Sai meeltesegaduse hoos ostetud Norrast piltidel olev auto.
Kindlasti on materjali minu küsimuste kohta palju aga kas keegi viitsiks vastata(millised on plussid ja miinused, kas selliseid lahendusi
on üldse saada ja mis on eeldatav hind):
Vahetada karburaatori remondikomplekt(maksab rockautos 40usd+ oma töö)
Panna monopritse
Kollektorisse igale silindrile eraldi pihusti
Vahetada mootor kaasaegsema vastu(kui on olemas sama ploki peal arendatud kaasaegsemat mootorit ja läheb otse kasti otsa)
Internationali mootorKõik oleneb sellest, mida sa selle autoga teha tahad. Kui lihtsalt hobikana suvel vuramiseks, vaata uus karpa või rem. komplekt ja naudi.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
Internationali mootorLäbisõit 15 tuhat.
Monopritse karburaatori ees suurt eelist vist ei anna...
Plaan matkamiseks kohandada ja paati vedada.
Autol puuduvad turvavööd ja ees pikk iste.
Kuidas sinna turvavööd tekitada?
Internationali mootorMatkakana võtad ilmselt kustutuskraami eest ära?
Ei anna see pritse sulle suurt midagi juurde IMHO. Korralik karpa ja sõidad rõõmsalt.
Ja milleks sulle turvavööd? Selle aja autol neid ei nõuta.
Kas asi ikka 4veoline?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
Kustutuskraami võtan ära.. ilmselt ei saa sellega arvelegi. Samas kui saab, siis võib ka jätta. Saab mõne kai äärse töö juures kasutada.
Turvarihmad võiksid olla.. iga pole enam see, et julgeks nõnda sõita. Kunagi mul oli ilma rihmadeta UAZ ja sellega sai trassil sõidetud palju.
Kaasaegse mootorrattaga ei julge enam üldse sõita.. igapäevaselt liikluses olemine ainult süvendab seda teadmist.
Internationali mootorKui kustutuskraam töötab, siis kindlasti jäta alles - kurat teab, kasvõi kodus naabri sauna kustutamisel abiks, või paadi pesuks.... (minus räägib muidugi vana tuletõrjuja). Arvele saad ehk eriotstarbelisena? Ei tea, keegi targem vast oskab kosta.
Mis mudel ja mis mootor tal üldse vahel on? Midagi ´63ndatest ja 304cid? Muhe riistapuu igatahes.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
02.01.2024 at 18:15
1 edit. Last edited 02.01.2024 at 18:20 by Vanaisa (Moderator)
Internationali mootorKuna turvavöid ise ei või paigaldada, siis ilmselt on legaalseks variandiks panna istmed, millel on turvavööd nö kaasas,
sest need on ka iseehitatud sõiduki puhul aktsepteeritavad. Näiteks Chrysler Sebring cabriol on mäletamistmööda säärased istmed.
Kuid kui toorem välimus ja olemus sobib, siis on ka reisibussides sellise lahendusega istmed.
quote:VH80:Turvarihmad võiksid olla.. iga pole enam see, et julgeks nõnda sõita....
Kui kõrges eas see hirm tuleb? Ma olen 68 ja pole veel kartma hakanud :P
A' tegelikult sihukese vägeva riistapuuga ringi sõites õnnetusi ei tekigi. Kaasliiklejad vaatavad väga tähelepanelikult, mida sa teed. Isegi oma tublisti vähem silmatorkava kupee puhul olen seda kindlalt täheldanud.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
Internationali mootorMina oleks karpa isepaigalduse suhtes skeptiline. Liiga palju halvasti töötavaid autosid on näha olnud. Kui tahta odavalt hakkama saada, remondi olemasolev karpa ja häälesta tööle võimalikult hästi. Uue, universaalkarpa heaks tööle saamiseks pead endale pool Summitit koju ostma, niiet karpa näiliselt odavama ostuhinna eelis kaob.
Kui ekstreemseks ajada ja raha nats rohkem on, siis hargpritse, see annaks reisil arvestatavat bensiinisäästu, aga ettevaatust segu liiga lahjaks keeramisega, sest vanakooli mootorid, mis on mõeldud tööks pliibensiiniga, ei oma piisavalt tugevaid klappe ja pesasid, eelkõige hakkavad põlema väljalaske omad.
Pritse on kõvasti kallim pluss vajab ka muid asju (teine pump nt), aga hilisem timmimine on pea tasuta ega vaja eriti juppe.
Minuarust keskpritset on iva panna siis, kui vajadus on säilitada originaalne väljanägemisega kapotialune. Efekt normaalse karpa vastu on pea olematu.
Hargpritse eelis kõikide "kesk" asjade ees on selles, et sisselaskekollektor juhib ainult õhku ja küttesegus bensiini "lennus" hoidmiseks ei ole vaja ei suuremaid pöördeid ega rasvasemat segu. Ehk siis õnnestub sujuvalt sõita väiksemate tuuridega ja lahjema seguga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Internationali mootorUniversaalne juhtaju ei maksa täna ilmselt rohkem kui asjalik karpa…ja enam pole mõtet täpsusest heietada - karpa (mehaanika) vs pritse (peenelektroonika, mis juhib kontrollitavat mehaanikat)…rahaliselt saab kindlasti pritse soodsamalt kenasti toimima kui karpa…
Lisaks kütusele ka suur teema süüte juhtimine. Ehk siin on juba elektroonika kaks/kolm ühes.
Kui just Hannest Speedsterist hästi ei tunne
Eks kindlasti siin seal tegijaid veel, aga kõigile ei ole siiski nii kättesaadav kui elektroonika, mida täna ikka enamus oskavad.
Aga tihti taandub asi originaalsusele, kus polegi miskit muud kui mehaanika korda teha…
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Internationali mootorNo ei tea, vähemalt enda Chevy SBC-le sai Edelbrock 1406 peale. Karbist võetuna juba läks matsust käima ja pärast vaakumkellaga sättisin paika. Ei midagi keerulist ühesõnaga, põhimõtteliselt saab igaüks hakkama.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
quote:ivoalaska: No ei tea, vähemalt enda Chevy SBC-le sai Edelbrock 1406 peale. Karbist võetuna juba läks matsust käima ja pärast vaakumkellaga sättisin paika. Ei midagi keerulist ühesõnaga, põhimõtteliselt saab igaüks hakkama.
Nojah. Seda küll. Kõlab nagu sarnane tegevus pritse puhul - võtsin karbist uue pihusti ja vahetasin ära - toimib seadistamata.
Aga jah, sain mõttele pihta küll…
Kui on võtta, midagi, mis on juba loodud olemasolevale mootorile, siis on loomulikult seda mõistlik kasutada universaalse osa asemel.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
12.01.2024 at 12:55
1 edit. Last edited 12.01.2024 at 13:44 by hents99
Kui on võtta, midagi, mis on juba loodud olemasolevale mootorile, siis on loomulikult seda mõistlik kasutada universaalse osa asemel.
Nu mikistani laiatarbekarbonisaatoritega ongi nii, et kui mingigi arusaamine mootori parameetritest olemas, siis ostad sobiliku junntüki ja sõidab muretult. Viimast ökonoomsust või perföörmantsit püüad muidugi düüsikomplekti ja lairiba ja dataloggeri ja huiteabmillega. A nõiduseaimduse peletamiseks:
Internationali mootorOriginaal karburaatorile sai remondi komplekti ja lisaks võtsin elektroonilise jagaja.
Lükkasin auto maja taha õue, vaja natuke suuremat metallitööd toas teha.
Umbes kuu aja pärast saab proovima hakata..