Poster |
Message |
JanbertSS |
MÜÜDUD: 1975 Plymouth Trailduster 318cid/5.2L
Müüa 1975 Plymouth Trailduster
Mootor: 318cid/5,2L TBI. Mootor 1991 aasta Ram B2500 Vani pealt, toimiva monopritsega.
Käigukast: TF727
Vahekast: NP203 (pidev nelikvedu, lukus nelikvedu, aeglusti)
Esisild: Dana 44
Tagasild: Chrysler 9,25”
Sildade ülekanded 3.55
Rehvid: 33/12,5 R15 MT
Vints: 12 000lbs Dragonwinch
Auto pole kaugeltki näitusekorras, aga sõidab, pidurdab ja vajadusel ei jää metsaski hätta. Metsas käimise tõttu on ka mitmed kereplekid mõlkis, aga tehnika töötab. Mootor käivitub iga ilmaga. Käigukast ja vahekast toimetavad ka nii nagu peab. Just läbis ülevaatuse, kuid heitgaasid olid piiri peal ja eks muud nokitsemist leiab ka kindlasti.
Tõin ise Soomest, kus see vist ka uuena osteti. Spidomeeter on kilomeetrites ja uksepostil ilutseb silt “Manufactured for Export”
Sellel mudelil on terve katus ära võetav.
Minu käes sõitnud umbes 10000km ja selle jooksul on tehtud hulgaliselt remonttöid.
Näiteks: Ees vahetatud pidurikettad, -klotsid, -sadulad, rattalaagrid, käändmiku simmerid ja veovõllide ristid. Taga vahetatud käsipiduritrossid, piduriklotsid ja kogu trummelpiduri hardware (vedrud, automaatseadetrossid jne) ja rattalaagrid). Uus esikardaan. Vahetasin kaitsmekarbi ja uuendasin juhtmestikku, mille käigus ka eemaldasin tehase ampermeetri (asendasin voltmeetriga), mis on teadagi vanade Moparite peamine põlema süttimise põhjus.
Sildades, vahekastis ja käigukastis on õli vahetatud. Mootoriõli vahetasin ka üldiselt korra aastas.
Metsas paremini hakkama saamiseks lisasin 12000lbs vintsi ja kütusepaagi kaitseks 2mm teraslehe.
PS: Eesti passis on esmane kasutuselevõtu aeg 1976, arvatavasti võeti ta sel ajal Soomes uuena arvele. VIN koodi järgi on tegemist 1975 aasta mudeliga
Hind 4900eur
Asub Tallinnas
Kontakt profiilis
____________________________
'87 MCSS
'48 Stylemaster
'75 Trailduster |
18.10.2020 at 12:14 |
2 edits. Last edited 07.04.2021 at 12:03 by JanbertSS
|
|