register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Küsimus automaatkasti kohta.  
Poster Message
aivar
 
Küsimus automaatkasti kohta.
Tere.
Ma pole eriti automaatkasti hingeeluga tutvunud ja tundub, et ma ei saa täpselt aru kuidas see töötab. Minu vanal th700 kastil oli nii, et kui tõmbasin D pealt 3 peale või 3 pealt 2peale jne. siis toimus mootoriga pidurdus ja pöörded olid üleval nagu manuaalkastil. Piisava hoo pealt 2-le tõmmates sai isegi rattad korra plokki. Nüüd 4l60e kastil elektroonilise juhtimisega manuaalresiimis võin panna madalama käigu ja pidurdust ei toimu ning kaasi andes tekkib vedu alles kõrgematel pööretel. Ehk siis tundub nagu 700 kast vedas mootorit kaasa aga 4l60 mitte. Ehk targemad oskavad seletada mulle selle vahe. 700 kastile oli paigaldatud ka shift kit.
Tänud ette.
08.07.2021 at 18:22
franz125
Küsimus automaatkasti kohta.
Äi ole ise ka spetsialist aga mul buss küll pidurdab sama kastiga.
08.07.2021 at 20:46
max
Küsimus automaatkasti kohta.
1) Oled sa kindel, et sul tegelikult kah madalam käik sees on? Ma olen seda vahet tundnud, kui linnas sõita OD vs D-ga. Esimesel juhul jalga gaasilt võttes pannakse tegelikult 4. sisse ja pidurdust ei toimu. D-ga sõites on 3. sees ja pidurdab.
2) Konverteri kõrge stall? Kas ka stallist kõrgematel pööretel sama asi?
3) Kast peetis :D
08.07.2021 at 21:10
aivar
 
Küsimus automaatkasti kohta.
Stall stock.
Shifterist OD peal ja juhin ainult solenoide EZ TCU kontrolleriga.
Automaadina toimetab kast ilusti.
08.07.2021 at 22:14
max
Küsimus automaatkasti kohta.
Kas käigu indikaator ekraanil näitab sel hetkel õiget käiku?
Kui mootori aju kasti juhib, kas siis teeb sama asja? Siis saaksid vähemalt EZ-TCU välistada.
09.07.2021 at 11:22
aivar
 
Küsimus automaatkasti kohta.
Mootoriaju juhtimisel ei saa praegu proovida, kuna shifterist mehhaaniliselt saan panna ainult OD ja siis tõmban kangi enda poole ning siis ainult elektriliselt juhitakse solenoide. Ilmselt selles ongi mingi vahe, kas trossist mehhaaniliselt või ainult solenoididega. Kontrolleri näidik näitab õiget käiku lihtsalt see ei pidurda vaid veereb vabalt. Näiteks kui sõidan 3-da käiguga 70-ga ja lasen kaasi lahti panen 2-se käigu siis ei juhtu mitte midagi tuntavat. Kui nüüd kaasi panen siis kuni 3000 pööret on ilma veota ja vedu tekkib alles peale seda . Suuremal kiirusel on sama asi kõrgemal pöördel ja vastupidi. Enda käigunäidikut ei ole praegu küljes. See loeb solenoidide pealt, peaks selle külge panema siis näha mis käsklus kontrollerist reaalselt tuleb.
09.07.2021 at 13:49
max
Küsimus automaatkasti kohta.
Sel juhul tundub, et seda kasti juhitakse valesti, kas siis väljast või seestpoolt.
09.07.2021 at 14:24
aivar
 
Küsimus automaatkasti kohta.
Ei tea veel miks aga tundub, et peabki nii olema. Solenoididega käike juhtides ei pidurda mootoriga kui aga shifterist mehhaaniliselt siis pidurdab mootoriga.
09.07.2021 at 16:56
aivar
 
Küsimus automaatkasti kohta.
Tasapisi üritan endale selgeks teha mis seal automaatkasti sees toimub. Lihtsustatult on sisendi ja väljundi vahel vabajooksusidur (sprag) mis võimaldab väljundil pöörelda kiiremini kui sisendil, vastupidi aga mitte. Seda aga lukustatakse omakorda hüdraulilise siduriga (overrun clutch). Aktiveerimine toimub ainult läbi manual valve (shifter liigutab mehhaaniliselt) ja OD asendis ei ole aktiveeritud. Elektrooniliselt ei olegi võimalik vabajooksusidurit aktiveerida ja kui kang OD peal siis mootoripidurdust ei toimu ükskõik mis käik aktiveeritud.
Loodan, et saan õigesti aru.

Väike täpsustue. Vedu toimub siis läbi vabajooksusiduri (nimetatakse ka one way clutch), mootor kardaani veab aga kardaan mootorit mitte. Kui aga panna kang D,2 või 1 asendisse siis lukustatakse see sidur ja kardaan saab vedada ka mootorit - toimub mootoriga pidurdus.

Tegin ka katse:
OD - mootoripidurdust ei ole üldse.
D - 1 ja 2 käik vabajooksuga 3 käik pidurdab.
2 - ainult 2 käik ja pidurdab
1 - 1 käik ja pidurdab
10.07.2021 at 09:13 3 edits. Last edited 10.07.2021 at 12:09 by aivar
aivar
 
Küsimus automaatkasti kohta.
Ise küsin ise vastan.
Et 3 ja 2 käik pidurdaks peab olema aktiveeritud overrun clutch. Seda tehakse manual valvest.
Et 1 käik pidurdaks peab olema peab olema lisaks overrun sidurile aktiveeritud ka REV/LO clutch mida tehakse ka manual valvest.

Tundub, et ainuke mõistlik variant seda kasti manuaalselt toimima saada on shifterist mehhaaniliselt liigutada manual valvet ja pressure switch väljundidega juhtida solenoide. Automaatresiimi jaoks tuleb teha ümberlülitus.

Minu jaoks sai õppetund läbi. kui midagi läks valesti siis palun parandage.
10.07.2021 at 13:08
rennemees
 
Küsimus automaatkasti kohta.
Tere, ei alusta uut teemat.
Küsimus järgmine, th350c kast sai uued tihendid ja kettad. Nüüd R positsioon rakendub räige kolksuga, samas D normaalne. Külma kastiga R sama D-ga.
Google otsingu tulemus [url]htp:https://www.jalopyjournal.com/forum/threads/turbo-350-clunck.822131/
Kas peaksin muretsema?

____________________________
400+727+DANA60 4,10 LS
305+350+8 1/2 10bolt 3,08
17.02.2024 at 22:48
vvt
  
Küsimus automaatkasti kohta.
lase natuke kickdowni trossi lõdvemaks ja vaata, mis siis juhtub.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.04.2024 at 12:35 1 edit. Last edited 10.04.2024 at 12:35 by vvt
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Küsimus automaatkasti kohta.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.