Poster |
Message |
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Jeeey, saan peale kaheksat aastat otsimist ja vesistamist ka siia teema teha ? loo kangelane on 86 aastal sündinud daam, südameks 307 olds ja kast th200r4. Kere on üle ootuste kõva, mäda on vaid tagaluugi avas 1,5x2 cm koht, lisaks on mädad kõik uksed, aga need anti lahkelt kaasa, passis 8 kohta, aga viimane rida puudu nagu tavaliselt. Esimese asjana sai kogu A.I.R süsteem eemaldatud, kuna juhi poolsed torud olid mädad, lisaks sai törts korrastatud vaakumeid ja vahetatud jagaja kaas, käib 10 korda paremini, kui enne, aga tühikäiguga ikka anomaalia ja suht toorelt käib, ilmselt tahab quadrajunk rebuildi või välja vahetamist. Kellegil mingeid ubinaid üle, või lihtsalt soovib heietada siis võib mulle kirjutada sander.kalsoättgmailpunkcom või fb messenger sander kalso ? |
03.12.2020 at 18:20 |
1 edit. Last edited 14.04.2024 at 13:50 by mis-w2rk-on
|
otsiabi |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
originaalraadio on üle
____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW |
04.12.2020 at 09:38 |
|
PhilipJFry |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Ma alustaks ADLDi kokku yhendamisest. Loeks veakoodid yles. Piltidelt m2rkasin, et tegu siis elektrooniliselt juhitava quadrajetiga. Karpa v6id nii v6i teisiti puhtaks teha ja v2rskendamiseks uue sisu sisse laduda. (Vaakum)voolikud kapoti all kontrolli yle - kui seal kuskil leke on, siis v6tabki mootori t88 imelikuks.
Kui sa AIR kraami minema viskasid, kas sa pesade sees olevad pordid ka v2lja v6tsid? Ma m6tlen siis mootori poolel.
Natuke lugemist siis:
http://performanceolds307.tripod.com/id4.html << syytega seotud
http://performanceolds307.tripod.com/id5.html << quadrajeti tuunimisest
http://performanceolds307.tripod.com/id6.html << sisselase ja karpa 1 osa
http://performanceolds307.tripod.com/id7.html << sisselase ja karpa 2 osa
http://tlentz.oldsgmail.com/more_power.html
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
05.12.2020 at 13:29 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Esimese hooga panin kaane torudele lihtsalt punnid ette, hiljem foorumeid lapates jäi silma, et torude taga ka düüsid, need eemaldan, kui kodumaale tagasi jõuan, 7 on lihtsad, aga esimese silku toru on kaane sisse mädanenud. Karpa jaoks juba otsin rem-i ja vaakumvollad lähevad ka kõik vahetusse. Kust muidu rem-i kõige kergem/kiirem leida oleks? |
08.12.2020 at 16:02 |
|
Vanaisa Moderator |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
rebuild kit´e on maailm täis - löö ainult sisse guuglisse.
https://quadrajetparts.com/quadrajet-rebuild-buick-1980-cadillac-1986-chevy-p-862.html
Aga enne tee kindlaks kui tellima hakkad, et sul seal peal on õige karpa, mis sellele mootorile ette nähtud. Karpal numbrid peal, mille järgi identifitseerida.
Kuidas identifitseerida Q-Jet´i
Ja siin lõpus on juhised vigade tuvastamiseks ja timmimiseks
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=31591&spid=361172#361172 |
08.12.2020 at 16:15 |
2 edits. Last edited 08.12.2020 at 16:24 by Vanaisa (Moderator)
|
PhilipJFry |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
quote: mis-w2rk-on: Esimese hooga panin kaane torudele lihtsalt punnid ette, hiljem foorumeid lapates jäi silma, et torude taga ka düüsid, need eemaldan, kui kodumaale tagasi jõuan, 7 on lihtsad, aga esimese silku toru on kaane sisse mädanenud. Karpa jaoks juba otsin rem-i ja vaakumvollad lähevad ka kõik vahetusse. Kust muidu rem-i kõige kergem/kiirem leida oleks?
Need dyysid viska sealt minema - h22l muutub ka paremaks. Mina enda remondika v6tsin sellisest kohast nagu seda on USParts. Kui ma ei eksi, siis maksis ~36ewrikut.
quote: Vanaisa: rebuild kit´e on maailm täis - löö ainult sisse guuglisse.
https://quadrajetparts.com/quadrajet-rebuild-buick-1980-cadillac-1986-chevy-p-862.html
Aga enne tee kindlaks kui tellima hakkad, et sul seal peal on õige karpa, mis sellele mootorile ette nähtud. Karpal numbrid peal, mille järgi identifitseerida.
Vaadates mootorisalongi, karpa pistmike ja solenoidiplokki, siis v6iks eeldada, et on tegu 6ige karpaga - segun6ela solenoid on yhendatud ja TPS samuti.
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
08.12.2020 at 16:24 |
|
PhilipJFry |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Ah jaa, meenus: peale selle, et voolikud yle kontrollida, kontrolli ka solenoidide pidamist. Ma endal vahetasin osad v2lja, kuna m6ned neist enam ei pidanud.
Neljane solenoid on seal piduriv6imendi juures, see must karp, klapikambri kaane peal. Teine yhene solenoid on samal poolel, klapikambri kaane keskel. Ylej22nud solenoidid sa vast viskasid AIRi eemaldades 2ra.
Juhipoolsel v2ljalasketorul on klapp (p22seb ligi p6hja poolt). Kontrolli, mis asendis see on ja kas toda liigutatakse n6nda nagu vaja. Su karpal on kollektorist tulevad torukesed, mis soojendavad bimetallist keerdvedrust tooreklappi. Kontrolli, et see k2iks ilusasti l2bi. Vaata yle kyynlad, need peegeldavad ilusasti mootori t88d ja eluj6ulisust.
Kusjuures, kui sa enda karpat tegema hakkad, siis tasub m6ned kohad avada, et saaksid timmida. Veel parem, kui hakkad tegema karpa remonti, siis anna m2rku, sk2nnin manuaali sisse ja postitan sulle siia
____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra. |
08.12.2020 at 17:14 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Väljalaske toru klappi mul polnudki, karpa juhendid kuluks küll ära ? |
08.12.2020 at 20:10 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Hetkel pms ühtegi asja peale õhu pumba ja torude pole ära visanud, proovisin juhendi järgi üleliigse mudru eemaldada, aga siis ei läinud enam käima ? |
08.12.2020 at 21:08 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Niisiis, sai eemaldatud karpa rebuildiks, ühe soojaga eemaldasin segukruvide eest punnid ja tegin nad kruvikeerajaga keeratavaks. Lisaks sai soetatud härra PhilipJFry käest tutnoi vaakum HEI jagaja. Karpa eemaldusega eemaldasin ka kõik ülejäänu smog sodi ja panin pimedaks kogu egr-i. Jagaja vahetus osutus päevaseks katsumuseks, kuna vana ei suvatsenud oma kohast lahkuda, kätte tuli ta lõpuks tükkidena, aga pole hullu, järelejäänust saab tuleviku tarbeks preluuuber kui nüüd rebuild kit lõpuks kohale ilmuks, saaks kogu mudru kokku laduda ja eks siis ole näha, kas oli sellest jamast ka kasu |
26.12.2020 at 21:46 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Palju on aega mööda läinud, aga suurt midagi pole muutunud. Sai soetatud üks 800cfm holley 4160 ja rebuild kit sisse visatud. Ilm vähe soojeneb, siis äkki saab peale ka ja eks siis ole näha, kas saab mõne hobuse juurde varsti peaks ka ülekande tellimusse andma, kuigi pole veel otsustanud, kas 3.75, 3.90 või 4.1 suunitlus on otsesõit, mitte cruise
Ventuurid jäid puhastamata, kuna köögi laua taga carb cleaneriga möllata ei tundunud kodurahu huvides just kõige targem töökotta hoovastikku tuunima lähen, siis pesen ära. Seest sai kõik sooja seebivee ja õhuga puhtaks |
10.03.2021 at 19:24 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Aaa, ma ei saa jätta mainimata, kui lihtne ja loogiline holley on. Polnd isegi ühtegi juhendit vaja |
10.03.2021 at 19:34 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Tuleb välja küll . Gaasitrossi ja tv kaabli munakad said treipingis välja voolitud |
11.03.2021 at 19:57 |
|
Kingfisher |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Ainus põhjus miks mõni quadrajeti kohta quadrajunk ütleb ongu see, et see sisaldab 2x rohkem detaile kui Holley v Edelbrock, aga tegelikult on see väga hea asi. Quadrajet on samuti 750cfm-800cfm ja 305 mootori juures on juba see tegelikult overkill.
Enda Caprice teen tunnel ram peale ja plaan panna 2x 390cfm edelbrockid (mis on juba vähem kui sul, aga mul 355cid).
Mul on Cadillac Seville närakas tagaiste üle, äkki annab aretada sulle viimaseks pingiks pagassi? Kui sul on huvi muidugi. Minu jaoks on see prügimäe kaup. Esmasp viin prügimäele kui sa ei taha. Asub Keilas.
____________________________
'38 Ford V8 2dr sedan
'68 DeVille convertible
'69 el Camino
'72 el Camino (body)
'72 Buick Skylark
'88 Beauville Van 6,2d daily driver |
19.03.2021 at 10:45 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Eks igaüks eelistab meelepärast, mõne arust on thermoquad ka maailma parim karpa holleyt sai proovitud, toimis aga läks hetkel quadrajet koos tollise flantsiga tagasi. Põhjus selles, et vaja osta/välja mõelda tc lockup. Caddy istmega pole vist midagi peale hakata, kuna viimane rida peab olema uputatav, mitte statsionaarne |
20.03.2021 at 07:40 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Keegi teab, palju tuleb otsa arvestada, kui summitist/rockautost/holleyst tellida? Veeretan siin mõtet, et telliks uue karpa ja unustaks kõik probleemid ja kui juba tellida midagi, siis paneks uue peaülekande ja mõne pudina veel |
06.04.2021 at 19:26 |
|
l6hmus |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Pane asi ostukorvi nad ütlevad enne check outi palju saatmisega on (osad saatjad pakuvad ka koos tolliga juba).
Kui ei lisa siis see peaks pädev olema tollimaskudele:
https://termomeeter.klots.ee/tollikalkulaator.php?summa=33.84&kaibemaks=20&tollimaks=17&vormistus=on&nupp=Saada+p%C3%A4ring
Holley enda lehelt sa Eestisse tellida ei saa, soovitavad sõbralikult oma edasimüüjate poole pöörduda (vähemalt 2 aastat tagasi oli see nii kui EFI't uurisin).
Eestis on siis edasimüüja US Parts.
____________________________
Valiant '69, Fox '79 |
06.04.2021 at 20:03 |
1 edit. Last edited 06.04.2021 at 20:05 by l6hmus
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Lõpuks jõudis kätte see päev, kus tänu American Beautyle ja Veikko Ulm-ile sai korda paberimajandus ja chevy sai külge meite riigi numbrid ? aitäh kõigile asjaosalistele
Miskine selline asi sai ka valmis tehtud, lisaks sai soetatud holley jet kit, wb lambda ja vaakum kell. Äkki saab selle kütuse segu jama lõpuks lahendatud.
Keda huvitab, siis andsin quadrajetile võimaluse, viskasin rem komplekti sisse, panin uue lambda anduri jne. Segud tühikäik 13,5-14 wot 12 cruise 10,5-11. Muu on normaalne, aga cruise segu ikka väga rikas. Primary mõõtevardad on täiesti põhja keeratud, aga kuidagi ei saa segu lahjemaks |
25.08.2021 at 22:49 |
|
DevilDeVille |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Holley Sniper
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
25.08.2021 at 23:53 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
quote: DevilDeVille: Holley Sniper
Juba korduvalt käsitletud teema. Kordan veel, ei tule mingit efi-t |
26.08.2021 at 16:05 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Teema nii soiku vajunud, et ei leidnud esimesel vaatlusel üles vahepeal palju sisutühja aega mööda läinud, eelmine aasta enne hooaja lõppu sai soetatud tutikas holley 4160 ja düüsi komplekt, koos lairiba lambda ja vaakum kellaga sai asi isegi üsna hästi jooksma, talvel magas chevy rahulikult talveund, kevadel enne uut hooaega hakkasin tegelema eelmine aasta edasi lükatud piduri probleemidega, vahetasin välja kogu torustiku ja installeeridin line lock-i aga tutkit vasja, õli taha ei jõua, pika guugeldamise ja inimeste tüütamise tulemusel sain teada, et vaja special tool-i et proportion valve-st õli liikuma saada. Ok,vaja see leida. Seejärel võtsin ette eelmine aasta kummitanud vaakumi lekked, loomulikult tihendid, mis tartust saadeti olid valed, aga see polnud pooltki nii masendav, kui see pilt, mis avanes valley pan-i eemaldades, ütleme nii, et õlivahetus polnud sommil ilmselt prioriteet number üks. Mis seal ikka, tõmbasin tolmukaga kogu kuivanud sodi ära, cleaneriga puhtaks, õlivahetus ja gasket meikeriga kokku, sest tihendeid mul ju polnud õigeid. Vähemalt vaakumi lekked sain pidama, samuti sai puhtaks kasitud sisselaske kolle.
Siis aprillis sai sõbranna sünnipäeva paiku hooaja esimene sõit tehtud, mis lõppes aeg-ajalt ilmneva tiksumise ja laginaga, mis stetoskoobiga kuulates tundus tulevat ketikoja kaane tagant. Suurest frustratsioonist otsustasin loobuda kogu oldsu sodist ja ostsin lincolni pealt 5.4 doch mootori ja mustangi alt 4r70w kasti, ärge kõvasti näkku lööge, sest tegu oli hetke emotsiooniga ja esialgne audi v8 oleks way hullem olnud. Tooriku odavus ja saadavus oli märksõnaks. Õnneks osutus see triton nii laiaks, et ka kõige parema tahtmise juures poleks seda vahele surunud nii, et rool, salongiradikas ja pidurid oleks säilinud. Niisiis, tegin olemasolevale konele väikese tune-upi ja ennäe imet, töötas nagu ema mõte. Suure hurraaga läksin oma sünnipäeval sõitu tegema ja kahjuks ilmnes emal alzheimer ja peale 60 miili läbimist tekkis korralik lagin ja mootor seiskus, nii palju siis 307 cid paadiankrust. Aga vihmavarjuks ma seda autot ei soetanud ja toodud sai selline vigur
Mootoriks 350 olds, koodi järgi tundub olema golden rocket, mis sest, et oranziks värvitud. Mootor ise on läbinud ülevalt alla kap remondi, ainult ploki ja kaante raud on originaal. Kaaned on lihvitud ja kollete järgi porditud, uued klapid ja juurdekuuluv, plokk on järgmisse rem mõõtu puuritud ja sees kogu uus rotating assembly, tagumisel vändakaelal on nöör asendatud kaheosalise simmeriga, torukollektorid, edelbrock sisselase, kangem nukk koos uute tõukuritega, uus veepump jne. Ehk saab nüüd see suvi sõita ka. Ahhjaa, vahepeal sai soetatud ka 4.11 peaülekanne ja 100% spool, eks näis, kas need silda ka jõuavad |
23.05.2022 at 16:23 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Igaksjuhuks kriban siia üles nuka andmed ka, comp cams magnum hydraulic flat tappet duration 280/280 lift 480/480 lsa 110. Lisaks on sees melling m-55hv õlipump. Vänt, kepsud, kolvid, rõngad, saaled, klapid, vedrud on ka mellingu toodang |
23.05.2022 at 17:57 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Uus mootor aiste vahel, homme või ülehomme vaja kast kinni keerata, juhtmestik veidi ringi teha, motot kergitada, et torukollektorid külge saada ja summuti ehitada |
30.05.2022 at 08:40 |
|
mis-w2rk-on |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
Tükk aega mööda jälle läinud ja tehtud nii mõndgi. Lõpuks peale aastaid auto otsimist, ostmist ja ehitamist, sai täidetud üks unistus, milleks oli Beauty rongkäigul osalemine
Beauty keskmine kütusekulu üllatavad 14,7l/100
Peale Beautyt said külge long tube kolled ja flowmasters pütid, hääl jäi päris mõnus, aga vajab vist h pipe-i vahele. Üleüldiselt olen sõitnud ja nautinud ja karbussi timminud
Ahhjaa, sai ka väisatud Märjamaa Folk & Cars autonäitust, kus rahva lemmiku valimisel saavutas Chevy auväärse kolmanda koha. Esikoha sai 67.a charger, teise koha sai 27.a Franklin Airman, seega polnud häbi ka kolmandaks jääda
Peaaegu igapäevane kasutus on toonud välja mõned täienduse vajadused, kõige suurem ja olulisem on kastile shift kit, lisaks mõtlen teise nuka peale, ja mõtted on liikunud comp cams mutha thumpreri poole, karpale oleks vaja secondary vedru komplekti ja uut tahhomeetrit oleks ka vaja |
17.08.2022 at 23:10 |
1 edit. Last edited 18.08.2022 at 09:07 by mis-w2rk-on
|
Vanaisa Moderator |
Chevy caprice classic stw 1986 Tigu Racing
vanakooli makk on väärtus omaette. Tänasel digiajal sellist enam ei leia
Aga pane esinumber ka sirgeks
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
18.08.2022 at 09:26 |
|
|