register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Camaro 79 berlinetta   1 2 3  
Poster Message
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
Sai tehtud usarauda ka väike autpäeviku moodi asi: http://www.usaraud.ee/?id=15_47_48_1894&ll=1; Aga sealne päevik on rohkem selline ühesuunaline ja mootoriga seoses on võimalikud mitmed variandid - kontrolliks et olen ikka teel mis kuhugi välja jõuab.
PCM osas tundub et kõige lihtsam on nö originaal 16250279 mille saaks (tundub nii) meerikast sobiva programmiga tellida (disabled VATS; EGR jms emission control).. aga pole leidnud mõnda listi mille alusel saaks aru millele veel parameetrite osas tähelepanu pöörata? Et see sobiks sellise suht vanakooli elektroonikavaese kerega?
Lisaks konditsioneeri pump - kas 98 pumbal on mingi elektroonika osa kah või pole suurt vahet 79 aasta pumbaga - eriti kui on plaan kasutada ülejäänud osas vana lahendust - vaakumaktuaatoreid jms. Pole veel lähemalt uurinud aga tundub et ka näidikute osas - spidomeeter ja tahhomeeter - on asi veidi komplitseeritud - kui plaanin kasutada originaal näidikute plokki?
Mootoripadjad peaks sobima samad mis originaalilegi;
Geneka ja roolivõimendi pumba osas üllatusi et tohiks olla.
Kollektorite osas on silma jäänud hooker 2451 värvitud versioonid (keraamilise kattega tunduvad hetkel veid kallivõitu).
Käigukasti cross member vist ei sobi..
originaal kardaan ei sobi vist samuti... aga kusagilt on silma jäänud et th700 kasutamisel sobib üks mustangi kardaan (ainult et laekub üks clearance mure kohas kus kastitunnelist saab kardaanitunnel).
Üks põnev komponent on bensiinipump ja paak. Nii palju kui olen lugenud oleks vaja pumpa mis annab 65 psi ja ilmselt lihtsaim variant on tekitada paaki üks lisaava kuhu siis uus pump paaki saaks. Aga paistab et pumba paagis hoidmise kaadervärk tuleb ise teha. Nivooandurina saab kasutada olemasolevat - mis siis sobiks paremini vana bensunäidikuga.
Ilmselt on neid vastuseta küsimusi veelgi..


22.05.2012 at 15:05
Peeter82
 
Camaro 79 berlinetta
Pane ikka autost endast ka pilte, ja ehitusest.
Edu!

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
22.05.2012 at 17:07
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
tekkis küsimus turvavöö poltide kohta - kas 1gen 2gen ja 3gen poldid on omavahel vahetatavad? 1gen polte on uusversioonis saada küll, samas 2gen (torx) eriti pole.
27.06.2012 at 18:09
kaedoo
 
Camaro 79 berlinetta
Tere.
Kas need poldid peavad kindlalt torx olema, ma soetasin oma autole sobiva poldi Baltic Bolt`ist.
27.06.2012 at 21:55
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
selles 100% pole veendunud et torx poldid peaks olema - kuna 1gen kasutati kuuskantpolte hea meelega paneks need 1gen variandid (aga pole 100% et sobivad). Senimaani kuni ebayst on võimalik originaale soetada pole tavapoltidel mõtet.
28.06.2012 at 08:42
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
Lisaseadmeteks generaator; kliimakompressor ja roolivõimendi pump. Kas V belt (kiilrihm) või pigem serepentiin? Lisaseadmeid veel pole ostetud. Kas serpentiinrihma peab alati automaatpinguti olema või pingutamisega saab hakkama ka generaatori ja kliima nihutamisega vastavates kinnitustes? Kliima ja generaatori paigutuse osas mõtlesin geneka juhipoole ja kliima kõrvalistuja poole - siis ei pea neid kliimavoolikuid risti üle mootori vedama (kasutan universaalset kondiradikat) - on seal mõni konks mida arvestada?
25.02.2017 at 20:30
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
Roolivõim häälitseb kohapeal rattaid pöörates. Karp vana pump gm type 2 uus. Lasin u paar liitrit õli loputuseks läbi. Oma paarknd korda pöörasin tõstukil rattaid äärest ääreni aga maas olles pump on ikka häälekas. Õli vahune ja ka suht määrdunud. Enne kui uusi juppe ostma tõttan - kuidas kindlaks teha kus probleem.
21.10.2017 at 06:01
rabakana
 
Camaro 79 berlinetta
Võimu süsteemis õhk sees. Omal kogemus ,kus õhu välja saamine võttis ikka üsna pikalt aega. Häälitses ja kanged tükid olid sees. Juba jõudsin "uue" pumba ka osta aga enne kui vahetada jõudsin läks üle. Aegajalt lisasin õli ja välja ta läks.
Samas on ka olnud nii, et peale karbi remonti, uus õli sisse ja suht ruttu õhk välja saadud. Tegemist ühe ja sama autoga. Jaapanlasega.
21.10.2017 at 10:02
Erkki
  
Camaro 79 berlinetta
Kui pump häälitseb, siis on süsteemis õhk sees. Milline reservuaar sellel on? Jändasin paar aastat tagasi ühe Mopariga, millel oli ka GM Type II roolivõimendi pump, mis kahises ja lõpuks aitas pumba paagi vahetus. Paagis on sees "väike kavalus", mille eesmärgiks on eraldada õhumullid vedelikust, et need ei läheks uuesti ringlusesse.
Hope this helps.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
29.10.2017 at 17:06
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
Pumbal on õlitopsik opel vectralt. Sel samuti gm type II pump. Aga paistab et pisitasa olukord kontrolli all - mitmekordse õlivahetusega sai halli olluse roheliseks ja pump ei häälitse ega õli vahuta. Samas pidi topsiku ikka suht triiki täis panema et kiunumine kaoks. Tänud;
08.11.2017 at 21:44 1 edit. Last edited 08.11.2017 at 21:52 by PTC
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
Omal rattal bensu järele.


27.11.2017 at 18:10
Peeter82
 
Camaro 79 berlinetta
Ilus!
:beer

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
27.11.2017 at 22:41
mrtn
Camaro 79 berlinetta
:love
27.11.2017 at 23:54
DevilDeVille
  
Camaro 79 berlinetta
Bueno. Aga sellisest summutite asendist tüdined kiirelt. Sõbra autole sai sama sats pandud kunagi ja ei võtnud kuigikaua aega, et sai juba õigekskeevitada lasta asjad. Seal vist props oli see, et tegemist küll Gen.II summutikomplektiga aga mõeldud näotõsteesisele põhjaplekile.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
28.11.2017 at 11:16
krooks
  
Camaro 79 berlinetta
Müts maha tehtud töö ees!
Näeb väga hea välja.

____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland
28.11.2017 at 15:06
cipo
Camaro 79 berlinetta
Ilus, aga kunstimeel nõuab tungivalt masina madaldamist - juhul kui omanikule austraalia pärisloomad lemmikuks pole!

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
28.11.2017 at 15:22
mrtn
Camaro 79 berlinetta
quote:
cipo: Ilus, aga kunstimeel nõuab tungivalt masina madaldamist - juhul kui omanikule austraalia pärisloomad lemmikuks pole!

Kui juba stockist eemalduma hakata, siis tuleb terve tee minna ja kui seda poole persega teha, võib tulemuseks ollagi mingi maitselage ilgus nagu mõne 7-aastase intellektuaalsel tasemel. Kriisiaegsetel, aneemilise disainiga autodel on mingi oma võlu olemas ja väärtuseks ajas kujuneb pigeb nende originaalilähedus.
28.11.2017 at 15:36
fuel
Camaro 79 berlinetta
quote:
mrtn:
quote:
... ja väärtuseks ajas kujuneb pigeb nende originaalilähedus.
Originaalpiltidel paistab siiski pisut madalam, võibolla on vedrud veel nii värsked, et gravitatsioon pole oma tööd veel teha jõudnud.
29.11.2017 at 09:59
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
Tänud;
Toodud pilt on müügibukletist - tegelikkus on kõrgemal. Aga eks vedurd veel uued ja vajavad vajumist. Kuna eesmärk oligi pigem järgida väliselt originaali siis kõrgus pole mu jaoks teema. Vaja veel embleemid peale kleepida - selle jaoks sai ostetud 3m embleemiteip - hetkel ei kujuta ette kuidas teip embleemile vastavaks lõigata - see ju kleepub kohe lõikevahendi külge; Liistud külgedele ja originaalis oli ka kerel sellised kuldsed 2kordsed jooned - kuna neil sellised kokkujooksvad tipud siis pole mõtteid kuidas nood tekitada. Kapoti tagumine äär on vaja samuti tiibadega tasaseks saada;
30.11.2017 at 10:10
DevilDeVille
  
Camaro 79 berlinetta
Jooned lased joonistada.

http://www.kustom.ee/

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
30.11.2017 at 12:30
peep
 
Moderator
Camaro 79 berlinetta
Kena töö !

Toetan originaali stiili ! Mul oli kunagi samasugune auto millel V6 ja 3-k manuaal. Ei saanud minust tema taastajat aga kui oleksin täna samasuguse projekti otsas siis jätaksin originaaliks ja võtaksin musta numbri, kuna see lihtsalt sobib ideeliselt. Maitseasi muidugi...
30.11.2017 at 16:50 1 edit. Last edited 30.11.2017 at 16:51 by peep (Moderator)
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
Konditsioneer. Olemasolev süsteem (R12) kasutab orifice tube ja seega accumulator – millel siis vaid üks service port ja kompressori lüliti – asub nn low side. R134a (R12 asemel) puhul on service port nii high kui ka low side (huvitav miks?). Mõtted järgmised:
- lisada service port ka high side
- lisada high side nn trinary switch mille ülesanne oleks lülitada kompressor liiga kõrge või madala rõhu puhul välja ja lisaks lülitada teatud rõhu puhul tööle ventilaator – parandamaks jahutusõhu voolu läbi kondiradika
- olemasolev accumulatori küljes olev lüliti jääb täitma oma rolli – st kompressorit vajadusel sisse ja välja lülitama
Midagi 2 silma vahele jäänud?
Lisaks on originaalis süsteemis ka selline asi nagu tühikäigu solenoid mille roll on anda tühikäigul vähe gaasi kompenseerimaks kompressori tööst tulevat koormust. Edelbrokil on variant olemas mis aga hirmkallis 165 usd ja samas on solenoid nõrk – st ei jaksa karburaatori gaasihooba lükata (hoida jaksab) – eriti juhul kui gaasihooval on ka tagastusvedrud külges – on mõni vähe asjalikum solenoid seda rolli täitma?
05.02.2018 at 21:31
Indrek_S
 
Camaro 79 berlinetta
Mis R12 süsteemil viga on?

____________________________
not done until it's done
06.02.2018 at 10:15
PTC
  
Camaro 79 berlinetta
Süsteem alles kokkupanemisel. R12'ga täitmine tundub olevat suht keeruline - R134a oleks lihtsamini saadaval.
06.02.2018 at 21:42
Indrek_S
 
Camaro 79 berlinetta
Ahah, siis küll. Ma ei süvenenud ja jäi arusaam et hakkad R12 süsteemi ümber ehitama.

____________________________
not done until it's done
06.02.2018 at 21:56
tqhq.ee foorum : Minu auto : Camaro 79 berlinetta   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.