Küsimus automaatkasti kohta. Tere.
Ma pole eriti automaatkasti hingeeluga tutvunud ja tundub, et ma ei saa täpselt aru kuidas see töötab. Minu vanal th700 kastil oli nii, et kui tõmbasin D pealt 3 peale või 3 pealt 2peale jne. siis toimus mootoriga pidurdus ja pöörded olid üleval nagu manuaalkastil. Piisava hoo pealt 2-le tõmmates sai isegi rattad korra plokki. Nüüd 4l60e kastil elektroonilise juhtimisega manuaalresiimis võin panna madalama käigu ja pidurdust ei toimu ning kaasi andes tekkib vedu alles kõrgematel pööretel. Ehk siis tundub nagu 700 kast vedas mootorit kaasa aga 4l60 mitte. Ehk targemad oskavad seletada mulle selle vahe. 700 kastile oli paigaldatud ka shift kit.
Tänud ette.
Küsimus automaatkasti kohta.1) Oled sa kindel, et sul tegelikult kah madalam käik sees on? Ma olen seda vahet tundnud, kui linnas sõita OD vs D-ga. Esimesel juhul jalga gaasilt võttes pannakse tegelikult 4. sisse ja pidurdust ei toimu. D-ga sõites on 3. sees ja pidurdab.
2) Konverteri kõrge stall? Kas ka stallist kõrgematel pööretel sama asi?
3) Kast peetis
Küsimus automaatkasti kohta.Kas käigu indikaator ekraanil näitab sel hetkel õiget käiku?
Kui mootori aju kasti juhib, kas siis teeb sama asja? Siis saaksid vähemalt EZ-TCU välistada.
Küsimus automaatkasti kohta.Mootoriaju juhtimisel ei saa praegu proovida, kuna shifterist mehhaaniliselt saan panna ainult OD ja siis tõmban kangi enda poole ning siis ainult elektriliselt juhitakse solenoide. Ilmselt selles ongi mingi vahe, kas trossist mehhaaniliselt või ainult solenoididega. Kontrolleri näidik näitab õiget käiku lihtsalt see ei pidurda vaid veereb vabalt. Näiteks kui sõidan 3-da käiguga 70-ga ja lasen kaasi lahti panen 2-se käigu siis ei juhtu mitte midagi tuntavat. Kui nüüd kaasi panen siis kuni 3000 pööret on ilma veota ja vedu tekkib alles peale seda . Suuremal kiirusel on sama asi kõrgemal pöördel ja vastupidi. Enda käigunäidikut ei ole praegu küljes. See loeb solenoidide pealt, peaks selle külge panema siis näha mis käsklus kontrollerist reaalselt tuleb.
Küsimus automaatkasti kohta.Ei tea veel miks aga tundub, et peabki nii olema. Solenoididega käike juhtides ei pidurda mootoriga kui aga shifterist mehhaaniliselt siis pidurdab mootoriga.
Küsimus automaatkasti kohta.Tasapisi üritan endale selgeks teha mis seal automaatkasti sees toimub. Lihtsustatult on sisendi ja väljundi vahel vabajooksusidur (sprag) mis võimaldab väljundil pöörelda kiiremini kui sisendil, vastupidi aga mitte. Seda aga lukustatakse omakorda hüdraulilise siduriga (overrun clutch). Aktiveerimine toimub ainult läbi manual valve (shifter liigutab mehhaaniliselt) ja OD asendis ei ole aktiveeritud. Elektrooniliselt ei olegi võimalik vabajooksusidurit aktiveerida ja kui kang OD peal siis mootoripidurdust ei toimu ükskõik mis käik aktiveeritud.
Loodan, et saan õigesti aru.
Väike täpsustue. Vedu toimub siis läbi vabajooksusiduri (nimetatakse ka one way clutch), mootor kardaani veab aga kardaan mootorit mitte. Kui aga panna kang D,2 või 1 asendisse siis lukustatakse see sidur ja kardaan saab vedada ka mootorit - toimub mootoriga pidurdus.
Tegin ka katse:
OD - mootoripidurdust ei ole üldse.
D - 1 ja 2 käik vabajooksuga 3 käik pidurdab.
2 - ainult 2 käik ja pidurdab
1 - 1 käik ja pidurdab
Küsimus automaatkasti kohta. Ise küsin ise vastan.
Et 3 ja 2 käik pidurdaks peab olema aktiveeritud overrun clutch. Seda tehakse manual valvest.
Et 1 käik pidurdaks peab olema peab olema lisaks overrun sidurile aktiveeritud ka REV/LO clutch mida tehakse ka manual valvest.
Tundub, et ainuke mõistlik variant seda kasti manuaalselt toimima saada on shifterist mehhaaniliselt liigutada manual valvet ja pressure switch väljundidega juhtida solenoide. Automaatresiimi jaoks tuleb teha ümberlülitus.
Minu jaoks sai õppetund läbi. kui midagi läks valesti siis palun parandage.
Küsimus automaatkasti kohta.Tere, ei alusta uut teemat.
Küsimus järgmine, th350c kast sai uued tihendid ja kettad. Nüüd R positsioon rakendub räige kolksuga, samas D normaalne. Külma kastiga R sama D-ga.
Google otsingu tulemus [url]htp:https://www.jalopyjournal.com/forum/threads/turbo-350-clunck.822131/
Kas peaksin muretsema?
____________________________
400+727+DANA60 4,10 LS
305+350+8 1/2 10bolt 3,08