1 390
Niipalju kui näha on siis paistab, et enamus plekke on uute vastu välja vahetatud. Poritiivad on uued, terve tagumine osa, karbid on vahetatud. Esimene osa välja vahetatud, põhi välja vahetatud. Kõik on ameerikas tehtud. Pärast tegemist on see auto aastaid kusagil seisnud. Kohati on värvis praod ja roostenired jooksid välja. Värvus oli hallikas juba, aga siis sai üle poleeritud ja vahatatud ja leidsin, et kannatab küll kriitikat. Kuigi katusel paistab lainetus, küljed lainetavad vähe. Oleks ta süsimust näitaks ta palju rohkem seda välja. Aga hetkel ei hakka seda värvi ja kere puutuma. Sõidan ainult kuivadel päevadel ja kunagi tulevikus võtan laiali ja siis korralikult algusest lõpuni. Püüan kõigepealt komplekti ikkagi saada.
Istmed ei ole vinüülid - osaliselt on pehmed ja vaikselt annab juba õmblustest järele.
Aga jah vibra võib tõesti tasakaalustamata rehvidest tulla, kuna ega ma neid kontrollinud ei ole ja kas nemadki - kuna kõikjal paistab üle laskmist. Samas tundus see tulevad auto keskelt ikkagi.
Uurisin auto kohta kerekoodi ja data koodi järgi - tuli järgmine info:
Year: 9 1969
Plant: T Metuchen, NJ
Body Series: 02 SportsRoof
Engine: S 390 4v V8 GT
Unit: 193418 193418
Miscellaneous Vehicle Data
Body: 63C SportsRoof, Mach 1, Deluxe Interior
Color: D5 Pastel Grey w/Flat Black Hood
Trim: 3D Dark Red Vinyl and Dark Red Knitted Vinyl, Mach 1 Luxury
Date: 23D April 23, 1969
D.S.O: 22 Charlotte
Axle: 6 3.00:1, Conventional
Trans: U C6 Automatic
Autoga kaasa tuli veel käsitsi joonistatud pilt, mulle öeldi, et see on tehasest ja et iga mustangiga on see tehasest kaasa antud. Sellel pildil polnud shakerit ja kapot oli must.
Mootori koodid ka klapivad. Sisselaskel ilutseb suur S nagu peab ja ülejäänud koodid mujal õiged.
Ja see BOSHi aku on natuke tõesti koom - aga kuna auto alati poolest pöördest käima läheb, siis palju ei ole vaja. Natukene gaasipedaaliga pumbata alul ja paugust käib. Aga ükskord sai enne tanklat kütus otsa, siis jäi akust väheks, et uuesti käima saada.
Panin sisust, koobastest mõned pildid - ma juba valmistun ees, et äkki saab lähiajal vedrusid, pukse ja amorte vahetama.
Ja minu teada on ka see ja '70 kõige suuremad mustangid.
|
04.03.2013 at 20:47 |
|
Ri-Q. |
69 Mustang Mach1 390
Nii vana auto kohta tundub siiski üsna hea. Ja kõige suurem Mustang on siiski 71-2.
____________________________
REC
BB |
04.03.2013 at 21:04 |
|
sven59 |
69 Mustang Mach1 390
Õigust räägid!
'69
Length 187.5 inches (4,760 mm)
Width 71.7 inches (1,820 mm)
Height 50.5 inches (1,280 mm)
'71
Length 189.5 inches (4,810 mm)
Width 74.1 inches (1,880 mm)
Height 50.1 inches (1,270 mm) |
04.03.2013 at 21:29 |
|
DevilDeVille |
69 Mustang Mach1 390
Pigem ikkagi on sees see sama vinyyl, millega tehasest v4lja vuras.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
05.03.2013 at 07:43 |
|
Vatever |
69 Mustang Mach1 390
Väga tore liikur, üks lemmikutest, hea valik!
Ära unusta meid siis käekäiguga kursis hoidmast. |
05.03.2013 at 08:17 |
1 edit. Last edited 05.03.2013 at 08:18 by Vatever
|
kristjan_l |
69 Mustang Mach1 390
Sweet.
See neljap (14.03) kell 19 toimub Viimsis Ford Mustang Club Estonia üldkoosolek. Kui huvi, astu ligi, ehk meelitatakse klubissegi!
Kristjan
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
12.03.2013 at 00:14 |
|
sven59 |
69 Mustang Mach1 390
quote: kristjan_l: Sweet.
See neljap (14.03) kell 19 toimub Viimsis Ford Mustang Club Estonia üldkoosolek. Kui huvi, astu ligi, ehk meelitatakse klubissegi!
Kristjan
Astuks meeleldi klubisse, kuid kahjuks asun Eesti teises otsas. |
17.03.2013 at 06:53 |
|
sven59 |
69 Mustang Mach1 390
Kevade saabumine vist lükkub edasi. Ma arvan, et siin teisigi, kes lume kadumist ja teede kuivamist ootavad. |
04.04.2013 at 14:50 |
|
sven59 |
69 Mustang Mach1 390
Kas keegi teab midagi nende usakate käigukastidest? Peaks paberite järgi olema C6 käigukast, aga võta näpust, hakkan käigukasti karteri polte lugema ja tuleb välja, et hoopis mingi FMX käigukast. Igaljuhul igast otsast ajab õli välja ja kui õli tase langeb, nii ei võta vedu ka taha. Tellisin sellele käigukastile rebuild kiti http://www.cjponyparts.com/master-rebuild-kit-fmx-1969-1973/p/ATRK9/. Ja siit ka küsimus, kui lihtne neid tihendeid vahetada on ja kas peaks ka midagi muud tegema peale tihendite vahetamise? |
05.04.2013 at 12:54 |
1 edit. Last edited 05.04.2013 at 12:55 by sven59
|
FM66 |
69 Mustang Mach1 390
Kui tahad kindla peale minna siis las näiteks Imre teeb selle töö ära. |
05.04.2013 at 13:25 |
|
malloc |
69 Mustang Mach1 390
+1 eelnevale postitajale. Automaatkast ei ole ka väga tugevate mehhaaniliste teadmistega meestele mingi lihtne ülesanne laiali lammutada ja siis ka töötavana kokku tagasi saada, jätaks ka pigem sellise töö spetsialistile. |
05.04.2013 at 17:17 |
|
sven59 |
69 Mustang Mach1 390
quote: FM66: Kui tahad kindla peale minna siis las näiteks Imre teeb selle töö ära.
Siis Imre võiks selle töö ära teha küll - aga kust teda leida?
|
06.04.2013 at 06:27 |
|
90Deville |
69 Mustang Mach1 390
Imre number peaks siit foorumist ka otsimise teel välja tulema, a üldiselt pesitseb ta Paldiski maanteel loomaia läheduses ja number on 5045555
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
06.04.2013 at 07:09 |
|
Ri-Q. |
69 Mustang Mach1 390
Igaks juhuks siiski ütlen, et Tartu kandis on ka mehi, kes neid kaste edukalt remondivad.
____________________________
REC
BB |
06.04.2013 at 11:08 |
|
olevtoom |
69 Mustang Mach1 390
quote: Ri-Q.: Igaks juhuks siiski ütlen, et Tartu kandis on ka mehi, kes neid kaste edukalt remondivad.
Just, üks neist tegi mu Cadillaci Hydramaticu korda, kui Imre selle kasti ja minu viisakalt põõsa taha oli saatnud.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera |
06.04.2013 at 12:00 |
|
sven59 |
69 Mustang Mach1 390
Enne suve tahaks mootoril õli ära vahetada - kas keegi oskab öelda, et mis õli kõige mõistlikum panna oleks. Päris mineraal õli ei paneks - mis originaalis neil oli, et kas siis poolsünteetiline või ei tee paha ka päris sünt. Kas peaks ka midagi õlile lisama?
Ja roolivõimu ning käigukasti õlid - kas neil peaks ka midagi jälgima. |
11.04.2013 at 12:49 |
|