register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 68 El Camino   1 2 3  
Poster Message
OPollo
68 El Camino
Auto on kodus, teadmisi vähe, tööd palju.
Teen teema, kus eesti keelset infot läbi jookseks ja know how ajapikku koju tuleks :)

350 SB, TH350 - 70a Chevelle pealt

Iga viimne kui puks ja tihend on ajalugu, sõidab mehiselt




Edit, Yenko SS tuli autoga kaasa, ei maksa tähele pöörata sellele pisidetailile, saab eemaldatud.
19.04.2019 at 20:28 1 edit. Last edited 19.04.2019 at 20:30 by OPollo
Vanaisa
  
Moderator
68 El Camino
Ilus, pikki ja murevabasid miile!

Mina küll klebat maha ei kakuks, sobib sinna hästi visuaalselt :)
20.04.2019 at 07:37 1 edit. Last edited 20.04.2019 at 07:37 by Vanaisa (Moderator)
max
68 El Camino
Yenko ümber on palju vääriti mõistmist ja teadmatust. Teoreetiliselt võib Yenko õige olla, aga pigem vähetõenäoline, arvestades sealset lembust baasmudeleid kallimate ja haruldasemate mudelite sümboolikaga kaunistada.
http://www.camaros.org/forum/index.php?topic=9448.0
https://en.wikipedia.org/wiki/Yenko_Chevrolet
20.04.2019 at 11:07
PhilipJFry
 
68 El Camino
Kusjuures n6ustun Vanaisaga, see must triibu “ring” annab p2ris palju juurde. Eemaldada on lihtne, kuid tagasi panna enam nii lihtne ei ole.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
20.04.2019 at 11:13
OPollo
68 El Camino
Selline suurem väljaminek ees:

Kõik puksid, tihendid, amordid tahavad vahetust. Pidurisüsteem tuleks ka vast ketaspidurite manu minna. Armatuur modernsemaks koos kelladega jne
On sellist poodi, mis suurema ostu puhul head diili pakub ?
21.04.2019 at 02:21
DevilDeVille
  
68 El Camino
Standardpudinaid saab õiglasema hinnaga rockauto.com ja aftermarket träni summit.com, viimase võlu selles, et valik on väga lai ja pakuvad sedasorti garantiid, et kui kellelgi on mingi asjandus õiglasema hinnaga, siis seda tõestada suutes pakuvad sama või paremat hinda. Miinuspoolele tuleb lugeda backordered kraami saabumise ajad, milles orienteeruvad kõige paremini nõiaintsud ja pendliveeliksid. Tavainimesele jääb alatihti mõistatuseks.

Mõlemad butiigid sessuhtes asjalikud, et saab kola osta mikimaaltollituna, ei pea siinpoolotsas oma närvirakke omnivasuguste sodoomidega kulutama.

A muidu ühinen eelkõnelejatega - jäta triibud alles. Pidrunid kindlasti 4x ketas, kuna kitid ei maksa tänapäeval suurt miskit. Ise viskaks ka torudest keevitet õõtsad alla - üks tegemine. Juhul, kui ei viitsi ükshaaval pulkasid selekteerida, siis pakutakse ka üsna adekvaatseid komplekte asjadest:

Alusvanker:



https://www.summitracing.com/int/parts/bmr-hpp012r/overview/year/1968/make/chevrolet/model/el-camino

Pidrunid:



https://www.summitracing.com/int/parts/rsd-afxdc41c/overview/year/1968/make/chevrolet/model/el-camino


Need nüüd puusalt tulistatud näited, a aimu saad, kuidas oma elu lihtsamaks muuta.



____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
21.04.2019 at 07:09
mrtn
68 El Camino
Muidugi jäta triibud alles. Siis on põhjus Yenkoks konvertida.
21.04.2019 at 11:33
monsterman
 
68 El Camino
Super! Kolmandat generatsiooni tuleb aina juurde :) Ka mina jätaksin kleepsud alles.
21.04.2019 at 12:52
max
68 El Camino
Võite mind puritaaniks tembeldada, aga Yenko kirja kandmine põhjuseta on imal. Sama, nagu 2 l mersule panna Brabus või Carlsson. Kui triip meeldib, saad kirjad üle kleepida. Ja Yenkoks ei konverdi seda autot ka parima tahtmise juures, kui see Yenkost tulnud pole. Ilma klepsuta 500 jõudu on viisakam, kui klepsuga 200 jõudu.

Suures plaanis muduigi vahet pole, sest 99,999% inimestest ei tea, mis Yenko on.
22.04.2019 at 09:09
Jesper
 
68 El Camino
Muarust see on ikka pigem nagu 2l mersule panna kiri "Silberauto" :D

Yenko ei olnud tuunija vaid peaasjalikult ikka diiler, enamik neist mõnesajast tema nime kandvast muskelautost valmisid GM-i tehases eritellimusena. Ülejäänud äri olid ikka tavalised autod.

Lihtsalt väike faktide täpsustus, klepsu suhtes arvamust ei oma :)

Täiendus: kohalike autoesinduste nimed olid sassis

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
22.04.2019 at 10:18 3 edits. Last edited 22.04.2019 at 15:03 by Jesper
max
68 El Camino
Kui sa mõned postitused tagasi vaatad, siis näed, et just seda ma Yenko kohta vihjasingi.
22.04.2019 at 15:36
Jesper
 
68 El Camino
Aok, kuna postituse mõte oli pooleldi lingi taga, siis ei jõudnud rong kohale jah.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
22.04.2019 at 18:37
OPollo
68 El Camino
Elamused ....

Amorte võib öelda et ei olnud, esimesed, 1 üleval, teine all kinni, tagumised õhkamordid mis pole mõnikümmend aastat hapniku sõõmu nuusutanud





Piduriklotsid kukkusid esiamorte vahetades sõna otseses mõttes põrandale


Right Stuff ketaspiduri komplekt jõudis kohale, nii et pikalt ei pea jala käima :)

1 huvitav element sai juurde ostetud:


Nüüd aga häirib "Idle"
Väga tihti tuleb pedaali prõmmida, et pöörded alla saada, ei tunne teemat, vaakum jne, või kuhu tähelepanu pöörama peaks ? Electric Choke Edelbrock karbuss peal ...
02.06.2019 at 17:58
savi
68 El Camino
Vaata karpa juurest, et tross vabalt liiguks. Endal kippus tagasitõmbe vedru aas vastu õhupuhasti korpust käima. Kehvemal juhul jäi peale.
02.06.2019 at 20:54
OPollo
68 El Camino
Uus vs vana ...

On keegi sarnase teema läbi teinud ?
Vanal silindril 2 väljundit, uuel 3. Lihtsalt pime ette ühele ?

08.06.2019 at 21:34
emty
68 El Camino
uuel tundub prop valve juba lisatud olevat, sel tulebki 3 otsa - 2 ette ja 1 taha...vanal on sul ehk kuskil eraldi see?...

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
08.06.2019 at 21:46
OPollo
68 El Camino
quote:
emty: uuel tundub prop valve juba lisatud olevat, sel tulebki 3 otsa - 2 ette ja 1 taha...vanal on sul ehk kuskil eraldi see?...

Vanal on all väike blokk jah, ostsin margipõhised sama firma uued torud lisaks ja juhe jooksis kokku ...
https://www.ebay.com/itm/Right-Stuff-Detailing-CKT7003S-Brake-Lines-Stainless-Steel-Kit/333180395615?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
Parempoolne lühem toru, üldse ei saa aru kuhu ühilduma peaks ... Tagumised pidurid seni pealevoolu sammuti alt blokist saanud, lisaühendusi kaasa ei pakutud ...
08.06.2019 at 21:55 1 edit. Last edited 08.06.2019 at 21:55 by OPollo
emty
68 El Camino
t2pset torude paigutust ei tea, see lyhike tundub t6esti imelik...

prop valve skeem - kaks sisse, kolm v2lja...

http://www.fordification.net/board/tuts/brake-combo-valve.png

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
08.06.2019 at 22:00
incognito
 
68 El Camino
See paistab jah kõige levinum GM tüüpi prop valve.
Kaks väikest eesmist ava esipiduritele eraldi ning tagumine suurem tagapiduritele ühine.
'73 el camino taastatud süsteemi näed , sul on lihtsalt see klots juba kõrgema pidurivõimendi küljes.
Roostevabad torud tunduvad lahedad, aga painutamine oli aega ning jõudu nõudev protsess



Lisaks peaksid arvestama, et kui prop valve on mõeldud Ees Ketas, Taga Trummel pidurile siis 4x ketaspidurite puhul on sul teist klappi vaja:
https://www.summitracing.com/parts/sum-760185/overview/

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
10.06.2019 at 14:01 2 edits. Last edited 10.06.2019 at 14:16 by incognito
max
68 El Camino
Tegelikult piisab ka ainult vedru vahetamisest, pole tervet klappi vaja. Või siis veel parem, osta reguleeritav klapp.
10.06.2019 at 15:09
OPollo
68 El Camino
Segadusse ajas ühe firma, Right Stuff tootevalik siis. Piduritorud on neil valmiskujul originaal setupile pakkuda, mitte siis upgrade süsteemile.
Pole hullu, hetkel esipidurid olemas, tagumisi mitte, tagumine keskmine lühem voolik on seest nii umbes, et tagasillas pole puusalt pakkudes aastaid vedelik ringi liikunud, st et ka pidureid pole olnud, klotsid olid nagu uued.
Rockauto aitab taas

Elukindlustus - stage 1

15.06.2019 at 22:38
OPollo
68 El Camino
14 raami ja kere vahelist puksi ... silma järgi saaks nende vanust hinnata ?




ja siis väljasõit rafineerimis tehase ümbruses, kodune tunne :)
19.06.2019 at 20:16 1 edit. Last edited 19.06.2019 at 20:18 by OPollo
DevilDeVille
  
68 El Camino
Silmajärgi on tehasekraam.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
19.06.2019 at 21:46
kaedoo
 
68 El Camino
Mu Capricel olid sarnased :)
20.06.2019 at 19:44
OPollo
68 El Camino
Nüüd rikkusin auto ära ka veel, aga muidu ei kuulnud AC/DC-t sellest ees keskel asuvast mono, krabisevast pappkastist

16.07.2019 at 19:31 1 edit. Last edited 17.07.2019 at 13:41 by Vanaisa (Moderator)
tqhq.ee foorum : Minu auto : 68 El Camino   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.