Corvette C7Ühesõnaga sai omale kerge peavalu toodud teispäeval.
Ei ehita müügiks,seega mul suva,et need pildid siit leitavad
Aga manuaal ja mis põhiline, punane. Sest punane on kiire värv.
Toomine läks muretult leeduka käest, päeva lõpu tegi nukraks see,et auto oli klaasi suure kivi saanud taga olles ja eelnevalt terve klaas täiesti puru nüüd.
Mootor käib.
Carbon laiendid on külge pandud ja kapoti all mingeid lisa läikivaid asju. Muidu paistab nagu stock muu olema...
Vaja oleks nüüd selliseid juppe juurde. Esimesed poolraamid on täiesti sirged ja pea kõik plastikud on terved tegelt.
Hetkel juba pea enamus katkisi juppe põrandal.
Kes saab aidata , või omab taolisi juppe või suudab usast sebida neid asju kiirelt mõistliku kuluga, võtaks ühendust minuga
Või,kui on eestis taolisi asju.
Kõik asjad on põhimõtteliselt leedust ka leitavad, aga hinda oskavad ka hästi küsida...
Esistange
Esimene Stangetala
Mõlemad tiivad
Mõlemad esituled (võib ka merimoto led tuled panna )
Kliimaradiaator
Radiaator
Radiaatori pikem lõdvik
Väikse lõdviku mootorikinnitus
Ventilaator
Kapott
Kapoti amort
Peenike metallriba kahe tiiva vahel
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Corvette C7Ma pole varem polnud pidanud olnud eriline varuosade leidja olnud olema..
Aga nüüdseks on lähiriikide sited selged küll juba.
Õnneks , esimene tüüp kes viitsis leedust vastata lahendab vist tugeva enamiku mu probleemidest ära.
Eile selgus,et kõik turvavööde pingutid on ka busted jne..
Ehk omajagu läheb juppe vahetusse.
Ma ei arvestanud midagi autot ostes, viskasin vaid need ülicoolid tumedad päikseprillid ette.
hetkel veel on okei summad
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Corvette C7Vaikselt ,aga kindlalt liigub asi õiges suunas. Palju asju on tellitud usast/hiinast/leedust Sest kust on kõige odavam originaal GM ABS andur tellida ? Miskipärast ikka hiina.
Sellega seoses saab kõik vead armatuuris nüüd maha.
Positiivse poole pealt,tundub,et enamus autost saab uue värvikatte,sest kuskil on ikka mingi kriips või kraaps ja kui teha, siis teha juba ühekorraga see kõik hetkel,
sest mitu korda see aasta lahti võtta ei taha.
Tagatiivas olevad vent augud saavad tehtud venileerituteks ,sest stockis on need lihtsalt lehekogujad ja mulle lihtsalt ei meeldi selline lahendus GM poolt.
Lisaks kuna eelmised on üle pornotatud kroomituteks, siis tulevad z06 stiilis vent scoopid. Rahakulu on sama,aga välimus on parem.
Ehk originaal GM vent kanalid käivad sinna tagatiiva/tagastange vahele kere külge, on juba shipped.
Lisaks on nüüd uued punased turvavööd ja kogu SRS süsteem töökorras,koos uue rooli airbagiga.
Aga see auto teeb vaeseks,seda ma küll ütlen Loodan ikka AB jõuda,aga eks näis.
Tegin ise auto tõstmise jaoks vajalikud tõste jublakad ja ja samuti ka veokonksu ajaviiteks,
need ei ole küll kallid otseselt,aga originaal veokonks on 100+ ja billet tõstevahend teine 100.
Tavatõstuki käppasid pea võimatu panna reaalelus ilma nendeta . Alustuseks käib küll
Esituled tulevad sellised... Mingi aeg vahetan tagatuled välja.
Esistange tuleb zr1 style + ilmselt veel lisaks mingi front splitter mingi hetk.
Eks endal on ikka mingi visioon ees milline see auto tuleb,aga seda näevad teised lõpus.
Tuning juppe on niipalju saada,et ... halb hakkab lihtsalt :P
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Corvette C7Corvettel on reegel ,et iga jupp on vähemalt tonn. Võin öelda,et paljude suuremate asjade puhul on see ka paika pidanud :D
1 tiib on 1k , üks tuli on 1k , jne jne. Korraliku kodanikuna on mul tegelt kulutabel olemas,eks suurusjärgus väga see mööda olla ei saa. .. ;)
Hobidel teatavasti pole eelarvet ja ka minul polnud seda. Hakkasin lihtsalt puusalt lahendama vastavalt võimalustele :p
Vahepeal on palju vett merre voolanud ja palju tunde garaasis tööd tehtud..
Eks neid päevi omajagu kus ikka 22-ni garaazis. Probleeme omajagu lahendatud.
Eks naise nimi kipub kohati ununema jne.
Reaalselt eelmine nädal sai EU serti taga aetud, täna Arkis käidud... sõidetud juba nüüdseks nädalaga 700+km.
On esituli maha täiesti lahti käinud ja elektroonikat seest parandatud skeemis,sest tundub,et leedukas ikkagi müüs natuke katkise tule.
Selle sai õnneks korda. Või nii vähemalt tundus. Kõik justkui toimib,aga suund tuli hakkab kiirelt vilkuma nagu oleks mingi pirn läbi. Üks transistor jäi vahetamata.
Seda testides ei selgunud,sest aeg ei olnud piisav ja ecu laseb alguses sel korralikult toimida.
Ilmselt ma olen debiilik,aga ma ei suutnud leida push tüüpi nuppu ühestki viljandi autopoest, samuti peab see olema markeeritud ja põlema.
Ja ka välja lülitama. Hetkel tundub,et overengineerisin natuke seda osa . Aliexpress andis muidugi sama fog light nupu esimese vastega.
Spetsiaalne push relee vastavalt inglismaalt ostetud. Lülitus käib + otsale voolu anda ,mille peale annab edasi fog lightile relee.
Suunad/udukas tulid AB salongist..
Raha on läinud omajagu ja see kindlasti ei ole odav auto mida saab odavate juppidega eestis remontida.
Lihtsam oleks osta korras auto,lihtsalt mul on võimalusi teda ise teha, seega vedasin ka kõik juhtmed ise ja kõik elektritööd mis vaja .
Lugesin sente ja remontisin ise omajagu detaile. Kui kõik teha lasta, ei tasuks vist osta.
Pisiasi on muidugi ,see,et ma pole eriti kindel,et ma suudaks osta terve corvette hinnaga millega neid müüakse ja veel liisingusse ka.
Aga täna mul ometigi on corvette :) Päris korras veel ei ole,aga äkki homne päev tehase diagnost seadmega lahendab mure.
Aga, tänane seis on selline. Sõita on mugav. Pehme. Parem,kui vw arteon või honda crv näiteks.
Küttekulu 30mpg ehk alla 8l sajale tipsu maanteel. Sõidab ka v4 modes,aga tõusude /langustega vähemalt manuaali puhul mulle ei istu see mode.
Ehk siis nädalake olen sõitnud, kõik päevad on endiselt kiired ja midagi alati teha.
1 lisa olen veel juurde tellinud tagatiivale,aga selleks suveks rahaliselt/ajaliselt on kriips ees.
Ajastamine üsna hea. Järgmine kuu juba ARK asjad kallimad...
Ema kiitis punapeana selle muidugi heaks...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Corvette C7Jutu kokkuvõte - mul sai esiveolisest eu öko autost villand ja 2a peaaegu pidasin vastu....
Pilt on tehtud reedel, täpselt American Beauty alguspäeval.
Hommikul kell 9 arki ukse ees. Läks valutult.
Nr märgi põhjust on lihtne- lihtsalt ei tahtnud autol näha mingit 528 MYY märki. Autost nagunii mööda ei vaata ja sai see kulutus lisaks tehtud.
Tegelt sai terve a4 neid numbri märke täis kirjutatud ;) Mida mõelda. Ja uuest kuust tõusis nr märgi hind 210 eur ,et kerge motivatsioon ka riigi poolt..
Aga enne seda sain kaela täis ARK ekspertiis kontrolli turvavastustuse seisukohalt.
Ehk siis, arki minnes peab kõik koos olema, aga peale seda ....
Kõik põhi ja katted lahti, airbag lahti, vööde kerijad peavad olema lahti.... Ja kui sulle see idee meeldib, siis sa pole auto inimene :)
Lisaks saad musta kasti kontrolli.
Ma eriti ei kartnud seda kontrolli sest mul on ta tehtud endale ja õigesti . Ja saingi ekspertiisarvamus positiivse.
Siinkohal ei soovita näiteks taastada airbage,sest need ei läbivat seda.
Ma isegi ei avanud seda faili näiteks ja pole siiani avanud - saatsin otse arki ära ,sest kohapeal öeldi,et OK on.
Tüübikas igastahes tuli ja nii on.
Ehk riiklikul tasemel aksepteeritud experdi/ARK poolt.
Peale seda läks juba raskemalt.
Ostsin mõned päevad varem automaailmast frameless numbrimärgi hoidjad,et võimalikult esiteks maksimaliseerida eest õhuvoolu hulka.
Täna seda posti tehes, tahtsin lingi panna,aga enam polegi enam müüa. Võibolla sel on põhjust,sest number kukkus neist lihtsalt välja kuna 2mm liiga suured.
Õnneks plastist ja kuumaõhu puhuriga sain need kuidagi painutatud nii,et töötas... aga see võttis tunnike aega nagu ikka.
Peale arki sai tehtud ka kindlustus ja peale seda sai lennatud ülevaatus punkti teadmisega ,et peaks nagu läbi minema.
Esimene vajutus taga udutuledele ja udukad kustus ,koos ülejäänud terve parema poole parkidega. :D
Ja samas ma nagu testisin neid omaarust garaaziz ..... Lihtsalt mitte töötava mootoriga.
Corvette on üli kapriisne ja ütleks,et suht kehvasti ehitatud auto . Reaalselt piisab kogu auto elektrisüsteemi rikkumiseks sellest,et ostad aftermarket
sidemarker tuled ja üldjuhul pea alati on parem pool autost esimesena pime. Ja ma polnud isegi ostnud neid.
Ise õnnetu nagu kurat,sest järgmine päev oli ju selge lootus legaalse autoga AB -l olla .
Lahendus tuli ideootsest kohast- lükkasin järgi kinni värvitud tagumised punased sidemarkerid. Aga auto jaoks nüüd justkui kõik ok,
kuigi tehasepoolne BCM lahendus on kõigele kaitse välja,kui kuskil amprid ületavad midagi. . Ja siinkohal me ei räägi enam päris kaitsmetest.
Tänapäevane lahendus on olematud kaitsmed või täis integreeritud kaitsmeplokk.
Jäi veel üks probleem mis on olnud algusest peale, autole pandi peale juba enne ostu teine roolvõimu mootor. Millega oli koguaeg CEL kood armatuuris.
Tartu AB seda lahendada ei osanud esialgselt, aga selgus vähemalt põhjus. Minu scanner ütles, et roolinurga andur on mittetöötav.
Ostsin siis lausa 2 uut andurit,aga see ei lahendanud probleemi. Sama viga.
See on vaid osa probleemist... või noh,takkajärgi enam ei tea tegelt. Vana ja uue mootori koodid ka ei ühtinud ja 2016 a on mingi ülemineku aasta roolilatil.
2017a omad keerati suht perse ja tehase recall neilegi enamustele. Keegi täpselt midagi ei tea, kõik vaid arvavad.
Õnnestus osta eestis teine EPS mootor vana koodiga. Viskasin külge ja mõtlesin,et lahendan paari tunniga ära . Tegu on online subscription programmiga mis jookseb JAVAs .
Ja see on ainuke moodus kuidas GM asju ümber programmeerida. Sul on vaja SEADET + MAKSTA selle eest. Ka esindus maksab.
Teretulemast tänapäeva ,ehk roolivõimu mootori vin kood ei ühti rooli lati omaga ja see tekitab rooli nurga sensoriga no go ja errori . 5 tundi hiljem , erinevad errorid , 3 ERI arvutit täiesti , mina seda java programmi Acdelco lehel käima ei saanud. Aga see pidigi selline olema ,kui netist arvamusi lugeda.
Ja seejuures on see näiteks 1 day aken sulle 18 euri.
Siinkohal kes taoliste asjadega üldse tegelevad siis , on suur erinevus kas sa oled EU VÕI US.
Kui sa lood EU ip-ga konto, on sinujaoks 1 day access suva vin jaoks 18 eur.
Kui siseneda US ipga , näiteks VPN kaudu, sul on võimalik teha 1 vin access 24 KUUKS 40 dollariga.
Ja sa isegi ei näe seda võimalust EU kontoga. Ja kui konto on tehtud EU-s siis USA ip aadressiga sinna sisse ei saa. Mis mulle tundus esiti kaval mõte.
Hetkeseisuga nad mind näiteks aidata ei oska ,ei viitsigi ,aga vastavad küll suht kiirelt muidu.
Pikk jutt aga - Soetasin omale ka värskelt GM MDI2 analoog,mis sisuliselt teeb sama mida service scanner ehk täna mul ei ole enam auto liigutamise vajadust scannimiseks või testimiseks.
Saan lasta programmis vasaku esisuuna põlema või kasvõi idle relearni või mis iganes asju ,mida aju aju võimaldab teha tehase poolt. Kõik mis on lülitav autos, gm services , on lülitav ka mul programmis. GSD2 tarkvara siis .
Tundub,et mulle meeldib teha asju hard mode only,sest ka esimene superchargerd corvette eestis mul 10 aastat tagasi seadistasin ise ....hptunersiga.
Kohutavalt aegavõttev pere kõrvalt,aga see on elu.
Hetkeseisuga latt tundub imelik, sõitmist see ei sega,aga õige ka ei tundu, lihtsalt mul pole võrdlust, juba 2000 +km lasknud see suvi ja seejuures on auto olnud arvel alla 11 päeva.
Tuleb natuke hinga tõmmata ja koguda,aga talvel läheb ilmselt vahetusse üks esituli,mõlemad tagatuled,tagatiib z06 oma vastu,sest sellele mul on Carbon wingletsid juba olemas
ja eks vaatab jooksvalt mis ja kus. Eks veljedki. Tundub,et lumelaua reis jääb see aasta vahele ... tulevad kindlasti zr1 õhuvõtu avad ette piduritele mis katavad seda tühjust natuke .
Eks ta selline vaese mehe ferrari on ,aga reaalselt , ilma,et keegi pilti ei teeks.... on siiani üsna keeruline olnud . Räägin Viljandist, mitte tallinnast :P
Tavaline tööline,siis elu on ikka keeruline ja eks poliitikat kuulates läheb tugevalt keerulisemaks ...asi seegi,et see aasta sai arvele. Miinuses veel ei ole
(loe - analoogset autot odavamalt müügis pole)
Aga Corvettede lahtivõtmises tunnen end hetkel suht tugevana juba. :P
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Corvette C7Kõva töö ja vastav tulemus. Uskumatult palju keerdkäike, kruvikeerajast ja padrunvõtmete komolektist selgelt ei piisa uute autode puhul. Kuidas selle splitteriga Eesti teedel sõita saab ?
Corvette C7Lihtsalt hüpotees, kui roolivõimu mootor ja andur päris kokku ei sobi, siis äkki mootor ei tööta stabiilselt, ülevisked või võnkumised. Sellest äkki "imelik roolitunnetus" ?
Corvette C7Täpselt üks päev peale selle eelmise postituse tegemist, lõi välk mu majasse sisse.
Kuna asun piirkonnas kus on võimatu reaalselt saada kasutusluba,siis polnud ka kodukindlustust.
Sest, aastate jooksul kogutud info viitab pigem selle,et nagunii nad ei maksaks,kui midagi reaalselt juhtuks.
See selleks. Välgutabamus on harukordne. Magamistuba sai suitsukahjustused ja ülejäänud kõik
ülepinge + veekahjustus.
Hetkeseisuga kirjutan seda postitust haagissuvilast maja kõrvalt ja suhteliselt esimene hingetõmbe hetk.
Absoluutselt kõik päevad oleme teinud tööd,et saaks maja võimalikult kiiresti lahti, villa hingama.
Sõbrad on abiks ja vanemad ka. Aga töömaht mis ees ootab on suhteliselt kolosaalne.
Lisaks majale /katusele on ka hävinud suurem osa kallimast tehnikast. Veekahjustus on täielik.
Kõige hullem ,et kõik on varasemalet tehtud ka ülihästi, mingi 13 a tagasi. Hetkel on juba 10 tonni kipslage ära viidud..
Minu naine tegi sellise postituse. Võin öelda omaltpoolt vaid seda,et autohuvi tagas ka selle,et reaalselt,eriti kontol midagi polnud juba 2 nädalat tagasi....
Mul on käed küljes ja oskan ehitada ja remontida. Aga see kogusumma on hetkel ikkagi väga suur mida teha tuleb.
Liigutada ära kõikide ruumide sisud ja asjad/samal ajal luua mingi köögilaadne asi garaasi,sõbrad ,vanemad kõik on abis.
Ja samal ajal on iga päev paduvihm... ainuke asi hetkel mida olen iga päev palunud naiselt,et saaks ehk õhtul uued sokid.
Kõik muu on hetkel müsteerium kus on. Osa asju päästeti lausvihma alla jne. Keeruline.
Abipalve on lihtne - Kui tunned,et saad kuidagi aidata ,aita .Enda poolt ma panen juba kõik müüki nagunii mis saan,et saaks uuesti elamusse tagasi .
Mari-Liis Oberg EE762200221087873505
Vahest lihtsalt juhtub. Olles lihtsalt foorumipinda jaganud teiega nüüdseks juba aastaid...
tänane video on selline https://www.facebook.com/100000787822202/videos/2127836077610423/
Enda puhul tean tänaseks seda ,et edaspidi hakkan ise ka toetama taolisi asju, varem lihtslt see tundus hoomamatu,kui kiirelt võib
kogu senine elu hävida..
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
quote:madis: Õudne lugu, nagu vanast testamendist.
Aga konstruktiivselt: kui võimalik tõmba kiled peale ja õhukuivati sisse, ehk õnnestub mingi osa siseviimistlusest päästa.
Ja kui pead oma projekti müüki panema, siis kasuta kellegi abi (siit foorumist ehk ?) - et ei tekiks kiirmüügi olukorda ja saaksid ikka õiglase hinna.
Naine ütles,et ta pole valmis üle elama uuesti seda autoprojekti ehitust,et see veel müüki ei lähe esialgu vähemalt mitte.
Hetkel on summad muidugi hoomamatud ka,mis see jama maksma läheb. Kolmas maja pidi juba hea tulema, mul alles esimese ülesehitus...
Siseviimistlust säästa ei õnnestu vist, palju värvi tuli ruutmeetri kaupa maha lihtsalt niisamagi.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Corvette C7Kaastunne.
Selle kindlustuse osas - olgu peale, kui kasutusluba pole, siis näiteks elektrijuhtmetest, küttekoldest vms alanud tulekahju puhul võiks kindlustus hakata vastu sõdima, et pole õigesti ehitatud jne.
Aga välgulöögi puhul pole ju võimalik vaielda ja kindlustus peaks maksma, olenemata kasutusloa olemasolust? Seega võiks teatud kindlustus igal juhul olemas olla.
See pole mõeldud etteheitena, vaid aruteluks.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
quote:Peeter82: Aga välgulöögi puhul pole ju võimalik vaielda ja kindlustus peaks maksma, olenemata kasutusloa olemasolust? Seega võiks teatud kindlustus igal juhul olemas olla.
Sõltub kindlustusest, paljudel on kasutusloa puudumine siiski välistuseks, kui on "tavakindlustus". Samas mitmed pakuvad võimalust ka valida, et on "ehitusjärgus objekt", mille puhul kasutusluba ei ole nõutud, on teatud piirangud ja ka kindlustusmakse küll suurema riski tõttu (kuna ehitustööde käigus võib juhtuda) natuke suurem.