Poster |
Message |
krist0fer |
6.2d turbotamine
Vaikselt mõte käib,et võiks turbo vahele panna.
Googlest leidnud,et see 6.5TD kogukrempel peaks istuma põhimõtteliselt üks ühele.
Pumbal kütust peale keerata. Eesmärk veidi rohkem jõudu,kuid safemodi veel jääda.
Kas kellegil on kogemust sellega olnud?
|
18.02.2020 at 17:31 |
|
Tim |
6.2d turbotamine
Banksil on 6.2 turbo kit, olen seda oma silmaga näinud. Seega peab olema tehtav. Aga midagi oli kaantel teistmoodi vähemalt meelde on jäänud, kas äkki põlemiskambrid olid kuidagi teise kujuga. |
18.02.2020 at 17:59 |
|
krist0fer |
6.2d turbotamine
Info mis leidsin mis tundub enamvähem : https://www.dieselplace.com/forum/63-gm-diesel-engines/20-6-2l-diesel-engine/392200-put-6-5-turbo-set-up-your-6-2-i-ve-done-twice-easy.html#/topics/392200
Kõrgsurvepump : http://flashoffroad.com/Diesel/injectionpump/mechanicalpump.htm
Kaanel oli ja väike erinevus mis netist leidsin veekanal veidi suurem 6.5td ja mingi erinevus oli veel hetkel linki ei leia.
Samas nagu ei tundu väga hull ettevõtmine.
Kui kellegil mingeid juppe pakkuda olen avatud pakkumistele
|
18.02.2020 at 22:11 |
|
DevilDeVille |
6.2d turbotamine
Seda teemat on siin nõrkemiseni lahatud - vändapoolitaja/plokipoolitaja türbotamisest palju lihtsam ja lõbusam on osta bensukas ja ülejäänud raha mahajuua või kui on vastav kutsumus, siis mõnda lõbutaresse kanda. Ruletilaud või ühekäeline bandiit või spordiloto on ka ookoo.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.02.2020 at 23:17 |
|
krist0fer |
6.2d turbotamine
Väga meeldiv Diisel lahedam aga see ongi maitseasi. Mul ei ole plaan üüber asja teha vaid 140hp mootor ca 190-250hp peale ajada. Saan aru räägiks 300 ja üles siis hakkab juppe kergemini lendama . |
19.02.2020 at 06:25 |
|
juuriaadol |
6.2d turbotamine
Siit sa 6.2d turbotamise osas abi ega heakskiitu ei leia. Suur osa arvab, et need mootorid ei püsi niisamagi ühes tükis. Unustavad aga asjaolu, et tihtipeale on mootorid 30a vanad, jumal teab palju eetrit ja muud äkilist saanud. Mina arvan puuduseks, et kolvi alla ei ole õli jahutust. Kui reaalselt tahad asjaga tegeleda, leia Riisiperest Joonas. Tema on just valmis saanud sellise asjaga. |
19.02.2020 at 06:42 |
|
max |
6.2d turbotamine
Tehtav on kindlasti kõik, aga mulle tundub, et eespool vihjati majanduslikule mõttekusele. Suure tõenäosusega kulutad palju aega ja raha ja siis see 200 hp, kui see koos püsib, ei tee sind niipalju röömsamaks kui arvasid. Kui juba teha jõudu, siis on vaja niikuinii kõik ümber teha ja kui juba teha, siis parem platvorm võtta kui ca 40 a vana disain. Kütuse osas vahet pole. |
19.02.2020 at 14:30 |
|
krist0fer |
6.2d turbotamine
Raha pole probleemi.
Hetkel lihtsalt tundub turbo lisamine suhteliselt kerge projekt ,kui kasutada 6.5TD pealt detaile. Peaaegu võta jupid keera külge väga vaeva ei pea nägema. Kas tõesti on see nii lihtne on nagu minu küsimus? Kui lendab laiali mis teha siis tuleb järgmine mootor paremini teha. Mis sitasti see uuesti.
Tegemist bussiga siiski. Stocki liikumisega olen ka rahul.
Suurt jõudu ja vastupidavust otsida siis tuleb kaaluda 5.9 cumminsi peale (aga bussile ei näe mõtet). Lihtsam auto marki ka siis vahetada Dodge vani peale üleminna. |
19.02.2020 at 18:27 |
|
Vanaisa Moderator |
6.2d turbotamine
siin on ilus jutt tööde käigu kohta:
https://www.steelsoldiers.com/threads/how-to-turbo-a-6-2-using-6-5-parts.43430/#
---The stock 6.5TD system adds about 60 - 70 HP and about 120 -130 TQ to a stock 6.2. It truly makes it a whole 'nother animal. You can push a little more than safely, but a lot more. 200 - 210 HP and 400 - 420 TQ is typical. The 400 ft lbs is pretty stout in these trucks with no more than they weigh. I have never seen anyone not totally happy they made the swap.---
elik anna minna, kindlasti veab näo naerule kui sõitma saad. |
19.02.2020 at 18:33 |
1 edit. Last edited 19.02.2020 at 18:42 by Vanaisa (Moderator)
|
hents99 |
6.2d turbotamine
Dieselmeken (Rootsi ettevõte, kes tegeleb diislite tuuninguga, ilmselt üks parimaid omal alal) oskab ehk reaalset nõu anda.
Pumpa on vaja ilmselt ka järgi aidata, neil on väga head seadmed ja oskused.
Kui infot ammutatakse netiavarustest, mitte ei mõelda ise, siis juhiks tähelepanu, et USA vs Skandinaavia “performance tuning” on kardinaalselt erinev...justkui erinevad süsteemid/skaalad, mis ei ühti. Lihtsalt omast kogemusest...ja tihtipeale töötavad siinpool lompi asjad/lahendused, mis sealpool juba teoorias ei ole võimalikud
Mida tahan öelda on see, et pigem uuri kusagilt Rootsi/Soome foorumitest ja jõuad eesmärgile soodsamalt lähemale.
Sain küll aru, et raha ja eelarve pole üldse oluline, aga vb aeg on, seda raske rahapakiga asendada....
Ma ise pole üldse diisli fänn ega arva, et veoautost väiksemale aparaadile sobiks traktori mootor, aga see selleks.
Proovisin ise ka mingi aeg vana mehaanilise diisli tuunimist...(G klassi mersu, diisel )
Orig 170hp/330Nm...suurem turbo (Holset HE351W (maakeeli HX35)) ja suuremate elementidega pump (7mm elementide max tootlikkus ca 500hp/900Nm)...sain umbkaudu 400hp/750Nm...võrreldes analoogseid kompotte, dünos ei käinud
Aga pärast kõike seda ei valiks ma enam diislit. Pigem ikka rahulikul V8 bensiinikas ja kui väheks jääb, kompressor peale.
Kuna tegemist Van’ga, siis oluline on ka ehk euro normi võimalikult kõrge number, et nt Pariisi kesklinna sõita/parkida...
Edu!
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
20.02.2020 at 11:05 |
|
Vanaisa Moderator |
6.2d turbotamine
minu antud jutulõimes on ka pumba "peale keeramine", pihustid ja muu üles tähendatud.
Lugemiseks ja mõtete kogumiseks piisavalt teksti. |
20.02.2020 at 11:09 |
|
hents99 |
6.2d turbotamine
Lihtsalt tundus imelik, et orig 140hp asemel “pealekeeratud” pumbaga 250hp saavutatakse. jämedalt poole suuremat kütusekogust vaja.
Numbri lugesin eelpool olevast postist, mis on target ja palju hetkel...
Nagu kohalikud chippijad...lubavad stock mootorist rohkem kui 100% jõukasvu....ehkki on teada suurimad VGT turbod ja nende läbilaske võimed, mida paljud on väidetavalt suutelised softiga muutma ....sest füüsilist sekkumist vajaks justkui ainult intercooler, sest see on ainuke asi, mis tundub, et võiks ehk suurem olla.
Lihtsalt mõned asjad, millest ei saa mina aru...aga siiski loed ja kuuled, et nii saab...
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
20.02.2020 at 11:42 |
|
krist0fer |
6.2d turbotamine
Ma ise pooldan mootoreid mida mehaanilisemad on seda lihtsamad ja töökindlamad nad on. Merel olles aega surfata neti avarustes ikka piisvalt Mulje jääb, et seda 6.2 lihtne kaasa aidata mõistuse piires. Aga kas ka realsus selline. Konnade maale ei kavatse rondi küll tuleb aeg kus diisel üldse EU keelatud.
Need Jõunumbrid pärinevad siiski maagilisest neti maailmast, kuid stock 6.5td jõud võiks vabalt realne olla.
Mootori jõud ja mis rattas jõuab need samuti erinevad... Kergelt üritasin leida stock dyno infosid palju üldse rattast seda jõukest tuleb aga väga ei leidnud vanemate masinate omasid või ei otsinud piisvalt hästi. Üldsegi 70hp jõuab sellel 6.2d või mitte
6.5TD turbo stock rõhk ka veidi alla .5 bari (5-7 psi) see ka olematult madal võreldes fordi ja doge näiteks neil juba 15-21 psi
Soovitus mis saab 6.5 on 14 psi
Plaan mis oleks:
1.Pihustid ära taastada või tutikad. Või on soovitada kohe mingeid pädevamaid sinna? ( hetkel muidugi mure ei näe kuid siiski).
2.Võimsam EL kütuse etteande pump.
3.Esialgu leida 2 hand 6.5td Turbo, sisse-kui väljalaskekolle
4.Kõrgsurvepump see juba huvitavam ei kujuta ette palju kütet suudab see 6.2 ette anda (peale keerates) toidab üldse stock 6.5 turbo ära.
5.Õhuvõtt vastav ehitada + koda
6.Idealis võiks cooler ka olla aga nikerdamist tuleks sellega kenasti.
Ilmselt neid asju tuleb juurde veel töökäigus, kui peaks käsile võtma.
Või see pigem nii mõtetu teema ja rahapeale kuri olemine?
|
21.02.2020 at 08:13 |
|
Vanaisa Moderator |
6.2d turbotamine
no kui sa selle mikifoorumi jutu oleks läbi lugenud, siis teaksid, palju see vana mehhaaniline annab juurde keerata.
Rohkem, kui piisavalt. |
21.02.2020 at 10:55 |
|
wagoneer |
6.2d turbotamine
6,2 turbotamine on nii nagu ta on. Loe mikimaa foorumeid. Osadel konedel on paremad vändad sees ja osadel makaronid. Ei mäleta enam mis numbreid/aastaid pidi piiluma. Aga reaalselt on ta ikkagist kergelt tikkudega mängimise maitsega kuivas heinaküünis
Aga proovi ära ja anna teada. 6,5 asjad peaks suht polt on olema jah.
Omadest kogemustest võin öelda,et väheks jääb alati Mul läks oma kastikaga ikka päris jubedalt lappama kunagi. Algul originaalist natuke suurem turbo. Siis juba VGT turbo ja sealt edasi VGT mis puhus teisele ette. Ja siis veel suurem VGT ette puhumas veel suuremale föönile. Pump räigelt moditud, teine sisselase ehitatud, suurem väljalaskekolle, Mahle kolvid ja Hamilton Cam-s nukk koos teiste tõukurvarrastega ja megasuurte pihustitega Täna enam selle tossumasinaga vist eriti ei julgeks liigelda. Õrnapõielistel kuluksid näpud halina toksimisest ära.
Edu projektiga.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
21.02.2020 at 23:21 |
|
vvt |
6.2d turbotamine
Iga asjalik tuuningu käsiraamat algab vist mõtteteraga, et valige parim võimalik algmaterjal.
Iron Duke'de ja nende 6,2 hädadiislite tuunimine on kindlasti intellektuaalselt huvitav teema, kuid mis oleks selle kasutegur (kui mootor, mis seeriaseades on kogu aeg katki, hakkab siis 3 korda tihemini katki olema)?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.03.2020 at 10:33 |
|
|