register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Kastide jõutaluvus  
Poster Message
jeff01
  
Kastide jõutaluvus
Selline mure, et ühel kliendi autol on na SBC th700 otsas kuid tal on soov see mootor üle laadida. Kuna hetkel on aga ka alloleval TH700 kastil teatud probleemid siis sooviks ka need lahendada selle varuga, et kast pärast ala 600hp üle elaks. Lihtne oleks ilmselt 700 asemel 400 alla panna aga autot kasutatakse pmt igaastaselt ka välisreisidel ja saab nii mägesid kui kiirteid ning 400ga suureneks ilmselt oluliselt müra ja küttekulu. Th400ga oleks üheks veidi kallimaks lahenduseks ilmselt "gear vendor overdrive" ?
Milliseid valikuid mul veel oleks?
4L80 - on sellel OD nõrk? on see ravitav miskite aftermarket juppidega või tuleks see ca 600 jõuga toime?
700 enda sisule pole miskit kitti mis ta vastupidavamaks muudaks?
On keegi püüdnud 400 käigupuudust peaülekandega parandada?
Ühesõnaga otsime lihtsat, mõistlikus hinnaklassis lahendust millega võimalikult vähe engineeringut peab läbi viima.

____________________________
www.facebook.com/whlsup
12.05.2024 at 15:45 1 edit. Last edited 12.05.2024 at 15:46 by jeff01
DevilDeVille
  
Kastide jõutaluvus
4l80 overdrive-il pole häda keskit. 400 saab teha kuuekäiguliseks GearVendorsiga või omastada https://www.tciauto.com/products/transmission-packages/6x-six-speed.html

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
12.05.2024 at 18:27
PhilipJFry
 
Kastide jõutaluvus
Kui ma enda TH700’t ehitasin, siis ma arutlesin sellel teemal Imrega. Ta mainis, kui kastile remondiks kasutada kvaliteetseid asju, lisada tehase poolsed parendused ja muud toredad kitid, siis see loom lubab endast l2bi lasta p2ris arvestatavad j6ud. Kui ma nyyd ei eksi, siis 800HPd pidi kannatama 2ra kyll.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
12.05.2024 at 20:43
jeff01
  
Kastide jõutaluvus
Tänud vihje eest, kuna niikuinii oleks imre käest läbi käinud siis läheneme selle küsimusega.
Jutt, et 700on puder ja 4L80ne od on nõrk tulenes dragimeestelt, ju arvestati veidi teisi starte.

____________________________
www.facebook.com/whlsup
12.05.2024 at 21:10
PhilipJFry
 
Kastide jõutaluvus
Soovitan Imrega sellegi poolest konsulteerida. Tal on p2ris head tarkust. Kui vaja siis temalt on v6imalik osta ka miskeid (kiti) pudinaid, kui kuskilt mujalt kohe saada pole.

Soovitan v6tta sellise raamatu ligi: THM 700-R4 "Update Handbook"
Hea oleks teada ka muidugi tolle isendi t88p6him6tet: 700-R4 Aututomatic Transmission Product Service Training

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
13.05.2024 at 23:28
Vanaisa
  
Moderator
Kastide jõutaluvus
4L80 OD ei saa vast kunagi täit hobusekarja pähe.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
13.05.2024 at 23:37
juuriaadol
 
Kastide jõutaluvus
Minul suurte rarastega autol oli viimati 4l80e käigukast. Pidin neljakäigulist kasutama liiga aeglase peaulekande tõttu. Tegelikult peaülekanne oli algusest peale hea aga autot sai vastalt koguaeg paremaks ehitatud ja kiirused muudkui kasvasid. Nüüd paigaldasin kiirema peaülekande ja läksin tagasi th400 kasti kasutusele. Pikk jutt kokku võtta, siis mul on 4l80e käigukast, millel viimane käik libiseb ja kasti tagumine kinnituskõrv on katki. Raha eest ma seda müüa ei raatsi aga vahetada th400 vastu võiksin küll. 4l80e on Imre poolt remonditud ja sõidetud ~ 50h. Viimase käigu, lukus turbiiniga, kõrgel pöördel ja raskes olus sõidetud, ehk ei ole imestada, et libisema hakkas. 3,5t kaalu ja 1.35m kõrge ratas, lisaks pidev nelivedu.

56472997
14.05.2024 at 20:14 1 edit. Last edited 14.05.2024 at 20:32 by juuriaadol
max
Kastide jõutaluvus
SyTy maailm kasutab kah 4L80E kaste, kui jõudu juba rohkem on. Tehasest tulid nad TH700-ga, aga mingil põhjusel loobutakse nendest päris kiiresti. On siis nende pidama saamine liiga kallis või töökindlus vaatamata ehitamisele madal, ei tea. AWD+turbo kasti elu kergemaks ei tee, see on selge.
14.05.2024 at 21:03
vvt
  
Kastide jõutaluvus
Tegelesin selle kastiteemaga väga ammu, aga TH-700 oli siis täiesti olemas. Oli ka paar inimest, kes küsisid kasti modimist. Uurisin, konsulteerisin ja loobusin. Tollal vähemalt oli selline trend, et kes pürgis sealt 400 hobusest ülespoole, läks tavaliselt tagasi 3-käigulise kasti peale.
TH-700 ei olnud ka tavakasutuses toona eriti vastupidav asi. Võrreldes oma kolmekäiguliste eelkäijatega. Kolmekäigulisi nägin remondis ainult ühteainsat, TH-700t aga omajagu.

Muidu need tugevdatud fiktsioonkettad, pidurilindid, spragid ja asjad olid tollal ka täiesti olemas. Selliste siniste katetega olid. Tollal oli aeg, kui kastide tähistus USA-s muutus, TH-700 muutus vist 4L60-ks. 4 käiku, pikiasetusega (põikimootori kastid olid T-ga). Seda 4L80 tollal puutuda ei õnnestunud, võibolla sellest, et oligi vastupidav.
Minumeelest seeria TH-700 nõrk koht oli nende teflonist hüdraulikatihendite kasutamine kasti sees. Neid sai asendada terasrõngastega, aga siis tuli sisu ka vahetada, sest need teflonist rõngad töötasid alumiiniumpinna vastu, teras sööb sinna soone sisse (kuigi alguses peab küll). Teine asi, mis 80ndatel kastide kvaliteeti alla lasi, oli plekist stantsitud trumlite kasutamine (vanasti olid malmist). Kui sellise trumliga sidur kuuma saab, siis enamasti hakkab hüdraulika lekkima, kuna kuumenedes võtab trummel mingi imeliku kuju (mitte ümmarguse), trumli sees oleva alumiiniumist kolm aga jääb ümmarguseks - tulemuseks on peagi kärssanud sidur, mõni mees vahetas neid korduvalt.

Võrreldes sellise toreda asjaga nagu Fordi A4LD või AXOD oli TH-700 muidugi väga vastupidav asi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.05.2024 at 11:16 2 edits. Last edited 21.05.2024 at 11:21 by vvt
mrtn
Kastide jõutaluvus
quote:
vvt:Võrreldes sellise toreda asjaga nagu Fordi A4LD või AXOD oli TH-700 muidugi väga vastupidav asi.

Ma lõhkusin oma A4LD (äkki oli 400K ls, ei tea ju, 5-kohaline odo) aastaid nagu homset poleks, ei surnud ära. Uus omanik helistas veel mitmeid aastaid ja kiitis kui hea auto on.
21.05.2024 at 11:46 1 edit. Last edited 21.05.2024 at 11:47 by mrtn
vvt
  
Kastide jõutaluvus
A4LD probleem, eriti raskemate autode peal, oli tagurpidikäigu ära kärssamine (kui üritad nt üle äärekivi tagurdada). Tõsi, eht-ameerikalikult oli olemas vastav "paranduskomplekt", mis kooses ühest pisikesest puurist ja A4 suurusest juhendist, mille auk "aju" plaadis oli vaja suuremaks puurida. Eurooplased said seda õnne tunda Ford Sierra ja Scorpio, vähem Ford Transiti näol. Muidu varuosakataloogis oli A4LD see, millel oli üks pikemaid "paranduskomplektide" loetelusid, mida osta andis. TH-700-l oli neid toona ainult mõni.

Remontija jaoks oli A4LD probleem see, et kippus peale remonti pahatihti uuesti lagunema. Vea põhjuseks olid mehhanismi pikilõtkud, mille mõõtmiseks tuli valmistada spets rakis ja mille õigesti seadmiseks pidi neid erivärvi plastikust seibe olema terve valik (pluss neidki oli mõnikord vaja käiakivi peal parajaks nühkida). Muudel "piki" kastidel pole taolist pirtsakust lõtkude teemal rohkem näinud.

Muide, kas TH-700-l ei käinud kickdowni seadmine manomeetriga? Et kui kickdown on valesti seatud, on probleemid. Liiga lõtv, võib ära kärsata ja liiga pingul, siis lähevad käigud liigse pauguga sisse.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.05.2024 at 15:23 2 edits. Last edited 21.05.2024 at 15:28 by vvt
mrtn
Kastide jõutaluvus
Nojah, mul Transit oligi.
21.05.2024 at 17:57
vvt
  
Kastide jõutaluvus
Automaadiga Transitit pole ma ilma silmaga näinud. Suht rariteet. Aga see tagurpidikäigu kärssamine (enne kui aju plaadis üks auk suuremaks puurida) esines A4LD-del läbivalt, alates 1,6 Sierrast kuni 4.0 Explorerini, suuremaid asju ma ei tea, et sellega varustatud oleks.
Seega teemasse tulles, palju jõudu - ärge A4LD-ga eksperimenteerige.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.05.2024 at 11:07
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Kastide jõutaluvus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.