Poster |
Message |
Varblane |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
No ei saa vihmase ilmaga kohapealt ära.Tegu peaks olema siis GM 8.5(corporate)sillaga.Plaanis oleks ka olemasolev ülekanne 2.73(vist?)vahetada 3.73 vastu.
Mis firma jubinaid kasutada?Kurvides hullu ragistamist ja tagasilla undamist ei taha.
|
20.09.2011 at 00:34 |
|
DevilDeVille |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Powertrax No-Slip.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
20.09.2011 at 08:02 |
|
Astro SS |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Detroit Truetrac
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
20.09.2011 at 08:33 |
|
hents99 |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
2.73 pealt 3.73 minnes ei karda, et maanteel pöörded väga kõrgeks jäävad? Päris suur samm peaülekande muutmisel.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
20.09.2011 at 08:54 |
|
Andrus BHRA |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Kuulge, tehke mulle selgeks üks asi, et kuidas saab peaülekande vahetus tihedama vastu kaasa aidata paremale pidamisele? Ja mis torgimonster see selline siis on, et sihukese "aavikkovälitusega" kohapealt ära ei saa? Soovitaks alustuseks, enne kui auto kallale minna, paremaid rehve või tihendit proovida.
____________________________
BMW M1 Turbo Sauber Group 5
´57 Chrysler 300 Promod
´13 Chevy Express AWD
´87 Chevy Fleetside 454
Paar Ameerika uazikut |
20.09.2011 at 14:26 |
|
Astro SS |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
quote: Andrus BHRA: Kuulge, tehke mulle selgeks üks asi, et kuidas saab peaülekande vahetus tihedama vastu kaasa aidata paremale pidamisele? Ja mis torgimonster see selline siis on, et sihukese "aavikkovälitusega" kohapealt ära ei saa? Soovitaks alustuseks, enne kui auto kallale minna, paremaid rehve või tihendit proovida.
Ülekande vahetus teeb asja hullemaks aga meie pakkusime diffrilukku ,mis välistab 1 ratta vilistamise
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
20.09.2011 at 14:40 |
|
Varblane |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
quote: hents99: 2.73 pealt 3.73 minnes ei karda, et maanteel pöörded väga kõrgeks jäävad? Päris suur samm peaülekande muutmisel.
Overdrive'iga kast on selle jaoks.TH350 vahetab TH200-4R vastu.
quote: Andrus BHRA: Kuulge, tehke mulle selgeks üks asi, et kuidas saab peaülekande vahetus tihedama vastu kaasa aidata paremale pidamisele? Ja mis torgimonster see selline siis on, et sihukese "aavikkovälitusega" kohapealt ära ei saa? Soovitaks alustuseks, enne kui auto kallale minna, paremaid rehve või tihendit proovida.
Ega ma ei hakka sada korda silda lahti kiskuma siis, eksole?Ülekanne ja lukk ikka korraga ära installida.Tihendi viga ka muidugi, pole harjunud, et gaasi vajutusel auto edasi ei liigu ja jään teisetele jalgu, sest üks ratas käib tühja all. |
20.09.2011 at 20:49 |
|
kaedoo |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
3.23: 1850@100 (neljandaga), 1600@60 (kolmandaga)
3.42: 1950@100 (neljandaga), 1700@60 (kolmandaga)
3.73: 2150@100 (neljandaga), 1800@60 (kolmandaga
Tegin copy oma teemast,aastaid tagasi sai uuritud auväärsete kaasvõitlejate käest.Kruiisimiseks vist 3,73 palju.Tean autot,kel 600+HP ja ülekanne 2,73(kui ma pole valesti aru saanud).Mul sama tee vaja läbida,minu valikuks jääb vist max 3,23. |
20.09.2011 at 22:03 |
|
Andrus BHRA |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Huvitaks ikkagi, et mis torgimonster see selline siis on mis sellist peavalu valmistab? Mul on endal päris mitmeid ameeriklasi olnud aastast 1991 ja no ei ole eriti häirinud selline probleem. No kui tahad seda lukku sinna, siis ok aga ülekande suhtes soovitaks järele mõelda. Kui sa kasutad oma autot rahulikult cruisimiseks ja vahest ka pikemaid otsi ette võtad, siis ei soovitaks nii tihedat ülekannet. Sellise ülekandega saad kaasa olulise kütusekulu tõusu ja boonuseks maanteesõidul häirivalt kõrged mootoripöörded ja müra. Ise mõtleks ka enne, kui TH 200 alla krutiks (loe: ei teeks seda ). Soovitan kaaluda teisi variante.
____________________________
BMW M1 Turbo Sauber Group 5
´57 Chrysler 300 Promod
´13 Chevy Express AWD
´87 Chevy Fleetside 454
Paar Ameerika uazikut |
21.09.2011 at 08:41 |
|
partel |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Andrus:
quote: Varblane: No ei saa vihmase ilmaga kohapealt ära.
Olen ise olnud kastikaga kiiret väljasööstu tegemas, nii et parem ratas käib lihtsalt ringi ja auto ei liigu kuhugi...
Ja teisedki kaalujaotuselt ikka nose-heavy.
Mis ülekanne kellelgi parajasti all on, ei näita ideaali, vaid hetkeolukorda, kuna võib-olla pole võimalust ülekannet vahetada.
Mootori pöörded vastavatel rezhiimidel on ju lihtne arvutustehe, ei ole vaja välismaa foorumitarkade arvamusi.
Erkkiga sõitsime Tartusse 4.10 ülekandega, maanteel 600 hj big-blockiga 4000 p/min cruisamine tüütas ära. 3.73 ja 3.42 seevastu mitte.
____________________________
_ |
21.09.2011 at 11:38 |
|
vvt |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
quote: hents99: 2.73 pealt 3.73 minnes ei karda, et maanteel pöörded väga kõrgeks jäävad? Päris suur samm peaülekande muutmisel.
Ma just pidin sedasama küsima, igapäevasõiduks V8 otsa 3,73
Vana maailma selle võimsusklassi autodel viimase otsekäiguga on peaülekanne 2,5 ja 3,0 vahepeal.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.09.2011 at 13:33 |
|
Varblane |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
quote: Andrus BHRA: Huvitaks ikkagi, et mis torgimonster see selline siis on mis sellist peavalu valmistab? Mul on endal päris mitmeid ameeriklasi olnud aastast 1991 ja no ei ole eriti häirinud selline probleem. No kui tahad seda lukku sinna, siis ok aga ülekande suhtes soovitaks järele mõelda. Kui sa kasutad oma autot rahulikult cruisimiseks ja vahest ka pikemaid otsi ette võtad, siis ei soovitaks nii tihedat ülekannet. Sellise ülekandega saad kaasa olulise kütusekulu tõusu ja boonuseks maanteesõidul häirivalt kõrged mootoripöörded ja müra. Ise mõtleks ka enne, kui TH 200 alla krutiks (loe: ei teeks seda ). Soovitan kaaluda teisi variante.
Rohkem väänet kindlasti kui mingil SBC'l näiteks.Milleks ma pean higipull otsaees gaasi vajutama ja mõtlema, et jumala eest nüüd haardumine ära ei kaoks?Mis asi see tihe ülekanne veel on?Oma släng mingi?
Mõtlesidki TH200 või TH200-4R'i? Esimene on mingi nõrk junn ilma overdrive'ita ja toda ma ei paneks elusees alla.TH200-4R ning 3.73 ülekanne oleks nagu 4.10 kohapealt minnes ja 2.50 overdrive'is.Loomulikult ma ei paneks otsekäiguga kastile mingit 3.73 ülekannet.Hetkel vahetab gaas põhjas kaheksakümne pealt teise käigu alles.
quote: vvt: quote: hents99: 2.73 pealt 3.73 minnes ei karda, et maanteel pöörded väga kõrgeks jäävad? Päris suur samm peaülekande muutmisel.
Ma just pidin sedasama küsima, igapäevasõiduks V8 otsa 3,73
Vana maailma selle võimsusklassi autodel viimase otsekäiguga on peaülekanne 2,5 ja 3,0 vahepeal.
Kus kohas ma väitsin, et sõidan iga päev? |
21.09.2011 at 19:36 |
|
BlueStang |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
tegelikult ma ei saa üldse aru, kuidas kohalt minemasaamise (st ratta ringikäimise) probleemi peaülekande tihedamaks tegemisega lahendada üritatakse - minumeelest aitab just peaülekande harvemaks tegemine
talvel ka kergem teise käiguga liikuma saada, kui esimesega |
21.09.2011 at 19:45 |
|
tõnisson |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
2 posti ja kisa.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
21.09.2011 at 20:26 |
|
DevilDeVille |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
quote: Astro SS: Detroit Truetrac
see libiseb ju läbi. kui tahtmine terve sild lahti kiskuda, siis pigem paigaldaks juba Detroit Locker-i a mina laisa inimesena piirduksin vaid satelliitide minemaviskamise ning No-Slip-i paigaldusega.
ülekandearvu ei muudaks, see paigaltmineku tõmme paraneb 100% lukugagi piisavalt ning alati saab ju kapotialla eesleid lisada.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
21.09.2011 at 20:39 |
|
Astro SS |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
quote: DevilDeVille: quote: Astro SS: Detroit Truetrac
see libiseb ju läbi. kui tahtmine terve sild lahti kiskuda, siis pigem paigaldaks juba Detroit Locker-i a mina laisa inimesena piirduksin vaid satelliitide minemaviskamise ning No-Slip-i paigaldusega.
ülekandearvu ei muudaks, see paigaltmineku tõmme paraneb 100% lukugagi piisavalt ning alati saab ju kapotialla eesleid lisada.
Oled sa Detroit lockeriga sõitnud, näiteks vihmas või lumes ? Ja kuidas meeldis?
Mina jään siiski Truetracki juurde
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
21.09.2011 at 21:25 |
|
tõnisson |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Töökaaslase kastikasse läks selline, olen aru saanud, et jäi rahule. Eks ta igapäeva kasutuseks ole mõeldud.
http://www.summitracing.com/parts/DTL-915A568/
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
22.09.2011 at 07:19 |
|
Trammijuht |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Mina olen sõitnud detroit lockeriga lumes ja mudas ja metsas ja niisama, ning mudas ega lumes mingit paukumist ei täheldaks, paukumine tekkis siis kui lükkasid lukku keksdiffri (loe:Land Rover) ja asfalt platsil keerasid suhteliselt palju rooli, vot siis mürgeldas, mujal ei ole kuulnud.
Lihtsalt sattusin lugema ja jagasin kogemust, hüva päiva!
____________________________
Chevrolet C-10, a hillbilly truck, Alan Jackson playing loud.. |
16.06.2012 at 09:45 |
|
mr. RocknRoll |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Omalt poolt soovitaksin ülekande vahetamsie üle järele mõelda. Oldsul 3,91 all, kohaltvõtul 10km/h pealt paneb teise. Maanteel pöörded kõrgel, "süstides" laseb ratast ringi. Võtan teist aastat hoogu, et 2,7 või 2,5 vastu vahetada.
____________________________
44269 |
19.06.2012 at 19:15 |
|
jungle |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Ülekande valikul peaks ikka käigukasti ja vedavate rataste suurusega ka arvestama. Siin ju vägagi hea kalkulaator selleks olemas .. link.
____________________________
'68 Camaro
'88 Corvette
'97 Tahoe 2d 4x4 6.5TD |
19.06.2012 at 21:15 |
|
Varblane |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
quote: mr. RocknRoll: Omalt poolt soovitaksin ülekande vahetamsie üle järele mõelda. Oldsul 3,91 all, kohaltvõtul 10km/h pealt paneb teise. Maanteel pöörded kõrgel, "süstides" laseb ratast ringi. Võtan teist aastat hoogu, et 2,7 või 2,5 vastu vahetada.
Enne kui overdriviga kasti pole ei hakka silda näppimagi üldse.Max mis ma ilma overdrivita paneks oleks kuskil madal kolm.
Peaülekande soovituse all mõtlesin siis tootjat mitte ülekande arvu soovitusi.Endal on olnud mitu volgat ja päris fun on lasta 1:1 kastiga ja 4.55 ülekandega maanteel.Selline tunne, et kohe läheb kogu krempel laiali. |
20.06.2012 at 12:40 |
|
T-Bird |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Tere. Mina pakkun sulle Tavaline limitetslip(http://www.summitracing.com/parts/STR-D3537/), ulekanne 3.05 ja kast TH700-4R.
____________________________
US-Ford mootori ja k.kastide ,remont ja diagnostika.Bensiini pihustite kontroll, puhastus.
Frees ja treimistööd.
/Ford F150 SuperCab 1997/
/Chevrolet Master Deluxe 1937/
/Cadillac Eldorado/ |
20.06.2012 at 13:10 |
|
juuriaadol |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Tervist, juhtus kätte üks 8poldi sild millele läheb nii chevy kui ka GMC velg alla. Ratast keerutades sain ülekandeks miskine 1,3 või midagi sinnakanti, on see reaalne? või mis ülekandeid üldse olemas on? |
17.07.2012 at 23:19 |
|
Trammijuht |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Äkki 1,3 x 2 ehk mingi 2,6 oleks reaalne kui sa ühte ratast keerutasid...
ehk siis 2,5 või 2,7 nagu ülevalpool ka pakuti,
ma ülekandeid ei tea aga puht teoreetiliselt pakun et sul oli üks ratas maas kui sa keerutasid, seega keerleva ratta kiirus x2
____________________________
Chevrolet C-10, a hillbilly truck, Alan Jackson playing loud.. |
18.07.2012 at 08:13 |
1 edit. Last edited 18.07.2012 at 08:17 by Trammijuht
|
juuriaadol |
Sillalukku ja peaülekande soovitus?
Kas kõik ülekanded sobivad kõikidesse 8 poldi sildadesse või on liiga palju tahetud?
Hetkel ühel autol 3,73, teisel (veel ei liikle) 4,1 ja nüüd üks lihtsalt kiire sild. Tahaks selle 4,1 ära vahetada, tervet silda ei saa kuna üks teisest oluliselt kitsam |
19.07.2012 at 21:51 |
|