Poster |
Message |
Mell |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
quote: ...kui oleks suurem huviline siis peaks teise jooksu korralikke rehve muretsema raja jaoks.
rääkides nn.tänava/rajarehvidest seoses igasuguste ringrajaüritustega,on vist Bridgestone ainuke,kelle sellisedi rehve Eestis osta saab.ise olen mõelnud endale järgmiseks aastaks Toyo RA4 papud tellida,aga kuna Eestis neid keegi müünud pole,siis puudub ka igasugune inff pidamise/kulumise kohta,välimuselt tunduvad küll Bridgestone laadsed asjad olema.
kas on kellelgi mingit inffi selliste kohta netist jalgu jäänud?ja kas oleks veel peale minu äkki huvilisi,kui hind oleks Bridgestonest oluliselt soodsam?lähiajal ära tellida ja kevadel saaks kätte,kuna neid saab ainult otse tehasest...
veel natuke juttu tootjalt endalt:
http://www.toyo.com/tires/tire_lines/high_perf/ra1.html
|
19.09.2002 at 11:34 |
Last edited 19.09.2002 at 12:04 by Mell
|
peep Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Ma ise ilmselt siiski rajarehve ostmas "veel" pole aga soovitaks Kumho maaletooja käest ka hinnad võtta - see peaks soodsaim variant olema. Muud soodsama hinnaga variandid on Hoosier ja ka Nitto uus 555R rehv, mis sai GMHTP testis väga hea hinnangu. Viimatimainituid saab Toppartsust. |
19.09.2002 at 11:47 |
|
rustang Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Kumho hinnad tulid aasta tagasi kirvemad kui Indreku käest Bidgestone osta . Uurida võib Falken Azenist, mis USA-s on odav. Variant Yokohama A032 tellida koos Yarise meestega (nemad seda kasutavad) - koguse pealt saab paremat hinda.
Kahjuks on enda maksevõime hetkel küsitav - ei julge oma osalust lubada. |
19.09.2002 at 12:09 |
|
ats |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
15" yarise yokohama pidi olema 2300 (vist kkm)
Yokohamat saab ka Kava Autost.
to devilc:
ok MX-5, konkreetne MX-5 kuulub ikka mingile liisingfirmale |
19.09.2002 at 12:32 |
|
devilc
Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Rehvidest, nii palju kui ma USA MX-5 foorumist olen lugenud (ja seda on üsna palju):
RA1 on hea, kulub suht mõistliku kiirusega ja on väga korraliku pidamisega kuni koordini välja. Ainsaks miinuseks on rajarehvi kohta suht pehme külgsein, mis tahab sujuvat sõidustiili ja tiba varem sissekeeramist. Sõidetav ka tänaval (kulub muidugi kiiresti), kuigi vihmaga pidamine suht keskpärane. Paraku ei tea kedagi, kes seda Eestis müüks.
Kumho V700 Victoracer ja Ecsta V700 on mõlemad head, võrreldava pidamisega RA1'ga, aga tahavad tiba rohkem temperatuuri, et korralikult töötada. Rajal sõites on soovitav ka osa mustrit maha lõigata vähemalt Ecstalt, aga siis kannatab eluiga ja märjaga pidamine. Tänaval sõita saab, aga kulub samuti kiiresti ja nagu mainitud, külmast peast suurt pidamist pole. Ei tea kes neid Eestis müüb, rehvid.com ütles, et võib-olla järgmisel aastal hakkavad tooma ka Kumho võidusõidurehve. Otse Inglismaalt tellides läheb 205/50R15 mõõt maksma 3200 EEK tk koos maksude ja saatekuluga.
Hoosier - mainitutest parima pidamisega, aga kulub palju kiiremini; on kerge ja väga õrn, mis enam-vähem välistab temaga tänaval sõitmise, isegi rajale kohalesõidu.
Nitto 555R - pidi olema hea pidamisega, keegi väitis, et tegelikult on tegemist sisuliselt sama rehviga kui RA1, rohkem asja kohta ei tea. Mis hinnaga seda saab?
A032R - USAs on saada ainult Hard segu, mille pidamine eelpoolmainitutele alla jääb, aga Eestist saab ka Soft segu, mis peaks Kumho ja RA1'ga suht võrdne olema. Vihmaga hea pidamine, töötab suht hästi ka külmast peast. Tänaval kasutatav, aga uluvad, kuigi mitte väga hullusti. Hinnad: 205/55R15 ca 2700 tk, 205/50R16 ca 3100 tk, müüja Kava Auto, 195/55R15 2300 tk, Yaris Cupi vendadelt.
Falken Azenis - Euroopas ei müüda. Tõenäoliselt parima pidamisega tänavarehv, AGA jääb eelolevatele R rehvidele siiski tublisti alla. Ühesõnaga, natuke parem kui S03, aga palju viletsam kui R. |
19.09.2002 at 12:37 |
|
peep Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Eelpoolmainitud Nitto vs. Kumho test.
http://www.gmhightechperformance.com/tech/0203gmhtp_rippin/ |
19.09.2002 at 12:49 |
|
Mell |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
quote: RA1 on hea, kulub suht mõistliku kiirusega ja on väga korraliku pidamisega kuni koordini välja. Ainsaks miinuseks on rajarehvi kohta suht pehme külgsein, mis tahab sujuvat sõidustiili ja tiba varem sissekeeramist. Sõidetav ka tänaval (kulub muidugi kiiresti), kuigi vihmaga pidamine suht keskpärane. Paraku ei tea kedagi, kes seda Eestis müüks.
Toyo rehvi müüb muidu Rehviekspert,ehk siis võiks öelda et minu igapäevatöö,selleks ma küsisingi,kas oleks huvilisi veel...see RA1 ei kuulu muidu meie laoseisu,aga kui oleks peale minu veel huvilisi,saaks miskit orgunnida,sellepärast ma tahtsingi teada kommentaare selle rehvi kohta...
Tegelikult ei tahaks seda topicut rohkem risustada commercial jutuga,mis kisub teemast välja veidi,huvilised võiksid mulle ntx meili peale panna mõõdud,mille hind huvitaks,siis teeksin järelpäringu ja saaks asja edasi arutada?
PlyVal kommentaari kuskilt,et Toyo on pask,ei maksa siiski väga tõsiselt võtta.Vaevalt,et tema Seat Inca mõõtu rehviga Toyo rajal pidamist peaeesmärgiks seadis :P |
19.09.2002 at 13:36 |
|
devilc
Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Noh, kuna nüüd eraldi topic, siis võib vast siia kah mõõdud panna. Mulle sobiks 205/50R15, aga tahaks ikkagi hinda teada, enne kui midagi kindlalt lubada. Ja kuidas maksmisega on? Kas kõik tellimise hetkel? Kui seda topicut kasutada ei taha, saada mulle meil. |
19.09.2002 at 13:55 |
|
Mell |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Ehh,loomulikult ikka ütlen ennem hinna kui mingeid lubatusi ootan,sellepärast ma tahtsingi,et need,kellel mingi huvi oleks,annaksid märku,mis mõõdule hinda peaks küsima,see on nimelt tehasest järelpäring,kuna pole kunagi enne nende rehvidega tegelenud
Saadaolevate mõõtude tabel oleks järgmine:
http://www.toyo.com/tires/tire_specsheet.cfm?id=1
Tellimisel siiski mingit ettemaksu eeldaks,kuna ma teist kedagi ju isiklukilt ei tunne.Loomulikult ei pea see kogu summa olema,kuid ~30% ....? |
19.09.2002 at 14:07 |
Last edited 19.09.2002 at 14:09 by Mell
|
peep Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Küsi 275/40-17 hinda ka "for any case", kui neil sellist mõõtu on.
Küsi siis Toyo'le ka 255/40-17 hinda, seda tundub neil olevat... |
19.09.2002 at 14:08 |
Last edited 19.09.2002 at 14:38 by peep (Moderator)
|
Indrek |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
quote: peep: Küsi 275/40-17 hinda ka "for any case", kui neil sellist mõõtu on.
Kui Sul on huvi, siis Potenza RE540 rehvidel on mõõt 255/40-17, kui soovid, vaatan Sulle hinna järgi. |
19.09.2002 at 14:19 |
|
rustang Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
225/50-16 |
19.09.2002 at 14:30 |
Last edited 19.09.2002 at 14:58 by rustang (Moderator)
|
ats |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Nimekirjast 225/50ZR16 ja 205/55ZR16 aga kui hind eriti bridgest odavam ei tule, siis pole mõtet. Eelistaks 225/50 ja 245/45.
Ja jätkuvalt kevadel. |
19.09.2002 at 15:03 |
|
soomuk |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
öelge kui ajan jama, aga omal on hea kogemus pirelli rehvidega.. praegugi all Pirelli P6000.. peab nagu magnetiga ja käitub ka kurvis korralikult... kuna sain jõuluvanalt ei tea kas ja kus eestis müüakse aga kui keegi teab siis järgmiseks suveks võtaks uue ringi kyll... |
21.09.2002 at 23:21 |
|
VWman |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
quote: Saadaolevate mõõtude tabel oleks järgmine:
http://www.toyo.com/tires/tire_specsheet.cfm?id=1
Ehh minu mõõtu 175/50/13 ..aga vaata mulle siis 185/60/13 hind
|
22.09.2002 at 00:55 |
|
ats |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
P6000 on tänavarehv, olen sõitnud P7000ga - samm edasi P6000st - aga needki peavad kehvemini kui s02, s03 rääkimata.
Tänavarehvi põhiomadus on see, et üle paari ringi sõita ei kannata - lähevad tuliseks, ei pea, kuluvad kiiresti jne.
Eesti müüakse Pirellit küll, 206l on poest saades P6000 all, Leonil ka. |
22.09.2002 at 19:12 |
|
peep Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Kahel viimasel autol olid P6000 all, ei oska vaimustuda... |
22.09.2002 at 19:26 |
|
PlyVal64 |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
quote: Mell: quote:
PlyVal kommentaari kuskilt,et Toyo on pask,ei maksa siiski väga tõsiselt võtta.Vaevalt,et tema Seat Inca mõõtu rehviga Toyo rajal pidamist peaeesmärgiks seadis :P
Irw!, kuid nii see on! Aga rehvi materjal paistab hea olevat - ei vilista, vaid kulub, seega peab oma võimaluste piires. Aga võimalused nigelad lolli jõu vastu, mida lühikeste käikude arvelt sinna rakendub. Muidu on Toyot kiidetud.
|
24.09.2002 at 11:44 |
|
Ago |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Mina sain nädalavahetusel oma Chevy põllu peale. All on mul Toyo 330. Tegelikult oli viga 90% minus aga üldjoontes kipun siiski PlyVal64 arvamusega ühinema.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
24.09.2002 at 12:02 |
|
devilc
Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
quote: Ago: Mina sain nädalavahetusel oma Chevy põllu peale. All on mul Toyo 330. Tegelikult oli viga 90% minus aga üldjoontes kipun siiski PlyVal64 arvamusega ühinema.
Tjah, ega ühegi valmistaja alumise otse rehv mingite suurte pidamisomadustega ei hiilga. Sõita tuleb rehvi võimaluste piires, lolluste eest ei kaitse ka väga hea rehv. Näiteks mina tegin eile linnas (!) spinni (küll väikesel kiirusel ja teistest liiklejatest eemal) Yoko A032R slikiga. Põhjuseks juhi lollus, märg tee ning külm ja suhteliselt vähese mustriga rehv, just selles järjekorras.
Toyo tänavarehvist tasub sõita Proxes T1-S'iga: peab küll. |
24.09.2002 at 12:18 |
|
JustMe |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Ise sõidan Hankook Ventus K102-ga ja kui aus olla siis olen väga rahul, mudugi nagu iga pehme rehv, kulub ka see meeletult.
Nii et oleks huvitatud alternatiivist mõõdus 195/50 (Z)R15. Aga hetkel oma rehvidega rahul. |
24.09.2002 at 13:51 |
|
Mell |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Njah,Toyo 330 on Toyol tõesti odavama seeria rehv,sealt ei maksa ekstreemolukordades ei tea mida tahta...ei ole võimalik ju teha rehvi,mis oleks kõigi jaoks odav,kestaks sadatuhat km ja samas peaks nagu F1 rehvid?
Põhimõtteliselt on Toyo rehvide pidamine alt ülespoole :
Toyo 330 >lihtsalt kuivaga kulgemise rehv,mis peaks üsna vaikne ja mugav olema
Toyo 610 >toodetud vihmarehvina,tõesti peab märjal hästi,saanud ka sakslaste ADAC autotestis kõige paremaid tulemusi märjal
Toyo Proxes >see on siis juba tänavakasutuse nn.performance rehv,mis on mõeldud just kuival hästi pidama,aga ei saa ka märjal kurta.küll aga kipuvad väga laiad rehvid teatud asfaldi peal vähe häält tegema,tingitud ilmselt suht laiadest soontest (nn.kuusemuster)
Toyo RA-1 >hetkeseisuga kogemused puuduvad,peaks siis olema rajal pidamise lagi.
Need,kes nüüd mingit hinnainfot ootavad,natuke kannatust veel,järelpärimine saadetud,paari päeva pärast on äkki ka vastus olemas.... |
24.09.2002 at 14:25 |
|
Mell |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Niih,hinnainfo läbi töödeldud ja edastaks selle nüüd teilegi
Toyo Proxes RA1 (hinnad koos km)
205/50 R15 1500,-
225/50 R15 2080,-
205/55 R16 2095,-
225/50 R16 2390,-
245/45 R16 3285,-
255/40 R17 3250,-
275/40 R17 3980,-
Hinnad püüdsin siis autospordi huvilistele tavatingimustest vähe soodsamalt teha,teades ise väga hästi,et tegemist niigi kalli hobiga
Aga...need hinnad kehtivad siis ettetellimisel,~50% raha ette,läbirääkimise küsimus,märtsis saaks rehvid kätte.Ei pea kohe homnepäev tellima,ütleme paari kuu jooksul.
Kõik kommentaarid/küsimused teretulnud...
|
27.09.2002 at 13:35 |
|
devilc
Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Mell, mis Su tel.nr. on? Räägiks hea meelega asjast lähemalt - ei viitsi kogu aeg meile toksida. |
27.09.2002 at 14:24 |
|
rustang Moderator |
Rajarehvid, Toyo, Kumho, Nitto jt.
Ässad soovitavad algajale Toyo Poxes RA1-te (V.S Kumho V700) :
-----------------
Honestly, you are probably better off with the Toyo RA-1. They will last longer than the Kumho, and are reported to be consistant in grip through their entire tread life.
The Kumho's heat cycle out a bit and start to loose thier grip as you put more heat cycles into them. Unless you are a very advanced driver, you would never know the difference in grip, and the Toyos are probably better suited to street use and will last longer.
-----------------
Ja veel - soovitatakse algajale mitte-R-compounde, et sõitma õppida:
------------------
The V700's are going to bring a lot more grip to the table, which brings a lot of confidence with it. That can be a bad thing for someone that has little experience in dealing with a car at the edge of control at high speed. R compound tires give much more subtle signals that they are at their limit than street compounds do, and they offer little room for recovery once you surpass those limits. Another reason to consider a non-R tire is that the R compounds don't lend themselves to teaching you to be as smooth as a street tire, especially when you aren't really running near the limit. Any bonehead can go out and run decent laps at 80% on R compounds, and they may never realize that 20% more is there, because the ultimate potential of the tires is beyond their skill zone and the driver doesn't have the ability to work the car and the tires as well as someone that learned to be fast on street tires.
------------------
Peab mõtlema, peab mõtlema. 10 kilo/4 rehvi..... |
27.09.2002 at 15:01 |
|
|