Poster |
Message |
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
Kaalumisel on, kas puurida plokk ja vahetada kolvid koos juurdekuuluvaga, või puurida ja vahetada kogu vändaliin. Küsimus ei ole kuluvas rahasummas vaid selles, millised jõulisad sellega kaasnevad. Kui aitaks keegi leida netist tulemusi jõukõverate näol. Jõukõveraid kus on testitud sama mootorit, erineva vändaliiniga. Jutt siis 350 vs 383cid mootorist. Konkreetsel mootoril on tehtud niinimetatud esimese astme tuuning. Vahetatud on kõik mis puudutab mootori hingamist. Edelbrocki katalog lubab praegusele ehk 350cid komplektile 500Nm ja 350hp. Valitud on nukk, mis lisab jõudu pigem madalal pöördel. Huvi pakuvad siis võimalikud lisanduvad kw ja eelkõige Nm näitajad.
Mootorit ehitan suurte ratastega Chevyle |
03.08.2020 at 22:56 |
|
DevilDeVille |
350 vs 383 stroker
Ei viitsi väga tuhnida a CarCraft ja HotRod ja SuperChevy on nõrkemiseni seda teemat käsitlenud. Kuna träni ei maksa midagi ning puurimine niiehknaa plaanis, siis ise küll mitukorda ei mõtleks stroker kit-i omastamise osas. Naljahinnaga tuleb alumise otsa väänet juurde.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
03.08.2020 at 23:11 |
|
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
Ma siit foorumist palusingi abi, lootes abi saada, mitte lugeda, et ei viitsi. Kui ei viitsi siis ei viitsi, see mind edasi ei aita . Küsin ikka asja põhjusega, nimelt on mul selline viga küljes, et võõrkeeltest ei saa peale coca cola midagi aru. Sedagi pean googlest järele vaatama, et valesti ei kirjutaks.
Proovisin leida, aga tõesti ei saanud asjale pihta. Nii palju googlele tõlkimatuid sõnu. |
04.08.2020 at 06:56 |
1 edit. Last edited 04.08.2020 at 07:50 by juuriaadol
|
DevilDeVille |
350 vs 383 stroker
Vähegi mõistliku kolaga saad 50+ hobust ja 100 tuuris Nm lisaks. Rääkides viitsimisest, siis üsna põhjaliku artikli viite leiad altpoolt aga tõlkida ma tõesti ei viitsi. Õigemini trükkida.
https://www.hotrod.com/articles/ccrp-0808-383-stroker-small-block-chevy/
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
04.08.2020 at 09:40 |
|
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
Keegi saatis mulle sellised kõverad. Siit saan juba aimu ja vastuse küsitule. Kuigi tegu pole täpselt sama mootoriga aga suurusjärkudest saan aimu.
Kuni 5000 pöördeni on originaal ja stroker mootoril ühtlaselt 60-70nm vahet, strokeri kasuks. Hobujõude ka umbes 50 koguaeg lisaks. Siit võiks järeldada, et eesolev töö annab ikka vägagi märgatava tulemuse. 400hp ja tagasihoidlikult võttes 550nm võiksid kenasti ratast keerutada.
|
04.08.2020 at 10:28 |
2 edits. Last edited 04.08.2020 at 12:04 by juuriaadol
|
PhilipJFry |
350 vs 383 stroker
Kui sa strokeri SBC 350-le kylge krutid, siis on m6istlik juba ylemine ots ka j2rgi aidata, siis juba tekib rohkem j6udlust. Olen ise selle tee l2binud, kuid kahjuks enda mootorit ei ole dynosse saanud.
quote: PhilipJFry: ...
Aga mis siis karule k6htu laob:
1. Stroker kit: Scat 1-91100BIE
2. Nukkv6ll: Comp cams 12-242-2
3. Jaotus: Comp cams 3100
4. Hydrot6ukurid: Sealed Power
5. Kaaned: Edelbrock 60989
6. T6ukurvardad: Comp cams 8805
7. Rullnookurid: Comp cams 1416-16
8. Sisselase: Edelbrock 7516, RPM Air Gap
9. Karburaator: Demon 1904, 750CFM
Karburaatori asemel ajasin peale FiTech pritsungi.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
04.08.2020 at 17:07 |
1 edit. Last edited 04.08.2020 at 17:13 by PhilipJFry
|
DevilDeVille |
350 vs 383 stroker
Nu kodanikul ülemine ots ongi juba paremate kaigastega komplekteeritud, kui vanainime pole kõigest valesti arusaanud.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
04.08.2020 at 17:15 |
|
kaedoo |
350 vs 383 stroker
Minu stroker Caprice dünopilt :" target="_blank">
Siis oli karpa väga maha keeratud kui 5 aastat tagasi seda testi tegin. |
04.08.2020 at 17:25 |
1 edit. Last edited 04.08.2020 at 17:29 by kaedoo
|
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
|
04.08.2020 at 18:03 |
|
kaedoo |
350 vs 383 stroker
|
04.08.2020 at 18:25 |
|
gets |
350 vs 383 stroker
Pakun, et hinnavahe strokeri kahjuks on umbes 30%.
Sõltub, kuhu vaja on. Tänaval pole suurt vahet, kas 350, või 400 jõudu. Ratta veab ringi mõlemal juhul ja kiiruse ületamine tuleb kibekähku.
Panen siia kunagi Peebu öeldud kuldsed sõnad - persega vahet ei tee, kuid rahakott saab täpselt aru . |
06.08.2020 at 22:43 |
|
90Deville |
350 vs 383 stroker
No siin on ju mitte eriti vihjamisi kirjas, milleks seda vaja on. Sellel alal pole olemas sellist asja nagu liiga palju väänet vöi hobuseid.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
08.08.2020 at 08:26 |
|
ervin |
350 vs 383 stroker
seal paistab piisavalt palju ruumi ühe föönipaari jaoks |
08.08.2020 at 08:29 |
|
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
Täna kulus kahe tunniga kaks liitrit mootori õli. Ehk liiter tunnis. Vändaliin on ikka väga hõre. Konkreetses videos võtsime lühemal distantsil mõõtu.
https://photos.app.goo.gl/HwJFXy2zRHtvKxSb8 |
08.08.2020 at 19:38 |
|
Vanaisa Moderator |
350 vs 383 stroker
rahas on kindlasti mingi vahe aga samas - nothing beats cubic inches. |
08.08.2020 at 20:44 |
|
Valmet |
350 vs 383 stroker
quote: juuriaadol: Täna kulus kahe tunniga kaks liitrit mootori õli. Ehk liiter tunnis. Vändaliin on ikka väga hõre. Konkreetses videos võtsime lühemal distantsil mõõtu.
https://photos.app.goo.gl/HwJFXy2zRHtvKxSb8
Kuidas vändaliin õlikulusse puutub?
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
09.08.2020 at 00:32 |
|
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
Pidasin vändaliini all silmas vänta, kepse, kolbe ja seda osa, millega neil konkreetne kokkupuude on ehk ka rõngad ja hülsid. Vänt ja kepsud tõesti ei ole kulunud ega puutu õlikuluga kokku aga kui ütleme siis täpsemalt kolviliin on kulunud, on suits korstnast väljas ja õli põleb lihtsalt ära. Satub kolvile. Ja srtoker või mitte strokerisse puutub ta niipalju, et kolvid on ka uued vaja osta igaljuhul ja üleüldse tuleb plokki puurida ja teha ehk mootor laiali võtta. |
09.08.2020 at 07:38 |
|
Valmet |
350 vs 383 stroker
quote: juuriaadol: Pidasin vändaliini all silmas vänta, kepse, kolbe ja seda osa, millega neil konkreetne kokkupuude on ehk ka rõngad ja hülsid. Vänt ja kepsud tõesti ei ole kulunud ega puutu õlikuluga kokku aga kui ütleme siis täpsemalt kolviliin on kulunud, on suits korstnast väljas ja õli põleb lihtsalt ära. Satub kolvile. Ja srtoker või mitte strokerisse puutub ta niipalju, et kolvid on ka uued vaja osta igaljuhul ja üleüldse tuleb plokki puurida ja teha ehk mootor laiali võtta.
Selge, siis jääme ootama ülepuuritud strokeri ehitamise teemat. Kui jätad kolvikäigu samaks siis jääb see kindlalt pärast kripeldama hinges, et oleks võinud jne.
____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76 |
09.08.2020 at 10:06 |
|
PhilipJFry |
350 vs 383 stroker
quote: juuriaadol: Pidasin vändaliini all silmas vänta, kepse, kolbe ja seda osa, millega neil konkreetne kokkupuude on ehk ka rõngad ja hülsid. Vänt ja kepsud tõesti ei ole kulunud ega puutu õlikuluga kokku aga kui ütleme siis täpsemalt kolviliin on kulunud, on suits korstnast väljas ja õli põleb lihtsalt ära. Satub kolvile. Ja srtoker või mitte strokerisse puutub ta niipalju, et kolvid on ka uued vaja osta igaljuhul ja üleüldse tuleb plokki puurida ja teha ehk mootor laiali võtta.
Kui selline suurem tegemine ootab ees, siis juba viskaks ise strokeri kraami mootorisse sisse.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
10.08.2020 at 15:38 |
|
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
Kui selline suurem tegemine ootab ees, siis juba viskaks ise strokeri kraami mootorisse sisse.
Kas tahaksid ise minu mootorit tuunida või minu asemel viskaksid ise ka stroker kraami mootorisse? |
10.08.2020 at 17:59 |
|
boatservice |
350 vs 383 stroker
Mul on 040 mõõdus 5h töötanud 5.7 plokk üle, 95- rullnuka variant. Sai paadi peal külma, mõrad ainult väljaspool.
Koos korraliku STD strokeri väntvõlliga 500.-
Hetkel pole endal enam autosid, millele vahele visata.
Tartus
____________________________
Dodge Ram 2500 Hemi
Lincoln Town Car 1997
Cadillac DeVille Coupe 71
Mustang GT 2005
Opel Olympia 1936
KRAZ 255
URAL 375
ZIL 157 |
10.08.2020 at 19:03 |
|
max |
350 vs 383 stroker
quote: juuriaadol:
Kui selline suurem tegemine ootab ees, siis juba viskaks ise strokeri kraami mootorisse sisse.
Kas tahaksid ise minu mootorit tuunida või minu asemel viskaksid ise ka stroker kraami mootorisse? Kui korralikult teha, siis peaks kogu ploki laskma Soomes üle teha, mis tõenäoliselt maksab juba midagi, lisaks transale. Pead ju "strokeri kraami" kah sinna saatma. Võid mõelda/arvutada, äkki oleks seega mõistlik kogu alumine osa tervikuna (ingl k "short block") tellida, mis on juba tasakaalus, toleratsid paigas, korralikult koostatud jne. Kruvid sinna ainult kaaned, sisselaske ja agregaadid külge ja võtit. Nt selline:
https://www.summitracing.com/parts/mll-bp38324
Või siis kogu mootor uus + müüd olemasolevad kaaned ja sisselaske maha.
Nt Ühendkuningriigis selline: http://www.partsworldperformance.com/sp383-deluxe-383-435hp-crate-motor
Ei pea kaua ootama ja transa odavam oluliselt.
Ja kui päris aus olla, siis Suur Mootor (ingl k "big block") istuks sellele masinale nagu ema sülle - 8,2l, 567 lb.-ft. @ 4,200 rpm, 502 hp @ 5,200 rpm:
http://www.partsworldperformance.com/zz502-502-deluxe-crate-engine-19201332
Hinnavahe väike ja kõik töngad küljes. Saad veel ka FiTech'i/karpa maha müüa.
Kui keegi veel 400 hp stokerit ehitada tahab, eriti tänavaautole, siis tasub meenutada, et viimase 10+ aasta truck'ide 6,2 l V8-d (rääkimata sõiduautode omadest) on kõik vähemalt niipalju jõudu + kaasaegne tehnika. Ja neid ikkagi liigub järelturul.
|
14.08.2020 at 22:46 |
|
PhilipJFry |
350 vs 383 stroker
quote: juuriaadol:
Kui selline suurem tegemine ootab ees, siis juba viskaks ise strokeri kraami mootorisse sisse.
Kas tahaksid ise minu mootorit tuunida või minu asemel viskaksid ise ka stroker kraami mootorisse? Kuna tegelen hobikorras sellise kraamiga, siis ma ei hakka parem teiste asjadesse enda n2pukesi sisse surama. Aga m6te oli pigem see, et sinu asemel viskaksin strokeri sisse
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
15.08.2020 at 17:50 |
|
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
Olen juba teinud ettevalmistusi autolt mootori eemaldamise suunas. |
15.08.2020 at 20:31 |
|
juuriaadol |
350 vs 383 stroker
Et vänt plokki mahuks tuli viiliga veidi valujääki lükata. Esimese kepsuga sama lugu, eks näis kuidas edasi.
https://photos.app.goo.gl/bZSUFfwB4RnavTy66
Edasi läks lihtsamalt aga kokku tuli neljale kepsule ruumi juurde teha. Kui autole peale ja käima saan, jagan rõõmu ka siia. |
13.09.2020 at 11:11 |
2 edits. Last edited 13.09.2020 at 18:32 by juuriaadol
|